Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Snoes schreef:Fijn dat het zo goed ging op je werk Isabella! Ik vind het leuk om te horen dat je eindelijk werk hebt gevonden waar je je helemaal goed voelt!
Ik vind het ook fijn! Maar het is wel slopend werk haha, al wist ik dat wel van te voren. Maar opzich haal ik er wel voldoening uit, om het zo te zeggen. Wist je dat ik een mevrouw ben?
Gast- Gast
Snoes schreef:Oh Lily, ik had overigens deze middag pas je smsje gelezen, dus ik heb vanmiddag pas teruggesmst!
maakt niet uit had je smsje gelezen maar nog niks teruggestuurd
Gast- Gast
Ah zo leuk
Ik had weer een gezin gevonden wat een oppas nodig heeft omdat ze parttime wilt gaan werken, dus we zijn al bijna een uur aan het mailen haha.
Dus ze stuurde net foto's van de kindjes, zoooo lief
Ik had weer een gezin gevonden wat een oppas nodig heeft omdat ze parttime wilt gaan werken, dus we zijn al bijna een uur aan het mailen haha.
Gast- Gast
Burn schreef:Isabella, nogmaals super super super super super bedankt! Het ondernemingsplan is nu goedgekeurd!
Echt? Wat fijn!!!! Had je wat aan mijn tips?
Gast- Gast
Anousch schreef:Ah zo leuk
Ow leuk!
Gast- Gast
Tuurlijk weet ik dat jij een echte dame bent Haha nee, zonder dollen, word je met mevrouw aangesproken?Isabella schreef:Snoes schreef:Fijn dat het zo goed ging op je werk Isabella! Ik vind het leuk om te horen dat je eindelijk werk hebt gevonden waar je je helemaal goed voelt!
Ik vind het ook fijn! Maar het is wel slopend werk haha, al wist ik dat wel van te voren. Maar opzich haal ik er wel voldoening uit, om het zo te zeggen. Wist je dat ik een mevrouw ben?
Fijn dat je zoveel voldoening uit je werk haalt, dat is ook echt belangrijk om het vol te houden. Als je gewoon maar ging werken om te werken, had je het snel gezien denk.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:Hallo! Hier nog steeds lekker weer, buiten geluncht op het werk & nu de ramen en deuren even open, even doorwaaien. Ik ben echt kapot, maar het ging wel goed vandaag.
Jij werkte toch bij de grote M
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Je hoeft ook niets terug te sturen hoor . Ik heb ook niets meer gevraagd Ik ben allang blij dat je dit voor mij wilde doen!!Lily schreef:Snoes schreef:Oh Lily, ik had overigens deze middag pas je smsje gelezen, dus ik heb vanmiddag pas teruggesmst!
maakt niet uit had je smsje gelezen maar nog niks teruggestuurd
Anousch, wat fijn zeg dat je weer een nieuw gezin gevonden hebt.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Tuurlijk weet ik dat jij een echte dame bent Haha nee, zonder dollen, word je met mevrouw aangesproken?Isabella schreef:Snoes schreef:Fijn dat het zo goed ging op je werk Isabella! Ik vind het leuk om te horen dat je eindelijk werk hebt gevonden waar je je helemaal goed voelt!
Fijn dat je zoveel voldoening uit je werk haalt, dat is ook echt belangrijk om het vol te houden. Als je gewoon maar ging werken om te werken, had je het snel gezien denk.
Haha ja, iedereen noemt me heel netjes mevrouw, en spreekt me met u aan Ja klopt, dan was het snel over geweest. Maar deze week is ook wel extreem qua uren voor mij, volgende week heb ik wat meer rust, denk ik
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Isabella schreef:Hallo! Hier nog steeds lekker weer, buiten geluncht op het werk & nu de ramen en deuren even open, even doorwaaien. Ik ben echt kapot, maar het ging wel goed vandaag.
Nee dat was patriesje
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Nee hoor, dat was Patriesje geloof ik.Atelier Madame schreef:Isabella schreef:Hallo! Hier nog steeds lekker weer, buiten geluncht op het werk & nu de ramen en deuren even open, even doorwaaien. Ik ben echt kapot, maar het ging wel goed vandaag.
Snoes- Lady Post-a-lot
Atelier Madame schreef:Isabella schreef:Hallo! Hier nog steeds lekker weer, buiten geluncht op het werk & nu de ramen en deuren even open, even doorwaaien. Ik ben echt kapot, maar het ging wel goed vandaag.
Nee, dat ben ik niet! Ik werk in een hotel.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Atelier Madame schreef:Isabella schreef:Hallo! Hier nog steeds lekker weer, buiten geluncht op het werk & nu de ramen en deuren even open, even doorwaaien. Ik ben echt kapot, maar het ging wel goed vandaag.
Nee dat was patriesje
Haha zou net zeggen, dat ben ik!
Gast- Gast
Isabella schreef:Burn schreef:Isabella, nogmaals super super super super super bedankt! Het ondernemingsplan is nu goedgekeurd!
Ja zeker! Die heb ik sowieso voor de advertentie gebruikt. En had hem ook doorgestuurd naar de rest, en die hadden er ook zeker naar gekeken!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hoeveel uren moet je standaard maken per week? En hoeveel doe je er deze week? Wel knap dat je dat gewoon volhoudt hoor, gezien je gezondheidstoestand! Ik ben trots op jeIsabella schreef:
Haha ja, iedereen noemt me heel netjes mevrouw, en spreekt me met u aan Ja klopt, dan was het snel over geweest. Maar deze week is ook wel extreem qua uren voor mij, volgende week heb ik wat meer rust, denk ik
Snoes- Lady Post-a-lot
oooh ja *remember*Isabella schreef:Atelier Madame schreef:Isabella schreef:Hallo! Hier nog steeds lekker weer, buiten geluncht op het werk & nu de ramen en deuren even open, even doorwaaien. Ik ben echt kapot, maar het ging wel goed vandaag.
Nee, dat ben ik niet! Ik werk in een hotel.
nou mooi dat het bevalt!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Burn schreef:Isabella schreef:Burn schreef:Isabella, nogmaals super super super super super bedankt! Het ondernemingsplan is nu goedgekeurd!
Ja zeker! Die heb ik sowieso voor de advertentie gebruikt. En had hem ook doorgestuurd naar de rest, en die hadden er ook zeker naar gekeken!
Ow dat vind ik echt super om te lezen, en hoopte al dat je er wat aan had
Gast- Gast
Ja, wij zijn twee handen op een buik wat dat betreft.. Toen hij destijds vast kwam te zitten hebben veel mensen hem als een baksteen laten vallen en ik was er altijd.. Iedere week op bezoek.. Dan bouw je gewoon iets speciaals op..Snoes schreef:Nee, een schoonheidsprijs zal het niet winnen, maar hij kan er natuurlijk zelf ook niet veel aan doen dat hij een probleem heeft. Lijkt me voor hem ook ontzettend lastig. Lief dat jij even met hem gaat praten overigens!_Donnaa schreef:
Ja, het wint geen schoonheidsprijs, maar hij weet wel dat er iets niet goed zit.. Maargoed, zo vader zo zoon.. Die twee zijn exact hetzelfde..
Gast- Gast
Hahaha, ja dat kan hoor!Patriesje schreef:@ donnaa ik ga het gewoon combineren, huisje checken en nagels zetten
Gast- Gast
Snoes schreef:Hoeveel uren moet je standaard maken per week? En hoeveel doe je er deze week? Wel knap dat je dat gewoon volhoudt hoor, gezien je gezondheidstoestand! Ik ben trots op jeIsabella schreef:
In principe ben ik aangenomen voor 24 uur. Maar ik heb al 14 uur gemaakt & heb nog 2 dagen van ongeveer 7 uur te gaan.. dus dat maakt 28! Voor een keer niet zo'n probleem, en ik wil in mijn tweede week niet al 'zeuren' om het zo te zeggen, dus ik kijk gewoon of ik het voor nu even red
Gast- Gast
Ik ben genomineerd voor de Doos Van De Dag-award, ging net boodschappen doen, had die vrouw bij de kassa alles al aangeslagen, blijkt dat ik mijn pinpas vergeten was. Gelukkig mocht ik de boodschappen even laten liggen en kon ik op en neer om dat ding te halen :S
Maar ik heb nog wel een makkelijk recept
Maar ik heb nog wel een makkelijk recept
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sorry, ik wou je nog e-mailen, helemaal vergeten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Owh dan moet ik natuurlijk ook even langs de DE shop_Donnaa schreef:Hahaha, ja dat kan hoor!Patriesje schreef:@ donnaa ik ga het gewoon combineren, huisje checken en nagels zetten
Gast- Gast
Oh, is dat die ex waar je het over hebt. Ik herinner me dat nog wel ja, dat je een ex had die vast heeft gezeten, ik vond het toen al zo knap dat je hem niet liet vallen! Ik kan me voorstellen dat je dan iets speciaals opbouwt. Hij zal jou vast wel heel erg waarderen dat jij dat altijd voor hem hebt gedaan, niet iedereen zal jou dat nadoen hoor._Donnaa schreef:Ja, wij zijn twee handen op een buik wat dat betreft.. Toen hij destijds vast kwam te zitten hebben veel mensen hem als een baksteen laten vallen en ik was er altijd.. Iedere week op bezoek.. Dan bouw je gewoon iets speciaals op..Snoes schreef:Nee, een schoonheidsprijs zal het niet winnen, maar hij kan er natuurlijk zelf ook niet veel aan doen dat hij een probleem heeft. Lijkt me voor hem ook ontzettend lastig. Lief dat jij even met hem gaat praten overigens!_Donnaa schreef:
Ja, het wint geen schoonheidsprijs, maar hij weet wel dat er iets niet goed zit.. Maargoed, zo vader zo zoon.. Die twee zijn exact hetzelfde..
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: