Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Ambulance wens.

+26
banjer49
SuperGrover
sonly
Koffieleut
Bolleke
Juul
Eris
Melisande
Butterfly78
Jeanette
SoezieQ
Mamsie
Inge
bolus26
ekiaam87
Susan
Zwoesj
Lejow
Caro
Ella
Ilargi
Lotus
Sjaantje
mzcharlotte
Minx
sterremaan
30 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 5:35

Oh dat moet ik wel redden. Ik zal even een goede website zoeken om ze te laten drukken. Met foto's is dat toch net weer wat anders dan met jouw crea kaarten haha. Ander soort creativiteit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  SoGood za 7 mei 2011 - 5:35

Lieve Sterremaan, ik lees je bericht nu pas en ik moet je bekennen dat ik hiervan best ben geschrokken.. Ik vind het heel erg voor jou dat je bent uitbehandeld. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en ook ik hoop dat al je wensen uit mogen komen! Ik heb heel veel respect en bewondering voor de geweldige, mooie, sterke en lieve vrouw die jij bent.

Veel liefs.. x
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan za 7 mei 2011 - 5:41

hahahah Marin ja jij mag er iets langer over doen hoor :P Nee grapje.. Jij bent op jouw manier onwijs creabea. Waar ik weer jaloers op ben. Haha kan wel foto's maken. Maar niet zoals wat jij doet.

©️Sogood. Joh geeft niet. Het is gewoon nou eenmaal zo. En veranderen we niets aan. Al zou ik het soms wel willen hoor. Heel erg graag zelfs. Maar ik moet mijn best doen. Om het voor mezelf zo leuk mogelijk te houden. En voor de mensen om mij heen.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 6:19

Hey Sterremaan,

Ik lees je bericht ook pas net, wat erg zeg! En wat super dat je zo positief blijft! (ook al ken ik je niet anders).

We hebben een tijdje PM gestuurd over Toon en over mijn hond, kruising labrador... Weet je dan weer wie ik ben? Wil niet met mn oude naam op het forum hier, dus als je het weet zeg maar ja! Very Happy

Veel succes in Apeldoorn straks, zo te horen komt het helemaal goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan zo 8 mei 2011 - 1:38

©️Bazyle, Ik heb wel een vermoeden wie jij bent Wink
Ja, helaas is dit de werkelijkheid. Maar hopelijk straks met Storm een bruine Labrador. Gaat het hopelijk een tijd rustig aan deze kant smile

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan ma 9 mei 2011 - 1:43

Soms, heel soms zit Sterremaan er ook even doorheen. Vanmorgen een brief van de firma waar ik mijn bed, kast en nachtkastje van heb. Deze heb ik nog niet betaald. Omdat niet het juiste geleverd was. Na een jaar sturen ze een brief, met het vriendelijke verzoek. Even het gehele bedrag te voldoen. Maar ik heb nog steeds niet het juiste bed.
Dus Juridische zaken gebeld. En nu dus druk bezig met allerlei brieven.

Bel ik vervolgens het ziekenhuis op. Dit omdat mijn pomp die nog steeds in mijn lijf zit, bijgevuld moet worden. Als ze dit niet doen. Dan, beland ik op de IC. Nu zijn ze dus de vul datum kwijt. In mijn hoofd is de uiterste datum 16 mei. Dus hier word je toch echt mesjokke van.

Dus, ja door dit soort dingen op de maandag. En je al niet fit voelende van de nierbekkenontsteking. Kan ik het ook wel eens beu zijn.

Dan kijk ik liever naar de dag van morgen. Ga ik lekker in bad. Voor het eerst. En, ontmoet ik degene die mij gaat helpen in de week die ik in Schoorl heb. Het word dus een drukke dag morgen. Maar wel een waar ik een stukje verder mee kom.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Inge ma 9 mei 2011 - 1:54

hug

Succes morgen en een hele fijne dag morgen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 1:57

wat een vervelende dag hug hopelijk gaat morgen veel beter als vandaag en geniet van je bad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 10:21

Gelukkig is het al bijna morgen!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan ma 9 mei 2011 - 20:28

En ja het is dus vandaag morgen. Maar zijn we door de ellende heen. Nee, maar doordat ze niet terug hebben gebeld. Zijn ze weer in gebreke gebleven. Dus kan ik ze nu ontbinden. Yes, en dan kunnen ze alles ophalen.

Straks lekker in bad. Oooh wat kijk ik daar naar uit. Heb wel een beetje een camping gevoel. Nog net niet met de wc rol onder de armen naar de toilet. Maar, moet dus naar het Fokus hoofdkwartier hahaha. En tja, om dan eerst helemaal weer in kleding te gaan. En dan, weer uit en aan. Dat trek ik niet. Dus als jullie iemand buiten zien in een pyjama om 13:00. Politie hoef je niet te bellen. Ben niet verward. Maar gewoon op weg naar mijn bad. Goh dat rijmt hahah.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Parisienne ma 9 mei 2011 - 21:44

Geniet van je bad, Sterremaan!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Juul ma 9 mei 2011 - 23:00

Geniet maar lekker van je bad, dat heb je verdient! hug
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Lotus di 10 mei 2011 - 1:16

Ik hoop dat je lekker hebt kunnen genieten! hug
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan di 10 mei 2011 - 6:09

Het was even uitvogelen, maar het is gelukt. Ik heb lekker in bad gelegen. En lekker ontspannen erbij gelegen.
Ooh een uurtje in de week even minder pijn. Doet een mens echt wonderen. moest alleen enorm lachen om de muziek,
Ik was mijn eigen cd vergeten. Ach en er zat nog wel klassiek in. Dus aangezet. Net op het moment dat ik het dus eng vind. Van bracard naar het bad met tillift.
Ging de muziek harder. Leek net of Jaws eraan kwam. Hahahaha.. Ja, erbij zijn was echt grappiger geweest zoals ik het nu vertel.

morgen wel met spoed uroloog bellen. Omdat het niet zo goed gaat.

En vrijdag moet ik naar Zwolle toe. Zie ik als een berg tegen op. Haha dus zoek nu nog een slachtoffer die mee gaat. Komt ook wel weer goed.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Sjaantje di 10 mei 2011 - 6:29

Sterremaan, ik moet er even om lachen Very Happy Ik zie jou al voor me in de tillift, angstig kijken naar het water... Sorry dit is een beetje leedvermaak Embarassed

Edit: het zit even weer niet zo mee he Sad Hopelijk helpt een knuffel je een beetje hug

Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan di 10 mei 2011 - 6:57

Hahahahaha Sjaan dat mag hoor.. Het was ook lachwekkend. Want was doodeng. :shock:
:affraid: ... Maar ik leef nog hoor hahaha.. Maar met die muziek erbij was gewoon onwijs grappig..

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:00

sterremaan schreef: Dus aangezet. Net op het moment dat ik het dus eng vind. Van bracard naar het bad met tillift.
Ging de muziek harder. Leek net of Jaws eraan kwam. Hahahaha.. Ja, erbij zijn was echt grappiger geweest zoals ik het nu vertel.




lol!
Ik kan me voorstellen dat dit een hilarisch moment was ja (achteraf).

maar verder, jammer dat het niet zo goed gaat joh.. Ik wens je veel succes met alles hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:56

Van mij ook een knuffel, maar wat heerlijk dat je even lekker hebt kunnen badderen meid. Hmm dat is zo lekker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 8:50

Goh ik lees het topic nu pas en ben er een beetje van slag door... Ik weet niet of je weet wie ik ben, maar ik heb je verhalen wel gevolgd en ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat je uitbehandeld bent. Ik heb gigantisch veel bewondering voor je hoe je met je situatie omgaat en ik hoop van harte dat al je dromen en wensen uit mogen komen! En voel je je alsjeblieft niet bezwaard om ook je mindere periodes met ons te delen, we vinden je écht geen zeur. Bovendien, als er iemand eens een keer lekker mag 'zeuren' ben jij dat wel.

Nou ja, beetje nutteloze woorden misschien maar ik wilde ook niet niets achter laten terwijl ik wel het topic had gelezen. Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat je snel je hond mag verwelkomen!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan do 12 mei 2011 - 3:04

©️vruchtenhagel ja hoor ik weet wie je bent. En ik vind je woorden niet nutteloos. Vind ze heel erg lief hoor hug Dus maak je niet druk.

Zo nog 4 dagen en een nacht. En dan maandag om 12:00 komt mijn grote vriend hier wonen. Ben zo benieuwd hoe het gaat.
Kijk er echt enorm naar uit.

Ik heb in iedergeval heel erg veel zin om naar Schoorl te gaan.

Voor stichting ambulance wens lopen ze zaken heel erg goed. De post bode komt de post netjes boven brengen. Ben hem heel erg dankbaar. Want ik had het allemaal niet mee kunnen sjouwen van de week haha.

Morgen moet ik zelf naar Zwolle. Meestal zie ik dat soort dingen als een uitje. Even uit de gemeente te zijn. Maar ik zie er als een berg tegen op.
Ze moeten de pomp weer vullen. En, ja er zou wel weer gebabbeld gaan worden.
Ik zelf wil heel graag nog een kuur voor de pijn. Maar denk niet dat ik dat eruit kan slepen. Dus ik ga mijn best doen.
Dus tumps up..

Dan snel bijtanken want die middag is er een bijeenkomst over het Fokus wonen. Omdat ze het een AWBZ instelling willen maken. Ze pakken dus onze vrijheid af. Gelukkig gaat er al een hele petitie door Nederland. En heb je via internet veel medium die dus achter alles staan. Want als het een AWBZ instelling word. Betekend het niet alleen voor mij. Maar ook voor anderen dat ze hier niet kunnen blijven wonen. Dat betekend de verpleeghuis hel. En aangezien er veel oud zeer ligt. Hoop ik, dat het voorkomen kan worden. En, dat wij toch onze eigen keuzes mogen maken en bepalen.
En dat het niet zo zwart wit word zoals het nu beschreven staat in de plannen. Ooh wat heb ik het gehad met dit kabinet.

En dan een leuke avond. Guido Wijers. En, dat geeft enorm veel afleiding.Zodat de tijd lekker snel gaat. En dus Storm snel hier is..

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Sjaantje do 12 mei 2011 - 5:14

Lieve Sterremaan,

Als je iets heel graag wilt, lijkt de tijd zó langzaam voorbij te gaan... Maar toch is Storm al bijna bij je! We tellen allemaal de dagen af Very Happy Wanneer vertrek je naar Schoorl? Ik wens je in ieder geval een ontzettend fijne week daar!

En dat Fokus... het mag gewoon geen AWBZ worden!! Evil or Very Mad Het slaat nergens op en is ongetwijfeld verzonnen door mensen die er niks mee te maken hebben en dus ook niet weten hoe zo'n vorm van zorg werkt. Bah! Ik hoop echt dat de plannen niet doorgaan, niet alleen voor jou maar ook voor anderen die ik ken die bij Fokus wonen. Misschien kom ik er zelf ook nog wel ooit terecht dus ook een stukje toekomstig eigenbelang Wink

Veel succes morgen in Zwolle. Ik zou haast zeggen: geniet van je uitje! Hopelijk kunnen ze je nog zo'n kuur geven, zeg maar dat ik vind dat je dat verdient Wink Pijn = niet fijn!
Ik ga in ieder geval voor je duimen *fingers crossed*

Veel plezier bij Guido! Ik heb pas 2x een conference van hem gezien maar hij is wel grappig Very Happy Geniet er maar lekker van!

Dikke knuffel hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:34

Morgenvroeg en morgenmiddag veel succes Sterremaan! En morgenavond veel plezier Wink Hebben we maandag samen een spannende dag, ik heb mn 20 weken echo (kijken of mn kleine echt gezond is, ik denk het wel) Enn kijken of mijn gevoel klopt dat het een jongen is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan za 14 mei 2011 - 0:39

Zo, nu komt het echt heel erg dichtbij.
Dat Storm hier is. Van mij mogen de dagen wel overgeslagen worden hoor.

Gisteren ziekenhuis de pomp mag blijven staan na de vakantie gaan we hem afbouwen.

Ik weet dat ik de link hier niet neer mag zetten. Maar het is ontzettend belangrijk dat er toch zoveel mogelijk handtekeningen binnenkomt. Om, Fokus te laten blijven wat het nu is. Anders zou het betekenen dat ik en nog 500 cliënten niet meer zo kunnen wonen.

Gisteren ook Guido Weijers gezien. geniaal. Vond hem echt geweldig. Dacht dat hij een grap maakte met het twitteren. Maar, nee hoor. Mijn tweet werd gewoon voor gelezen op het podium haha. Geweldig. Was een hele goede show.

@Bazzle, en hoe is het gegaan gisteren heb wel aan je gedacht zeg.. Ben benieuwd of je vermoeden klopt?

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  ekiaam87 za 14 mei 2011 - 0:53

Ik heb de petitie getekend hoor Sterremaan, als je google op fokus wonen doet, kom je er vanzelf (staat aan de zijkant)

Spannend, bijna met je hond samen Very Happy Very Happy
Is het positief dat de pomp afgebouwd wordt of juist negatief (totaal geen verstand van)?

Leuk dat Guido jouw tweet in z'n show gebruikte, had je het in ieder geval niet voor niets getweet smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  bolus26 za 14 mei 2011 - 1:10

ook ik heb de petitie getekend hoor!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 4 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum