Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

laatste wens

+11
nina
Davinia
Susan
TukTuk
Paper Crown
schuddebuikje
Bacio
mzcharlotte
Monte
Joli86
ano
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

laatste wens Empty laatste wens

Bericht  ano za 10 maa 2012 - 1:13

Hallo dames,

Ik heb even voor de zekerheid een ander account aangemaakt. Ik zit met het volgende:

Een hele dierbare vriendin van mij heeft een hersentumor. Ongeneeslijk ziek en nog heel jong (ze is wat ouder dan ik ben, net over de 40). De artsen weten niet hoe lang ze nog heeft maar het is een aflopende zaak, helaas.
Ze heeft 2 dochters van 13 en 7 en is gescheiden. Haar man kan niet voor de kinderen zorgen i.v.m. een autistische stoornis (die pas laat in hun huwelijk aan het licht kwam) dus heeft ze er zelf nog voor gezorgd dat de kinderen na haar dood in een pleeggezin komen. De kinderen komen hier ook al regelmatig om te wennen. Op dit moment kan ze zelf nog voor haar kinderen zorgen. Ze heeft bestralingen gehad en de tumor staat in principe stil. Wel zijn er al kleine uitzaaiingen in het hoofd en ze merkt dat ze vermoeider wordt en haar ledematen moeilijker kan bewegen. Ze heeft besloten geen chemo meer te doen want ze wil dat de kinderen haar herinneren zoals ze is en niet als doodzieke moeder. En ze wil zo lang mogelijk zelf voor de kinderen zorgen.
Door epilepsie (door de tumor) mag ze niet meer autorijden en werken doet ze ook niet meer. Heel cru gezegd: ze zou doorbetaald krijgen van haar werk (80%) tot ze zou komen overlijden maar het komt er kort gezegd op neer dat ze niet snel genoeg doodgaat, dus is het stopgezet. Met hulp van vrienden en de kerk (ze zit bij een kerk) kan ze net de eindjes aan elkaar knopen. Het is een hele positieve vrouw en ik hoor haar nooit klagen maar ze heeft het erg moeilijk.

Af en toe mag ze in het zomerhuisje van vrienden op Ameland en ik ben al 2 keer met haar naar Limburg op vakantie geweest (met de kids). Nu weet ik van voor haar ziekte, dat haar grootste wens was ooit met de kinderen naar Australie te gaan, als ze groter waren. Maar toen kwam die kloteziekte tussendoor.
Ik wil niks liever dan die wens in vervulling te laten gaan. Maar ik vind het moeilijk. Ik heb reisorganisaties aangeschreven, niemand kan in deze crisis iets bijdragen. KLM geschreven maand geleden, niks gehoord. In eerste instantie wilde ik zelf niet mee maar door te praten met haar omgeving (ze heeft geen ouders meer, broers zijn allebei zelf ziek en vrienden zitten met werk), toch maar besloten dat dit het makkelijkst is. Ik ben in Australie geweest, spreek de taal en allerbelangrijkst: ik ken de kinderen heel goed, mocht er wat gebeuren. Ik heb haar arts gebeld en ze mag nu nog vliegen.

Ik zat te denken om een maand te gaan of 5 weken. De kids kunnen vrij krijgen. Ik heb 4 tickets nodig met misschien paar binnenlandse vluchten. Kosten 4 personen (zij, de kids en een begeleider): 5500 euro. Het zou fantastisch zijn als een vliegtuigmaatschappij zou kunnen helpen. Maar ik hoor dus niks. Daarnaast nog de kosten voor verblijf en eten daar, ik gok nog eens 6000 euro. 11.000 in totaal. Ik had bedacht dat ik de 6000 misschien met hulp van haar kerk en mijn omgeving misschien voor elkaar zou kunnen krijgen. Maar 11.000 lukt me nooit! Ik ben zelf verre van rijk maar heb ook niet de tijd of expertise voor een benefiet. Zou ik een SPH school kunnen inschakelen als opdracht om te helpen?

Ik weet het allemaal niet meer eerlijk gezegd. Er zijn geen tvprogramma's of hulporganisaties die bij zoiets helpen. Het is natuurlijk ook nogal een wens, dat besef ik wel. Maar wel de laatste reis die ze met hun moeder kunnen hebben, en dat lijkt me voor de kids zo fantastisch als herinnering. Dus geef ik niet op. Ik heb ook geen maanden te tijd natuurlijk, als we willen gaan, dan moet het z.s.m.

Zijn er meiden die hier verstand van hebben, willen helpen etc?

ano
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Joli86 za 10 maa 2012 - 1:24

Ik kan je nergens bij helpen maar wil je wel zeggen dat ik het een ontzettend mooi initiatief van je vind! Hoop echt voor je dat het gaat lukken!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Monte za 10 maa 2012 - 1:34

Heb je echt alle hulporganisaties bekeken die er zijn? Ook stichting doe een wens e.d.
En misschien eens een andere vliegtuigmaatschappij aanschrijven, die ook naar australië gaan(misschien niet alleen vanuit NL, maar ook duitsland, zwitserland e.d. dan hoef je alleen een ticket of reis naar dat land). Of zijn er ook australische maatschappijen die op schiphol landen en vertrekken, dan kun daar misschien nog vragen.
En wat je ook nog zou kunnen proberen is reisorganisaties met groepsreizen(je hebt daarin ook christelijke organisaties zoals beter-uit, misschien kunnen die iets betekenen)

Ik vind het een super initiatief van je en hoop dat ook dat je het voor elkaar krijgt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  ano za 10 maa 2012 - 2:17

Monte schreef:Heb je echt alle hulporganisaties bekeken die er zijn? Ook stichting doe een wens e.d.
En misschien eens een andere vliegtuigmaatschappij aanschrijven, die ook naar australië gaan(misschien niet alleen vanuit NL, maar ook duitsland, zwitserland e.d. dan hoef je alleen een ticket of reis naar dat land). Of zijn er ook australische maatschappijen die op schiphol landen en vertrekken, dan kun daar misschien nog vragen.
En wat je ook nog zou kunnen proberen is reisorganisaties met groepsreizen(je hebt daarin ook christelijke organisaties zoals beter-uit, misschien kunnen die iets betekenen)

Ik vind het een super initiatief van je en hoop dat ook dat je het voor elkaar krijgt.

Andere vliegtuigmaatschappijen aanschrijven ga ik zeker doen! Maar wat ik er zo moeilijk aan vind is dat er dan misschien 2 ja zeggen en ik dan tegen 1 moet zeggen: nee sorry, ik heb al iemand.. Dat klinkt ook zo ondankbaar vind je niet? Maar 1 voor 1 heb ik (en zij dus) geen tijd voor! Reisorganisaties heb ik ALLEMAAL aangeschreven, ik kreeg van de 15 maar 1 mailtjes terug dat ze niet kunnen, de rest heeft helemaal niks laten horen.

ano
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 2:33

En als je de school van de kinderen aanspreekt of zij kunnen helpen met een benefiet, zou dat niet kunnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  mzcharlotte za 10 maa 2012 - 2:37

Princess schreef:En als je de school van de kinderen aanspreekt of zij kunnen helpen met een benefiet, zou dat niet kunnen?

Ja, een fancy fair of een sponsorloop of zoiets dergelijks. Mooi doel, mooie gedachte, ik hoop dat jullie succes vinden om dit te organiseren.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Bacio za 10 maa 2012 - 2:38

Ik zou van vliegmaatschappijen en reisbureaus niks verwachten. Bedrijven krijgen enorm vaak dit soort verzoeken. Daar heeft een commerciele organisatie helaas geen geld voor.

Ik denk dat de enige mogelijkheid is, om het geld bij elkaar te krijgen. Dus inderdaad via een benefiet avond of iets dergelijks. Misschien moet je de reis ook iets inkorten. Australie is een enorm duur land om te zijn. De AUD staat enorm hoog, je betaalt echt de hoofdprijs op t moment. Dat maakt t doel wat realistischer.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  ano za 10 maa 2012 - 2:54

Bacio schreef:Ik zou van vliegmaatschappijen en reisbureaus niks verwachten. Bedrijven krijgen enorm vaak dit soort verzoeken. Daar heeft een commerciele organisatie helaas geen geld voor.

Ik denk dat de enige mogelijkheid is, om het geld bij elkaar te krijgen. Dus inderdaad via een benefiet avond of iets dergelijks. Misschien moet je de reis ook iets inkorten. Australie is een enorm duur land om te zijn. De AUD staat enorm hoog, je betaalt echt de hoofdprijs op t moment. Dat maakt t doel wat realistischer.

Het punt is dat ik de familie waar het om gaat nog niks wil vertellen. Dan loop ik het risico dat ik iets probeer maar uiteindelijk niet lukt, wat dan een enorme teleurstelling wordt. Ik zat ook al te rekenen hoeveel ik los kon krijgen van bijv. bedrijven in de buurt, familie en vrienden en de kerk. Benefiet, het klinkt zo leuk, maar doe het maar eens in je eentje. Ik werk ook meer dan fulltime en ik zou echt niet weten hoe of wat..
Ik weet dat Australie een heel duur land is, maar wil ik de reis echt goed doen dan hebben we wat langer nodig. Ook gezien het energielevel van mijn vriendin. Ik kan wel 2 weken gaan maar zij kan natuurlijk maar paar uurtjes per dag echt actief zijn. Plus dat het ticket in principe qua prijs gelijk blijft en het bijna zonde is zo lang te vliegen voor korter. Alhoewel het voor mij ook idealer zou zijn w.b. vrijnemen van werk.

ano
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 3:01

Het is lastig omdat je die in je eentje wilt realiseren. Wat als je vrienden/ vriendinnen van haar mailt, dit voorlegt en zo de taken verdeelt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  ano za 10 maa 2012 - 3:04

Princess schreef:Het is lastig omdat je die in je eentje wilt realiseren. Wat als je vrienden/ vriendinnen van haar mailt, dit voorlegt en zo de taken verdeelt?

Het is allemaal iets complexer. Hoe erg het ook klinkt, veel vrienden hebben haar in de steek gelaten. Nu zijn er nog een paar over, met name van de kerk. Ik heb met 2 contact gehad maar die gaven aan wel heel veel op hun bordje te hebben (ja lekker dan, ik niet zeker) maar dat ze eventueel wel de zaken w.b. de kerk willen regelen.

Ik zou willen dat ik het niet alleen hoefde te doen. Hell, ik zou willen dat ik nu 10.000 euro ergens vandaan zou kunnen plukken Sad Ik wil zoooo graag

ano
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 3:59

Tsja, dat maakt t wel heel lastig.
Moet zeggen dat mijn ideeën nu ook wel opraken. Maar net wat ik eerder zei, benader iemand van de school want daar staan ze er ook vaak voor open.
Ken je niemand die ervaring heeft met het opzetten van een evenement(je)? Vraag ook mensen in jouw eigen vriendenkring om je te helpen, zij hoeven jouw andere vriendin daar toch niet voor te kennen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 5:37

Ik vind het een hele mooie wens en ook heel lief dat je erbij wil helpen. Echter zou ik toch voor een ander soort reis gaan denk ik, ongeacht waar ze heen gaan is zo'n laatste reis natuurlijk altijd mooi en bijzonder om t doen. Ik denk dat dat gewoon realistischer is op de korte termijn en ook betaalbaarder.

Ik heb zelf bij een alarmcentrale voor o.a reisverzekeringen gewerkt en ik zou toch niet snel met iemand die zo ernstig ziek is ergens ver weg heenvliegen, voor hetzelfde geldt is ze voor de terugweg niet meer fit to fly en dan zit ze daar wel mooi vast.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 9:49

Heel eerlijk gezegd vind ik het wel wat overdreven. Een wens is prachtig, naar 11.000 euro is véél geld. Dat heeft vrijwel niemand zomaar je besteden aan een luxe iets als vakantie, ziekte of geen ziekte. Dus ik vermoed dat het je niet gaat lukken. Zelf zou ik ook niets geven bij een benediet voor zoiets. Feitelijk heeft het namelijk relatief weinig nut, in verhouding tot de kosten. Het redt geen levens en is geen noodzaak. Iemand een leuke dag of week bezorgen vind ik fantastisch, naar iemand die zelf regelmatig op vakantie gaat sponsoren voor een luxe reis vind ik wat overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:27

Eucalypta schreef:Heel eerlijk gezegd vind ik het wel wat overdreven. Een wens is prachtig, naar 11.000 euro is véél geld. Dat heeft vrijwel niemand zomaar je besteden aan een luxe iets als vakantie, ziekte of geen ziekte. Dus ik vermoed dat het je niet gaat lukken. Zelf zou ik ook niets geven bij een benediet voor zoiets. Feitelijk heeft het namelijk relatief weinig nut, in verhouding tot de kosten. Het redt geen levens en is geen noodzaak. Iemand een leuke dag of week bezorgen vind ik fantastisch, naar iemand die zelf regelmatig op vakantie gaat sponsoren voor een luxe reis vind ik wat overdreven.
Gaat ze regelmatig op vakantie dan? Ze heeft een hersentumor en gaat dood. Zij ziet haar kinderen niet groot worden en de kids verliezen hun moeder als ze nog jong zijn. Dat vind ik iets heel anders dan het beeld wat jij schetst. Daarnaast is het een wens dus misschien staat hier wel de tip die ze nodig heeft.

Ik heb geen echte tips. Een benefiet etc. is best te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:37

Er staat dat ze regelmatig in een vakantiehuisje mag en op vakantie gaat naar limburg. De situatie is vreselijk, naar een reis naar australië pure luxe en dus snap ik dat niemand daar aan mee werkt. Ze heeft nauwelijks inkomen, als dáár nou iets aan gedaan wordt...
of als ze nou nooit weg kon en er werd gezorgd dat ze een week in een huisje konden zou ik dat snappen, dat kan helpen en nodig zijn. 6 weken australië vind ik bizar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 10:51

Eucalypta schreef:Er staat dat ze regelmatig in een vakantiehuisje mag en op vakantie gaat naar limburg. De situatie is vreselijk, naar een reis naar australië pure luxe en dus snap ik dat niemand daar aan mee werkt. Ze heeft nauwelijks inkomen, als dáár nou iets aan gedaan wordt...
of als ze nou nooit weg kon en er werd gezorgd dat ze een week in een huisje konden zou ik dat snappen, dat kan helpen en nodig zijn. 6 weken australië vind ik bizar.
Ik begrijp je wel maar ik zou het geld wel geven maar dan puur omdat ik haar echt die reis wil laten doen omdat het voor de kinderen een fijn hoogtepunt is. Een laatste hoogtepunt met mama. Het zal wel een gevoelskwestie zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:08

Ik zou ook zeker het medische aspect niet vergeten. Ik heb meegemaakt dat een vrouw, met een stabiele hersentumor, een cruise ging maken en in Guatemala acuut van boord moest worden gehaald wegens ziekte. Bleek de tumor ineens erg groot te zijn geworden. Ze mocht niet meer terugvliegen en heeft noodgedwongen haar laatste 3 maanden in Guatemala doorgebracht. Terug aan boord mocht en kon ze niet meer, er waren al teveel functies uitgevallen. Vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  schuddebuikje za 10 maa 2012 - 11:16

ik ben ook van mening dat je beter niet te ver van huis moet gaan. soms is het onvoorspelbaar hoe snel het kan gaan. en terug draaien gaat dan niet meer....
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:19

Dat ook nog ja.
Lorna, ik snap het gevoel wel, maar er zijn zoveel schrijnende situaties. Dan vind ik hou onverantwoord om zóveel geld te vragen voor zoiets. Met dat geld kan je zoveel goeds doen voor zoveel mensen, ik zou het wat anders vinden als het de laatste kans was om familie te zien ofzo. Naar dit is gewoon. 'een wens' en dan nog een wens die voor de meeste mensen nooit te realiseren is, zoveel geld uitgeven aan een vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 11:43

Ik zou het ook dichter bij huis houden. Om de 'simpele' redenen dat dat een stuk minder geld kost en de ziekte van je vriendin zo onvoorspelbaar is dat ik persoonlijk het risico niet zou willen nemen dat er wat gebeurd als je aan de andere kant van de wereld zit. En hoe graag ze ook nog eens naar Australië wil, ik denk dat als je vriendin samen met haar kinderen een onvergetelijke vakantie mag hebben veel dichter bij huis ze daar ook heel erg van geniet. Al is het alleen maar om samen te zijn met haar kinderen voor de aller laatste keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 19:59

_Leaf_ schreef:Ik zou ook zeker het medische aspect niet vergeten. Ik heb meegemaakt dat een vrouw, met een stabiele hersentumor, een cruise ging maken en in Guatemala acuut van boord moest worden gehaald wegens ziekte. Bleek de tumor ineens erg groot te zijn geworden. Ze mocht niet meer terugvliegen en heeft noodgedwongen haar laatste 3 maanden in Guatemala doorgebracht. Terug aan boord mocht en kon ze niet meer, er waren al teveel functies uitgevallen. Vreselijk.



Die kans is idd erg groot. Als ik naar mijn moeder kijk, en dan overdrijf ik niet, in 2 weken had ze er 'ineens' 5 tumoren bij in haar hoofd. Het begon ineens heel snel te groeien allemaal. In die tijd ging ze ook ineens achteruit. Kon ze die weken daarvoor nog erg veel, vanaf toen ging het bergafwaarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 21:34

Ik vind het een hele mooie gedachte van je, dat je dit wil realiseren. Maar zo lang, is dat te doen voor haar uberhaupt? Ik neem aan dat ze ook niet meer zoveel energie heeft, 6 weken op reis is dan echt láng hoor. Een week of 2 lijkt mij dan veel realistischer eerlijk gezegd. Je kan dan niet alles zien wat je wilt zien, maar ik denk dat het gevoel dat je haar geeft dat ze even nog samen weg zijn veel belangrijker is dan half Australie zien bij wijze van. Qua kosten is het dan ook veel beter bij elkaar te halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Paper Crown za 10 maa 2012 - 23:06

Ik zou zeker wel proberen geld in te zamelen. Ik snap dat ze voor ze komt te overlijden graag een reis wil maken met haar kinderen. Lijkt me geen ongehoorde wens. Maar echt Australie? Voor een gezond persoon is zo'n vliegreis al heel lang, je weet niet hoe de tumor gaat reageren in een ander klimaat en ze zal doodmoe zijn van tijdsverschil. Ik zou eerlijk gezegd niet met 2 jonge kinderen haar daarheen sturen. Straks overlijdt ze daar, dan heb je nog veel meer geld nodig haar terug te laten halen, dan moet het lijk in luchtruim meegenomen worden, verschrikkelijk. En dan die kinderen, zonder steun oid hun moeder in Austrailie verliezen? Ik zou wel het geld proberen in te zamelen. €11.000 is veel geld, en ik zou me eerder focussen voor een spaarpot voor haar kinderen, dan kunnen de kinderen als ze ouder zijn naar Australie.

Waar is de vader van deze kinderen? Lees ik daaroverheen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 23:12

2CKC2 schreef:Ik zou zeker wel proberen geld in te zamelen. Ik snap dat ze voor ze komt te overlijden graag een reis wil maken met haar kinderen. Lijkt me geen ongehoorde wens. Maar echt Australie? Voor een gezond persoon is zo'n vliegreis al heel lang, je weet niet hoe de tumor gaat reageren in een ander klimaat en ze zal doodmoe zijn van tijdsverschil. Ik zou eerlijk gezegd niet met 2 jonge kinderen haar daarheen sturen. Straks overlijdt ze daar, dan heb je nog veel meer geld nodig haar terug te laten halen, dan moet het lijk in luchtruim meegenomen worden, verschrikkelijk. En dan die kinderen, zonder steun oid hun moeder in Austrailie verliezen? Ik zou wel het geld proberen in te zamelen. €11.000 is veel geld, en ik zou me eerder focussen voor een spaarpot voor haar kinderen, dan kunnen de kinderen als ze ouder zijn naar Australie.

Waar is de vader van deze kinderen? Lees ik daaroverheen?

Bovenaan Wink

Ze heeft 2 dochters van 13 en 7 en is gescheiden. Haar man kan niet voor de kinderen zorgen i.v.m. een autistische stoornis (die pas laat in hun huwelijk aan het licht kwam) dus heeft ze er zelf nog voor gezorgd dat de kinderen na haar dood in een pleeggezin komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Paper Crown za 10 maa 2012 - 23:15

Jolee schreef:
2CKC2 schreef:Ik zou zeker wel proberen geld in te zamelen. Ik snap dat ze voor ze komt te overlijden graag een reis wil maken met haar kinderen. Lijkt me geen ongehoorde wens. Maar echt Australie? Voor een gezond persoon is zo'n vliegreis al heel lang, je weet niet hoe de tumor gaat reageren in een ander klimaat en ze zal doodmoe zijn van tijdsverschil. Ik zou eerlijk gezegd niet met 2 jonge kinderen haar daarheen sturen. Straks overlijdt ze daar, dan heb je nog veel meer geld nodig haar terug te laten halen, dan moet het lijk in luchtruim meegenomen worden, verschrikkelijk. En dan die kinderen, zonder steun oid hun moeder in Austrailie verliezen? Ik zou wel het geld proberen in te zamelen. €11.000 is veel geld, en ik zou me eerder focussen voor een spaarpot voor haar kinderen, dan kunnen de kinderen als ze ouder zijn naar Australie.

Waar is de vader van deze kinderen? Lees ik daaroverheen?

Bovenaan Wink

Ze heeft 2 dochters van 13 en 7 en is gescheiden. Haar man kan niet voor de kinderen zorgen i.v.m. een autistische stoornis (die pas laat in hun huwelijk aan het licht kwam) dus heeft ze er zelf nog voor gezorgd dat de kinderen na haar dood in een pleeggezin komen.



O,ja! Had ik wel gelezen..gisteravond met een half oog!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

laatste wens Empty Re: laatste wens

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum