Denken jullie nog vaak aan je ex?
+23
CrazyGrace
Atelier Madame
TGR
SparklingEyes
Prosecco
xxDila
Merai
Rev3rie
RYW
Arwyn
SoGood
Mamsie
_Lacey_
Sugarfall
Error
Flinder
Caramba
Xanna
Sterre
Jeanette
Susan
Toet
Sweety
27 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Denken jullie nog vaak aan je ex?
Memories is inderdaad erg lief om te zien altijd.. M`n moeder is er gek op!
Gast- Gast
(niet quoten)
Ik heb ook met 1 van de twee een, nou ja relatie kunj e het niet eens noemen, maar nou ja ding gehad en dat was ook zo destructief. Ik denk dat zoiets zo heftig is dat het moeilijk is om dat uit ej hoofd te zetten. Ik zou nooit meer naar hem terug willen omdat we elkaar echt niet konden geven wat de ander wilde, maar hij is wel de ex die het meest in mijn hoofd blijft zitten. Juist omdat het zo destructief (en met vlagen geweldig) was. Ik wil hem ook niet meer zien (hij wil wel) want ik sta niet voor mezelf in, ook al ben ik ontzettend gelukkig met mijn vriend nu en zou ik hem daar nooit tussen laten komen.
Edit: oh bij ons is het dus ook nooit goed afgesloten.
Ik heb ook met 1 van de twee een, nou ja relatie kunj e het niet eens noemen, maar nou ja ding gehad en dat was ook zo destructief. Ik denk dat zoiets zo heftig is dat het moeilijk is om dat uit ej hoofd te zetten. Ik zou nooit meer naar hem terug willen omdat we elkaar echt niet konden geven wat de ander wilde, maar hij is wel de ex die het meest in mijn hoofd blijft zitten. Juist omdat het zo destructief (en met vlagen geweldig) was. Ik wil hem ook niet meer zien (hij wil wel) want ik sta niet voor mezelf in, ook al ben ik ontzettend gelukkig met mijn vriend nu en zou ik hem daar nooit tussen laten komen.
Edit: oh bij ons is het dus ook nooit goed afgesloten.
Laatst aangepast door Fauve op wo 13 apr 2011 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo herkenbaar...ik ben gelukkig met mijn vriend nu maar als mijn ex en ik zouden afspreken sta ik ook niet voor mezelf in. Daarom is het het beste dat we gewoon geen contact meer hebben, want tussen ons werkt het gewoon niet. Al zegt mijn gevoel heel vaak dat ik hem wel wil spreken.Fauve schreef: *
Laatst aangepast door Storm op wo 13 apr 2011 - 1:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja en dat weet ik dus juist weer niet bij hem. Een tijdje terug kwam hij in mijn winkel en hebben we gepraat met elkaar ( ik was toen nog aan het daten ) en hij zei dat hij me miste en dat hij weleens dacht wat als ik haar langer de tijd had gegeven. Lijkt mij dat je zoiets niet zomaar zegt tegen iemand waarvan je weet dat die nog gevoelens heeft voor je. Ik probeer me inderdaad niet gek te laten maken, eigenlijk wil ik hem morgen pas smsen met de vraag of we dit weekend zullen afspreken kijken of hij mij dus nog vandaag of morgen smst. Maar ik verveel me nu zo op mijn werk dus wil eigenlijk nu al smsenGloria schreef:O, die mannen, je zou ze! Volgens mij is dit echt zo'n geval van een jongen die jou hoopvol houdt, terwijl hij allang weet dat hij niet wil. Zo één heb ik er ook gehad; ben zo blij dat ik van hem af ben. Je verdient echt iemand die voor je gaat hoor, laat je niet gek maken.
Mijn ex en ik waren ongeveer 2,5 jaar bij elkaar. Hij woont niet in Nederland, dus we kunnen alleen telefonisch contact hebben of via de mail. Ik snap ook niet dat zij zich bedreigd voelt, ik woon zo ver weg. Maar ja, wel lief dat hij naar haar wensen luistert, dat wel .
Dat is inderdaad raar dat ze zich dan bedreigd voelt. Maar ja, misschien is hij wel vol lof gaan praten over je en dan kan ik ook wel begrijpen dat je er niet mee "geconfronteerd" wil worden. Maar dat zou ik dan eerder denken als hij ook nog in nederland woont en dichtbij. Het is wel lief van hem dat hij naar haar wensen luistert daar heb je gelijk in.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zou je mijn quote even uit je reactie willen halen Storm? Thanks
Gast- Gast
Daarom spreek ik ook niet af met m`n ex als ik een vriend heb.. Ik neem dat risico niet.. Andersom is dat ook zo trouwens..Storm schreef:--Fauve schreef: -
Gast- Gast
Nee idd Donnaa...sommige situaties moet je gewoon niet bewust op gaan zoeken. Dat is vragen om problemen.
Gast- Gast
Maar goed, ik vraag me dus nog heel vaak af hoe het met hem gaat. Hij heeft trouwens heel dicht bij jou in de buurt gewoond Fauve.
Gast- Gast
Ja daarom.. Je moet het dan inderdaad niet op zoeken..
Storm, als je benieuwd bent, dan stuur je hem toch iets? Of ben je bang dat het teveel spanning met zich mee brengt?
Storm, als je benieuwd bent, dan stuur je hem toch iets? Of ben je bang dat het teveel spanning met zich mee brengt?
Gast- Gast
Nee Donnaa, dat is echt géén optie als mijn vriend erachter komt is het huis te klein, dat is een. En twee, als we dan al in een intensief mailcontact belanden of iets dergelijks, kom ik misschien wel in een positie waar ik helemaal niet wil zijn. Dus het is beter voor iedereen als ik hem gewoon met rust laat.
Gast- Gast
Ik snap je verhaal, maar ergens denk ik wel: ja, je was aan het daten, en dan word je ineens weer interessant natuurlijk. Zo werkt dat bij sommige kerels. Ik zou hem lekker laten smsen. Kijken hoe graag hij wil. Maar ja, ik en mannen en films enzo...Sweety schreef:Ja en dat weet ik dus juist weer niet bij hem. Een tijdje terug kwam hij in mijn winkel en hebben we gepraat met elkaar ( ik was toen nog aan het daten ) en hij zei dat hij me miste en dat hij weleens dacht wat als ik haar langer de tijd had gegeven. Lijkt mij dat je zoiets niet zomaar zegt tegen iemand waarvan je weet dat die nog gevoelens heeft voor je. Ik probeer me inderdaad niet gek te laten maken, eigenlijk wil ik hem morgen pas smsen met de vraag of we dit weekend zullen afspreken kijken of hij mij dus nog vandaag of morgen smst. Maar ik verveel me nu zo op mijn werk dus wil eigenlijk nu al smsen
Gast- Gast
Bij mijn ander ex ( die nu een kindje heeft ) ben ik 4 jaar gebleven. Hij bleef in die tijd vreemdgaan met zijn ex en daarna ook nog met andere meiden. Hij heeft mij aan het einde van de relatie geslagen en daarna heb ik het uitgemaakt met hem. Toen ik hem een paar jaar later tegenkwam bood hij wel zijn excuses aan voor het feit dat hij vreemd ging en dat hij me toen had geslagen. Daar was ik wel blij mee.
Sweety- Ratel
Verstandig Storm.. Ik had het ook niet gedaan als ik een vriend had.. Toen ik nog met W. ging heeft m`n ex ook gevraagd of ik langs wilde komen.. Dat heb ik ook niet gedaan.. Hij is wel bij ons samen geweest en dan is er ook niks aan de hand, maar als we samen zijn dan is die spanning gewoon te groot..
Gast- Gast
Donnaa dat is ook een verstandige keuze van je. Mis jij W. nog?
Gast- Gast
Ja ontzettend, vooral de vriendschap, maar dat komt wel weer..
Als liefde niet echt.. Ik wil geen leven zoals zijn moeder, samenleven met een man waarbij je op de tweede plaats komt.. Werk, werk, werk..
Als liefde niet echt.. Ik wil geen leven zoals zijn moeder, samenleven met een man waarbij je op de tweede plaats komt.. Werk, werk, werk..
Gast- Gast
Ja dat wel ja. Ik was wel erg gek op hem hoor. Maar als ik er nu op terug kijk dan had ik veel eerder moeten vertrekken. En nu met deze ex was het zo anders als toen met mijn eerste ex. Bij deze ex voelde ik me echt op mijn gemak. En die ben ik ook al die tijd dat we samen waren trouw geweest.Storm schreef:Jeetje, Sweety, jij bent wel trouw of niet?
Sweety- Ratel
Nou dit dacht ik eerlijk gezegd ook in het begin. Maar juist doordat hij zondag zo aan het kroelen was met me ( hij vroeg ook of ik bleef slapen waarop ik antwoordde er niet op te hebben gerekend dus niet bleef slapen ) dacht ik dat het toch niet alleen daarom was. Je heb wel gelijk dat ik gewoon moet wachten.. Nu alleen maar ervoor zorgen dat mijn vingers niet gaan tintelen :pGloria schreef:Ik snap je verhaal, maar ergens denk ik wel: ja, je was aan het daten, en dan word je ineens weer interessant natuurlijk. Zo werkt dat bij sommige kerels. Ik zou hem lekker laten smsen. Kijken hoe graag hij wil. Maar ja, ik en mannen en films enzo...Sweety schreef:Ja en dat weet ik dus juist weer niet bij hem. Een tijdje terug kwam hij in mijn winkel en hebben we gepraat met elkaar ( ik was toen nog aan het daten ) en hij zei dat hij me miste en dat hij weleens dacht wat als ik haar langer de tijd had gegeven. Lijkt mij dat je zoiets niet zomaar zegt tegen iemand waarvan je weet dat die nog gevoelens heeft voor je. Ik probeer me inderdaad niet gek te laten maken, eigenlijk wil ik hem morgen pas smsen met de vraag of we dit weekend zullen afspreken kijken of hij mij dus nog vandaag of morgen smst. Maar ik verveel me nu zo op mijn werk dus wil eigenlijk nu al smsen
Sweety- Ratel
Met mijn eerste ex praat ik nog regelmatig op msn, is inmiddels al 7 jaar geleden.
Mijn 2e ex praat ik nu ook regelmatig op msn, heeft een hele tijd geduurd omdat hij het uitmaakte en ik hem terug wilde dus hij wilde toen geen contact met me.
En mijn laatste ex daar hoef ik echt geen contact meer mee, met die eikel.
Mijn 2e ex praat ik nu ook regelmatig op msn, heeft een hele tijd geduurd omdat hij het uitmaakte en ik hem terug wilde dus hij wilde toen geen contact met me.
En mijn laatste ex daar hoef ik echt geen contact meer mee, met die eikel.
Gast- Gast
Ik spreek mijn ex heel zelden op msn, maar we zien elkaar nooit meer. 2 jaar geleden elkaar voor het laatst gezien, toen was het zeker al een jaar uit tussen ons. Totaal hebben we 6,5 jaar gehad.
Wel heeft hij vorig jaar eens aan me gevraagd of ik zin had om weer eens iets te gaan drinken, maar ik doe het niet. Heb het druk met mijn eigen leventje en vriend. Dit ook zo tegen mijn ex gezegd, waardoor we elkaar nog maar zelden spreken.
Mijn ex heeft hetzelfde, druk leventje en een vriendin. Maar beiden hebben we er geen problemen mee dat het zo gegaan is.
Wel heeft hij vorig jaar eens aan me gevraagd of ik zin had om weer eens iets te gaan drinken, maar ik doe het niet. Heb het druk met mijn eigen leventje en vriend. Dit ook zo tegen mijn ex gezegd, waardoor we elkaar nog maar zelden spreken.
Mijn ex heeft hetzelfde, druk leventje en een vriendin. Maar beiden hebben we er geen problemen mee dat het zo gegaan is.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb twee exen en aan mijn laatste ex denk ik nog regelmatig.
Met mijn eerste ex heb ik veel leuke dingen meegemaakt en we hebben het leuk gehad maar we waren vooral erg jong. Het is denk ik al negen jaar uit en ik kan me bijna niet meer voorstellen dat we ooit samen waren. We passen gewoon nu niet meer bij elkaar maar ik snap wel wat ik toen in hem zag. Ik vind hem er nog steeds erg goed uitzien trouwens maar vind het maar een flierefluiter, hij is bijvoorbeeld nog steeds niet klaar met zijn studie en hij is ook erg wisselend in zijn stemmingen.
Bij mijn laatste ex denk ik soms terug aan het begin van onze relatie; het was echte liefde op het eerste gezicht en dat was zo mooi! Ik ben nog nooit zo verliefd geweest en ben het daarna ook niet meer geworden. De eerste maanden waren echt geweldig samen. Daarna is het door allerlei omstandigheden heel erg misgegaan en vraag ik me nog steeds af hoe dat allemaal heeft kunnen gebeuren.
Ik heb van mijn exen geleerd dat ik een heerlijk nuchtere jongen nodig heb, dat is mijn huidige vriend gelukkig!
Met mijn eerste ex heb ik veel leuke dingen meegemaakt en we hebben het leuk gehad maar we waren vooral erg jong. Het is denk ik al negen jaar uit en ik kan me bijna niet meer voorstellen dat we ooit samen waren. We passen gewoon nu niet meer bij elkaar maar ik snap wel wat ik toen in hem zag. Ik vind hem er nog steeds erg goed uitzien trouwens maar vind het maar een flierefluiter, hij is bijvoorbeeld nog steeds niet klaar met zijn studie en hij is ook erg wisselend in zijn stemmingen.
Bij mijn laatste ex denk ik soms terug aan het begin van onze relatie; het was echte liefde op het eerste gezicht en dat was zo mooi! Ik ben nog nooit zo verliefd geweest en ben het daarna ook niet meer geworden. De eerste maanden waren echt geweldig samen. Daarna is het door allerlei omstandigheden heel erg misgegaan en vraag ik me nog steeds af hoe dat allemaal heeft kunnen gebeuren.
Ik heb van mijn exen geleerd dat ik een heerlijk nuchtere jongen nodig heb, dat is mijn huidige vriend gelukkig!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat denken jullie?
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie hiervan?
» Denken jullie hetzelfde over de toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
» Denken jullie hetzelfde over de toekomst?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: