Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Isabella, weet je waar je zit in de zaal?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nee! Ik weet alleen dat het eerste rang is haha. Maar zat bij Tarzan en Lion King op twee hele wisselende plekken, 1e rang, maar het was eigenlijk altijd goed zichtbaar.Lejow schreef:Isabella, weet je waar je zit in de zaal?
Laatst aangepast door Isabella op za 9 apr 2011 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Moeilijk, Isa. Ik vind het heel erg moeilijk. Ik ga er nog een nachtje over slapen.
Merai; Hij heeft sinds twee jaar een vriendin (momenteel een zeer slechte relatie) en begon voor mij op dat moment aan een verkeerd onderwerp van ons smsverkeer. Ik heb hem toen gestuurd dat als zijn gras dor is, hij bij mij niet het verse groene gras moest gaan zoeken. Dat hij keuzes moest gaan maken, maar dat hij mij niet moest misbruiken om zijn keuzes helder te krijgen. Compleet misplaatst, omdat hij er gewoon simpelweg voor mij was en nooit op dergelijke heeft aangestuurd....
Merai; Hij heeft sinds twee jaar een vriendin (momenteel een zeer slechte relatie) en begon voor mij op dat moment aan een verkeerd onderwerp van ons smsverkeer. Ik heb hem toen gestuurd dat als zijn gras dor is, hij bij mij niet het verse groene gras moest gaan zoeken. Dat hij keuzes moest gaan maken, maar dat hij mij niet moest misbruiken om zijn keuzes helder te krijgen. Compleet misplaatst, omdat hij er gewoon simpelweg voor mij was en nooit op dergelijke heeft aangestuurd....
Gast- Gast
Isabella, ik wil op een woensdagavond. Dan is vriend er toch niet en ik ben de dag erna toch vrij. Dus door de wek boeit me niet
Ja, date plannen moeten we nog steeds. Wordt ergens half/eind mei of begin juni?
Ja, date plannen moeten we nog steeds. Wordt ergens half/eind mei of begin juni?
Gast- Gast
Je moet er niet teveel over na denken en namens hem denken, dat kan hij heel goed zelf. Dus geef aan dat je wil praten.
Gast- Gast
Isabella schreef:Nee! Ik weet alleen dat het eerste rang is haha. Maar zat bij Tarzan en Lion King op twee hele wisselende plekken, 1e rang, maar het was eigenlijk altijd goed zichtbaar.Lejow schreef:Isabella, weet je waar je zit in de zaal?
Ok Ben benieuwd wat je er van vindt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
pompidom schreef:Isabella, ik wil op een woensdagavond. Dan is vriend er toch niet en ik ben de dag erna toch vrij. Dus door de wek boeit me niet
Wij gaan een dinsdag, is inderdaad juist wel lekker ook haha! Eerst uit eten, en daarna theater. Half mei zijn wij een weekje op vakantie, maar een datum moet goed komen!
Gast- Gast
Lejow schreef:Isabella schreef:Nee! Ik weet alleen dat het eerste rang is haha. Maar zat bij Tarzan en Lion King op twee hele wisselende plekken, 1e rang, maar het was eigenlijk altijd goed zichtbaar.Lejow schreef:Isabella, weet je waar je zit in de zaal?
Ok Ben benieuwd wat je er van vindt!
Ik ben meer benieuwd wat vriend er van vindt haha!
Gast- Gast
ABE schreef:Moeilijk, Isa. Ik vind het heel erg moeilijk. Ik ga er nog een nachtje over slapen.
Ik sluit me aan bij Isabella, je kunt niet voor hem denken. Het klopt niet wat je hebt gedaan maar je zat in een lastige situatie, wellicht heeft hij dat ook zo doorzien. Waarom zou je het niet proberen?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Wat moet ik sturen? Ik kan moeilijk sturen "Hey, hoe is het?" Niet nadat ik fout ben geweest. En ja, hij kan misschien wel bedenken dat het door de situatie kwam, maar daar mag ik natuurlijk ook niet vanuit gaan. Ik mis hem gewoon.
Gast- Gast
ABE schreef:Wat moet ik sturen? Ik kan moeilijk sturen "Hey, hoe is het?" Niet nadat ik fout ben geweest. En ja, hij kan misschien wel bedenken dat het door de situatie kwam, maar daar mag ik natuurlijk ook niet vanuit gaan. Ik mis hem gewoon.
Ik zeg ook niet dat je er vanuit mag gaan, ik zeg dat het wellicht meehelpt in het begrip wat hij voor de situatie kan opbrengen. Ik zou wel zoiets sturen, hoe gaat het en ik mis je, geen woord van gelogen toch.
Merai- Ratel
Eigenlijk heb ik spijt hoe het gelopen is. Ik mis je, en ben erg benieuwd hoe het met je gaat.
Gast- Gast
Merai - Dank je wel. Ik mis hem heel erg. En ik ben bang dat ik ook heel stiekem nog een beetje echt verliefd ben. Ik kan hem alleen niet sturen dat ik hem mis. Het is wel zo, maar dat stuur ik nooit iemand....
Gast- Gast
ABE schreef:Merai - Dank je wel. Ik mis hem heel erg. En ik ben bang dat ik ook heel stiekem nog een beetje echt verliefd ben. Ik kan hem alleen niet sturen dat ik hem mis. Het is wel zo, maar dat stuur ik nooit iemand....
Vandaag is een nieuwe dag Het kán natuurlijk wel gewoon
Merai- Ratel
Merai schreef:ABE schreef:Merai - Dank je wel. Ik mis hem heel erg. En ik ben bang dat ik ook heel stiekem nog een beetje echt verliefd ben. Ik kan hem alleen niet sturen dat ik hem mis. Het is wel zo, maar dat stuur ik nooit iemand....
Haha! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Gast- Gast
ABE schreef:Merai schreef:ABE schreef:Merai - Dank je wel. Ik mis hem heel erg. En ik ben bang dat ik ook heel stiekem nog een beetje echt verliefd ben. Ik kan hem alleen niet sturen dat ik hem mis. Het is wel zo, maar dat stuur ik nooit iemand....
Haha! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
En zo is dat
Merai- Ratel
Maar ABE, als je hem mist, waarom zou je dat dan niet zeggen? wat is er mis mee met zeggen wat je denkt, en voelt?
Gast- Gast
Isabella schreef:Maar ABE, als je hem mist, waarom zou je dat dan niet zeggen? wat is er mis mee met zeggen wat je denkt, en voelt?
Eens.
Gast- Gast
Reva schreef:Lekker uitgewaaid, Lexie?
Ja, heerlijk! Daar waren we even aan toe. We hebben ook nog een (verdwaalde) zeehond gezien! Toen was ik helemaal blij, ik heb er vet veel foto's van gemaakt.
Gast- Gast
Isabella schreef:Maar ABE, als je hem mist, waarom zou je dat dan niet zeggen? wat is er mis mee met zeggen wat je denkt, en voelt?
Misschien klinkt dat heel erg dom, of onherkenbaar, maar zo ben ik niet opgegroeid. Ik krijg het simpelweg mijn strot niet uit. Alles wat met positieve gevoelens te maken heeft en wat ik moet zeggen of uitten, ik klap dicht.
Ik was heel erg gek, vroeger, op een jongen en deze heeft ooit zijn beklag gedaan bij mijn moeder over het feit dat ik nooit zei dat ik van hem hield. Of dat ik hem lief vond. Of iets in die geest. Mijn moeder heeft hem toen duidelijk moeten maken dat als ik iets goeds voor hem doe, ik hem laat merken gek op hem te zijn. Dat hij pas bang moest zijn dat ik niet van hem hield, hem niet meer zag zitten, als ik simpele dingen niet meer voor hem zou doen.
Zo ben ik nu eenmaal. Ik kan het niet aanpassen. Ik heb er mijn best voor gedaan, maar het lukt me gewoon niet.
Gast- Gast
Ik heb trouwens ook staan springen (letterlijk, staat helaas op film) in New York toen ik eekhoorns zag ik Central Park Vond ze zo leuk
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: