Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Ik erger me kapot aan de visagie Die foundationresten op zn lippen...
Hoorde je Gordon net niet? Het is geen modellenwedstrijd.
Gast- Gast
Ik ga een drankje doen in de stad Hoop dat het er niet te veel worden Fijne avond nog allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Veel plezier Suus!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Men, ik heb barstende koppijn.
Ik heb kleren en boeken ingepakt. Nu zat ik er ook over te denken om al mijn make up mee te nemen. Maar dan denk ik: WTF... ik gebruik toch niet alles in 1 keer? Dus nu wil ik mn make up weer uitpakken. Zucht, het is zo fijn om Bitterkoek_ te zijn....
Ik heb kleren en boeken ingepakt. Nu zat ik er ook over te denken om al mijn make up mee te nemen. Maar dan denk ik: WTF... ik gebruik toch niet alles in 1 keer? Dus nu wil ik mn make up weer uitpakken. Zucht, het is zo fijn om Bitterkoek_ te zijn....
Gast- Gast
Dank je
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Brennuss schreef:Reva schreef:Ik erger me kapot aan de visagie Die foundationresten op zn lippen...
Hoorde je Gordon net niet? Het is geen modellenwedstrijd.
Dan heeft ie zelf wel erg veel commentaar op de styling terwijl het daar niet om draait
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Men, ik heb barstende koppijn.
Heb je al een opbergmeubel voor je make-up?
Gast- Gast
Reva schreef:Bitterkoek_ schreef:Men, ik heb barstende koppijn.
Heb je al een opbergmeubel voor je make-up?
Kutzooi...
Nee nog niet zelfs. Ik ga binnenkort wel weer langs bij de Xenos.
Gast- Gast
Vond een liedje van Adele dan ook niet echt geschikt voor n jochie...Alex schreef:Ik vind Tim niet goed en niet leuk.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Dan moet je eten schat!Reva schreef:Ik heb zo'n hoooongeeeeeeeeeeer.
Ik heb al ongeveer voor een week naar binnen gewerkt
Gast- Gast
Drinken? Je lichaam kan bij dorst ook signaal van honger geven...Reva schreef:ProudMama schreef:Dan moet je eten schat!Reva schreef:Ik heb zo'n hoooongeeeeeeeeeeer.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Drinken? Je lichaam kan bij dorst ook signaal van honger geven...Reva schreef:ProudMama schreef:Dan moet je eten schat!Reva schreef:Ik heb zo'n hoooongeeeeeeeeeeer.
Okee, okee, ik ga wel aan de wijn
(maar zou best zo kunnen zijn idd, thanks )
Weet iemand nou eigenlijk al wat van Smikk? Vind een week best wel lang eerlijk gezegd
Gast- Gast
Alcohol onttrekt vocht, dus schiet je niks mee op. (o wat heb ik zin in rose... )Reva schreef:ProudMama schreef:Drinken? Je lichaam kan bij dorst ook signaal van honger geven...Reva schreef:ProudMama schreef:Dan moet je eten schat!Reva schreef:Ik heb zo'n hoooongeeeeeeeeeeer.
Okee, okee, ik ga wel aan de wijn
(maar zou best zo kunnen zijn idd, thanks )
Weet iemand nou eigenlijk al wat van Smikk? Vind een week best wel lang eerlijk gezegd
Ja, vind het niet prettig...
Gast- Gast
Purple schreef:Oh, wat is die zoon van Frans met die bril lelijk.
Vond ik wel meevallen. Ik vind de bril enkel ietwat te oudernieuwwets zoiets. Hij lijkt op Mariska, dat heb ik dan wel weer geconcludeerd.
Gast- Gast
Zonder die bril zal die er vast veel beter uitzien inderdaad maar dit ziet er niet uit.ABE schreef:Vond ik wel meevallen. Ik vind de bril enkel ietwat te oudernieuwwets zoiets. Hij lijkt op Mariska, dat heb ik dan wel weer geconcludeerd.
Gast- Gast
Purple schreef:Zonder die bril zal die er vast veel beter uitzien inderdaad maar dit ziet er niet uit.ABE schreef:Vond ik wel meevallen. Ik vind de bril enkel ietwat te oudernieuwwets zoiets. Hij lijkt op Mariska, dat heb ik dan wel weer geconcludeerd.
Hij is nog jong. Fransie stond in zijn jongere jaren ook met open gulp op de foto. En nu is ie toch ook aardig opgedroogd? (Tja, je moet erop vallen. Maar ehmz... Als je erop valt... LEKKERDING!)
Gast- Gast
Dat zoontje van Frans, met die bril, lijkt echt veel op Mariska. Ik vond hem wel schattig. Deed me wel wat denken aan dat jochie uit Stuart Little.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Dat zoontje van Frans, met die bril, lijkt echt veel op Mariska. Ik vond hem wel schattig. Deed me wel wat denken aan dat jochie uit Stuart Little.
Nu je het zegt... Echt he!?
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: