Dagcafé
+31
Qiara
SuperGrover
Inge
May
Ugly Betty
Chocolate Cookie
lyke
Laquisia
Minx
Sjaantje
Shisha
Try
Pien
Serena
Lejow
Oasis
Caroow
Jordana
Elin
Suus
Lotus
Lynn_
Rovine
Merai
Mari
Tullow
VeryCherry
Burn
Moezie
Atelier Madame
Snoes
35 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:ow TD: Ik dacht dat een ticker was maar dat is dus gewoon de onderschrift die jezelf aanpast (je snap denk ik wel wat ik bedoel) Maar goed joh hoe doe je het?
Hoe ik het doe, gezonder beleg kiezen en de rest van het eten, af en toe wat lekkers mogen, bijna elke avond onder gtst half uurtje op de hometrainer en veel water drinken. Oow de juiste tussendoortjes kiezen.
Gast- Gast
woow Caroow jij typte dat over mij..ik denk huh ik heb nog niks geplaatst over dat fietsen whaha Maar je kent me dus whaha
Wat goed dat je gestopt bent met roken! Hoe lang nu al ? En succes met die bal dinges Ik heb er geen ervaring mee.
Wat goed dat je gestopt bent met roken! Hoe lang nu al ? En succes met die bal dinges Ik heb er geen ervaring mee.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:ow TD: Ik dacht dat een ticker was maar dat is dus gewoon de onderschrift die jezelf aanpast (je snap denk ik wel wat ik bedoel) Maar goed joh hoe doe je het?
Hoe ik het doe, gezonder beleg kiezen en de rest van het eten, af en toe wat lekkers mogen, bijna elke avond onder gtst half uurtje op de hometrainer en veel water drinken. Oow de juiste tussendoortjes kiezen.
Dat werkt dus echt goed. Goed zo meid houd vol.
Zo ben ik nou dus ook afgevallen dat ik twee broekmaten kleiner kan kopen
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Omdat ik de afgelopen 2 weken al een rottraining heb gehad. We zouden om 8u beginnen, maar een aar van het team komen rustig om half 9 aan. En dan trainen we niet fanatiek. Ik sport om mezelf tegen te komen, om kapot te gaan. Maar dat is me nu al 2 weken niet gelukt. Ik heb al 2 weken nog niet eens gezweet..
En ik moet ook nog wel wat doen voor stage en voor school..
En ik moet ook nog wel wat doen voor stage en voor school..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hopelijk is het vanavond een leukere/betere training Burn! Ik vind het ook irritant als ik niet écht flink kan sporten. Als ik het doe, wil ik het goed doen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jordana schreef:Theedoosje schreef:Jordana schreef:ow TD: Ik dacht dat een ticker was maar dat is dus gewoon de onderschrift die jezelf aanpast (je snap denk ik wel wat ik bedoel) Maar goed joh hoe doe je het?
Dank je en ja voor mij werkt het En hoeveel kilo ben je dan wel niet kwijt? Ik wil ook kleinere maat Maar dat komt wel. Ben goed op weg
Gast- Gast
Even een serieuze vraag aan je Burn: Gaat het echt wel goed met je?
Jordana- Ratel
Ik werd 28 maart ziek, dus toen ben ik eigenlijk gestopt. Ik heb daarna een paar keer geprobeerd te roken maar ik werd er misselijk van. De laatste sigaret die ik aanraakte was afgelopen zondag.
Het smaakt me nu toch niet, dus dan kan ik net zo goed stoppen
Het smaakt me nu toch niet, dus dan kan ik net zo goed stoppen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Theedoosje schreef:Jordana schreef:Theedoosje schreef:Jordana schreef:ow TD: Ik dacht dat een ticker was maar dat is dus gewoon de onderschrift die jezelf aanpast (je snap denk ik wel wat ik bedoel) Maar goed joh hoe doe je het?
Dank je en ja voor mij werkt het En hoeveel kilo ben je dan wel niet kwijt? Ik wil ook kleinere maat Maar dat komt wel. Ben goed op weg
Ik ben totaal 10 kilo kwijt. Vanaf vorig jaar november tot nu. En eerlijk gezegd ik zou niet weten hoe het komt, ja stress gehad en alles maar de weegschaal zegt echt 10 kilo lichter.
Jordana- Ratel
Een leuke bijkomstigheid, toch?
Lynn_- Kletskop
Door stress is het wat minder zoveel afvallen, maar aan de andere kant als je het toch kwijt wilde of het niet erg is is het fijn dat het er af is.
Maar ik ben nog geen maat gekrompen...maar ben dan ook wel wat zwaarder dan dat jij was zover ik weet
Dus ik moet iets meer kwijt.
Maar ik ben nog geen maat gekrompen...maar ben dan ook wel wat zwaarder dan dat jij was zover ik weet
Dus ik moet iets meer kwijt.
Gast- Gast
Ik ben toen ik van school ging en ging werken ook redelijk 'vanzelf' afgevallen. Meer regelmaat en actiever bezig overdag.
Lynn_- Kletskop
TD vergis je niet hoor, Ik ben nog steeds aan de zware kant.
Ja dat wel en ze blijven er gelukkig ook vanaf dus daar ben ik wel blij mee.
Jordana- Ratel
Ik heb besloten om toch maar te gaan, is het vanavond niets, dan train ik gewoon niet weer voordat ik op stage ga. Ik speel toch geen wedsrijd meer!
Ik ga er vandoor! Moet me nu snel omkleden, anders ben ik te laat! Hahaha
Ik ga er vandoor! Moet me nu snel omkleden, anders ben ik te laat! Hahaha
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jordana schreef:TD vergis je niet hoor, Ik ben nog steeds aan de zware kant.
Maakt verder niet uit voor mij Fijn dat je er blij mee bent
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:TD vergis je niet hoor, Ik ben nog steeds aan de zware kant.
Maakt verder niet uit voor mij Fijn dat je er blij mee bent
Nee dat weet ik maar wat ik wil zeggen dat ik zwaarder ben dan dat ik lijk snap je. Als ik zeg hoeveel ik weeg snappen mensen niet dat ik zo zwaar ben.
(ik bedoel het echt niet als een aanval)
Jordana- Ratel
ik geloof dat ik maar van geluk mag spreken zo (niet beledigend bedoeld ofzo) maar ik kan eten wat ik wil en kom niks aan.
Gast- Gast
Oow nee zo zie ik het ook niet als aanval. Ik denk dat het anders overkwam, mijn reactie, dan bedoelt.
Mij zullen ze misschien zo ook niet schatten omdat ik klein ben.
Mij zullen ze misschien zo ook niet schatten omdat ik klein ben.
Gast- Gast
Lily schreef:ik geloof dat ik maar van geluk mag spreken zo (niet beledigend bedoeld ofzo) maar ik kan eten wat ik wil en kom niks aan.
ja tss oneerlijke wereld hahah grapje hoor. Juist fijn dat je dat kan. Jammer genoeg is dat idd niet voor iedereen. Maar komt wel goed bij mij whaha
Gast- Gast
Ik kan hem ook verkeerd oppakken
Maar wat je al zegt, wij krijgen de kilo's er ook wel van af Komt goed met ons
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ik kan hem ook verkeerd oppakken
yeah baby we can! Girlpower!
Gast- Gast
Kon ook even wat ik wilde, kwam geen grammetje aan.
Maar ik ging aan de AD en kwam ruim 20 kg aan . Daarna weer 13 afgevallen.
En nu zwanger, dus kom weer aan...
Maar ik ging aan de AD en kwam ruim 20 kg aan . Daarna weer 13 afgevallen.
En nu zwanger, dus kom weer aan...
Gast- Gast
PM> toch nog veel afgevallen van de 20 die 13. En tja zwanger dat is min of meer bewust aankomen Met een leuker doel laat ik het zo zeggen En ook die kilo's gaan er weer af waarschijnlijk
Gast- Gast
Ja maar PM jij komt nou aan voor twee goede doelen
TD: that's the spirit!!
TD: that's the spirit!!
Jordana- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: