Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 19 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai za 9 apr 2011 - 9:53

ABE schreef:
Isabella schreef:Maar ABE, als je hem mist, waarom zou je dat dan niet zeggen? wat is er mis mee met zeggen wat je denkt, en voelt?

Misschien klinkt dat heel erg dom, of onherkenbaar, maar zo ben ik niet opgegroeid. Ik krijg het simpelweg mijn strot niet uit. Alles wat met positieve gevoelens te maken heeft en wat ik moet zeggen of uitten, ik klap dicht.

Ik was heel erg gek, vroeger, op een jongen en deze heeft ooit zijn beklag gedaan bij mijn moeder over het feit dat ik nooit zei dat ik van hem hield. Of dat ik hem lief vond. Of iets in die geest. Mijn moeder heeft hem toen duidelijk moeten maken dat als ik iets goeds voor hem doe, ik hem laat merken gek op hem te zijn. Dat hij pas bang moest zijn dat ik niet van hem hield, hem niet meer zag zitten, als ik simpele dingen niet meer voor hem zou doen.

Zo ben ik nu eenmaal. Ik kan het niet aanpassen. Ik heb er mijn best voor gedaan, maar het lukt me gewoon niet.

With all do respect, maar maak je het nu niet wat groter dan het hoeft te zijn? Een smsje met het feit dat je hem mist en dat je het jammer vindt dat het zo gelopen is is zo verstuurd, je hoeft niet te zeggen dat je met hem wilt trouwen Wink

Edit: Niet dat je dat van mij móet zeggen maar als je het zo voelt en dat eigenlijk is wat je kwijt wilt dan kun je het jezelf een stuk gemakkelijker maken

Laatst aangepast door Merai op za 9 apr 2011 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:54

ABE schreef:
Isabella schreef:Maar ABE, als je hem mist, waarom zou je dat dan niet zeggen? wat is er mis mee met zeggen wat je denkt, en voelt?

Misschien klinkt dat heel erg dom, of onherkenbaar, maar zo ben ik niet opgegroeid. Ik krijg het simpelweg mijn strot niet uit. Alles wat met positieve gevoelens te maken heeft en wat ik moet zeggen of uitten, ik klap dicht.

Ik was heel erg gek, vroeger, op een jongen en deze heeft ooit zijn beklag gedaan bij mijn moeder over het feit dat ik nooit zei dat ik van hem hield. Of dat ik hem lief vond. Of iets in die geest. Mijn moeder heeft hem toen duidelijk moeten maken dat als ik iets goeds voor hem doe, ik hem laat merken gek op hem te zijn. Dat hij pas bang moest zijn dat ik niet van hem hield, hem niet meer zag zitten, als ik simpele dingen niet meer voor hem zou doen.

Zo ben ik nu eenmaal. Ik kan het niet aanpassen. Ik heb er mijn best voor gedaan, maar het lukt me gewoon niet.

Maar hoeveel moeite kost het om. IK MIS JE te sms-en? Sms-en is al anders dan het zeggen, lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 9:57

Het is absoluut geen moeite. Begrijp me niet verkeerd. Het voelt alleen niet goed en daarom komt het niet uit mijn vingers. Ik ben een slag apart, ik weet het, maar voor mij is zoiets heel moeilijk. Ik weet niet wat het is, ik kan er zelf ook geen vinger opleggen. Ik vind het ook vreemd, maar het zit niet in me....

Gast
Gast

Bericht  Merai za 9 apr 2011 - 10:01

ABE schreef:Het is absoluut geen moeite. Begrijp me niet verkeerd. Het voelt alleen niet goed en daarom komt het niet uit mijn vingers. Ik ben een slag apart, ik weet het, maar voor mij is zoiets heel moeilijk. Ik weet niet wat het is, ik kan er zelf ook geen vinger opleggen. Ik vind het ook vreemd, maar het zit niet in me....

Dat geeft niet maar kennelijk wil je het dan ook niet sms'n, ook prima toch? Dan verzin je wat anders.. ehm.. dag sjakie, biertje doen? smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:02

Dan weet ik het niet zo goed. Dan moet je aangeven dat je het jammer vindt jullie geen contact meer hebben?

Dames, ik stort in, en ga slapen. Ik moet weer vroeg op & dan werken de hele dag, jammer van het lekkere weer! Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:03

Merai schreef:
ABE schreef:Het is absoluut geen moeite. Begrijp me niet verkeerd. Het voelt alleen niet goed en daarom komt het niet uit mijn vingers. Ik ben een slag apart, ik weet het, maar voor mij is zoiets heel moeilijk. Ik weet niet wat het is, ik kan er zelf ook geen vinger opleggen. Ik vind het ook vreemd, maar het zit niet in me....

Dat geeft niet maar kennelijk wil je het dan ook niet sms'n, ook prima toch? Dan verzin je wat anders.. ehm.. dag sjakie, biertje doen? smile

Hahahaha! Very Happy

Isabella; Slaap lekker! En bedankt voor jouw woorden! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:03

Geen dank smile

Gast
Gast

Bericht  Merai za 9 apr 2011 - 10:06

Slaap lekker Isabella, ik hoop dat je morgen minder pijn hebt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:07

Merai schreef:Slaap lekker Isabella, ik hoop dat je morgen minder pijn hebt!

Ik hoop het ook Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:07

Kan iemand even een fles wijn aangeven uit de koelkast? Ik vind het opeens zo ver :P

Truste, Isabella! Werkse morgen (balen op zondag zeg!)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:08

Reva schreef:Kan iemand even een fles wijn aangeven uit de koelkast? Ik vind het opeens zo ver :P

*gooit fles wijn naar Reva toe, wat voor wijn moet het eigenlijk zijn?*

Tja, hotel draait 7 dagen in de week Wink ik ben ma & di lekker vrij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:10

Het liefst een Verdicchio! I love you Maar alles wat (heel) droog en wit is, is ook prima Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Merai za 9 apr 2011 - 10:12

Reva schreef:Kan iemand even een fles wijn aangeven uit de koelkast? Ik vind het opeens zo ver :P

Neeeee No hoe was je reisje?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:13

Merai: was super leuk en heel vermoeiend. Heerlijk geshopt, veel gezien, lange vluchten gehad, weinig wijn gedronken, reisgezelschap met een keelontsteking, voorhoofdholteontsteking en een luchtweginfectie (heel zielig!), maar het was erg geslaagd Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Merai za 9 apr 2011 - 10:14

Reva schreef:Merai: was super leuk en heel vermoeiend. Heerlijk geshopt, veel gezien, lange vluchten gehad, weinig wijn gedronken, reisgezelschap met een keelontsteking, voorhoofdholteontsteking en een luchtweginfectie (heel zielig!), maar het was erg geslaagd Very Happy

Sounds good to me! Foto's? Very Happy
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:22

Ik heb eigenlijk (nog) geen foto's geplaatst, Merai Very Happy Vond het niet zo boeiend voor hier denk ik haha, zijn al zoveel NY-topics geweest.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj za 9 apr 2011 - 10:25

Maar dat betekent niet dat we de jouwe niet willen zien Reva
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:26

Daar ben ik weer, en het was eigenlijk heel gezellig, mijn schoonzusje was ook mee en ze hadden allemaal lekkere dingen om een meidenavond te houden smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Merai za 9 apr 2011 - 10:26

Zwoesj schreef:Maar dat betekent niet dat we de jouwe niet willen zien Reva

+1 :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:27

Haha, nou ik wil best even wat online zetten en daarna hier plaatsen, maar verwacht er niet teveel van. Ik ben niet echt een fotografiewonder, helaas Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:28

VeryCherry schreef:Daar ben ik weer, en het was eigenlijk heel gezellig, mijn schoonzusje was ook mee en ze hadden allemaal lekkere dingen om een meidenavond te houden smile

Wat gaaf! Fijn dat je het leuk hebt gehad! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:29

Ja, ik vond het ook erg leuk. En mijn schoonzusje is zooo anders als mijn broertje er niet bij is, nu praat ze veel meer.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:31

Wat zo'n 'meidenavond' al niet te weeg kan brengen.

Mijn schoonzusje is een schat. Maar of ze nu met of zonder broerlief is, ze blijft hetzelfde. Laatst had ze een foto van mij geplaatst op haar hyves en toen ik gekscherend zei dat hij eraf moest worden gehaald, was hij opeens verwijderd. :P Nu staat hij er wel weer op, maar ze dacht dat ik boos was geworden haha.... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:33

Nja, ik ken haar niet zo heel erg goed, omdat ik haar niet zo vaak zie en als ik haar zie spreek ik haar niet echt. Maar ik wil een keer met haar naar de Albert Cuyp, lijkt me echt gezellig.
Maar ik wist helemaal niet dat ze mee zou komen, blijkt dat mijn vader een mannenavond heeft thuis en dat ze weg moesten Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:35

Hahaha! Ik vind het top! Voornamelijk omdat je zo je schoonzusje ook nog leert kennen! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: