Denken jullie nog vaak aan je ex?
+23
CrazyGrace
Atelier Madame
TGR
SparklingEyes
Prosecco
xxDila
Merai
Rev3rie
RYW
Arwyn
SoGood
Mamsie
_Lacey_
Sugarfall
Error
Flinder
Caramba
Xanna
Sterre
Jeanette
Susan
Toet
Sweety
27 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Denken jullie nog vaak aan je ex?
Ik zie hem nog veel te vaak helaas.. Maar ik moet zeggen dat ik al wel aardig over hem heen ben.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik denk eigenlijk nog regelmatig aan mijn ex. Ik ben wel benieuwd hoe het met hem is, en hoe zijn leven is op dit moment. Maar verder dan dat gaat het ook niet meer.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hij komt dagelijks in mijn gedachten voorbij en ik droom ook héél vaak over hem. En dat terwijl ik dat niet wil, we het gewoon goed afgesloten hebben, ik z'n fb niet check, niet meer in de buurt woon en ik hem ook totaal niet terug wil.
*zucht*
*zucht*
Gast- Gast
Ik heb maar 1 ex (nu alweer bijna 5 jaar single) en heel af en toe denk ik nog aan hem, maar dan meer in de zin van: hoe had mijn leven er nu uitgezien als we nog samen zouden zijn?
Vraag me niet af hoe het nu met hem is. Was ook vrij snel over de breuk heen, aangezien het gewoon een leugenaar is/was. Weet alleen wel dat hij inmiddels al een aantal jaar een nieuwe relatie heeft en met haar samenwoont.
Vraag me niet af hoe het nu met hem is. Was ook vrij snel over de breuk heen, aangezien het gewoon een leugenaar is/was. Weet alleen wel dat hij inmiddels al een aantal jaar een nieuwe relatie heeft en met haar samenwoont.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Nummer 1 (jaar een relatie) - heb ik op facebook etc en die spreek ik wel eens
Nummer 2 ( 1.5 jaar een relatie)- nooit, zag toevallig dat hij een kindje had met een lelijk mens, en verder niks.
Nummer 3 ( 3,5 jaar een relatie) - helaas moest ik door wat situaties aan hem denken, maar voor mij is het klaar, en ik heb het contact overal verbroken, heb hem overal geblokkeerd en verwijderd.
En meer exen zijn er niet, en komen er niet.
Nummer 2 ( 1.5 jaar een relatie)- nooit, zag toevallig dat hij een kindje had met een lelijk mens, en verder niks.
Nummer 3 ( 3,5 jaar een relatie) - helaas moest ik door wat situaties aan hem denken, maar voor mij is het klaar, en ik heb het contact overal verbroken, heb hem overal geblokkeerd en verwijderd.
En meer exen zijn er niet, en komen er niet.
Gast- Gast
Met mijn ex heb ik bijna 6 jaar een relatie gehad.
Ondanks dat dit nu al ruim 5 jaar over is denk ik helaas te vaak aan hem.
Hij heeft toen zo enorm veel kapot gemaakt in mij en zoveel schade aangericht...
Bepaalde dingen zullen denk ik ook wel nooit herstellen. Als ik aan die dingen denk, denk ik automatisch ook aan hem en hoezeer ik hem haat en hoe diep die haat zit... Terwijl hij zelfs dat eigenlijk niet eens waard is.
Ondanks dat dit nu al ruim 5 jaar over is denk ik helaas te vaak aan hem.
Hij heeft toen zo enorm veel kapot gemaakt in mij en zoveel schade aangericht...
Bepaalde dingen zullen denk ik ook wel nooit herstellen. Als ik aan die dingen denk, denk ik automatisch ook aan hem en hoezeer ik hem haat en hoe diep die haat zit... Terwijl hij zelfs dat eigenlijk niet eens waard is.
Gast- Gast
Zo nu en dan. Maar dat komt meer omdat hij is overleden. We waren nog gewoon vrienden en hij was toch mijn eerste echte vriendje.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Soms denk ik nog weleens aan mijn ex(en). De meesten omdat we tegenwoordig gewoon bevriend zijn en ik hoop dat het goed gaat als ik een tijdje niets van ze heb gehoord. Heel vreemd, maar dan smsen ze niet veel later.
Met één ex is het gewoon heel anders. Ik denk eigenlijk nog dagelijks aan hem. Ik weet niet wat het is. Even aan hem denken, aan de mooie momenten, dan me afvragen hoe het met hem gaat, aan de hele slechte momenten en geirriteerd worden omdat ik nog steeds aan hem denk....
Met één ex is het gewoon heel anders. Ik denk eigenlijk nog dagelijks aan hem. Ik weet niet wat het is. Even aan hem denken, aan de mooie momenten, dan me afvragen hoe het met hem gaat, aan de hele slechte momenten en geirriteerd worden omdat ik nog steeds aan hem denk....
Gast- Gast
Mijn eerste ex spreek ik eigenlijk nooit meer, hebben nog wel een tijdje contact gehad, maar daar had ik op een gegeven moment geen behoefte meer aan. Kijk nog wel een enkele keer op zijn hyves.
Mijn tweede ex is nog altijd een vriend van mij. WE zien en spreken elkaar dus wel af en toe op verjaardagen. Een tijd lang heb ik nog veel voor hem gevoel en hij voor mij. Nadat we het contact even op een lager pitje hebben gezet konden we beter afstand nemen van elkaar. Inmiddels heb ik een nieuwe vriend en hij een vriendin war hij mee samen woont.
Mijn derde ex/scharrel heb ik sinds ik er klaar mee was geen contact meer mee gehad, ook totaal geen behoefte aan gehad en dus ook niet gemist.
Mijn tweede ex is nog altijd een vriend van mij. WE zien en spreken elkaar dus wel af en toe op verjaardagen. Een tijd lang heb ik nog veel voor hem gevoel en hij voor mij. Nadat we het contact even op een lager pitje hebben gezet konden we beter afstand nemen van elkaar. Inmiddels heb ik een nieuwe vriend en hij een vriendin war hij mee samen woont.
Mijn derde ex/scharrel heb ik sinds ik er klaar mee was geen contact meer mee gehad, ook totaal geen behoefte aan gehad en dus ook niet gemist.
Gast- Gast
+1.Mamsie schreef:Zo nu en dan. Maar dat komt meer omdat hij is overleden. We waren nog gewoon vrienden en hij was toch mijn eerste echte vriendje.
Ex2 spreek ik sporadisch. Het heeft heel lang geduurd voordat ik over hem heen was.
Ex3 Het is nog maar zo kort uit dat ik nog heel vaak en veel aan hem denk. Ik zie hem werkgerelateerd ook nog wel 3 á 4 keer in de week. Overigens spreek ik hem niet meer. Ook geen goedemorgen of fijne avond.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:+1.Mamsie schreef:Zo nu en dan. Maar dat komt meer omdat hij is overleden. We waren nog gewoon vrienden en hij was toch mijn eerste echte vriendje.
Ex2 spreek ik sporadisch. Het heeft heel lang geduurd voordat ik over hem heen was.
Ex3 Het is nog maar zo kort uit dat ik nog heel vaak en veel aan hem denk. Ik zie hem werkgerelateerd ook nog wel 3 á 4 keer in de week. Overigens spreek ik hem niet meer. Ook geen goedemorgen of fijne avond.
Jeetje, dat lijkt me een hele moeilijke en pijnlijke situatie..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat is het ook. En niet iedereen weet het omdat ik dan gelijk ga janken dus ze vragen wel eens iets over hem en dan is het heel erg klote. Nog 2 maanden maar dus daar richt ik me maar op.Sogood schreef:Francaise_ schreef:+1.Mamsie schreef:Zo nu en dan. Maar dat komt meer omdat hij is overleden. We waren nog gewoon vrienden en hij was toch mijn eerste echte vriendje.
Jeetje, dat lijkt me een hele moeilijke en pijnlijke situatie..
Gast- Gast
Is het zo erg misgegaan tussen jullie francaise (dat jullie dus niet meer praten)? Dat lijkt me echt heel erg!
Gast- Gast
Nee ik denk weinig aan mijn beiden exen. Ik heb beiden hoofdstukken afgesloten en dat vind ik prima zo. Heb ook geen contact met beiden.
Gast- Gast
Dat valt mee maar ik voel me gewoon alleen en in de steek gelaten en ik trek het gewoon niet om hem te zien. Het doet gewoon teveel pijn om normaal tegen hem te doen terwijl we best als vrienden uit elkaar hadden kunnen gaan als we elkaar tenminste niet steeds hadden hoeven zien.Odilia schreef:Is het zo erg misgegaan tussen jullie francaise (dat jullie dus niet meer praten)? Dat lijkt me echt heel erg!
Gast- Gast
Nee, eigenlijk nooit.
Ex1 mis ik ook echt totaal niet. Meisje (waarvan al mijn collega's daarna dachten dat hij haar gelijk bezwangerd had wegens de dikke buik, haha) waar hij daarna wat mee krijg, had/heeft een grote hekel aan mij (en ze is ook niet echt mijn beste vriendin) en vond dat ik heel jaloers moest zijn, maar de sukkel was met 2 meiden vreemd gegaan, dus dat kon ik toch niet echt missen.. Daarnaast vond ik hem sowieso niet heel erg leuk, maar zat ik echt in zo'n fase waarin iedereen vriendjes kreeg behalve ik en ik er zo een beetje in gerold was zeg maar.. Ik heb hem echt nooit meer gesproken gelukkig!
Ex2 vond ik mijn eerste echt vriendje. Toen het na bijna 2,5 jaar met hen uitging, had ik daar ook wel moeite mee. Heeft wel een paar maandjes geduurd om daar overheen te komen, maar inmiddels weet ik heel goed dat we totaal niet bij elkaar pasten en hij zijn onzekerheid op mij uitte, waardoor ik alleen maar nog onzekerder werd. We hebben helemaal geen contact meer, maar de keer dat ik zijn hyve zag, kreeg ik het idee dat hij best verbitterd is geworden en dat vind ik dan toch wel weer vervelend.
Ex1 mis ik ook echt totaal niet. Meisje (waarvan al mijn collega's daarna dachten dat hij haar gelijk bezwangerd had wegens de dikke buik, haha) waar hij daarna wat mee krijg, had/heeft een grote hekel aan mij (en ze is ook niet echt mijn beste vriendin) en vond dat ik heel jaloers moest zijn, maar de sukkel was met 2 meiden vreemd gegaan, dus dat kon ik toch niet echt missen.. Daarnaast vond ik hem sowieso niet heel erg leuk, maar zat ik echt in zo'n fase waarin iedereen vriendjes kreeg behalve ik en ik er zo een beetje in gerold was zeg maar.. Ik heb hem echt nooit meer gesproken gelukkig!
Ex2 vond ik mijn eerste echt vriendje. Toen het na bijna 2,5 jaar met hen uitging, had ik daar ook wel moeite mee. Heeft wel een paar maandjes geduurd om daar overheen te komen, maar inmiddels weet ik heel goed dat we totaal niet bij elkaar pasten en hij zijn onzekerheid op mij uitte, waardoor ik alleen maar nog onzekerder werd. We hebben helemaal geen contact meer, maar de keer dat ik zijn hyve zag, kreeg ik het idee dat hij best verbitterd is geworden en dat vind ik dan toch wel weer vervelend.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ex1 spreek ik helemaal nooit meer. Geen idee wat ervan terecht gekomen is, en dat terwijl we toch jaren samen geweest zijn.
Ex2 is de reden dat ik toen een nieuw telefoonnummer moest nemen. Moge duidelijk zijn dat ik die ook niet meer spreek
Ex3 is de vader van mijn zoons, dus ja, die spreek ik regelmatig en daar moet ik dus ook echt een goede band mee hebben. Gaat meestal redelijk, maar soms krijgen we ruzie. De moeilijkheid zit 'm in het onderscheiden van de twee rollen die je hebt: de rol van 'ex' en de rol van 'ouder van de jongens'. Maar al met al denk ik dat ik het best goed doe
Ex2 is de reden dat ik toen een nieuw telefoonnummer moest nemen. Moge duidelijk zijn dat ik die ook niet meer spreek
Ex3 is de vader van mijn zoons, dus ja, die spreek ik regelmatig en daar moet ik dus ook echt een goede band mee hebben. Gaat meestal redelijk, maar soms krijgen we ruzie. De moeilijkheid zit 'm in het onderscheiden van de twee rollen die je hebt: de rol van 'ex' en de rol van 'ouder van de jongens'. Maar al met al denk ik dat ik het best goed doe
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik denk bijna niet aan mijn 2 exen. Zelfs net met mijn laatste ex waar ik dik 5 jaar relatie mee had (sinds een jaar uit). Helaas laat hij mij wel aan hem herinneren omdat hij mij nog dagelijks mailt... (waar ik niet op antwoord door diverse redenen).
Maargoed ik ben dolgelukkig met mijn huidige relatie waardoor ik misschien mij niet zo bezig hou met mijn exen.
Maargoed ik ben dolgelukkig met mijn huidige relatie waardoor ik misschien mij niet zo bezig hou met mijn exen.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb alleen nog contact met de ex waar ik mee samen heb gewoond. Hij zal me altijd heel dierbaar blijven, ook omdat we samen waren in een periode dat het heel slecht met mij ging en hij me altijd is blijven steunen. Met hem ga ik regelmatig de kroeg in, even bijkletsen, maar dat kan ook gemakkelijk omdat er totaal geen sprake is van spanning tussen ons ofzo, het is ook al bijna vijf jaar uit. De andere exen spreek/zie ik niet meer, soms vraag ik me wel af hoe het met ze gaat maar niet genoeg om actie te ondernemen . Ik denk, zoals hierboven al gezegd werd, dat het inderdaad wel scheelt dat ik nu de liefde van mijn leven heb gevonden, zij zijn allang geen issue meer.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik zie 1 ex nog regelmatig, hij is de beste vriend van mijn neef. We kunnen leuk met elkaar kletsen en hebben lol met elkaar. Verder niks. Soms vind ik het jammer dat hij getrouwd is, ik vind zijn vrouw niet zo leuk Ze heeft hem best wel veranderd, vind ik. Verder heb ik geen contact meer met exen, ze zijn het niet voor niks natuurlijk.
Gast- Gast
Storm schreef:Zo herkenbaar...ik ben gelukkig met mijn vriend nu maar als mijn ex en ik zouden afspreken sta ik ook niet voor mezelf in. Daarom is het het beste dat we gewoon geen contact meer hebben, want tussen ons werkt het gewoon niet. Al zegt mijn gevoel heel vaak dat ik hem wel wil spreken.Fauve schreef: *
+1..
Ik had een klein poosje terug contact met mijn ex. Via sms & msn, dat ging al snel te ver.. Ik zou nooit met hem durven afspreken. Het is gewoon bizar! Die aantrekkingskracht, maar dat is het dan ook. We hebben het al zovaak geprobeerd in het verleden en het werkt gewoon niet. Maar die zwakke plek is er voor hem & die is groot.. We hebben een poosje op dezelfde school gezeten. Als ik hem dan zag, die blik.. aii
(als je quote weg moet storm, zeg het maar!)
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Sinds ik een nieuwe vriend heb denk ik ineens weer regelmatig aan m'n ex. Ben ik die twee aan het vergelijken en haal ik hun namen door elkaar.
Echt bizar want mijn nieuwe vriendje is zo veel leuker en vooral liever dat het niet eerlijk is om ze te vergelijken.
Echt bizar want mijn nieuwe vriendje is zo veel leuker en vooral liever dat het niet eerlijk is om ze te vergelijken.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Jup. De vier die er geweest zijn, komen geregeld nog even in m'n hoofd.. Twee heb ik echt een flinke tijd wat mee gehad, de anderen waren kortstondige leuke tijden .
Eén van mijn exen woonde zelfs in dezelfde straat toen ik dit huis met mijn man kocht (dit wist ik niet..)! Met hem heb ik nog regelmatig contact in de vorm van een smsje of een berichtje op hyves.
Eén van mijn exen woonde zelfs in dezelfde straat toen ik dit huis met mijn man kocht (dit wist ik niet..)! Met hem heb ik nog regelmatig contact in de vorm van een smsje of een berichtje op hyves.
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Aan ex1 heel af en toe, maar niks bijzonders
Aan ex2 bijna dagelijks omdat we nog steeds contact hebben, maar ook niets geks.
Aan ex3 nog dagelijk, ook omdat het kort uit is en omdat ik nog steeds verdrietig ben dat hij zo anders is als ik altijd dacht. Ik heb het er nog steeds wel moeilijk mee.
Aan ex2 bijna dagelijks omdat we nog steeds contact hebben, maar ook niets geks.
Aan ex3 nog dagelijk, ook omdat het kort uit is en omdat ik nog steeds verdrietig ben dat hij zo anders is als ik altijd dacht. Ik heb het er nog steeds wel moeilijk mee.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik denk aan beide exen nog wel 's af en toe.Een zwak heb ik voor geen van beide. Ex1 zou ik best benieuwd naar zijn hoe het nu met hem gaat, maar heb er geen behoefte aan om hem te spreken, laat staan om 'm te zien. Was een hele rare man en niet op een goede manier. Ex 2 spreek ik nog heel af en toe, sinds hij een nieuwe vriendin heeft een stuk minder. Van hem vind ik het wel echt leuk om op de hoogte te blijven hoe zijn leven en dat van zijn familie en vrienden verloopt, het is gewoon een hele goede jongen en we kunnen altijd zo een uur wegkletsen aan de telefoon. Maar ik heb geen behoefte om met hem af te spreken, heb 'm nu meer dan drie jaar niet meer gezien geloof ik.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat denken jullie?
» Denken jullie dit weleens?
» Wat denken jullie hiervan?
» Denken jullie hetzelfde over de toekomst?
» Denken jullie dit weleens?
» Denken jullie hetzelfde over de toekomst?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: