Dagcafé
+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
alhoewel ik vond dat ik vandaag me heel goed ingehouden had qua vreetbui, donnaa
Ik had zo'n zin in pizza bestellen, maar heb keurig m'n groenteschotel in de oven gegooid. En nu heb ik onwijze zin in chips. Maar ja, heb toch niets in huis.
Ik had zo'n zin in pizza bestellen, maar heb keurig m'n groenteschotel in de oven gegooid. En nu heb ik onwijze zin in chips. Maar ja, heb toch niets in huis.
Gast- Gast
Marin, zijn er geen andere opties voor jou dan? Ik heb nu sinds bijna 2 jaar de Mirena en ben er echt superblij mee! Heb alleen geen relatie dus daar gebruik ik hem niet voor maar meer omdat ik een heel onregelmatige menstruatie heb waar ik ook écht ziek van word, én omdat ik vreselijk acné heb. Van de pil krijg ik een té hoge bloeddruk en nu met de Mirena is mijn bloeddruk goed, ik word niet meer ongesteld én ik heb nauwelijks nog acné. Wonderdingetje dus!
Ok, het zetten was even niet leuk, maar gelukkig was zus erbij en heb ik even haar hand stevig fijngeknepen. Daarna nog par dagen buikpijn en that's it! Jaja ik weet dat het niet betekent dat het bij iedereen zo zal gaan...
Ok, het zetten was even niet leuk, maar gelukkig was zus erbij en heb ik even haar hand stevig fijngeknepen. Daarna nog par dagen buikpijn en that's it! Jaja ik weet dat het niet betekent dat het bij iedereen zo zal gaan...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow schreef:
Wij gebruiken ook condooms, maar 9 van de 10 keer "vergeten" we het. Ik vind het ook maar vervelende dingen, maar de pil kan ik niet zo goed tegen en iets anders komt er ook maar niet van.
Huh dus je bent niet aan de pil (wel ander soort anticonceptie?) en vergeet de condooms? Raak je dan niet zwanger?
Ik heb eerlijk gezegd pas 2 x in m'n leven een condoom gebruikt haha. Echt erg
Gast- Gast
Nu ben ik er, gaat iedereen slapen.
Ik ben weer in Apeldoorn en ik heb toch zo'n trek in chocola.
Ik ben weer in Apeldoorn en ik heb toch zo'n trek in chocola.
Gast- Gast
Sjaantje, dat klinkt inderdaad als een goede ervaring! Ik ben de mirena inderdaad nog wel aan het overwegen, maar vind 't wel eng. Maar goed, nog genoeg tijd om over na te denken..eerst maar eens even kijken hoe 't loopt, en wie weet is 't voorlopig helemaal nog niet nodig haha. Maar het zal er vroeg of laat toch wel weer van komen, dus is op zich wel goed om over na te denken.
Gast- Gast
Ik ben niet aan de pil oid nee. En we doen dan maar "voor het zingen de kerk uit", en op de dagen rond mijn eisprong gebruiken we wel een condoom. We doen het al een hele tijd zo, en ik ben er nooit zwanger door geworden.
Maar, mocht ik wel zwanger raken, dan is een kindje hartstikke welkom, anders zou ik het ook niet zo doen.
En weltrusten Alex!
Maar, mocht ik wel zwanger raken, dan is een kindje hartstikke welkom, anders zou ik het ook niet zo doen.
En weltrusten Alex!
Laatst aangepast door Caroow op zo 17 apr 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben er nog hoor Bitterkoek
woon je nou op kamers in apeldoorn? Hoe bevalt dat? En heb je foto's van je kamer?
woon je nou op kamers in apeldoorn? Hoe bevalt dat? En heb je foto's van je kamer?
Gast- Gast
Oh jeetje Caroow dat zou ik nooit durven! Maar goed, scheelt wel dat het iig welkom zou zijn. Maar de lol lijkt me er ook vrij gauw vanaf als je voor het zingen de kerk uit gaat, eerlijk gezegd Maar goed, dat is persoonlijk natuurlijk, en als dit voor jullie werkt is dat prima. Mijn ex had een vasectomie gehad, dus dat was helemaal makkelijk. Hoef je je helemaal niet zorgen te maken over dat soort dingen (vandaar dat ik ook gestopt was met de pil).
Gast- Gast
Marin schreef:Ik ben er nog hoor Bitterkoek
Jes, ik woon op kamers in Apeldoorn. Het is echt heel erg wennen. Ik ben nu geheel op mijzelf aangewezen, maar het bevalt me wel. Ik mis wel mn moeder, mn paps, mn broertje en mn zusjes soms. Maar het bevalt me wel.
Gast- Gast
Goed zo, het is ook een hele stap en dan zeker na zo'n periode. Maar wel goed voor je!
Oh X Factor herhaling komt nu, dat is ideaal want die had ik nog niet helemaal gezien. Dan blijf ik voorlopig nog wel even.
Oh X Factor herhaling komt nu, dat is ideaal want die had ik nog niet helemaal gezien. Dan blijf ik voorlopig nog wel even.
Gast- Gast
@ marin daar ben ik nog niet over uit. Alleen zoals het nu gaat wil het gewoon niet er gaat geen kilo af en voel me echt een varken op het moment. Geen kleding staat leuk meer. Maar het word iig veel groenten eiwitten enz enz. Denk dat ik dat boek "van jen" maar eens moet bestellen.
en dat van die condooms ken ik ik ben daar ook heel slecht mee onhandige rotdingen dat het zijn.
en dat van die condooms ken ik ik ben daar ook heel slecht mee onhandige rotdingen dat het zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Trusten, Alex! Ik ga ook maar,bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Marin, het is inderdaad een goeie stap geweest. Tijdens het zetten riep ik wel: 'jee als dit al zo'n pijn doet, wil ik nóóit kinderen!' terwijl mijn zus op dat moment bezig was zwanger te worden (dat wist ik ook) dus ik heb haar later gezegd 'sorry, ik wilde je niet ontmoedigen' Maar ik ben er érg blij mee dat ik hem heb laten zetten! Maar ja, vasectomie is natuurlijk een nóg betere optie al weet ik niet of iedere date daar zo blij van zal worden als je het voorstelt
Brrr... helemaal zonder anticonceptie zou ik toch écht niet durven! Maar dat komt ook omdat ik medicijnen gebruik die zo'n rotzooi zijn dat ik die eerst moet afbouwen, dan paar maanden zonder dat medicijn moet zijn voordat ik überhaupt zwanger mag worden. Maar ja, ik ben single dus hoef me daar nu geen zorgen om te maken
Bitterkoek, wat goed dat het zo goed bevalt! Logisch dat het even wennen is, maar het is dus wel een goed teken
X-Factor herhaling? Ai... dat had je beter niet kunnen zeggen...
Slaap lekker voor degenen die net naar bed vertrekken!
Brrr... helemaal zonder anticonceptie zou ik toch écht niet durven! Maar dat komt ook omdat ik medicijnen gebruik die zo'n rotzooi zijn dat ik die eerst moet afbouwen, dan paar maanden zonder dat medicijn moet zijn voordat ik überhaupt zwanger mag worden. Maar ja, ik ben single dus hoef me daar nu geen zorgen om te maken
Bitterkoek, wat goed dat het zo goed bevalt! Logisch dat het even wennen is, maar het is dus wel een goed teken
X-Factor herhaling? Ai... dat had je beter niet kunnen zeggen...
Slaap lekker voor degenen die net naar bed vertrekken!
Ik wil trouwens nog even iets kwijt Gisteravond hadden mijn vriend en ik het over trouwen, en over hoe duur we het willen maken. We willen allebei wel een leuke bruiloft, geen maandagmorgengedoe, maar niet over de top. Maar, zei mijn vriend, ik mag wel de allermooiste jurk aan, want hij vind mij ook de allermooiste.
Caroow- Lady Post-a-lot
Wauw... Caroow... *zwijmel*
Sjaantje schreef:Marin, het is inderdaad een goeie stap geweest. Tijdens het zetten riep ik wel: 'jee als dit al zo'n pijn doet, wil ik nóóit kinderen!' terwijl mijn zus op dat moment bezig was zwanger te worden (dat wist ik ook) dus ik heb haar later gezegd 'sorry, ik wilde je niet ontmoedigen' Maar ik ben er érg blij mee dat ik hem heb laten zetten! Maar ja, vasectomie is natuurlijk een nóg betere optie al weet ik niet of iedere date daar zo blij van zal worden als je het voorstelt
Hahaha nee en omdat ik absoluut wel kinderen wil, zoek ik nu juist iemand die dat niet heeft gedaan hahaha. Dan maar aan de anticonceptie de eerst komende jaren
Maar bedankt voor het delen van je positieve ervaring met de Mirena, dat vind ik fijn om te horen.
Caroow, wat super lief dat je vriend dat zei. En dat zwijmelen samen lijkt me echt leuk.
Gast- Gast
Ik heb echt een lieve vriend Ik ben echt net een puber, ik ben zo verliefd.. Ik kan wel uren over hem praten en ik heb ook altijd zo veel zin om hem weer te zien. En we wonen al meer dan een jaar samen, dus ik zie hem echt wel vaak.
Caroow- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:@ marin daar ben ik nog niet over uit. Alleen zoals het nu gaat wil het gewoon niet er gaat geen kilo af en voel me echt een varken op het moment. Geen kleding staat leuk meer. Maar het word iig veel groenten eiwitten enz enz. Denk dat ik dat boek "van jen" maar eens moet bestellen.
Ja, zeker bestellen! Ik ben al 6 (of 7) kilo kwijt (weet niet meer precies zeker wat ik woog toen ik begon).
Gast- Gast
Caroow, ik hoop dat jullie nog héél lang zo überverliefd blijven samen en dat we over een tijdje hier op het forum allemaal mogen wegdromen bij jouw jurk die de allermooiste is...
Foto's van mn kamertje:
*
Ik haal ze zo weer weg.
*
Ik haal ze zo weer weg.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op zo 17 apr 2011 - 11:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Caroow, ik hoop dat jullie nog héél lang zo überverliefd blijven samen en dat we over een tijdje hier op het forum allemaal mogen wegdromen bij jouw jurk die de allermooiste is...
Ik hoop het ook
Welk liedje is het? Ik heb de tv niet aan staan..
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: