Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, ik dacht 't, jij zei 'tAlex schreef:Isabella!!!!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was netjes om 8.30 uur op mijn werk, mijn werkgever kwam pas rond 9.00 uur aankakken. Hij zei dat ik voortaan in de kamer naast hem zat. Ik heb mijn spullen daar neergezet en heb aan hem gevraagd of hij nog wat wilde zeggen over alles wat er is gezegd/gedaan en uiteindelijk hebben we een half uur zitten praten. Hij was van plan mij tot 1 juli te laten werken (= tot einde contract) en dat zou inhouden hele dagen niks doen tot hij een keer zou besluiten om mij wat werk te geven (simpel werk ook nog). Dat zie ik echt niet zitten (ook al zou ik het prima uithouden, puur om hem te pesten). We hebben nu afgesproken dat er een vaststellingsovereenkomst op wordt gesteld (dat heeft mijn advocaat al gedaan) en als die ondertekend is, is mijn contract per 1 juni a.s. ontbonden en behoud ik mijn recht op WW. Er moet nog wel overleg komen over mijn werkzaamheden, of ik die wel of niet ga uitvoeren tot 1 juni. Mijn voorkeur gaat uiteraard uit naar niet, maar goed, dat zal volgende week wel aan de orde komen.
Gast- Gast
Hey Alex,Alex schreef:Hoi Storm! Hoe is het nu met je?
Het gaat met ups en downs. Soms weet ik niet meer waar ik het zoeken moet maar op sommige momenten, zoals nu, gaat het iets beter.
Hoe is het met jou? Las iets over dat je naar huis gegaan was?
Gast- Gast
Dus eigenlijk is dat op alle fronten wel positief Alex? Je zit op de kamer naast hem, je houdt je WW, je moet helaas nog wel tot 1 juni werken (of misschien dus niet) maar dit zal wel rust geven? Of snap ik het niet zo goed..?
Try- Kletskop
Try schreef:Dus eigenlijk is dat op alle fronten wel positief Alex? Je zit op de kamer naast hem, je houdt je WW, je moet helaas nog wel tot 1 juni werken (of misschien dus niet) maar dit zal wel rust geven? Of snap ik het niet zo goed..?
Euhhh nou ik hoef nu niet te werken komende dagen, totdat we de vaststellingsovereenkomst hebben besproken. Mijn advocaat zegt dat ik het beste afspraken kan maken over vrijstelling van de werkzaamheden, omdat ik verder geen oprotpremie krijg ofzo. En daarbij heb ik al 2 weken vrij in mei (ivm bruiloft en vakantie) dus misschien is het een optie om tot 1 mei te werken en daarna de hele maand vrij tot 1 juni. Dat wordt dus nog besproken.
Gast- Gast
Maar niet werken betekent ook geen geld, wel toch? Ik ben hier (gelukkig) niet zo in thuis.
Wanneer ga je die vaststellingsovereenkomst bespreken? Het zou trouwens wel fijn zijn als je tot 1 mei kan werken, en dan tot 1 juni nog in dienst bent (maar vrij). Vervelend dat dit allemaal zo loopt, maar ik hoop dat dit de deur opent naar iets waar je het wel naar je zin hebt
Wanneer ga je die vaststellingsovereenkomst bespreken? Het zou trouwens wel fijn zijn als je tot 1 mei kan werken, en dan tot 1 juni nog in dienst bent (maar vrij). Vervelend dat dit allemaal zo loopt, maar ik hoop dat dit de deur opent naar iets waar je het wel naar je zin hebt
Try- Kletskop
Ik heb een deel gemist denk ik Alex, maar dit klinkt al iets beter dan eerst hoe hij zat te dreigen en te doen. Ik hoop dat jullie eruit komen, en dat het snel afgelopen is voor jou met die gast.
Gast- Gast
Try schreef:Maar niet werken betekent ook geen geld, wel toch? Ik ben hier (gelukkig) niet zo in thuis.
Jawel, in die vaststellingsovereenkomst komt te staan dat mijn ontslag op initiatief van mijn werkgever is zonder dringende reden per 1 juni met behoud van salaris en vakantiegeld etc. En door die vaststellingsovereenkomst behoud ik dan ook mijn recht op WW. Snappie?
Gast- Gast
Isabella schreef:Wel een nette email Anousch, en dat moet je jezelf ook niet aantrekken, want het ligt niet aan jou.
Nee i know
Vind het jammer maar ga er niet van wakker liggen haha.
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik heb een deel gemist denk ik Alex, maar dit klinkt al iets beter dan eerst hoe hij zat te dreigen en te doen. Ik hoop dat jullie eruit komen, en dat het snel afgelopen is voor jou met die gast.
+1
en voor Storm!
Gast- Gast
Ik snap t Dus, ondanks al het gezeik en de stress die het heeft meegebracht -en nog steeds misschien meebrengt- is dit wel een soort van win-win situatie voor jou Je bent binnenkort van je zeikerige baas af, houdt je recht op WW, en je kan je in de tussentijd (buiten het werk om) concentreren op het vinden van een nieuwe baan die beter bij je past
Try- Kletskop
Ik zet mn laptop trouwens uit, heb een beetje hoofdpijn.
Slaap lekker meiden!
Slaap lekker meiden!
Try- Kletskop
Mijn vader is tv aan het kijken, naar PSV. Gisteren was ik ook al voetbal met mn vader en mn broertje aan het kijken. Ineens begint mijn paps me toch een partijtje te vloeken... Hij heeft nog nooit gevloekt tijdens een wedstrijd.
Gast- Gast
Goedenavond!
Ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik ben nog lang niet moe... Zit nu lekker een wijntje te drinken!
Ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik ben nog lang niet moe... Zit nu lekker een wijntje te drinken!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Reva schreef:Goedenavond, dames.
Ik ben nog steeds wakker
Pff, dan had je ook wel kunnen reageren op mijn smsje.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Goedenavond, dames.
Ik ben nog steeds wakker
Pff, dan had je ook wel kunnen reageren op mijn smsje.
Je krijgt de groeten van Jet.
Gast- Gast
Halloooooooooooooo!
Alex, wat fijn dat er nu toch een beetje schot in de zaak zit en dat het allemaal beter gaat aflopen dan je in eerste instantie vreesde
Alex, wat fijn dat er nu toch een beetje schot in de zaak zit en dat het allemaal beter gaat aflopen dan je in eerste instantie vreesde
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaaaaaaaaaan!!!
Ja fijn he! Ik heb gelukkig daardoor ook iets minder stress!
Hoe is het met jou? Heb je je nichtje nog gezien?
Ja fijn he! Ik heb gelukkig daardoor ook iets minder stress!
Hoe is het met jou? Heb je je nichtje nog gezien?
Gast- Gast
Tja, ik lag me rot Ik denk dat ik strak na het douchen tegen belofte in aan de wijn ga:P Moet gewoon slapen vannacht.
Sjalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Sjalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Gast- Gast
Met mij alles lekker, ben alleen doodmoe en stik van de pijn. Maar het gaat goeoeoeoed! Haha beetje tegenstrijdig he... Nee ondanks de kleine ellendigheden zit ik lekker in mijn vel en da's heel goed voor mijn humeur
Nichtje is gister en eergister weer hier geweest. Tis zo'n lekker ding! Ik was gister aan het oefenen voor het koor, ik was 'Angels' van Robbie Williams aan het zingen en toen begon ze te dansen... wauw!!!
I mijn nichtje!
Reva, wil je wat slaap van mij? Ben hartstikke moe maar nog geen zin om naar bed te gaan
Nichtje is gister en eergister weer hier geweest. Tis zo'n lekker ding! Ik was gister aan het oefenen voor het koor, ik was 'Angels' van Robbie Williams aan het zingen en toen begon ze te dansen... wauw!!!
I mijn nichtje!
Reva, wil je wat slaap van mij? Ben hartstikke moe maar nog geen zin om naar bed te gaan
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jeuj! Ik heb eindelijk een TV gekocht! Morgen hopelijk naar de rest van mn spulletjes kijken.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: