Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Minx
Lotus
Chocolate Cookie
Suus
Caroow
Sjaantje
Burn
Lejow
Merai
May
Qiara
Zininzon
Snoes
Zwoesj
Lynn_
Lotus_
Elsje
21 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 35 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Sjaantje zo 17 apr 2011 - 9:52

Marin, ik vind de eerste leuker, maar de tweede staat je wat mooier. Bij de eerste outfit wordt, door de print, de aandacht juist gevestigd op dat gebied waar je de aandacht minder wilt hebben, denk ik!

Veel plezier met je date in ieder geval!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:53

_Donnaa schreef:
Reva schreef:Hoe kan jij met jouw figuur nou een BMI van 28 hebben? scratch Dan wil ik die van mij echt nooit weten.
Ik heb ook een BMI van (bijna) 26 en dat zou je ook echt niet zeggen.. Als ik dat even over mezelf mag zeggen :P

Haha volgens mij lijken wij echt best wel op elkaar, Donnaa.

Reva, zou kunnen omdat ik zo'n klein propje ben? Ik ben maar 1/64. Heb nog een huge ass hier achter zitten haha. Heb gelukkig wel taille, dus ik kan redelijk goed doen 'alsof' ik een mooi figuur heb, maar daaronder komt die muffin top compleet rondom :P

Storm, het is al goed, maar voortaan even iets tactischer zijn denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 17 apr 2011 - 9:53

Ik vind eerlijk gezegd ook dat er teveel van bmi uit gegaan word. Als iemand veel sport en dus redelijk wat spieren heeft en een bmi van 30 en je vergelijkt die met iemand met een gezond bmi met even veel vet. Dan is die ene persoon dus veel te dik en de ander neit terwijl ze even veel vet hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:53

Marin, doe je het in combinatie met de broek die je aanhebt op de foto? Zo ja, dan vind ik beide tops niet zo geslaagd. Sorry. Ik vind de broek niet mooi zitten, waardoor ik de tops ook niet mooi vind.

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 17 apr 2011 - 9:53

Mijn bmi is 19, maar ik zie er niet zo uit, ik heb veel te veel vetjes voor zo'n lage bmi.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sjaantje zo 17 apr 2011 - 9:54

Donnaa, wat een enorme tegenslag voor W. maar goed het is zijn eigen schuld. Ik hoop voor hem en iedereen om hem heen, dat hij hiervan zijn les geleerd heeft en dat het financiële plaatje hem niet té lang blijft achtervolgen.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:54

Klopt Marin.. Ik verberg mijn muffin top altijd met die action rokjes.. Kan ik mooi de legging over m`n vetjes trekken, dan een rokje erover en ik zit zo strak in m`n vel als een 14-jarige..

Nouja zo lijkt het dan he Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:54

Sjaantje schreef:Marin, ik vind de eerste leuker, maar de tweede staat je wat mooier. Bij de eerste outfit wordt, door de print, de aandacht juist gevestigd op dat gebied waar je de aandacht minder wilt hebben, denk ik!

Veel plezier met je date in ieder geval!

Dank je smile

En ja dat zei Fauve ook al, dat is op zich wel een goed punt. Bij dat andere shirtje wordt de aandacht naar m'n decollete getrokken, dat mag best haha.

Ik ben alleen onzeker over dat shirtje omdat het dan vrij kort is, het komt niet over m'n kont heen. Nou ja. Als je aan tafel zit, zie je dat toch niet haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:55

Alex schreef:Marin, doe je het in combinatie met de broek die je aanhebt op de foto? Zo ja, dan vind ik beide tops niet zo geslaagd. Sorry. Ik vind de broek niet mooi zitten, waardoor ik de tops ook niet mooi vind.

Haha ja het is de enige spijkerbroek waar ik niet uitgescheurd ben dus tja, moet wel :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:56

Bedankt dat jullie trouwens meedenken. Ik denk dat ik morgen wel op 't laatst beslis, maar t is iig fijn om even wat meningen te horen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:56

-

Laatst aangepast door _Donnaa op zo 17 apr 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:57

Donnaa, dat had ik niet mee gekregen, dat verhaal. Eigen schuld, dikke bult, denk ik dan.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 17 apr 2011 - 9:57

Als Fauve het ook al zegt, zal het wel waar zijn angel En ik vind het niet storend dat het tweede truitje wat korter is, want dat was me nog niet eens echt opgevallen. En idd, aan tafel zie je dat niet :P
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:59

Storm schreef:Donnaa, dat had ik niet mee gekregen, dat verhaal. Eigen schuld, dikke bult, denk ik dan.
Ja, dat is een heel duur extra biertje geworden :P

Maar zoals ik wel had verwacht had hij echt maar 1 biertje teveel gehad en niet veel te veel, daar ben ik erg blij mee..
Maargoed, sinds het over is gaat het sowieso een beetje de verkeerde kant uit met hem, helaas.. Hij weet zich geen houding meer te geven geloof ik..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:59

Marin schreef:
Alex schreef:Marin, doe je het in combinatie met de broek die je aanhebt op de foto? Zo ja, dan vind ik beide tops niet zo geslaagd. Sorry. Ik vind de broek niet mooi zitten, waardoor ik de tops ook niet mooi vind.

Haha ja het is de enige spijkerbroek waar ik niet uitgescheurd ben dus tja, moet wel :P

Oooh ja, dan kan het niet anders. Welke top doe je nou aan? Ik vind de bovenste het leukst.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:00

Oh dat klinkt niet echt goed Donnaa, dat is wel jammer. Hou 'm toch maar in de gaten, ook al heb je wat afstand genomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:00

Kun je het verhaal nog eens beknopt uitleggen Donnaa? Waren jullie op stap ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:01

Alex schreef:
Marin schreef:

Oooh ja, dan kan het niet anders. Welke top doe je nou aan? Ik vind de bovenste het leukst.

Haha ja. Die bovenste kan eventueel nog wel met een legging, dat draag ik ook veel en heb ik er meer van. Maar die onderste kan dat natuurlijk niet. Ik denk dat ik op 't laatst beslis waar ik me beter bij voel want ik weet het nog niet. Maar thanks voor het meedenken!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:02

Jaaa, legging!! Dan knalt er ook niks over je broek heen (al zie ik dat niet).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:03

Storm schreef:Kun je het verhaal nog eens beknopt uitleggen Donnaa? Waren jullie op stap ofzo?
-

Laatst aangepast door _Donnaa op zo 17 apr 2011 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 17 apr 2011 - 10:04

Donnaa, had je inmiddels eigenlijk al een pic gepost van je bril nieuwe haar? Of hem ik m gemist?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 17 apr 2011 - 10:04

pff wat een verhaal, maar wel zuur dat hij dan gedronken had. Zal verzekeringstechnisch ook wel belabberd zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:05

Jezus, heftig zeg.

Ben je niet gaan kijken bij die auto, aangezien je meteen wist dat het die van hem was?
Jullie komen elkaar trouwens wel vaak tegen zeg, jeetje!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:05

Fairytale schreef:pff wat een verhaal, maar wel zuur dat hij dan gedronken had. Zal verzekeringstechnisch ook wel belabberd zijn.
Jup, als in 'niet verzekerd' , dus alles zelf betalen..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:06

Dat is inderdaad nogal een verhaal zeg. En dan extra zuur dat ie alles moet betalen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: