Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:37

Ja, mn avond heeft een hele andere wending gekregen! Mijn vriend is naar een vriend gegaan met zijn broertje, hij heeft 3 kwartier "uitgezeten" op die verjaardag, maar het was zooo saai volgens hem. Ach, zo heeft hij ook nog een leuke avond smile Hij weet alleen niet hoe laat hij thuis is, maar het mag niet te laat zijn, anders is hij morgen niet veel meer waard.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:39

Ik heb mijn vader beloofd morgenvroeg koffie te komen drinken. Ik ben het er alleen nog niet mee eens. Hahaha.

Zoals vandaag, ik zou heerlijk uitslapen.... En werd dus wakker op het tijdstip dat ik normaal gesproken doordeweeks uit mijn nest moet. Dus ik wil morgen nog een poging doen, maar nee, moet koffie drinken rond tien...

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:40

Whahahahaha, hoe vroeg moet je opstaan dan? Ik kan morgen ook niet uitslapen, en zondag is altijd mijn uitslaap-dag, zaterdag die van mijn vriend.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:44

VeryCherry schreef:Whahahahaha, hoe vroeg moet je opstaan dan? Ik kan morgen ook niet uitslapen, en zondag is altijd mijn uitslaap-dag, zaterdag die van mijn vriend.

Waarom kun je niet uitslapen? Omdat de vriend nu even een gezellige avond heeft?

Ik ga slapen tot 09.30u. Maar ik wil zo ook nog Midsomer kijken op 1. Gisteren op Belgie1 gekeken, thanks voor de tip trouwens. En eer ik dan lig te slapen is het 02.30u.... Beetje kort slapen voor het weekend...

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:45

Omdat we morgenmiddag dat feest hebben en we moeten om half twaalf bij mijn ouders zijn, want mijn zusje rijdt met ons mee. En voordat ik klaar ben met tutten enzo, dus ik moet er om een uur of 9 wel uit smile Heeft niks met mijn vriend te maken, 's nachts een vent, overdag een vent, whahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:46

Maar er komt toch geen Midsomer Murders vannacht, maar Waking The Dead volgens mij.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:51

Ow, dan kan ik vroeg slapen!

Jullie hebben dus ook zo'n vroege afspraak! Gezellig! haha! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:53

Yup, heel fijn, heen- en terugreis bij elkaar zijn we aardig wat tijd aan kwijt, maar wel gezellig met z'n viertjes in de auto. Hoop alleen dat mijn zoontje en mijn zusje niet gaan klieren.
En mijn zoontje heeft zulke leuke kleren van mijn mams gekregen; een aquablauw t-shirt en een wit/aquablauw geruit bloesje, hij is er zelf ook helemaal weg van Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 10:57

Schattig! Very Happy

Zo weet ik nog dat mijn ouders 12/5 jaar getrouwd waren en mijn broertje zo'n stropje wilde (hoe noem je dat, geen stopdas maar een strikje). Als het aan hem had gelegen had hij hem tot in de eeuwigheid gedragen. Very Happy Achteraf bekijk ik de foto's en zie ik dat ik dezelfde kleren als hem aanheb, maar dan voor een meisje. Ik ben er niet wild van... hahah :P

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 10:59

Awh, dat is ook schattig ^^ Mijn zoontje is gek op nieuwe kleren en schoenen, daar wil hij het liefst nog mee in bed gaan liggen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:09

VeryCherry schreef:Awh, dat is ook schattig ^^ Mijn zoontje is gek op nieuwe kleren en schoenen, daar wil hij het liefst nog mee in bed gaan liggen.

Hadden wij vroeger ook. Kregen we nieuwe kleren, mochten we ze enkel op zondag aan. Sad

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 11:13

Wow, das zuur!
Wij hadden vroeger een buurmeisje die alleen maar witte kleren aan mocht, ze mocht ook niet spelen en vies worden en weet ik wat meer, maar ze was heel eenzaam, zat altijd op de rand van de zandbak met een stokje in het zand te porren.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:17

Goedenacht dames smile

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 11:17

Hey Dolcis, alles goed?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:18

Joah.. Op zich wel smile
Met jou?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 11:19

Heb onverwacht een hele leuke avond gehad smile Mijn vriend is naar een verjaardag en mijn mams smste of ze langs kom komen met mijn zusje, bleek dat mijn schoonzusje ook meekwam en ze hadden allemaal lekkere dingen meegenomen en we hebben een meidenavondje gehouden Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:21

Wat moet ik met iemand die nooit haar afspraken nakomt en altijd haar relatie boven alles stelt (haar = mijn moeder).

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 11:22

Hmmm, moeilijk ABE, juist omdat het je moeder betreft. Heb je het al is met haar besproken?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry za 9 apr 2011 - 11:36

Ten eerste zou ik het tv-meubel zo van het balkon afkieperen *wel uitkijken dat er niemand onder loopt*
En vervolgens tegen je moeder zeggen dat zoals het nu gaat, je geen behoefte hebt aan contact en dat het aan haar is wat ze er mee doet.
Je bent toch verdomme niet haar psychiater, laat d'r in haar sop gaarkoken meis hug
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:40

Kreeg net een bericht van haar vriend dat hij mijn gezever zat was. Waarop ik heb gestuurd dat als hij "huilie-huilie" moest doen, bij mijn moeder moest zijn. Ik heb hem veel succes gewenst met mijn moeder. En hier eindigt mijn contact met haar. Het doet me ontzettend pijn. Maar het is klaar. Ik voel me gek worden onder hun regime.

Het doet me zo'n pijn. Ik ben met haar opgegroeid, ook tijdens mijn jeugd, omdat papa dat zo fijn vond, we hadden een goede vriendschap, maar dat is kennelijkl weg. Aan alles komt een eind, zeggen ze. Nu in deze.... Einde...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:44

VC, leuk zo'n meiden avond! Keer wat anders Very Happy GEzellig! Ben ook wel toe aan gezelligheid.

ABE, *

Laatst aangepast door Dolcis_ op za 9 apr 2011 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:48

Dat dus, Dolcis. Ik mis haar nu al.... Maar haar partner is belangrijker...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:50

clown

Laatst aangepast door Dolcis_ op za 9 apr 2011 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 11:57

Mijn moeder was de belangrijkste persoon in mijn leven. Als ik een issue had, dan was zij de eerste die het hoorde. Zo had ik ooit een relatie met de zoon van hun beste vrienden. Paps zou het veroordelen, maar mam was er voor mij.

Acht jaar geleden moest ze alleen vreemdgaan met haar huidige partner en deze bepaald haar hele leven. Ze is al jaren mijn moeder niet meer, tenzij ze alleen met mij is. Ze lijkt wel bang voor hem, bang voor het alleenzijn. En het laatste heeft ze uitgesproken.

Ik krijg nu continu dreig-smsjes van zijn kant, geschreven in turbo-taal. Heb hem nu gewaarschuwd, nog zo'n sms en ik ga naar de politie.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 12:00

Wat een lul. Moeilijk is dat.. Staat je moeder er voor open om er over te praten wat er aan de hand is?
Wil al vragen of je het met haar besproken hebt. Maar dat zal ook vast wel zo zijn..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: