Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
DH en PP? ...Alex schreef:Ik ben DH van vorige week aan het kijken, net heb ik PP gekeken. En ik vind het allemaal kut wat er gebeurt.
Gast- Gast
Dit klinkt wel echt heeeeel herkenbaar, haha.Patriesje schreef:*verhaal over niet leuk weekend*
Gast- Gast
Desperate Housewives en PP weet ik zo even niet..Trisha schreef:DH en PP? ...Alex schreef:Ik ben DH van vorige week aan het kijken, net heb ik PP gekeken. En ik vind het allemaal kut wat er gebeurt.
Gast- Gast
Storm schreef:Desperate Housewives en PP weet ik zo even niet..Trisha schreef:DH en PP? ...Alex schreef:Ik ben DH van vorige week aan het kijken, net heb ik PP gekeken. En ik vind het allemaal kut wat er gebeurt.
Piet Paulisma
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Storm schreef:Heb het even gemist, waar moet je proefdraaien?Anousch schreef:Ik heb er gewoon buikpijn van bah, duimen jullie voor me dat 't goed gaat?
Op een BSO!
Gast- Gast
Storm schreef:Desperate Housewives en PP weet ik zo even niet..Trisha schreef:DH en PP? ...Alex schreef:Ik ben DH van vorige week aan het kijken, net heb ik PP gekeken. En ik vind het allemaal kut wat er gebeurt.
Private Practice ws dan.....
Goeiemorgen!
Ik ben er ook weer even. Heb vandaag helemaal niks te doen dus ga denk ik even hardlopen straks en van het weer genieten.
Succe svandaag Anoush! BSO was het toch??
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
loontjes-power schreef:Storm schreef:Desperate Housewives en PP weet ik zo even niet..Trisha schreef:DH en PP? ...Alex schreef:Ik ben DH van vorige week aan het kijken, net heb ik PP gekeken. En ik vind het allemaal kut wat er gebeurt.
Piet Paulisma
Gast- Gast
Fout, want het is Piet Paulusma..loontjes-power schreef:Storm schreef:Desperate Housewives en PP weet ik zo even niet..Trisha schreef:DH en PP? ...Alex schreef:Ik ben DH van vorige week aan het kijken, net heb ik PP gekeken. En ik vind het allemaal kut wat er gebeurt.
Piet Paulisma
Gast- Gast
Ooh fijn zeg voor stage of gewoon voor werk?Anousch schreef:Storm schreef:Heb het even gemist, waar moet je proefdraaien?Anousch schreef:Ik heb er gewoon buikpijn van bah, duimen jullie voor me dat 't goed gaat?
Op een BSO!
Gast- Gast
Alex schreef:Als ze het niet konden missen hadden ze 'm vast niet voor je gekocht, Serena
Ja dat is ook wel weer zo, en ik heb hem als kado voor mn afstudeer+verjaardag gekregen en nu wil ik hem heel graag uitproberen, maar moet eerst nog werken..
Anoush: Succes!!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit alleen maar aan eten te denken, maar ik wil niet. Ik vind mezelf alleen maar sterk als ik het niet doe.
Gast- Gast
Je bent niet sterk als je niet eet, hoor...daar word je alleen maar zwakker van, lichamelijk gezien. Je lichaam heeft gewoon eten nodig.Alex schreef:Ik zit alleen maar aan eten te denken, maar ik wil niet. Ik vind mezelf alleen maar sterk als ik het niet doe.
Laatst aangepast door Storm op zo 10 apr 2011 - 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha.. Nee dat niet, maar er zijn vast genoeg dingen waar heel wat forumsters maar al te graag commentaar op zouden gevenStorm schreef:Donnaa's kerfstok is veel te uitgebreid, daar kan ze een heel forum mee vullen
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=6698
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: