Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Een paar woorden van medeleven is niet misplaatst. Dat is het enige wat we voor haar kunnen doen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Bitterkoek_ schreef:Is het niet een idee als ieder een kort en bondig bericht wilt geven aan Leaf en vervolgens naar iemand toe pm't zodat diegene het kan opschrijven op een grote kaart/schrift?
Ik wil ook wel een topic ervoor openen!
Daar wil ik wel aan meedoen
+1 dus!
(misschien moeten we dan ook wat geld overmaken naar trisha voor een kaart?)
Laatst aangepast door Jade op do 7 apr 2011 - 23:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jade schreef:VeryCherry schreef:Bitterkoek_ schreef:Is het niet een idee als ieder een kort en bondig bericht wilt geven aan Leaf en vervolgens naar iemand toe pm't zodat diegene het kan opschrijven op een grote kaart/schrift?
+1 dus!
+2!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Okii, ik ga ff een topic openen. Naar wie moeten de wensen toe gepmt worden? Zal ik dat ff op me nemen?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Okii, ik ga ff een topic openen. Naar wie moeten de wensen toe gepmt worden? Zal ik dat ff op me nemen?
als je dat aan kunt
Gast- Gast
Oasis schreef:Jade schreef:VeryCherry schreef:Bitterkoek_ schreef:Is het niet een idee als ieder een kort en bondig bericht wilt geven aan Leaf en vervolgens naar iemand toe pm't zodat diegene het kan opschrijven op een grote kaart/schrift?
+1 dus!
+2!
+3
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Bitterkoek_ schreef:Okii, ik ga ff een topic openen. Naar wie moeten de wensen toe gepmt worden? Zal ik dat ff op me nemen?
Zijn er nog meer mensen die haar adres weten behalve Trisha, ik heb nog geen antwoord, dus ik weet ook niet of ze dat wil doen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Bitterkoek_ schreef:Okii, ik ga ff een topic openen. Naar wie moeten de wensen toe gepmt worden? Zal ik dat ff op me nemen?
Zijn er nog meer mensen die haar adres weten behalve Trisha, ik heb nog geen antwoord, dus ik weet ook niet of ze dat wil doen.
ik weet het niet
Gast- Gast
ik wil niet veel zeggen maar aan de reacties op het topic e.d. denk ik dat het niet te doen in om een kaart te sturen waar allemaal persoonlijke boodschappen instaan. Natuurlijk is dit persoonlijker maar er zullen zoveel reacties op komen dat het niet te doen is en het gaat waarschijnlijk ook niet in zo`n grote kaart passen. (bestaat er wel zo`n grote rouwkaart?, volgens mij zijn die er alleen in verjaardagskaarten)
Niet dat het geen goed idee is maar denk dat het niet haalbaar is
Niet dat het geen goed idee is maar denk dat het niet haalbaar is
Gast- Gast
Ik verzin wel iets. Ik koop wel een grote schrift of zo. Ik ga de berichten verzamelen en met de hand opschrijven, zodat het toch persoonlijk is.
Gast- Gast
ik citeer even een stukje uit haar eigen topic... dus misschien dat die mensen ook haar adres hebben?
Mijn vriend is er gelukkig voor me, evenals forumsters als Trisha, RYW, Wolletjes, Inge en Weetjewel. En natuurlijk nog vriendinnen van buiten het forum.
En anders kaarten allemaal doorsturen naar 1 forummer die ze dan weer doorstuurd? als we allemaal n extra postzegel erbij doen moet dat lukken?
Mijn vriend is er gelukkig voor me, evenals forumsters als Trisha, RYW, Wolletjes, Inge en Weetjewel. En natuurlijk nog vriendinnen van buiten het forum.
En anders kaarten allemaal doorsturen naar 1 forummer die ze dan weer doorstuurd? als we allemaal n extra postzegel erbij doen moet dat lukken?
Gast- Gast
Ja, zelf een kaart sturen vind ik ook wel een goed idee, maar een heel schrift/boekje eigenlijk ook wel.
Mja kan ook. ik heb de topic nog niet geplaatst. Het staat nog in concept. Gezien het aantal forumsters hier op het forum kan het zijn dat het aantal reacties nogal kan oplopen. Is er eventueel iemand die het met mij samen wil doen? Dan kunnen we de reacties verdelen en met de hand opschrijven.
Gast- Gast
Ik zou het heel graag willen.. maar ik zit dit weekend bij mijn vriend in Groningen.. ben bang dat ik er dan niet genoeg tijd voor heb,,
Gast- Gast
Maar veel dingen worden natuurlijk ook al in haar topic gezegd. Uiteraard kun je nu een nieuw topic openen en daar mededelingen in verzamelen en opschrijven in een schrift. Maar dat topic zal ze waarschijnlijk zelf ook lezen.. Is dat dan niet een beetje dubbel?
(ik bedoel hier verder niets mee hoor, maar zo bespaar je jezelf misschien een hoop werk).
(ik bedoel hier verder niets mee hoor, maar zo bespaar je jezelf misschien een hoop werk).
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
We kunnen toch ook allemaal een PM sturen naar bijvoorbeeld Bitterkoek, dan hoeft ook niet iedereen te lezen wat je schrijft, en is het ook niet dubbel.
Bitterkoek_ schreef:Mja kan ook. ik heb de topic nog niet geplaatst. Het staat nog in concept. Gezien het aantal forumsters hier op het forum kan het zijn dat het aantal reacties nogal kan oplopen. Is er eventueel iemand die het met mij samen wil doen? Dan kunnen we de reacties verdelen en met de hand opschrijven.
Wil ik wel hoor!
Gast- Gast
Dat is idd ook een goed idee!
Edit: dit was een reactie op VC.
Edit: dit was een reactie op VC.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Of je geeft in dat topic aan dat je de mogelijkheid geeft om een kaartje te laten sturen.. de mensen die dat willen kunnen ZELF een kaartje naar 1 (of meerdere) vaste personen sturen,, en dat die hem doorsturen/geven naar leaf!
Zo krijg je dat de mensen die het echt willen een kaartje versturen en de rest gewoon lieve berichtjes in een topic kan plaatsen?
Zo krijg je dat de mensen die het echt willen een kaartje versturen en de rest gewoon lieve berichtjes in een topic kan plaatsen?
Gast- Gast
Ah top Anousch! Dan ga ik de topic zo snel mogelijk plaatsen als we met zn allen akkoord zijn over het plan.
Gast- Gast
Jade schreef:Of je geeft in dat topic aan dat je de mogelijkheid geeft om een kaartje te laten sturen.. de mensen die dat willen kunnen ZELF een kaartje naar 1 (of meerdere) vaste personen sturen,, en dat die hem doorsturen/geven naar leaf!
Ik kan anders ook in de topic schrijven dat als mensen een persoonlijk kaartje willen sturen dat zij het adres kunnen krijgen van Trisha als zij haar pmmen?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Jade schreef:Of je geeft in dat topic aan dat je de mogelijkheid geeft om een kaartje te laten sturen.. de mensen die dat willen kunnen ZELF een kaartje naar 1 (of meerdere) vaste personen sturen,, en dat die hem doorsturen/geven naar leaf!
Ik kan anders ook in de topic schrijven dat als mensen een persoonlijk kaartje willen sturen dat zij het adres kunnen krijgen van Trisha als zij haar pmmen?
maar dan is het afwachten of Trisha dat wil!
Gast- Gast
Ze is wel online nu, heeft weer gereageerd in het andere topic.
Pff, vind het echt zo erg
Pff, vind het echt zo erg
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: