Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Ambulance wens.

+26
banjer49
SuperGrover
sonly
Koffieleut
Bolleke
Juul
Eris
Melisande
Butterfly78
Jeanette
SoezieQ
Mamsie
Inge
bolus26
ekiaam87
Susan
Zwoesj
Lejow
Caro
Ella
Ilargi
Lotus
Sjaantje
mzcharlotte
Minx
sterremaan
30 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 5:06

Lieve allemaal,

Om de topic van Lejow niet te vervuilen. En omdat ik merkte dat weinig mensen het andere onderwerp, bij aanbod niet hebben gezien.
Overigens wilde ik als eerste zeggen dat ik het met Lejow weer heb uitgepraat. En dat ik hoop dat Lejow een stapje verder komt.

Ik was een tijd niet aanwezig op het forum. Ik moet ook weer erg inkomen om eerlijk te zijn. Maar het had een rede dat ik niet veel aanwezig was.
De artsen hebben de moed opgegeven. Er is geen behandeling meer mogelijk. Wel moet de pomp nog uit mijn lijf. Maar dit kan alleen als de pomp op 0 staat.
Ik zelf ben hier nog geen voorstander van. Misschien toch dat kleine stukje hoop wat meespeelt.

maar helaas betekend dit ook dat ik achteruit ga. Hoe snel of langzaam niet bekend.
Eerst wilde ik dit niet posten. Maar ik wilde wel uitleggen hoe het allemaal gekomen is.
Zoals jullie weten doe ik veel met doelen en dromen.
Nadat ik te horen kreeg dat de artsen niet veel meer kunnen doen. En omdat mijn vriendin er in november voor gekozen heeft niet meer verder te leven met deze aandoeningen. Maakt je dat toch wel bang. Ik heb altijd gezegd ik word wel 125.
En niemand heeft een garantie in het leven.
Maar nu hebben mijn vriendin en ik een wensen lijst opgesteld. Met dingen die ik nog wil doen. Of samen met mijn vriendin. Staan leuke gekke en maffe dingen op. En ook een hoop dromen. Die nou eenmaal dromen zullen blijven.
Maar dat geeft ook een heerlijk gevoel.
Een van de gekke wensen is bijvoorbeeld trouwjurken passen Very Happy
Of het Nederlandse Boeken bal bezoeken in een mooie gala jurk. Dat is wel mijn ultieme droom en wens.

Maar we zoeken het nu iets dichter bij de deur. En dat boekenbal is net geweest. Dus, gaan we voor wat anders.
Ik ben altijd iemand geweest die zich inzette en nog inzet voor goede doelen. Omdat ik het erg belangrijk vind. Dat, ik iets doe wat goed is voor de maatschappij.
Ik wilde altijd graag achter een kraampje op een braderie liggen. Met de verkoop van mijn kaarten die ik maak. Jullie hebben al wel eens wat foto's zien verschijnen.
De bedoeling is dat wij 25 Juni op het Draken Boot Festival In Apeldoorn gaan staan. Wij krijgen de kraampjes gesponsord.
Ook kregen wij bonnen gesponsord van een plaatselijke dieren speciaal zaak.
Ook, de snackbar wilde mee werken. En iemand hier van het forum bood aan om die dag foto's te komen maken. Daarnaast heb ik Ruben bekend van Idols, en the voice. Die zich in wil zetten. Ik heb natuurlijk wel een streefbedrag in mijn hoofd. Wat ik binnen wil halen. Misschien te hoog gegrepen. Maar beter een streefdoel als helemaal geen doel toch:D.

Op een speciale hobby site heb ik een wedstrijd uitgezet. En wie maakt de mooiste Aziatische kaart. Die kunnen een mooi hobby pakket winnen wat ook weer gesponsord is. Wij krijgen al vele kaarten binnen. En zijn hier ook iedereen eeuwig dankbaar voor. Sowieso alle mensen die meewerken. Om mijn doel. Maar voor het doel Stichting Ambulance wens.

Het is gewoon bijzonder om te zien. Hoe mensen je willen helpen. Vele dingen zijn al geregeld. En het gaat ook allemaal heel erg makkelijk. We zetten ons meer dan 1000% in ik en mijn vriendin. En zijn echt elke dag druk bezig.

Maar dit geeft mij zeker kracht om het vol te houden. En te hopen dat ik niet te snel achteruit ga. Maar geleidelijk.

Voelen jullie je geroepen. Hebben jullie een speciale wens op kaarten gebied. Je mag en kan altijd een idee hebben. Die wij nog toe kunnen passen. Die dag.
Of misschien heb je wel zin om te komen kijken.

Want het is een hele leuke dag. Met een muziek tent. En natuurlijk de Draken boot racen. Dat is wel heel erg gaaf om te zien.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 5:39

Wow, nee, Sterremaan hier schrik ik echt van Sad Je eerste deel van je bericht.... maar vevrolgens komt good old Steremaan tevoorschijn die zich meteen strijdlustig inzet voor een ander. Hoe lukt het jouw in hemelsnaam toch om aan al die ellende steeds weer een positieve draai te geven? Ik kan werkelijk niets anders, echt helemaal niets anders zeggen dan dat ik dikke respect voor je heb. Wow.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Minx di 5 apr 2011 - 5:45

Ik kan me alleen maar aansluiten bij maple, Wat heftig moet dat voor je zijn. En dan nog wil je er wat positiefs uit halen. Daar heb ik dan ook zeer diep respect voor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  mzcharlotte di 5 apr 2011 - 5:58

Deze had ik ook in je andere topic gepost, ben nog steeds nieuwsgierig :-)

Wat goed van je Sterremaan, wat heb jij toch een doorzettingsvermogen. Ik heb even naar een impressie van het drakenbootfestival gekeken en dat lijkt me wel heel leuk om naar toe te gaan. Maar, wat ik me dan afvraag, zal jij niet vanwege de drukte en trommelgeluiden niet enorm last hebben? Naar welke plaats ga jij trouwens? Ik zag namelijk 4 locaties..
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Sjaantje di 5 apr 2011 - 6:02

Wat een vervelend nieuws, Sterremaan... dat de artsen niets meer voor je kunnen doen Sad Maar ik vind het ontzettend positief dat je er toch weer iets goeds mee wilt doen. Ik hoop echt dat het Drakenbootfestival veel op zal leveren en dat je nog meer van je wensenlijstje af zal kunnen gaan strepen.
Geniet er in ieder geval ontzettend van, die dag! Maar zover ik je 'ken' via het forum, zal dat best goedkomen Wink

hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:03

Jeetje.. ik krijg gewoon kippenvel van je bericht.. maar wauw... wat heb ik veel respect voor jou! Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan geven!!

Mocht ik iets willen van kaarten o.i.d. dan denk ik eraan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Lotus di 5 apr 2011 - 6:05

Jeetje meid, ik schrik toch wel van wat je vertelt over jezelf. Ik blijf er bewondering voor hebben dat je zo positief blijft ondanks alles!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 6:10

©️Maple, Soms heel soms laat ik mijn koppie ook wel hangen hoor. Dat ik zo enorm baal. Van alles. En dat het ook niet wil. Maar gelukkig zeg ik altijd. goede dagen kun je op een hand tellen. Maar voor de mooie momenten, heb je handen te weinig.
Ik weet ook niet hoe ik het steeds doe Maple. Maar ik denk het enigste wat ik kan doen is mijn best... En er nog uithalen wat erin zit. Zo kan ik ook zeggen ik heb echt geleefd.

©️Farytale, dank je wel voor je lieve aansluiting.

©️zegmaar, sorry had je reactie nog niet gezien. Ja, ik ga daar heel erg veel last van krijgen. Ik weet dit van te voren. En hierdoor hebben wij al voorzorgsmaatregelen.
Wij staan zo ver mogelijk bij de muziek tent vandaan.
Ook staan wij in de buurt van het Rode Kruis. Waar ik nog vrijwilligster ben. Dus zij kennen het verhaal en kunnen ook in grijpen.
En we hebben hier al gekscherend gezegd. Ach anders vragen we voor elke aanval voorstelling een euro aan de mensen die staan te kijken. Alles voor het goede doel he :joker:. Nee zonder geheid. Mijn bed word er ook heen gebracht dus kan sowieso liggen. Dus pak het dan beter op. En ik heb een week rust ervoor en een paar weken rust erna. Maar wil het gewoon graag doen voor het goede doel. Het is overigens in Apeldoorn. En de draken boten varen niet steeds op en neer.

©️Sjaantje dank je wel. Gaat wel goed komen. Haha het volgende doel is dan om samen met mijn vriendin trouwjurken te gaan passen hihih. Echte lol!
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 6:12

©️Sannie kaarten zijn altijd welkom. Als je leuke 3d kaarten maakt. Of andere soort kaarten. Leef je uit zou ik zeggen smile

©️Lotus dank je wel voor je lieve berichtje.

Lieve dames ik wilde het eerst niet plaatsen. Ik had van de week hier al contact met iemand anders over. Dat ik het eerst geheim wilde houden. Maar om het geheel uit te leggen. Had ik zoiets van moet wel eerlijk zijn dan.
En ja het is geen leuk nieuws. En waar het schip strand geen idee. Maar mijn scheepje vaart voort.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:18

Dat zou ik wel kunnen doen ja! Zat kaart spulletjes hier.. ga er morgen eens naar kijken, ben toch vrij:D waar kan ik de kaart heen sturen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Sjaantje di 5 apr 2011 - 6:24

Waarom zou je het geheim willen houden, Sterremaan? Je mag hier toch ook je minder leuke verhalen kwijt?

Ik denk dat je positiviteit min of meer 'vanzelf' komt. Je hebt veel tegenslagen, maar die helpen juist ook om het goede en mooie in het leven te zien en te waarderen. Of zelfs bewust op te zoeken. Keuzes te maken: waar wil ik wél kostbare energie aan besteden en waaraan niet? Het leven beleef je heel anders als je overal over na moet denken, alles moet afwegen en als je voor de simpelste dingen meer moet regelen/organiseren dan willekeurig welk ander gemiddeld persoon dan ook.

Het valt mij ook op dat mensen zo vaak zeggen dat ze bewondering en respect voor me hebben, omdat ik ondanks mijn handicap zo positief blijf. En het gekke is, ik ervaar dat helemaal niet zo! Ja ik ben positief en ik geniet van de kleine dingen van het leven... maar voor mij voelt dat niet als iets bijzonders, waarvoor men respect voor zou kunnen hebben.
Dan denk ik: 'eigenlijk is het jammer dat het schijnbaar niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is om te genieten van je leven...'

Oh enne... als er ooit een bruidsjurken-pasdag komt... dan komen hier toch wel foto's hoop ik? Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:27

Maple schreef:Wow, nee, Sterremaan hier schrik ik echt van Sad Je eerste deel van je bericht.... maar vevrolgens komt good old Steremaan tevoorschijn die zich meteen strijdlustig inzet voor een ander. Hoe lukt het jouw in hemelsnaam toch om aan al die ellende steeds weer een positieve draai te geven? Ik kan werkelijk niets anders, echt helemaal niets anders zeggen dan dat ik dikke respect voor je heb. Wow.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, wat heb jij een vechtlust..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:30

Ik heb nooit veel contact met jou gehad maar je we altijd gevolgd en hier ben ik doodstil van. Ik wens je alle moed en kracht en geluk toe, vanuit de grond van mijn hart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Ilargi di 5 apr 2011 - 6:32

Sjaantje schreef:Waarom zou je het geheim willen houden, Sterremaan? Je mag hier toch ook je minder leuke verhalen kwijt?Ik denk dat je positiviteit min of meer 'vanzelf' komt. Je hebt veel tegenslagen, maar die helpen juist ook om het goede en mooie in het leven te zien en te waarderen. Of zelfs bewust op te zoeken. Keuzes te maken: waar wil ik wél kostbare energie aan besteden en waaraan niet? Het leven beleef je heel anders als je overal over na moet denken, alles moet afwegen en als je voor de simpelste dingen meer moet regelen/organiseren dan willekeurig welk ander gemiddeld persoon dan ook.

Het valt mij ook op dat mensen zo vaak zeggen dat ze bewondering en respect voor me hebben, omdat ik ondanks mijn handicap zo positief blijf. En het gekke is, ik ervaar dat helemaal niet zo! Ja ik ben positief en ik geniet van de kleine dingen van het leven... maar voor mij voelt dat niet als iets bijzonders, waarvoor men respect voor zou kunnen hebben.
Dan denk ik: 'eigenlijk is het jammer dat het schijnbaar niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is om te genieten van je leven...'

Oh enne... als er ooit een bruidsjurken-pasdag komt... dan komen hier toch wel foto's hoop ik? Wink

Misschien heeft dit ook met een stuk(je) privacy van sterremaan te maken, het is wel een heel persoonlijk iets.

Sterremaan, ik ben er echt even stil van. Verder sluit ik me helemaal aan bij alles wat al is gezegd.

Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:32

Ik heb het net mijn man vertelt, je hebt natuurlijk onze trouwkaarten gemaakt en ontworpen. Hij kent je dan verder niet, heeft je laatst nog wel op tv gezien, maar hij was er ook stil van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 6:40

Het heeft inderdaad een beetje te maken met het feit dat ik niet over wil komen met van daar heb je haar weer. Dus dat is de reden dat ik het eerst niet wilde plaatsen.
Ik snap wel wat je bedoeld met je tekst. Het is ook wel zo. Maar mensen voelen dat nu eenmaal zo. Ik zeg het zelf ook tegen mede lotgenoten.

©mapel. Ja, jullie trouwkaartjes kan ik mij nog goed herinneren. Vond laatst de foto's nog terug in het foto album. Vond dat toen zo leuk om te doen... Wat lief van je man hoe hij hierop reageert. En dat terwijl hij mij idd niet echt ken ja als een vals zingende troela.. Haha en dat terwijl ik helemaal niet zo vals zing gniffel..

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:42

Ik weet ook gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik heb zeker nadat ik je ontmoet heb afgelopen winter, alleen nog maar meer respect voor je gekregen. Ik vind je echt zo'n bijzonder mens. Ik ben dus ook echt zo stil hier van. Maar tegelijkertijd hoop ik heel erg dat je nog zo veel mooie dingen mag meemaken, en van je wensen en doelenlijstje nog heel veel af kan vinken! Hele dikke knuffel Sterremaan, je verdient het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Ella di 5 apr 2011 - 6:44

Nee, wat een bericht. Hier schrik ik echt van. Maar wat blijf je toch positief zeg. daar heb ik echt bewondering voor.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 6:47

Pff, hier ook een stil iemand. Maar jij hebt zo veel doorzettingsvermogen geweldig! hug Ik hoop ook dat jij nog heel veel af kunt strepen van je lijst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Caro di 5 apr 2011 - 7:03

Ik krijg er kippenvel van. Kippenvel van hoe jij het verwoord, hoe oneerlijk het voor je is en hoe jij alsnog met zoveel kracht naar zon evenement toeleeft.

Dit zorgt weer voor een stukje bewustwording van mij.

Ik wens je oprecht, vanuit de bodem van mijn hart ontzettend veel kracht en geluk toe. Dat jij maar eens die mooie jurken mag gaan passen!! En uiteraard dat je niet of nauwelijks maar achteruit zal gaan...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 7:08

Dank jullie wel voor alle lieve woorden. Die doen mij goed. Maar vergeet niet dat ik niet op beide beentjes kan blijven staan Zonder alle mensen ook jullie om mij heen.

Ik heb nog wel leuk nieuws. Ik ga maandag daten. Ja ja, met een bruine labrador. Het is een mannetje. Luistert waanzinnig. En ja de naam ik heb hem hier al als nick voorbij zien komen. Het is een waanzinnige stoere naam. En zo leef ik elke keer weer naar een moment toe. Dus als jullie, mij ook gewoon zo zien. En behandelen, Ik ben gewoon een van jullie hoor..
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:10

Oeh wat super gaaf Sterremaan! Bruine labradors zijn geweldig, die wil ik later ook! Ben heel erg benieuwd naar de naam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Sjaantje di 5 apr 2011 - 7:11

sterremaan schreef:Het heeft inderdaad een beetje te maken met het feit dat ik niet over wil komen met van daar heb je haar weer. Dus dat is de reden dat ik het eerst niet wilde plaatsen.

Lieve Sterremaan, ik denk dat mensen zoiets vooral denken wanneer je alleen maar zeurt over je aandoening en beperkingen maar dat is bij jou toch absoluut niet het geval? Je laat ons altijd delen in de mooie momenten van je leven, je hobby's en je hebt altijd voor iedereen een lief woordje klaar. En als je vertelt dat je op tv komt, dan zit volgens mij het halve Yes-forum te kijken, omdat we benieuwd zijn naar jou.
Geloof me, dan mag je heus wel een keer je hart luchten als je minder goed nieuws hebt. Dat lucht op en waarschijnlijk vind je hier ook nog wel wat steun en troost. Maar als je het liever niet vertelt om privacy-redenen, zoals Rose opperde, dan is dat natuurlijk je goed recht... maar laat je alsjeblieft niet weerhouden door een (ongegronde) angst dat we jou een zeur gaan vinden!

Edit: ik lees dat je maandag gaat daten met een labrador... cool! Wordt hij je nieuwe hulphond?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:13

Ohhhh, je labradordate heet vast Maple. Kan niet anders :P
(heb je www op hyves zien staan, maar ik ga snel nog even spieken voor de naam)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Caro di 5 apr 2011 - 7:19

sterremaan schreef:Dank jullie wel voor alle lieve woorden. Die doen mij goed. Maar vergeet niet dat ik niet op beide beentjes kan blijven staan Zonder alle mensen ook jullie om mij heen.

Ik heb nog wel leuk nieuws. Ik ga maandag daten. Ja ja, met een bruine labrador. Het is een mannetje. Luistert waanzinnig. En ja de naam ik heb hem hier al als nick voorbij zien komen. Het is een waanzinnige stoere naam. En zo leef ik elke keer weer naar een moment toe. Dus als jullie, mij ook gewoon zo zien. En behandelen, Ik ben gewoon een van jullie hoor..

Je bént ook een van ons. Je bent zelfs een belangrijk deel van het forum, iedereen kent je, iedereen mist je als je een lange tijd niet hier komt en geloof mij: dat is echt niet omdat we allemaal 'medelijden' met je hebben. Nee, we zien iemand die ondanks alle tegemslagen die je je maar kan bedenken, nog steeds klaarstaat met lieve gedichten en opbeurende woorden als mensen het moeilijk hebben.

Dus nee, we leven niet alleen met je mee als je een mooi momentje hebt. Maar dus ook als je je rot voelt. Dat mag je best laten zien hoor!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum