Dagcafé
+36
Flinder
RYW
Moezie
silly-one
Snoes
Roze Roos
Lynn_
Elin
SuperGrover
Jeanette
Mermaid
TNMN
Rovine
Silver
Zininzon
Shisha
Lies
Zwerver
Merai
sonly
Lejow
Burn
VeryCherry
Caroow
Zwoesj
Laquisia
Whiteflower
Sjaantje
Jordana
Susan
Tullow
May
Qiara
Chocolate Cookie
Oasis
Suus
40 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vond ground zero zelf niet zo indrukwekkend eigenlijk.. Ja, ontzettend raar idee, maar ze bouwen 24u per dag dus je kijkt naar hijskranen en bouwmannentjes. En het is megadruk en ze spreken je tientallen keren aan of je boekjes met foto's van 9/11 wil kopen.
De foto van die steen in de muur van de brandweermannen kwamen we juist bij toeval tegen in een heel rustige straat waar die kazerne gewoon zit. Dat vond ik veel meer indruk maken..
De foto van die steen in de muur van de brandweermannen kwamen we juist bij toeval tegen in een heel rustige straat waar die kazerne gewoon zit. Dat vond ik veel meer indruk maken..
Gast- Gast
Dus het wordt commercieel uitgebuit of verkopen ze dingen t.b.v slachtoffers en nabestaanden?
Gast- Gast
Qiara schreef:SunnyScience schreef:Zwoesj schreef:Jaaaa ik zag je zitten Anousch!!
wat mis ik!?!?
Anousch zat in het publiek van 'Het perfecte plaatje' op tv.
Gemist, ik zat stukken voor een vergadering te lezen...
Gast- Gast
Hier stond ik wel echt bijna te janken Daar hangen/liggen ook allemaal trouwringen, sieraden, tekeningen van kindjes etc etc..
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Gemist, ik zat stukken voor een vergadering te lezen...
Ik heb het ook gemist. Ik zit naar de herdenking te kijken
Lijkt me ook echt wel indrukwekkend om daar te zijn, Reev!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Mooie foto's Reva. Die met de vele lichten vind ik heel erg mooi! Je zou het bijna op een canvasdoek plaatsen!
Gast- Gast
Maar nog steeds, waar is Wally ehhhh Reva
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zo! Druk druk druk! Ik ben officieel verhuist naar Apeldoorn! al mn spullen staan er, maar ik was het allerbelangrijkste vergeten. Mijn laptop en mn anticonceptiepil. Dus ik ben weer mee terug gegaan met mn broertje, mn vader en een vriend van me.
Ik ben ook druk bezig met het kaart/boekje. Het gaat officieel een boekje worden. Of een soort van dagboekje. Ik ga de inzending van reacties voor in het boekje verlengen tot en met maandag tegen de middag! Wie heeft Anousch gezien hiero?
Ik ben ook druk bezig met het kaart/boekje. Het gaat officieel een boekje worden. Of een soort van dagboekje. Ik ga de inzending van reacties voor in het boekje verlengen tot en met maandag tegen de middag! Wie heeft Anousch gezien hiero?
Gast- Gast
Op het dak van Empire State Building?Zwoesj schreef:Maar nog steeds, waar is Wally ehhhh Reva
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Zo! Druk druk druk! Ik ben officieel verhuist naar Apeldoorn! al mn spullen staan er, maar ik was het allerbelangrijkste vergeten. Mijn laptop en mn anticonceptiepil. Dus ik ben weer mee terug gegaan met mn broertje, mn vader en een vriend van me.
Ik heb dr wel gezien, maar daar heb je niks aan toch opzich
Gast- Gast
Reva schreef:Ohja, poep! De herdenking! Snel aanzetten
Ik zet hem ook snel aan.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Waar?_Leah_ schreef:Reva schreef:Ohja, poep! De herdenking! Snel aanzetten
Ik zet hem ook snel aan.
Gast- Gast
Ned2 staat hier aan maar er is opeens een heel ander programma. Is er een andere zender die de herdenking uitzend?
Laquisia- Prater
Nu afgelopen, maar wordt vervolgd om 22.00 uur...
Dan gaan ze nog even terug en wat er gebeurd is bespreken met deskundigen....
Dan gaan ze nog even terug en wat er gebeurd is bespreken met deskundigen....
Laatst aangepast door Qiara op zo 10 apr 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Oke. dan zet ik de tv dan weer aan.
Laquisia- Prater
Een vriend van me heeft dezelfde achternaam als de dader, die hoort echt al de hele dag flauwe grapjes..
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Jaaaa ik zag je zitten Anousch!!
Het was echt erg, je zag me ook toen ik ging verzitten (het zat echt niet lekker dus ging heel de tijd verzitten, zie je dat net weer op beeld hahaha)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Een vriend van me heeft dezelfde achternaam als de dader, die hoort echt al de hele dag flauwe grapjes..
Zo stom, lijkt me echt naar . Is totaal niet gepast.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:_Donnaa schreef:Een vriend van me heeft dezelfde achternaam als de dader, die hoort echt al de hele dag flauwe grapjes..
Zo stom, lijkt me echt naar . Is totaal niet gepast.
Idd zeg..
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: