Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wil slapen, maar 't lukt niet.. Kut gedachtes, ga ook ff slapen ofzo ipv mij pesten..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik neem nog 1 wijntje en dan ga ik naar bed. Mijn moeder staat morgen vroeg voor de deur om te helpen met behangen en ik wil het huis voor die tijd nog een beetje aan kant hebben.
We hebben vandaag ook al bijna 2 kamers behangen en ik heb nu blaren op mijn handen haha!
@Burn: Vervelend is dat he! Ik heb dat ook wel eens en dan kan ik gewoon echt niet in slaap komen. Zodra ik ga liggen beginnen de gedachtes... Bij mij helpt het vaak om dan even wat anders te gaan doen. Dan ga ik vaak even lezen.
We hebben vandaag ook al bijna 2 kamers behangen en ik heb nu blaren op mijn handen haha!
@Burn: Vervelend is dat he! Ik heb dat ook wel eens en dan kan ik gewoon echt niet in slaap komen. Zodra ik ga liggen beginnen de gedachtes... Bij mij helpt het vaak om dan even wat anders te gaan doen. Dan ga ik vaak even lezen.
Laatst aangepast door Shisha op do 7 apr 2011 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Burn, zet je achterdeur wagenwijd open en blaas je vervelende gedachtes naar buiten! (tip van mn moeder die ik vaak letterlijk heb uitgevoerd maar t werkte wél!)
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Burn, zet je achterdeur wagenwijd open en blaas je vervelende gedachtes naar buiten! (tip van mn moeder die ik vaak letterlijk heb uitgevoerd maar t werkte wél!)
Hahaha dat is een goede!
Gast- Gast
Anousch, hoe ging je sollicitatie gister? Heb net wel wat gelezen over de mail die je vandaag had gekregen met een afwijzing, maar ging dat over die sollicitatie? Of haal ik nu 2 dingen door elkaar?
Even spammen met mijn nichtje, foto is eergister gemaakt toen ze met haar grote vriendjes de parkietjes zat te kletsen en te spelen en haar giraffe-puzzelstukje wilde laten zien
*knip... foto weg!*
(je raadt het al... niet quoten please!)
Even spammen met mijn nichtje, foto is eergister gemaakt toen ze met haar grote vriendjes de parkietjes zat te kletsen en te spelen en haar giraffe-puzzelstukje wilde laten zien
*knip... foto weg!*
(je raadt het al... niet quoten please!)
Laatst aangepast door Sjaantje op do 7 apr 2011 - 11:48; in totaal 1 keer bewerkt
Aaah wat lief Sjaantje!
Shisha- Ratel
Mn gedachtes gaan de hele dag doo, blegh! Ze laten me geen moment met rust.. Kreeg net lief smsje van goede vriend, dat ik me niet te gek moet maken met nadenken. Barst ik gewoon zo in 1x in huilen uit..
sjaan, haha! Ik zie een heel leuk beeld voor me, iemand die heul hard aant blazen is..
sjaan, haha! Ik zie een heel leuk beeld voor me, iemand die heul hard aant blazen is..
Burn- Lady Post-a-lot
Goedenavond! Ik ben er ook nog even Wat heb je een lief nichtje, Sjaan!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, lekker ding is het he?
Nou Burn, laat maar eens zien hoe hard jij kunt blazen dan! Enneh, die vriend van je heeft gelijk hoor!
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik even niet precies weet wat je allemaal dwarszit want ben de afgelopen dagen nauwelijks hier geweest, maar piekeren is nooit leuk en zeker niet als je eigenlijk hoopt op een goeie nachtrust!
Bitterkoek: Tuurlijk! Waarvoor ben ik blij voor jou?
Suus, thanx!
Nou Burn, laat maar eens zien hoe hard jij kunt blazen dan! Enneh, die vriend van je heeft gelijk hoor!
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik even niet precies weet wat je allemaal dwarszit want ben de afgelopen dagen nauwelijks hier geweest, maar piekeren is nooit leuk en zeker niet als je eigenlijk hoopt op een goeie nachtrust!
Bitterkoek: Tuurlijk! Waarvoor ben ik blij voor jou?
Suus, thanx!
goedenavond, inderdaad een schatje,
Ik heb inmiddels zeer vermoeide benen. Mijn teamgenoten vonden dat we het laatste kwartier van de wedstrijd vaak conditie te kort kwamen. Dit is de eerste training die ik dit jaar heb gegeven maar we hebben in ieder geval genoeg gelopen.
Ik heb inmiddels zeer vermoeide benen. Mijn teamgenoten vonden dat we het laatste kwartier van de wedstrijd vaak conditie te kort kwamen. Dit is de eerste training die ik dit jaar heb gegeven maar we hebben in ieder geval genoeg gelopen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sjaan, waait het al bij je? Omdat ik zo hard aant blazen ben? Ben er achter gekomen dat mn vriend ongeveer een jaar heeft gelogen over iets. Daarom hebben we nu even een 'break'..
Bitterkoek, ik ben blij voor je!
Bitterkoek, ik ben blij voor je!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben ook blij voor je bitterkoek! Wij moeten eigenlijk ook een nieuwe tv hebben. We hebben nu echt zo'n ouderwets mega ding met een klein scherm en er staan letters in beeld die ik niet weg krijg. Maar zolang die het nog doet spaar ik nog even verder.
Waar ga je morgen allemaal naar kijken?
Shisha- Ratel
Aaaaaaah wat een schatje sjaan!
Ja je haalt 2 dingen door elkaar haha, die afwijzing van mail was voor een oppasadresje!
Mijn sollicitatie gister is goed gegaan, ik mag maandag meedraaien!
En ik weet van de vorige keer dat ik meer initiatief moet tonen dus ik heb besloten dat ik vragen ga bedenken die ik kan stellen!
Ja je haalt 2 dingen door elkaar haha, die afwijzing van mail was voor een oppasadresje!
Mijn sollicitatie gister is goed gegaan, ik mag maandag meedraaien!
En ik weet van de vorige keer dat ik meer initiatief moet tonen dus ik heb besloten dat ik vragen ga bedenken die ik kan stellen!
Gast- Gast
Och ja, dat had ik inderdaad gelezen Heb ik even gemist dat je gaat verhuizen?Bitterkoek_ schreef:Dat ik een tv heb gekocht en dat ik morgen naar nog meer spulletjes ga kijken?
Fairytale, je kunt trots zijn op jezelf!
Burn, bedankt he... nou zit m'n kapsel in de war door die wind! Maarreh... dan snap ik wel dat je zit te piekeren! Niks zo erg als erachter te komen dat je belogen bent. En het zal vast niets kleins zijn, anders had je nu geen break. Zit je vooral te piekeren over het feit of er nog een toekomst voor jullie is?
Superleuk dat je een tv hebt gekocht, Bitterkoek! Ik hoop dat je slaagt voor nóg meer leuke spulletjes voor je kamer!
Sjaan, wat een lekker ding! Mijn dochter is ook gek op giraffes, ze noemt een giraffe 'waf'
Sjaan, wat een lekker ding! Mijn dochter is ook gek op giraffes, ze noemt een giraffe 'waf'
Gast- Gast
Anousch, wat een goed nieuws! Wens ik je alvast heel veel succes voor maandag!
Vind het ook supergoed dat je vantevoren al na gaat denken over mogelijke vragen en daardoor dus al meer initiatief zal tonen dan in het verleden is gebeurd. Denk dat je op die manier zelfverzekerd over zal gaan komen. Ben benieuwd hoe het zal verlopen!
Alex, mijn nichtje zegt nog niet heel veel, althans niet iets dat echt zinnig klinkt Ze is 2 weken geleden 1 jaar geworden, jouw dochter is wat ouder, geloof ik?
Edit: ik zie je ticker al ze is 7 maanden ouder
Vind het ook supergoed dat je vantevoren al na gaat denken over mogelijke vragen en daardoor dus al meer initiatief zal tonen dan in het verleden is gebeurd. Denk dat je op die manier zelfverzekerd over zal gaan komen. Ben benieuwd hoe het zal verlopen!
Alex, mijn nichtje zegt nog niet heel veel, althans niet iets dat echt zinnig klinkt Ze is 2 weken geleden 1 jaar geworden, jouw dochter is wat ouder, geloof ik?
Edit: ik zie je ticker al ze is 7 maanden ouder
Shisha schreef:Ik ben ook blij voor je bitterkoek! Wij moeten eigenlijk ook een nieuwe tv hebben. We hebben nu echt zo'n ouderwets mega ding met een klein scherm en er staan letters in beeld die ik niet weg krijg. Maar zolang die het nog doet spaar ik nog even verder.
Een iets ouderwetser tv kan het ook nog perfect doen hoor. Ik ga morgen ga morgen kijken naar lampen en een tv kasje. Dat is in ieder geval het belangrijkste. Ow ja en de audioset nog. Ik kan absoluut niet zonder radio
Gast- Gast
jep! Dat is mn grootste twijfel! Pieker iets..
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Och ja, dat had ik inderdaad gelezen Heb ik even gemist dat je gaat verhuizen?Bitterkoek_ schreef:Dat ik een tv heb gekocht en dat ik morgen naar nog meer spulletjes ga kijken?
Fairytale, je kunt trots zijn op jezelf!
Burn, bedankt he... nou zit m'n kapsel in de war door die wind! Maarreh... dan snap ik wel dat je zit te piekeren! Niks zo erg als erachter te komen dat je belogen bent. En het zal vast niets kleins zijn, anders had je nu geen break. Zit je vooral te piekeren over het feit of er nog een toekomst voor jullie is?
Mja, ach maakt niet uit. Ik ga in het weekend verhuizen naar Apeldoorn. Ik heb me al ingeschreven bij de gemeente.
Gast- Gast
Sorry dat ik niet reageer op andere berichtjes, maar ik heb een rot dag gehad. Vanwege het overlijden van mijn moeder.
Maar Burn, ik hoop dat je je gedachten weer eventjes kunt laten rusten. Schrijf het anders van je af of spuw het hier anders even van je af.
Maar Burn, ik hoop dat je je gedachten weer eventjes kunt laten rusten. Schrijf het anders van je af of spuw het hier anders even van je af.
Gast- Gast
Alex schreef:Superleuk dat je een tv hebt gekocht, Bitterkoek! Ik hoop dat je slaagt voor nóg meer leuke spulletjes voor je kamer!
En dat is linguistisch gezien wat betreft kindertaalverwerving ontzettend logisch. Volgens het boekje zelfs! Mooi toch
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Shisha schreef:Ik ben ook blij voor je bitterkoek! Wij moeten eigenlijk ook een nieuwe tv hebben. We hebben nu echt zo'n ouderwets mega ding met een klein scherm en er staan letters in beeld die ik niet weg krijg. Maar zolang die het nog doet spaar ik nog even verder.
Een iets ouderwetser tv kan het ook nog perfect doen hoor. Ik ga morgen ga morgen kijken naar lampen en een tv kasje. Dat is in ieder geval het belangrijkste. Ow ja en de audioset nog. Ik kan absoluut niet zonder radio
Dat wel ja, ben blij dat we deze nog hadden staan (2 inboedels toen we gingen samenwonen) want mijn tv hield er een paar weken geleden mee op.
En shoppen voor het huis is zo leuk he! Kan niet wachten tot het klussen hier voorbij is en ik alles kan gaan aankleden!
Shisha- Ratel
Sjaan, ze zegt ineens zoveel! Even een lijstje (vind ik leuk ):
(weten jullie wat ze bedoelt? Ik ben benieuwd!)
Poeten = voeten
Menen = tenen
Meen = speen
Waf = giraffe
Baaien = glijden
Maaien = rijden
Naaien = snijden
Auto
Muis
Pad = schildpad
Amen (jaja )
Mama (uiteraard!)
Papa (uiteraard!)
Opa
Oma
Tante
Isse bah = is bah
Poen = Schoen
Boek
Bal
Bote (twee betekenissen) = boter of boot
Aap
Buik
Neus
Oog
Tiet = Fiets
Tieten = Zitten
Poepen
Poep = Soep
Pop
Euhhh ... veel he?
(weten jullie wat ze bedoelt? Ik ben benieuwd!)
Poeten = voeten
Menen = tenen
Meen = speen
Waf = giraffe
Baaien = glijden
Maaien = rijden
Naaien = snijden
Auto
Muis
Pad = schildpad
Amen (jaja )
Mama (uiteraard!)