Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Dat wil ik ook ooit nog een keertje doen! Mijn motorbewijs halen
Lekker scheuren in de zomer met zonnetje
Maarja, eerst maar is sparen.. helaas
Lekker scheuren in de zomer met zonnetje
Maarja, eerst maar is sparen.. helaas
Whiteflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 155
Registratiedatum : 18-12-10
Het is zo gaaf.. Het is altijd net zo`n film moment, motor tussen je benen, alle (mannelijke) ogen op je gericht en dan die helm af doen en je haar even uitschudden..
Gast- Gast
Whoeeeiiii!!_Donnaa schreef:Het is zo gaaf.. Het is altijd net zo`n film moment, motor tussen je benen, alle (mannelijke) ogen op je gericht en dan die helm af doen en je haar even uitschudden..
Gast- Gast
Pffff we rijden al een half uur door scheveningen, alles is opengebroken en we zoeken het strand. Irritant!
Gast- Gast
Alex schreef:Pffff we rijden al een half uur door scheveningen, alles is opengebroken en we zoeken het strand. Irritant!
Meestal bij het waterrr.
Gast- Gast
Scheveningen is een hel met parkeren....Alex schreef:Pffff we rijden al een half uur door scheveningen, alles is opengebroken en we zoeken het strand. Irritant!
Nu nog naar het strand??
Gast- Gast
Hallo dames! Ik heb een leuke dag gehad; en heb nu het rijk voor mij alleen, vriend is, again, naar zijn ouders toe.
Gast- Gast
Storm schreef:Eh, tegen wie heb je het?Alex schreef:Jaa mevrouw Wijsneus!
Tegen Reva natuurlijk
Gast- Gast
Heerlijk zeg, Alex!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Haihai allemaal!
Ik kan me ook weer melden. En met geweldig nieuws. Want k heb de eerste prijs gewonnen bij de nationale wedstrijd van diaseries
Ik kan me ook weer melden. En met geweldig nieuws. Want k heb de eerste prijs gewonnen bij de nationale wedstrijd van diaseries
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
CC, wat goed! gefeliciteerd? Wat moest je precies doen als ik vragen mag?
Hoi VC! Ik las in het topic van Leaf over een reactie op het overlijden door jouw zoontje. Wat had hij gezegd als ik vragen mag?
Hoi VC! Ik las in het topic van Leaf over een reactie op het overlijden door jouw zoontje. Wat had hij gezegd als ik vragen mag?
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Haihai allemaal!
Gefeliciteerd!! En wat moet ik mij voorstellen bij die wedstrijd? Jij heb de winnende dia's gemaakt?
Gast- Gast
Mijn zoontje weet (nog) niet dat hij overleden is, ik heb het erop gehouden dat hij nog steeds vermist is.
Isabella schreef:CC, wat goed! gefeliciteerd? Wat moest je precies doen als ik vragen mag?
Dankjewel
Ik heb, intusse al een tijd terug, foto's van een bepaald thema/onderwerp gemaakt. Deze bewerkt en op een mooie manier bewegend in beeld gebracht met muziek erbij. Dat houdt het kortweg in.
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Isabella schreef:CC, wat goed! gefeliciteerd? Wat moest je precies doen als ik vragen mag?
Dankjewel
Ik heb, intusse al een tijd terug, foto's van een bepaald thema/onderwerp gemaakt. Deze bewerkt en op een mooie manier bewegend in beeld gebracht met muziek erbij. Dat houdt het kortweg in.
Wat gaaf joh
Gast- Gast
Isabella schreef:volgens mij heb ik dat op jouw hyves gezien. Maar goed hoor, gefeliciteerd!!
Heb ik jou op hyves dan?
Chocolate Cookie- Ratel
Zit nu alleen thuis, en ik heb er zooo geen zin in.
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: