Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Ambulance wens.

+26
banjer49
SuperGrover
sonly
Koffieleut
Bolleke
Juul
Eris
Melisande
Butterfly78
Jeanette
SoezieQ
Mamsie
Inge
bolus26
ekiaam87
Susan
Zwoesj
Lejow
Caro
Ella
Ilargi
Lotus
Sjaantje
mzcharlotte
Minx
sterremaan
30 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 2 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:22

Caro schreef:
sterremaan schreef:Dank jullie wel voor alle lieve woorden. Die doen mij goed. Maar vergeet niet dat ik niet op beide beentjes kan blijven staan Zonder alle mensen ook jullie om mij heen.

Ik heb nog wel leuk nieuws. Ik ga maandag daten. Ja ja, met een bruine labrador. Het is een mannetje. Luistert waanzinnig. En ja de naam ik heb hem hier al als nick voorbij zien komen. Het is een waanzinnige stoere naam. En zo leef ik elke keer weer naar een moment toe. Dus als jullie, mij ook gewoon zo zien. En behandelen, Ik ben gewoon een van jullie hoor..

Je bént ook een van ons. Je bent zelfs een belangrijk deel van het forum, iedereen kent je, iedereen mist je als je een lange tijd niet hier komt en geloof mij: dat is echt niet omdat we allemaal 'medelijden' met je hebben. Nee, we zien iemand die ondanks alle tegemslagen die je je maar kan bedenken, nog steeds klaarstaat met lieve gedichten en opbeurende woorden als mensen het moeilijk hebben.

Dus nee, we leven niet alleen met je mee als je een mooi momentje hebt. Maar dus ook als je je rot voelt. Dat mag je best laten zien hoor!!

Wil me inderdaad even aansluiten bij Caro. Mooi gezegd. Ik denk dat geen enkele forummer zal denken 'oh heb je haar weer'. Dat lijkt me echt heel erg sterk. Maar tegelijkertijd is het inderdaad niet zo dat ik echt alleen maar medelijden met je heb. Jij bent voor mij, zeker nu ik je wat beter ken, Alma, vol humor en zelfspot, met een fantastische houding in het leven, met een prachtig huisje, met haar creatieve hobbies, met haar eigen sores en haar mooie verhalen. Je bent zeker niet alleen 'dat zieke meisje', je bent voor mij veel meer dan dat.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow di 5 apr 2011 - 7:23

Sterremaan, ik heb je een PBtje gestuurd!
Misschien kan ik wat betekenen met mijn cupcakes!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwoesj di 5 apr 2011 - 7:25

Wat een heftig verhaal... Ben er helemaal stil van... Heb vooral posts gelezen van je, en wel gezien dat het steeds minder ging. Maar dit..

Hopelijk zal je hondje je helpen om door deze zware tijd te komen! En wij zijn er natuurlijk ook voor je
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow di 5 apr 2011 - 7:31

Ahw bummer.. de CC's mogen niet.
Zo iets dacht ik al, vaak zijn ze met eten op braderieën heel streng.
Plan B. Sieraden :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 5 apr 2011 - 7:33

*** Ik 'back off' uit dit topic ***

Laatst aangepast door Lejow op di 5 apr 2011 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:43

Net als iedereen hier, heb ik enorm veel bewondering voor jouw doorzettingsvermogen en de kracht die jij in je hebt om van het slechtste nog het beste te maken. Ik vind dat echt heel knap en wil je heel veel sterkte en succes wensen. Verder weet ik domweg niet de juiste woorden te vinden.

Gast
Gast

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 7:50

©️lejow lief dat je meedenkt. Maar als je het leest het begin van de topic staat hoe ik mensen al vraag. Dus, het is een beetje dubbel.
En wij hebben gekozen voor kaarten. Omdat ik dat zelf heel erg graag maak. En natuurlijk hier en daar een sieraad. Of zelfs iemand van het forum die foto's komt maken die dag. Dat is al te gek.. Daar zijn wij ik en mijn vriendin heel erg blij mee.

©️Maple haha ik moet je teleurstellen hij heet geen Maple.. Maar ja op mijn hyves kun je de naam wel terug vinden.

Ik zou een hint geven. Als het heel erg regende onweerde donderde bliksem. En alle ellende nog meer wat heb je dan?

Dank jullie wel voor de lieve woorden.. Maar sterremaan zou niet de sterremaan zijn als ze opgeruimd is met haar karakter..
En, ja ik heb mijn off day's.. Ik begon vandaag erg goed.. Maar eindigde iets minder goed..

Ik wilde een keer zelf koken. Ook al kan ik het slecht opeten. Geeft niets dan is het voor morgen. Maar wel vers gekookt. Had er echt zin in. Gewoon een makkelijke prak. Je kent de AH reclame wel.
Vond mijn lijf het weer nodig om de slangen dans te doen. Helaas had ik een mes van Herman de blijker in mijn handen. En heb ik mij enorm gesneden.
Dus snel wilde ik naar mijn slaapkamer rijden. Omdat ik weet dat ik in mijn stoel niet helemaal veilig meer ben. Helaas haalde ik dat niet meer. Lag ik in de woonkamer op mijn snufferd. Lekker gênant.
Maar goed ADL in rep en roer. En helemaal geflipt hahaha..
Dus tillift erbij. En wat heb een angst voor die dingen. Dus in die lift. Lieve hemel.. Echt ga nog duizend maal liever in de python dan in dat ding.
Maar goed. Op bed. Huisarts gebeld. En nu, nu drie hechtingen rijker.. Echt een hele slimme actie.. Hahah vertel dit vast voordat Maple het uit de doeken komt doen :P

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 7:54

Hahaha, Maple komt dat niet zomaar uit de doeken doen. Je vertelt het ook altijd zo komisch, alsof het echt enorm lachwekkend moet zijn geweest, terwijl het eigenlijk ook gewoon bloedserieus is...

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 5 apr 2011 - 7:55

sterremaan schreef:©️lejow lief dat je meedenkt. Maar als je het leest het begin van de topic staat hoe ik mensen al vraag. Dus, het is een beetje dubbel.
En wij hebben gekozen voor kaarten. Omdat ik dat zelf heel erg graag maak. En natuurlijk hier en daar een sieraad. Of zelfs iemand van het forum die foto's komt maken die dag. Dat is al te gek.. Daar zijn wij ik en mijn vriendin heel erg blij mee.

©️Maple haha ik moet je teleurstellen hij heet geen Maple.. Maar ja op mijn hyves kun je de naam wel terug vinden.

Ik zou een hint geven. Als het heel erg regende onweerde donderde bliksem. En alle ellende nog meer wat heb je dan?

Dank jullie wel voor de lieve woorden.. Maar sterremaan zou niet de sterremaan zijn als ze opgeruimd is met haar karakter..
En, ja ik heb mijn off day's.. Ik begon vandaag erg goed.. Maar eindigde iets minder goed..

Ik wilde een keer zelf koken. Ook al kan ik het slecht opeten. Geeft niets dan is het voor morgen. Maar wel vers gekookt. Had er echt zin in. Gewoon een makkelijke prak. Je kent de AH reclame wel.
Vond mijn lijf het weer nodig om de slangen dans te doen. Helaas had ik een mes van Herman de blijker in mijn handen. En heb ik mij enorm gesneden.
Dus snel wilde ik naar mijn slaapkamer rijden. Omdat ik weet dat ik in mijn stoel niet helemaal veilig meer ben. Helaas haalde ik dat niet meer. Lag ik in de woonkamer op mijn snufferd. Lekker gênant.
Maar goed ADL in rep en roer. En helemaal geflipt hahaha..
Dus tillift erbij. En wat heb een angst voor die dingen. Dus in die lift. Lieve hemel.. Echt ga nog duizend maal liever in de python dan in dat ding.
Maar goed. Op bed. Huisarts gebeld. En nu, nu drie hechtingen rijker.. Echt een hele slimme actie.. Hahah vertel dit vast voordat Maple het uit de doeken komt doen :P

Ik heb het begin bericht inderdaad gewoon echt niet goed gelezen. Sorry hiervoor. Logisch dat je voor kaarten kiest, daarom zei ik ook al, als ik nu iets te hard van stapel loop en jouw kaarten het hele kraampje vullen is dat sowieso natuurlijk al geweldig. Wat niet gaat dat gaat niet, wat je niet wilt hebben, dat niet. Jullie project, jullie insteek!

*edit* oi.. een den blijker mes... zo aan de 3 hechtingen moet dat een flinke jaap geweest zijn... Dat moet geen prettig gevoel zijn Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 5 apr 2011 - 8:10

Lieve Sterremaan, ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, ik schrik erg van je bericht. Ik wens je sowieso heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat al je wensen uit mogen komen. Je bent echt een heel sterke vrouw.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 8:22

Lieve Sterremaan,

Wat heb ik toch veel bewondering voor jou en wat kan ik toch veel van je leren. Loop ik te zeiken over nieuwe kleren, spierpijn, een pukkel op mijn hoofd, haar dat niet wil zitten. Waar heb ik het over. Als ik dan aan jou denk: je bent altijd aardig, laat je koppie niet hangen, neemt altijd de moeite om op anderen te reageren. Ik vind het zo klote voor je dat je uitbehandeld bent.
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. En ik denk nooit maar dan ook nooit 'heb je haar weer met haar gezeik' juíst bij jou heb ik dat nooit.

Dus als je een mindere periode doormaakt kun je dat hier ook gewoon kwijt! We hoeven niet alleen maar de leuke kanten van je te zien, je kunt ook de mindere kanten met ons delen. Met mij in ieder geval wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 8:29

Jen_ schreef:Lieve Sterremaan,

Wat heb ik toch veel bewondering voor jou en wat kan ik toch veel van je leren. Loop ik te zeiken over nieuwe kleren, spierpijn, een pukkel op mijn hoofd, haar dat niet wil zitten. Waar heb ik het over. Als ik dan aan jou denk: je bent altijd aardig, laat je koppie niet hangen, neemt altijd de moeite om op anderen te reageren. Ik vind het zo klote voor je dat je uitbehandeld bent.
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. En ik denk nooit maar dan ook nooit 'heb je haar weer met haar gezeik' juíst bij jou heb ik dat nooit.

Dus als je een mindere periode doormaakt kun je dat hier ook gewoon kwijt! We hoeven niet alleen maar de leuke kanten van je te zien, je kunt ook de mindere kanten met ons delen. Met mij in ieder geval wel.

Niks meer aan toe te voegen!!

Gast
Gast

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 8:38

Hahahah ik zie dat de naam nog niet is geraden. Maar de hond heet Storm. Dus vandaar Storm had gereageerd onder haar nickname. Dus smile Ik vind het zo'n kei leuke stoere toffe naam he.. Past helemaal bij elkaar sterremaan en storm.

Jen, ik maak mij soms ook nog druk om een pukkel hoor.. Hahaha en over wat ik moet aantrekken.. Dat heb jezelf al kunnen lezen in een pb berichtje hahaha..

Weet je mensen ieder huisje heeft zijn of haar kruisje. En voor iedereen weegt het even zwaar. En het door die bril te bekijken nerd hou ik mezelf op de been.
En, ja ook al heb ik een stomme actie. Dan nog probeer ik hem op te leuke op mijn hyves haha..
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 8:39

Echt een stoere naam inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 di 5 apr 2011 - 9:07

Marin schreef:Ik weet ook gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik heb zeker nadat ik je ontmoet heb afgelopen winter, alleen nog maar meer respect voor je gekregen. Ik vind je echt zo'n bijzonder mens. Ik ben dus ook echt zo stil hier van. Maar tegelijkertijd hoop ik heel erg dat je nog zo veel mooie dingen mag meemaken, en van je wensen en doelenlijstje nog heel veel af kan vinken! Hele dikke knuffel Sterremaan, je verdient het!

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten!
Gave actie met die kaarten! Heel veel succes met alle regel dingen en met je hechtingen waar ik net over las.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 di 5 apr 2011 - 9:47

lieve sterremaan

wat een akelig nieuws maar wat goed dat je vol plannen zit!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Inge di 5 apr 2011 - 9:52

Wow Sterremaan wat vind ik jou een krachtige, strijdlustige en positieve vrouw waar ik alleen maar heel veel bewondering voor kan hebben.
Ik schrik echt heel erg van je bericht. maar wow wat geweldig dat jij je zo inzet
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Mamsie di 5 apr 2011 - 10:36

He lieve sterremaan wat vind ik dit rot om te lezen. Zo'n levenslustige vrouw en dan uitbehandeld zijn. Dat is gewoon niet eerlijk. Je bent zo dapper en je weet er altijd weer een leuke draai aan te geven. Zo veel bewondering heb ik voor jou.

Ik heb helaas niet de tijd en ook niet de creativiteit om kaarten te maken maar ik hoop dat je er heel veel verkoopt en hopelijk maak je ook een Sterremaan kaart. Dat word een topper want jij bent een topper.
Ook ik vind dat je absoluut niet zeurt! In tegendeel.

Dat bruidsjurken passen lijkt me super gaaf en hopelijk gaat dat helemaal goedkomen, enne wel foto's maken he!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  SoezieQ di 5 apr 2011 - 10:40

Ik ben hier echt even stil van ..

Lieve sterremaan, ik zou je met alle liefde willen helpen maar kan echt geen kaarten maken.. Als er een andere manier is om jou te helpen dan hoor ik dat graag smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Jeanette di 5 apr 2011 - 11:05

Sterremaan, wat vreselijk dat je uitbehandeld bent. Maar wat een energie straal je uit. Ook al ken ik je verder niet, maar je berichtjes en foto's zeggen genoeg. Ik hoop dat je van alle mooie momenten kunt genieten. Ik hoop dat het wat beter met je hechtingen gaat. Wat kunnen wij nog veel van je leren!

Geniet van het Drakenboot Festival!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 20:32

Inge schreef:Wow Sterremaan wat vind ik jou een krachtige, strijdlustige en positieve vrouw waar ik alleen maar heel veel bewondering voor kan hebben.
Ik schrik echt heel erg van je bericht. maar wow wat geweldig dat jij je zo inzet

Ik sluit me hierbij aan, ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen Sad Ik denk aan je! hug

Gast
Gast

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 20:42

Lieve allemaal,

Dank jullie wel allemaal.

©️Soezyq Heb vannacht eens zitten denken wat je kon doen. Ik zeg altijd iedereen kan kaarten maken smile. Maar goed uitzonderingen he. Ik zag dat je niet ver bij mij vandaan woont. Maar misschien dat je die dag kunt komen. Of dat je zoiets hebt van ik zoek zo en zo kaart. Dan doe je een bestelling. En zorg ik dat het geld in de pot komt. Dat kan ook.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Butterfly78 di 5 apr 2011 - 21:18

mozzarella schreef:Ik heb nooit veel contact met jou gehad maar je we altijd gevolgd en hier ben ik doodstil van. Ik wens je alle moed en kracht en geluk toe, vanuit de grond van mijn hart.

Ik sluit me hier bij aan, ken je nog wel van het vorige forum.... Sterkte Sterremaan.

Knap ook dat je je nog zo inzet voor andere dingen.

Ps. Was jij een tijdje geleden bij het programma Jong van de EO?
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Melisande di 5 apr 2011 - 21:25

Sterremaan, wat een naar bericht. Ik heb ontzettend veel bewondering voor de manier waarop je met dit nieuws omgaat en de positiviteit die je blijft uitstralen! Ik kan ook geen kaarten maken, maar kom wel naar het Drakenbootfestival, dus ik zal zeker op zoek gaan naar jouw kraampje.
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69

Bericht  sterremaan di 5 apr 2011 - 21:54

©️buttefly, Ik was in het programma Je zal het maar hebben. Van BNN. Dus je zat wel in de goede richting.

©️melisande leuk dat je dan even aan komt waaien. Zou ik echt leuk vinden.
Het is gewoon een leuk festival. Duurt ook drie dagen. Haha maar dat ging mij niet lukken. Ook al hebben wij de huur van de kraampjes gekregen voor 2 dagen.
Maar ik hoef jou volgens mij niet te vertellen hoe leuk het is:)

Misschien kunnen jullie met een Yes meeting, Gezellig naar het draken boot festival komen. Dan hebben jullie meteen wat gezelligs te doen. En in Apeldoorn zitten gezellige cafe's en restaurants waar je leuk en goedkoop kunt eten smile

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: