Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

+27
Joli86
Bliss
M-G
Mermaid
Suus
Mamsie
xxDila
Elliot
bolus26
Floor
luenca
Ilovethe90s
Primrose
Zonnetje
Ella
Roxi3
Minx
Snoes
Printje
Marin
Merai
Lady4
Parisienne
Fearie
tuttebel
Middleme
Sam
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 6:44

Iedereen heeft een 'droom' over de toekomst. Een x aantal kinderen, een speciaal soort huis, een woonplaats waar je graag je kinderen op zou willen voeden, trouwen, en dat soort zaken. Nu kan er soms een kink in de kabel komen, omdat jouw partner hele andere toekomstplannen had.

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Heb je beide aanpassingen moeten doen, of waren jullie het gelijk eens, of heeft 1 iemand zich maar te schikken naar de situatie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Sam vr 2 nov 2012 - 6:47

Wij hebben hetzelfde beeld over onze toekomst. Mbt trouwen, kinderen, huis enz. Hoewel ik misschien meer kinderen dan hem zou willen, dat is het enige.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 6:50

En zou je dat erg/jammer vinden, als je een ander aantal kinderen zou krijgen, dan je wellicht eigenlijk voor ogen had?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Sam vr 2 nov 2012 - 6:52

Nee, als ik 2 kinderen zou mogen krijgen zou ik ook heel gelukkig zijn. Het liefst krijg ik er 4 of 5, maar snap de redenen van mijn vriend om dit niet te willen ook goed.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Middleme vr 2 nov 2012 - 6:58

Absoluut! Klein huis om veel geld over te houden om te reizen, later een huis in het buitenland en twee kinderen smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 7:00

Middleme, fijn dat jullie er hetzelfde over denken, lijkt me. Waar in het buitenland? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  tuttebel vr 2 nov 2012 - 7:04

onze toekomstdromen komen overeen. in het begin van de relatie dacht ik nog wel anders over trouwen, maar nu denken we daar ook het zelfde over. Voorheen wilde ik graag voor de kerk trouwen, maar omdat mijn vriend niet gelooft en ik niet denk dat dat gaat gebeuren hoeft dat eigenlijk ook niet meer van mij. wat betreft kinderen, opvoeden en ons droomhuis hebben we ook dezelfde ideeën.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Fearie vr 2 nov 2012 - 7:24

Wij denken redelijk hetzelfde, graag 2 kinderen, een eigen huis en de boel goed op de rit. Mijn vriend zou heel graag nog een eigen bedrijf willen beginnen. Dus we zitten redelijk op 1 lijn mbt toekomst.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 8:06

Ja, wij denken ook hetzelfde. Zoals het nu staat willen we geen kinderen, dus daar zijn we het over eens. Soms ben ik wel eens 'bang' dat het bij één van ons tweeën zou kunnen veranderen. We kunnen er gelukkig goed over praten en ik geef ook altijd aan, dat als we het gevoel hebben iets anders te willen dat we in eerste instantie dachten, dat echt gezegd moet worden. In grote lijnen hebben we wel hetzelfde voor ogen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Parisienne vr 2 nov 2012 - 8:10

Wij hebben één groot ding waarin we beiden een andere toekomstdroom hebben: woonlocatie. Mijn vriend wil later het liefst naar Zuid Frankrijk om daar een eigen restaurant te beginnen. Anders, als hij in NL 'moet' blijven zou hij het liefst terug willen naar zijn oude dorp, waar zijn moeder nog woont. Beide dromen zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Lady4 vr 2 nov 2012 - 8:46

Ja, wij zitten echt heel erg op één lijn. Leuk is dat, want het maakt het maken van toekomstoplannen zo leuk. smile Enige waar we iets anders in staan is dat hij niet zonodig hoeft te trouwen en ik dat op zich wel zou willen. Maar dat levert tot nu toe geen issues op en ik weet ook niet of dat ooit daadwerkelijk een probleem zal gaan worden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Merai vr 2 nov 2012 - 8:50

Ja gelukkig wel! We willen in de toekomst allebei graag trouwen en het liefst twee kinderen als het ons gegeven is. Als hij geen kinderen had gewild was ik niet met hem verder gegaan.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Marin vr 2 nov 2012 - 10:04

Ja zo ongeveer wel. Hebben allebei een vrij traditioneel beeld van trouwen en kinderen voor ons, waarschijnlijk twee kinderen, en in een mooi jaren 30 huis. Alleen wil ik liever in een woonplaats vlakbij zijn ouders wonen omdat ik m'n kinderen graag in een veilig rustig dorp laat opgroeien, en hij is toch wel gek op onze huidige woonplaats. Maar daar komen we wel uit. Ik vind de huizen ook gewoon mooier daar, dus ik wil gewoon daar wonen ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 10:20

Ja zo ongeveer wel, het meeste hebben we al gerealiseerd hahaha. Eerst trouwen (check), huis kopen (check), kindjes (check, bijna check) en we willen nog heel erg graag een rondreis door Amerika maken. En voor de rest gewoon genieten van het leven en van elkaar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Middleme vr 2 nov 2012 - 11:26

Pippa schreef:Middleme, fijn dat jullie er hetzelfde over denken, lijkt me. Waar in het buitenland? smile

Ja is het ook zeker! Zelfs qua stijl zijn we zo goed als hetzelfde :p. Maar ik heb het over Oostenrijk, hij over Zwitserland...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Snoes vr 2 nov 2012 - 11:39

Ja, eigenlijk wel. Alhoewel ik 'vroeger' altijd zei dat ik eerst wilde trouwen en daarna pas aan kinderen wilde beginnen. Hij heeft altijd gezegd eerst kinderen te willen en daarna pas te willen trouwen. Nu vind ik het goed zo, eerst kind(eren), daarna trouwen. Verder sluiten onze ¨toekomstplannen wel bij elkaar aan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Minx vr 2 nov 2012 - 11:47

nee wij hebben nog wel wat verschillen,

Wonen: hij wil richting de randstad liefst rotterdam, als ik ergens niet wil wonen is het rotterdam. Wil best een stukje die kant op maar niet volledig.

Kinderen: Ik 2 hij 3/4

Trouwen: geen idee wat hij daar precies van vind, de ene keer is het ja de andere keer nee haha.

Maar over het algemeen is het plaatje wel hetzelfde.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 12:51

Nee, daar denken wij absoluut niet hetzelfde over. Of beter gezegd, we hebben allebei geen idee. We willen niet trouwen, maar qua wonen en kinderen weten we het allebei niet. Dat maakt het plannen van een toekomst ook onmogelijk dus we nemen alles zoals het komt en we kijken op het moment niet verder vooruit dan tot komende zomer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Roxi3 vr 2 nov 2012 - 19:33

Wij wilden beide een huis kopen en trouwen en dat hebben we ook gedaan. Ik zou in de toekomst graag naar Zeeland verhuizen, hij blijft liever in de randstad maar het buitenland zien we ook wel zitten. Verder willen we graag nog een aantal reizen maken en zouden we graag 2 of 3 kinderen krijgen dus het komt redelijk overeen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 3:21

Wij hadden altijd dezelfde plannen over de toekomst en hebben dat nog steeds. Alleen zouden we misschien in de toekomst van mening kunnen verschillen over het aantal kinderen dat wij beide graag zouden willen. Maar daar zullen we vast wel uitkomen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Zonnetje za 3 nov 2012 - 4:04

Grotendeels wel. Ik was eigenlijk liever in mijn oude woonplaats gaan wonen dan waar we nu wonen, al heb ik het hier nu na 4 jaar heel goed naar mijn zin. We wilden allebei graag een huis met tuin en vier slaapkamers kopen en dat hebben we afgelopen januari gedaan.
We willen allebei graag eerst trouwen en dan aan kinderen beginnen en dat trouwen gaat in juli gebeuren. Ik zou misschien wel drie kinderen willen; mijn vriend heeft altijd gezegd twee kinderen te willen. Ik denk dat ik dat ook wel prima vind, want als werkende moeder (wat ik zal zijn) lijkt het me allemaal best wel druk.
Ik vind het fijn dat we ongeveer hetzelfde over de toekomst denken. Dat praat gemakkelijker en zorgt ervoor dat wij goed en vlot samen beslissingen kunnen nemen. We zeiden laatst nog tegen elkaar dat we meer kibbelen over kleine dingen dan over grote dingen. Toen we samen meubels gingen kopen, waren we er ook zo over uit welke het zouden worden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Primrose za 3 nov 2012 - 5:48

Dat dacht ik eerst wel altijd, dat bleek ineens niet (meer?) zo te zijn, en nu zijn we uit elkaar Denken jullie hetzelfde over de toekomst? 394967
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Ilovethe90s za 3 nov 2012 - 7:24

Ja, wij liggen daarin wel op 1 lijn.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  luenca za 3 nov 2012 - 9:53

ja wij denken wel grotendeels hetzelfde , we willen nu nog niet samenwonen. over een paar jaar zien we allebei wel zitten. trouwen willen we ook allebei alleen ik denk ik wel eerder dan hem haha... en over kinderen denken we ook hetzelfde. de komende 5 jaar niet, en als we tegen die tijd allebei willen gaan we het proberen, willen we het toch niet of 1 van ons beide niet is dat ook geen probleem.ondanks de soms rammelende eierstokken, kan ik me ook een leven zonder kinderen voorstellen.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Floor za 3 nov 2012 - 10:21

Nee wij denken vaak niet hetzelfde en stellen onze dromen dan bij zodat we het toch samen eens worden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum