Denken jullie nog vaak aan je ex?
+23
CrazyGrace
Atelier Madame
TGR
SparklingEyes
Prosecco
xxDila
Merai
Rev3rie
RYW
Arwyn
SoGood
Mamsie
_Lacey_
Sugarfall
Error
Flinder
Caramba
Xanna
Sterre
Jeanette
Susan
Toet
Sweety
27 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Denken jullie nog vaak aan je ex?
Ik heb een beetje hetzelfde als Gloria. De de ex waar ik mee samenwoonde, daar denk ik eigenlijk niet echt meer aan. Net alsof ik toen iemand anders was, ik was toen ook zó anders.
Verder denk ik ook niet echt aan mijn andere exen. Het is voor mij goed afgesloten.
Verder denk ik ook niet echt aan mijn andere exen. Het is voor mij goed afgesloten.
Gast- Gast
Ik denk nog wel eens aan mijn ex. Ik heb met hem een relatie van 2 jaar gehad, waarin hij mij kapot maakte en ik in zeker opzicht hem ook. Na de relatie heeft hij mij nog 2 jaar lang gestalkt.
Nu zijn we 7 jaar later en ben ik gelukkig met mijn huidige partner.
Mijn ex zie ik nog wel eens bij de sportschool waar ik sport. Dan zeggen we hoi tegen elkaar, hooguit wisselen we wat beleefdheden met elkaar uit, maar verder gaat het niet. Het is nog altijd een beetje ongemakkelijk.
In het begin vond ik het erg moeilijk hem tegen te komen. Ik was nog bang voor hem, maar die angst heb ik gelukkig overwonnen en nu ben ik slechts zo nu en dan nog nieuwsgierig naar hem. Verder niks meer.
Nu zijn we 7 jaar later en ben ik gelukkig met mijn huidige partner.
Mijn ex zie ik nog wel eens bij de sportschool waar ik sport. Dan zeggen we hoi tegen elkaar, hooguit wisselen we wat beleefdheden met elkaar uit, maar verder gaat het niet. Het is nog altijd een beetje ongemakkelijk.
In het begin vond ik het erg moeilijk hem tegen te komen. Ik was nog bang voor hem, maar die angst heb ik gelukkig overwonnen en nu ben ik slechts zo nu en dan nog nieuwsgierig naar hem. Verder niks meer.
Gast- Gast
Ik zie mijn ex ongeveer 1x per maand op feestjes van gemeenschappelijke vrienden.. we gaan goed met elkaar om (eindelijk heeft toch een tijd geduurd). Af en toe denk ik nog wel eens aan hem, maar dat komt omdat we gewoon veel gemeen hadden in de periode dat we samen waren (studie/vrienden) dus veel dingen die ik destijds beleefde waren met hem samen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Aan mijn allereerste vriendje denk ik trouwens ook nog wel zo nu en dan, die is overleden net zoals bij Mamsie. Meestal krijg ik dan gewoon een verdrietig gevoel, we zijn maar 2 weken samengeweest maar daarna nog wel een paar jaar bevriend (en ook weer ruzie gehad ). Ben zo blij dat we het goed gemaakt hebben voordat hij overleed.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soms denk ik weleens aan mijn exen, maar ik zie ze op 1 na niet meer. En dat is alleen op feesten enzo van gezamelijke vrienden, maar dat is al zo lang geleden. Echt zo'n tienerliefde, dus dat gaat prima. De andere twee heb ik geen contact meer mee of niets.
Vaker denk ik aan mijn eerste echte liefde en mijn langste verliefdheid (de laatste is een beetje mijn Mr. Big). De eerste gewoon in de trant van 'wat als' en de tweede zie/spreek ik nog weleens (als ik aan hem denk of hij aan mij). Maar we zijn gewoon beter als vrienden.
Vaker denk ik aan mijn eerste echte liefde en mijn langste verliefdheid (de laatste is een beetje mijn Mr. Big). De eerste gewoon in de trant van 'wat als' en de tweede zie/spreek ik nog weleens (als ik aan hem denk of hij aan mij). Maar we zijn gewoon beter als vrienden.
CrazyGrace- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10
Soms wel. Maar ook niet zoveel meer. Alhoewel ik ook wel weer aan het daten ben.
Gast- Gast
Ik denk soms nog wel aan mijn eerste grote liefde, hij was de eerste waarbij ik echte wederzijdse verliefdheid, liefde en passie voelde. Elke aanraking, elke seconde dat ik hem voelde.. Ik stond gewoon in brand ( en dan bedoel ik niet qua opwinding, echt pure emotie en verliefde gevoelens. Als hij mij hand vastpakte was ik al op cloud nine... )
Hij was ook degene die mij ontmaagde. Dat was niet bijzonder, maar hij was het wel.
Het was zo ontzettend heftig gevoelsmatig, dat ik hem nooit meer vergeet. Ik was toen 17-20 jaar, waarvan we 1,5 jaar echt een relatie hebben gehad.
Maar ik ben nu al bijna 8 jaar met mijn huidige vriend en die wil ik toch zeker weten wel houden, ondanks diverse diepe dalen in het verleden
Mijn vriend is gewoon de leukste en ik moet er niet aan denken dat hij 's nachts niet naast me ligt
Hij was ook degene die mij ontmaagde. Dat was niet bijzonder, maar hij was het wel.
Het was zo ontzettend heftig gevoelsmatig, dat ik hem nooit meer vergeet. Ik was toen 17-20 jaar, waarvan we 1,5 jaar echt een relatie hebben gehad.
Maar ik ben nu al bijna 8 jaar met mijn huidige vriend en die wil ik toch zeker weten wel houden, ondanks diverse diepe dalen in het verleden
Mijn vriend is gewoon de leukste en ik moet er niet aan denken dat hij 's nachts niet naast me ligt
Gast- Gast
Ik heb 1 relatie gehad van 1,5 jaar en verder een aantal losse vriendjes. Aan een aantal, waaronder die met wie ik 1,5 jaar heb denk ik sporadisch aan en dan vooral hoe het nu met ze zou zijn. Heeel af en toe kijk ik wel eens op 'e'en van hun hyves of FB maar daar valt ook weinig boeiends op te zien bij de meeste. Verder houdt het meniet zo bezig.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Aan mijn eerste liefde denk ik nog we is, de omschrijving die Tea Leaf geeft klop precies bij wat mijn gevoel toen was. Nooit heb ik zo'n vuur aan liefde meer gevoeld.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
nah m`n eerste echte vriend/ex die zie ik nog zo`n 1-2 keer per jaar ofzo. Maar soms kijk ik wel eens op de FB van z`n nieuwe vriendin, gewoon om te kijken hoe het met hun gaat enzo. Moet nog wel regelmatig terugdenken aan iets wat er tussen ons is gebeurt.
En mijn andere ex zie ik nog zeer regelmatig, we zijn als vrienden uit elkaar gegaan dus zie `m nog regelmatig op verjaardagen en op stap.
En mijn andere ex zie ik nog zeer regelmatig, we zijn als vrienden uit elkaar gegaan dus zie `m nog regelmatig op verjaardagen en op stap.
Gast- Gast
Ik denk niet veel aan mijn exen. Met één ben ik nog redelijk goed bevriend en een ander volg ik zo af en toe op facebook. Ik denk er wel met warme herinneringen aan toe. We hebben een leuke tijd gehad
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Heel soms schiet het wel eens door mij hoofd, maar dan moet het wel een aanleiding hebben. Door bijv. een oude foto ofzo.
Het is ook al echt lang geleden (8 jaar ongeveer) en ik had in die periode 2 jongens waar ik toen tijdelijk (niet tegelijk hoor haha) iets mee heb gehad.
Een van hun heeft afgelopen december een kindje gekregen en is getrouwd, dat vond ik wel leuk om te lezen/zien op hyves.
Die andere heb ik geen flauw idee van. Ik weet nog wel dat ik die periode uit mijn leven heel erg leuk vond.
Het is ook al echt lang geleden (8 jaar ongeveer) en ik had in die periode 2 jongens waar ik toen tijdelijk (niet tegelijk hoor haha) iets mee heb gehad.
Een van hun heeft afgelopen december een kindje gekregen en is getrouwd, dat vond ik wel leuk om te lezen/zien op hyves.
Die andere heb ik geen flauw idee van. Ik weet nog wel dat ik die periode uit mijn leven heel erg leuk vond.
Gast- Gast
Helaas nog veel te vaak. Zeker nu hij tegen mij heeft gezegd dat hij nooit gelukkiger is geweest als met mij en hij een bord voor z'n kop heeft gehad en als het allemaal over kon we nu nog bij elkaar waren.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat denken jullie?
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie hiervan?
» Denken jullie hetzelfde over de toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
» Denken jullie hetzelfde over de toekomst?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: