Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+15
NowImNothing
Bruintje Beer
Rumble
Dora
Chelle
Happydobby
Pien
Novalee
chipa
schuddebuikje
Theeleut
Smaragdje
Limburg85
_Mashimaro_
Mel
19 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 do 30 dec 2010 - 8:58

Hi meiden,

Ik leef ook nog Wink. Ga morgen weer op jullie uitgebreid reageren.

Fijne avond!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 za 1 jan 2011 - 21:22

Hi meiden,

Allemaal de beste wensen voor 2011 en dat het voor iedereen een goed jaar mag zijn. Dit jaar worden onze baby’s geboren Very Happy . Hoe waren jullie feestdagen?

Ben er eventjes niet geweest door de drukte van de feestdagen en het werk. Op het werk is het nu heel erg druk en ben ook nu weer meer aan het werk, minimaal 30 uur maar eigenlijk werk ik weer bijna fulltime. Weet eigenlijk niet meer waar ik de tijd voor alles vandaan moet halen haha. Onze bruiloft komt nu ook erg dichtbij dus krijg het daarvan ook een beetje op mijn heupen, wil alles geregeld hebben en voor de baby moet ook nog van alles geregeld worden. S. (het zoontje van mijn vriend) word a.s. vrijdag 3 jaar en dat betekend een feestje a.s. zaterdag maar ook daarvoor moeten er dingen geregeld worden, kortom druk druk druk haha. En vorige week auto pech gehad.

Het gaat eigenlijk wel goed, nog wel ontzettend moe maar dat heb ik al heel mijn zwangerschap. Misselijk is gelukkig een stuk minder. Maar heb nog steeds wel erg last van druk op mijn borst, zere ribben en zere buik en met staan ook last van mijn rechter lies/bekken en lang staan gaat nog steeds niet maar tov de weken hiervoor gaat het echt een stuk beter. Heb gelezen dat sommige klachten die ik heb te maken hebben met maagzuur en heb dus maar Rennies gekocht, eens zien of ze helpen.

Mijn vriend heeft de baby vorige week voor het eerst vanaf de buitenkant gevoeld. Dit gebeurde toen ik lag te slapen. Zelf voel ik de baby nog steeds heel erg weinig tot niet. Vind het wel een beetje raar omdat ik hem vanaf 16 weken heel goed en hard voelde tot ongeveer 4 weken geleden.

1,5 week geleden is de babykamer geverfd, is echt mooi geworden. Nu wachten op de meubels die pas eind februari komen. Onze slaapkamer is ook gelijk geverfd, echt een heel ander gezicht is het geworden.

Verder heeft mijn buik echt een groeispurt gehad, vind hem echt groot haha. Foto staat in het topic buikjes.

We waren afgelopen weken ook druk met het rond kijken naar een nieuwe keuken. We willen ook een nieuwe vloer beneden en toen werd geadviseerd om dit te doen voor dat de nieuwe keuken word geplaatst dus moesten we daar ook op zoek naar. We hebben zowel een nieuwe vloer als keuken gevonden, we zouden dit eerst doen voor ik met zwangerschapsverlof zou gaan maar waarschijnlijk gebeurd het toch pas daarna. We hebben op dit moment zoveel kosten met de bruiloft, baby en S. nieuwe kamer en er komen ook nog zoveel extra kosten bij want er moet ook een deel beneden opnieuw gestucd worden en geverfd.

Zo nu eventjes reageren op jullie Very Happy .

@ Mel, fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Wanneer mag je weer? Heb je de baby inmiddels al gevoeld? Is het gelukt met het in elkaar zetten van de meubels?

@ Woezel, de kraamzorg is bij jou vroeg geweest, wanneer komen ze langs? Hier bellen ze rond de 7 maanden. Wat leuk dat jullie babykaartje ook op de site staan. Wij hebben/hadden vorige week de proefdrukken binnen gekregen en 1 viel er af omdat deze heel klein was terwijl die wel erg mooi was dus dat was balen. De andere was leuk en die zou het worden maar ik blijf twijfelen en nu keken we gisteren op de site staan er heel veel nieuwe bij dus we gaan weer opnieuw beginnen. Hoe is de babykamer geworden? Zijn jullie al helemaal klaar nu? Hier is de kamer geverfd en nu is het wachten op de meubels. Ook de aankleding en rolgordijn moet ik nog kopen, wil ik binnenkort gaan doen maar word denk pas na de bruiloft.

@ Smaragdje, kan echt niet wachten tot onze bruiloft, zal allemaal wel goed gaan maak me er iig niet druk om. Moet die week gewoon iets minder werken maar mijn vriend wil dat ik heel de week vrij neem maar dat is haast niet mogelijk op mijn werk. Hadden jullie een grote bruiloft? En had je een echte jurk? Hoe is het met je? Zie dat jij al bijna in de 3e en laatste trimester zit, is dat vanaf 28 weken?

@ Schuddebuikje, welkom! Ook alweer in het 2e trimester, gaat hard he? Gaat alles goed met je zwangerschap?

@ Chipa, jij ook welkom! Mijn buik groeit ook echt helemaal, direct vanaf onder mijn borst is deze helemaal dik geworden. Hier helaas ook giga borsten en dat vind ik echt niet leuk omdat ik al vond dat ik meer dan zat had. Gelukkig groei ik echt alleen van de voorkant en verder nergens, gauw afkloppen zodat dit ook hopelijk blijft haha. Succes met je nieuwe baan maandag! Wat voor werk ga je doen? Hier is de verloskundige ook op maandagavond open, wij hebben daarom altijd dan een afspraak staan zo hoeven we niet constant onder werktijd. Alleen de intake en 20 weken echo konden niet ’s avonds dus die moesten wel in werk tijd, maar gelukkig is dat bijzonder verlof. Zijn jullie inmiddels naar een kamertje wezen kijken? Wanneer heb je nu de 20 weken echo?

@ Novalee, welkom! Spannend a.s. dinsdag weer een echo, hopelijk kunnen jullie dan wel het hartje horen. Wij gaan voor een Quinny speedi. We hebben eerst getwijfeld tussen deze en een Maxi Cosi maar daar vind ik dan ding wat voor de buik van de baby zit bij de wandelwagen niet mooi, dat sluit niet aan. Wij moeten hem nog wel gaan bestellen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 2 jan 2011 - 0:05

[@ Limburg85. Ik heb ervoor gezorgd dat ik zowiezo de dag van te voren vrij had, zodat ik nog wat laatste dingetjes kon doen. Ik heb die week ook maar 13 uur gewerkt intotaal. Toch denk ik wel dat het fijn is om de hele week vrij te hebben hoor! Maar anders gewoon proberen om de dagen vlak van te voren vrij te krijgen.
Onze bruiloft was gewoon foto's, daarna stadhuis, receptie eten en nog een feest. Dus duurde wel de hele dag. Was niet heel groot maar ook niet klein. Ik had wel een echte jurk. Die is was vermaakt. Maar zoveel hoefde die niet vermaakt te worden. Mijn buik is pas echt gaan groeien nadat mijn trouwdag was geweest....net alsof die wilde dat ik er nog goed in paste. Je wilt niet weten hoe groot die in twee weken opeens is geworden...hahaha....
Maar ik ga dinsdag inderdaad naar het 3e trimester. Het gaat wel goed met mij hoor. Merk alleen dat ik niet alles meer kan op de manier waarop ik het eerst ben. Ben sneller moe, sneller last van mijn rug, maar verder niet veel te klagen. Heb vorige week ontzettend veel last van mijn buik steeds gehad, maar dat is nu ook weer helemaal weg. Dus ik kan er nog wel even ertegenaan smile
Maar denk jij met je werken ook nog een beetje aan jezelf! En probeer ook een beetje te genieten van het regelen van je bruiloft en je zwangerschap tussen al dat werken door!

@ Novalee, wat fijn dat je toch nog spontaan zwanger bent geraakt! Lijkt mij een hele fijne verassing! Zelf zou ik als ik jou was gewoon met de geslachtsbepaling wachten tot de 20-weken echo Wink maar weet ook niet precies hoe duur het is.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Limburg85 zo 2 jan 2011 - 1:06

@ Smaragdje, jullie hadden dus ook de hele dag. Dat hebben wij ook. We trouwen om 13.00 uur maar ´s ochtends vroeg naar de kapper, visagie, jurk aan doen etc. en om 12:15 uur komt de familie. Dan trouwen we om 13:00 uur en gaan daarna naar onze locatie om te toosten en taart te eten en daarna gaan wij foto’s maken. Om 17.30 uur hebben we diner en om 20.00 uur tot 01.00 uur hebben we het feest. Zaterdag en zondag erna hebben we gelukkig helemaal leeg en dat zullen we ook zo gaan houden want vermoed dat ik daarna echt gesloopt ben.

Wel fijn dat je jurk niet heel veel vermaakt hoefde te worden! Mijn jurk maken ze helemaal met de hand dus daar letten ze vooraf al op maar het blijft toch last minute werk omdat je nooit weet hoe hard je buik precies groeit.
Jij dus ook al een groeispurt gehad, hier nog 1 en daar ging ook veel buikpijn aan vooraf! Fijn dat het bij jou nu over is, wat voor soort buikpijn had je? Bij mij is het helaas nog niet over maar wel iets minder dan afgelopen 2 weken. Heb je een nieuwe foto van je buik?

Is wel moeilijk om aan me zelf te denken en kom me zelf ook geregeld tegen, dan zie ik echt beren op de weg maar ben wel blij dat het 4 februari nu in zicht is.
De dag er voor ben ik sowieso vrij maar wil nog meer, ga dat ook zeker proberen, is wel verstandig gezien de hele dag zo druk is haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 2 jan 2011 - 2:18

Limburg, ik moest die dag half 7/7 uur mijn bed uit. Was helaas al om 5 uur wakker....hahaha. Het feest was tot 12.00 bij ons, maar voordat we thuis waren was het ook een uur of 2. Na zo'n dag ben je echt gesloopt. Gelukkig had ik daarna ook een paar dagen vrij om bij te komen.
Ik had met die buikpijn heel veel last van harde buiken gehad (die geregeld ook pijn deden), zelf al bij het opstaan en veel kramp in mijn buik. Dus ben echt blij dat dat nu weg is. Wat voor buikpijn had jij dan? Ik heb wel een nieuwe foto, maar weet niet waar ik mijn kabeltje heb gelaten om het op de computer te zetten...
Maar jij en die kleine gaan voor je werk he Wink weet dat dat moeilijk is....praat nu heel gemakkelijk maar ondertussen doe ik dat ook vaak niet :P

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 zo 2 jan 2011 - 7:45

@ Smaragdje, ik zal denk ook rond die tijd er uit moeten maar dat zal geen probleem zijn haha, zal die dag denk wel erg vroeg wakker zijn. Mijn vriend is er niet dus daar kan ik me dan niet druk om maken ;-). Heb je een foto van je jurk?

Ik heb last van mijn ribben, zicht echt druk op. Daarnaast ook buikpijn/druk midden in mijn buik en helemaal onderin bij de baarmoeder heb ik heel veel steken. Ook is mijn buik heel vaak erg strak gespannen wat ook erg zeer doet. Hoop dat het bij mij ook af neemt.

Balen dat je je kabeltje kwijt ben, was wel benieuwd. Ook naar de buiken van de andere meiden!
Je weet idd zelf wel wat het beste is maar omdat voor je zelf toe te passen is lastig, is veel makkelijkere om het tegen iemand anders te zeggen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pien zo 2 jan 2011 - 22:49

Ik kom me eindelijk hier aanmelden, al 2 weken geleden mocht ik eigenlijk van het eerste naar het tweede trimester overstappen maar door alle drukte rondom de feestdagen/ werk/ verjaardagen en familiebezoekjes geen tijd gehad nog...

Ik zal me eerst kort voorstellen, ik ben Pien, ben 25jaar en woon in Harderwijk. ik woon samen met mijn man, hij is 28 jaar. als de baby geboren word zijn we allebei net een jaartje ouder geworden. Het is ons eerste kindje en het is vrij snel gelukt, geen narigheden ofzo gehad. We hebben inmiddels 2 echo's gehad, 1tje met 10weken en 4 dagen en 1tje met 12 weken en 2 dagen. Normaliter zouden we maar 1 echo krijgen maar omdat onze termijn bijna 1 week verschilde (verschil tussen de meting en de laatste menstruatie) mochten we na 2 weekjes terug komen om zekerheid te krijgen wbt de termijn.

De eerste 12 weken ben ik opzich redelijk goed doorgekomen, vooral erg misselijk. Dat kon ik alleen aardig onderdrukken door vaak kleine beetjes te eten. Heb tot nu toe ook nog maar 1 keer hoeven over te geven!

Komende woensdag mogen we weer naar de vk, dan zullen we hopelijk het hartje gaan horen! Die hebben we nog nooit horen kloppen, alleen zien kloppen! Bij onze praktijk doen ze dat namelijk pas na 13 weken zwangerschap omdat het daarvoor gevaarlijk kan zijn.

Op 17 februari hebben we de 20weken echo, we willen heel graag het geslacht weten en gaan misschien net als Novalee een geslachtsbepaling doen bij 16 weken. Ook bij ons hangt het van de kosten af en hoever we er voor moeten rijden.

Tot nu toe hebben wij eigenlijk nog vrijwel niks gekocht! We hebben al wel veel op het oog, de kinderwagen word een mutsy transporter met een mutsy safe to go. De box word de witte box van Bopita genaamd brent. De meubels van het kamertje zijn we nog niet helemaal overuit. hebben diverse hele mooie gezien maar iedere keer komt daar dan toch weer die twijfel... nog even goed nadenken dus, daarom gaan we eind januari begin februari nog een keer naar babydump en gardo en hopen dan gelijk de keuze te kunnen maken en bestellen! De babykamer zelf is al helemaal leeg, er ligt een mooie grijze vloerbedekking en er hangt een mooi grijs rolgordijn. We gaan de muren inprincipe allemaal behangen/ verfen en er komen mooie overgordijnen, dit alles pas als de echo geweest is en we het geslacht weten!

Nou, een heel verhaal inmiddels.... Raak nooit zo snel uitgepraat over alles wat met de baby te maken heeft! Ik zal jullie niet elke dag gaan volgen waarschijnlijk, aangezien ik een vrije drukke baan heb... Maar, jullie zullen we zeker terug zien!

Ben overigens ook erg benieuwd naar welke meubels jullie voor de babykamer hebben! En of jullie al uit zijn over de namen? Wij vinden het zó moeilijk namelijk!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  chipa zo 2 jan 2011 - 23:21

@ Pien: welkom hier!

Wij zijn gisteren naar een babyzaak geweest om kamertjes te bekijken. Pfft dat is nog niet zo eenvoudig. We willen een stevig kamertje dat er ook nog eens leuk uitziet. Het lijkt wel alsof die twee criteria de prijs in de verdubbelaar stoppen! Pfft. We hebben wel een paar opties nu, maar volgende week nog even kijken bij babydump of we daar nog iets leukers zien. Zullen toch binnenkort moeten gaan bestellen ivm de levertijd.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Mel ma 3 jan 2011 - 1:00

Hallo allemaal!!

Wij hebben het kamertje van de babydump, TWF serie, Turijn. Is wit met donker hout. Erg stevig. En zoals Chipa al zei, dat zorgt wel voor een prijsverdubbelaar.. Maar.. het kamertje staat sinds woensdag op en ik ben er super blij mee.
Kinderwagen hebben wij van Teutonia, Cosmo. Erg compact, toch een grote bak en wendbaar.

@ Pien, welkom!! Wij waren rond 13 weken helemaal uit over de namen. En die zijn het nog steeds!

@Limburg, het zal nu wel heel snel gaan tot de bruiloft. Geniet van de tijd die er nog voor zit, de dag zelf is zo voorbij!! Wij zijn vorig jaar (haha, dat klinkt al heel lang geleden) in juli getrouwd. 32 graden buiten, gelukkig had ik een korte jurk. Geen echte bruidsjurk, maar een sjiekere gewone jurk.

@all, ik heb dit weekend veel last gehad van harde buiken. Tenminste, dat denk ik. Mijn buik voelde keihard. Moest ook heel veel plassen. Slapen wilde niet. Rug deed pijn met liggen, zitten en staan.. Veel brandend maagzuur.. Had het niet zo en kon het ook niet vinden. Lekker even hier klagen!!! Vandaag gaat het weer wat beter. Heb wel slecht geslapen, maar heb met werken vanochtend geen harde buik meer gehad. Zal wel een teken zijn dat ik ECHT rustiger aan moet doen.. Hard leers..
Ik zal ergens deze week ook wat foto's maken van de kamer!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  Mel ma 3 jan 2011 - 1:16

Ik heb foto's op mn hyves gezet.. Hoe kan ik die nu hier posten????
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mel ma 3 jan 2011 - 1:22

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 ?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 ?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo#media=1.1201429596

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 ?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo#media=2.1201429675

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 ?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo#media=3.1201429767
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  chipa ma 3 jan 2011 - 3:33

Heb even op de website gekeken en vind het een leuk kamertje Mel! Wij hebben babykamer gaby op het oog (even googlen). De commode met deuren (ipv laden) en de kast met 2 deuren. Volgens mij een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vervelend dat je zo'n last hebt van harde buiken en maagzuur. Ik voel me ook nog steeds niet 100%. Hele dag dorst en voel me gewoon niet helemaal ok. Vervelend is dat. Maar als ik dan weer denk aan dat wondertje in mijn buik, dan voel ik me wel weer stukken beter:)

chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje ma 3 jan 2011 - 6:05

Mel, wat vervelend dat je je zo voelt. Denk inderdaad dat je toch wat rustiger aan moet doen dan.
Foto's kun je plaatsen door Bij het plaatsen van een bericht op het pictogrammetje van afbeelding te drukken vanboven en dan daar de link in te voeren.

Pien, welkom! Wij wisten de namen al voordat ik zwanger was.

Straks weer naar zwangerschapsgym. Kijken of ik er nog wat van opsteek smile Morgen naar het 3e trimester toe Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mel ma 3 jan 2011 - 20:53

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 5 ?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

Zien jullie mijn foto's?? Ik zie alleen kruisjes...
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 22:09

Mel ik zie helaas je foto's niet.

Hier ook even een update. Zondag werd mijn jongste alweer 2. En die is nu op de peuterspeelzaal. Wat is het dan ineens stil in huis zeg.
Het grootste gedeelte vd babykamer is klaar, vonden het wel leuk om hem te showen zondag. Helaas is het glaasje gebarsten vd lamp, dus moeten een nieuwe. gordijnstof is besteld net als een leuk roze aankleedkussen. Ik vind het zelf heel erg mooi geworden. Zodra de gordijnen hangen zal ik wel foto's maken.
Hier vandaag wel al aardig last van mijn bekken. Gelukkig vanavond weer naar de fysio, zat langer tussen ivm vakantie. En het is buiten natuurlijk ook niet fijn lopen, maar de oudste moet toch naar school.

limburg, meid denk je wel goed om jezelf en de kleine? Wel goed naar je lichaam luisteren hoor.
Nog een ander geboortekaartje gevonden? Hier zijn we wel uit het kaartje, ik ook uit de tekst, alleen mijn vind 1 gedichtje nog niet helemaal. Maar zelf wat zoeken doet hij ook niet.

Nieuwe meiden, welkom.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje di 4 jan 2011 - 0:07

@ Mel, ik zie je foto's helaas ook niet

@ Woezel, nog gefeliciteerd met de jongste! Ben benieuwd naar de foto's.
Het gedichtje wat we willen staat al in mijn mobiel. Zagen het ergens staan en vonden het zo leuk, dus gelijk maar opgeschreven smile

JEEJ, 28 weken Very Happy Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  schuddebuikje di 4 jan 2011 - 4:24

woezel nog gefeliciteerd met de verjaardag

chipa, ik heb ff gegoogled maar het is inderdaad een heel mooi kamertje.

pien welkom hier... wij wisen de namen ook heel snel.. met 9 weken ?? zoiets volgens mij. en we vinden ze nog steeds leuk. maar mischien verandert het nog.

hier vandaag controle gehad.. en voor het eerst het hartje geluisterd. dit wist ik niet dus ik was alleen me vriend was aan het werk. nou ja.... het is niet anders. 1 februari gaan we nog een keer luisteren en een gesprekje en dan gaan de moeders van ons mee. 20 februari 20 weken echo en dan gaat mijn vriend weer mee. kamertje hebben wij al. wij krijgen heel veel van me nicht. die net uit de kleintje is. bij ons word het zwart gietijzer met veel krullen. tummytub heb ik laatst ook al gekocht in het gietijzer.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  chipa di 4 jan 2011 - 5:04

Wat leuk dat je het hartje heb gehoord vandaag Schuddebuikje. Als het goed is gebeurd dat bij iedere controle door de verloskundige dus als het goed is heeft je vriend nog een aantal kansen om het ook te horen:) Mijn man gaat eigenlijk nooit mee naar de controles. Alleen bij de termijnecho en straks bij de 20 weken echo gaat hij mee omdat het dan in de avond plaatsvind.
Lekker dat je zoveel kan overnemen. Scheelt veel geld!

Wij hebben nu alweer 3 andere kamers op het oog. Haha lastig kiezen. We vonden het eerste kamertje toch wat ielig.
Bij Gardo hebben de babykamer Nick, Simone en Suze die we erg leuk vinden.
Deze week of volgende week mijn man echt even porren om een kamertje te gaan bestellen. Die dingen schijnen soms een levertijd te hebben van wel 3 maanden!
Gelukkig hoeven we verder eigenlijk niets te doen aan de babykamer. Alle muren zijn gestuct dus daar doen we niets aan, vloer ligt er eigenlijk nog maar net in en de gordijnen (paars) hangen ook nog niet lang. Alleen wat schilderijtjes en een leuke lamp ophangen dus als de meubeltjes binnen zijn zijn we eigenlijk zo goed als klaar:)
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  schuddebuikje di 4 jan 2011 - 5:16

chipa, ik vind baby kamer nick wel erg leuk....

voor de anderen: kopen jullie ook wel eens op marktplaats. als ik die prijzen zie van baby kamers nieuw en 2de hands. zit er natuurlijk wel een mega verschil in. zo heb ik al een tummy tub en 5 broeken voor 30 euro gekocht ( zag zondag dat de tummy tub 80 euro nieuw kost ) en een voedingskussen van prenatal voor 10 euro ( kost 70 euro nieuw ). nieuwe hoes erom heen en klaar.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  chipa di 4 jan 2011 - 5:28

Ik heb heel marktplaats zitten afspeuren voor een babykamertje, maar vond het wel erg duur wat men vraagt voor een tweedehands kinderkamertje. Andere spulletjes ga ik denk ik wel via mp aanschaffen. Sommige dingen schelen wel echt enorm!
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  schuddebuikje di 4 jan 2011 - 5:34

ja je moet net wat tegen komen naar je zin en in een goede prijs klasse dan.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 20:47

Wij hebben hier toen de babykamer bij de babydump gekocht, was volgens nog geen 700 euro. En die word straks dus ook voor de 3e gebruikt. Heb nu wel een commode en kledingkast via marktplaats voor de jongste, net als een peuterbedje icl beddegoed. Zodra hij over gaat naar een groot bed word het waarschijnlijk weer een nieuw kamertje.

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje wo 5 jan 2011 - 1:43

met hoeveel weken hebben jullie opvang geregeld ? iedereen die ik spreek zegt dat ik veeeeeeels te laat ben met aanvragen. en wat hebben jullie geregeld. kinderdagverblijf of gastouders. ik vind het moeilijk om te kiezen. je hebt zoveel keus.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  chipa wo 5 jan 2011 - 2:25

Dat ligt een beetje aan waar je woont. Hier in de randstad zijn de wachtlijsten gigantisch. Geloof wel een half jaar wachten totdat je bij een kdv terecht kan! Omdat ik nu een tijdelijke baan heb voor 3 maanden en na de bevalling nog geen baan heb durf ik nog niets te regelen. Anders heb ik straks wel opvang maar geen baan en dus ook geen opvangtoeslag. Zodra ik een baan heb gevonden ga ik pas opvang regelen. Mijn moeder zal dan de tijd oppassen totdat er plek is bij het kdv.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  schuddebuikje wo 5 jan 2011 - 2:31

ik woon niet in de randstad en een berekening op internet geeft aan dat ik waarschijnlijk verlof krijg met 24-5-2011 en weer moet gaan werken op 12-09-2011. als alles goed gaat volgens het boekje dan. dan heb ik nu nog 8 maanden. dagen en uren weet ik ook nog niet. weet niet of ik het geregeld krijg met me werk. en weet nog niet hoevaak de ouders op willen passen. vandeweek maar eens ff goed vragen. een informatie boekje van KDV binnen. ff goed doorlezen. en een paar gastouders gaan bellen om een keertje te komen kijken.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: