Stichting Ambulance wens.
+26
banjer49
SuperGrover
sonly
Koffieleut
Bolleke
Juul
Eris
Melisande
Butterfly78
Jeanette
SoezieQ
Mamsie
Inge
bolus26
ekiaam87
Susan
Zwoesj
Lejow
Caro
Ella
Ilargi
Lotus
Sjaantje
mzcharlotte
Minx
sterremaan
30 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Stichting Ambulance wens.
Hee lieve Sterremaan! Hoe is het Drakenbootfestival geweest? Kon je het een beetje volhouden? En hebben jullie veel geld opgehaald? Ik vond het jammer dat ik uiteindelijk niet kon komen Maar ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
Gast- Gast
Lilium schreef:Hee lieve Sterremaan! Hoe is het Drakenbootfestival geweest? Kon je het een beetje volhouden? En hebben jullie veel geld opgehaald? Ik vond het jammer dat ik uiteindelijk niet kon komen Maar ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan Sterremaan!
Gast- Gast
Lieve allemaal,
het duurde even voordat, ik weer online kon komen.
Het Drakenboot festival. Had meer het gevoel van Low lans in de regen. Maar we hebben een mooi bedrag van 171 euro opgehaald. Ik zelf heb hier thuis nog flink verkocht. Dus we zitten al op 264 euro. En we gaan door tot December. En dan aankijken hoe of wat.
Ik wilde het de gehele dag vol houden. Is mij ook gelukt. Haha kon toch geen kant op.
Er, was wel een hele lieve vrouw die een extra deken kwam brengen. En om de twee uur een kruik.
Dus ik had het wel lekker warm.
Maar, het was wel erg leuk om te doen hoor. En leuk om te zien hoe mensen bezig waren.
En de hulp die ik heb gehad..
Het was gewoon een top dag. Helaas eindigde hij voor mij wel even in een drama. Maar dit houden we er maar buiten.. We hebben een mooie dag gehad.
Met Storm gaat ook alles super. Hij heeft nu 2 keer mijn leven gered. En ja het is gewoon een schat. Mijn broer heeft er een heel mooi filmpje van gemaakt. Met foto's van de week in Schoorl. Het nummer is van Blof het heet de Storm (geef nooit op)
Storm helpt nu ook bij de boodschappen. Hij draagt het mandje. Dan, zeg ik breng in de mand en dan doet hij de spullen in de mand. Vanuit de schappen, of vanuit mijn hand. En dan bij de kassa haalt hij het na het betalen van de band stopt het weer in de mand. En, loopt keurig mee naar huis. En, zo kan ik nu zelfstandig de lichte boodschappen halen..
https://www.youtube.com/watch?v=b98ojcwDLp4
Ik hoop snel dat, ik het filmpje van het winkel mandje kan plaatsen.
het duurde even voordat, ik weer online kon komen.
Het Drakenboot festival. Had meer het gevoel van Low lans in de regen. Maar we hebben een mooi bedrag van 171 euro opgehaald. Ik zelf heb hier thuis nog flink verkocht. Dus we zitten al op 264 euro. En we gaan door tot December. En dan aankijken hoe of wat.
Ik wilde het de gehele dag vol houden. Is mij ook gelukt. Haha kon toch geen kant op.
Er, was wel een hele lieve vrouw die een extra deken kwam brengen. En om de twee uur een kruik.
Dus ik had het wel lekker warm.
Maar, het was wel erg leuk om te doen hoor. En leuk om te zien hoe mensen bezig waren.
En de hulp die ik heb gehad..
Het was gewoon een top dag. Helaas eindigde hij voor mij wel even in een drama. Maar dit houden we er maar buiten.. We hebben een mooie dag gehad.
Met Storm gaat ook alles super. Hij heeft nu 2 keer mijn leven gered. En ja het is gewoon een schat. Mijn broer heeft er een heel mooi filmpje van gemaakt. Met foto's van de week in Schoorl. Het nummer is van Blof het heet de Storm (geef nooit op)
Storm helpt nu ook bij de boodschappen. Hij draagt het mandje. Dan, zeg ik breng in de mand en dan doet hij de spullen in de mand. Vanuit de schappen, of vanuit mijn hand. En dan bij de kassa haalt hij het na het betalen van de band stopt het weer in de mand. En, loopt keurig mee naar huis. En, zo kan ik nu zelfstandig de lichte boodschappen halen..
https://www.youtube.com/watch?v=b98ojcwDLp4
Ik hoop snel dat, ik het filmpje van het winkel mandje kan plaatsen.
Leuk om weer wat te horen Sterremaan!
Super zeg, wat Storm allemaal voor jou kan doen. Fantastisch!
En leuk dat het Drakenbootfestival ook zo'n succes was.
Super zeg, wat Storm allemaal voor jou kan doen. Fantastisch!
En leuk dat het Drakenbootfestival ook zo'n succes was.
Gast- Gast
Hey Break the day, Dank je wel voor je lieve reactie,
Ja, het was een waterig succes haha. En ja, Storm doet het voor mij echt geweldig.
Toch moet ik wat van mij afschrijven. De laatste tijd ben ik lichamelijk aan het inleveren. Ik wilde het eerst niet plaatsen. Omdat als ik de andere topics lees, van anderen het verschrikkelijk vind voor hun.
Maar wilde toch graag mijn verhaal kwijt
Mijn lijf is flink aan het protesteren. We hebben de afgelopen 3 weken al drie keer 112 nodig gehad. Omdat ik dreigde te stikken. Gelukkig is Storm dan de rots in de branding. Maar de angst, dat je niet weet wanner het weer gebeurd. Is wel degelijk aanwezig.
Want ik wil nog zoveel. En vind dat het mijn tijd nog niet is.
Ik heb twee weken geleden ook een CT Scan gehad. voor de blaas en de nieren. Daar was gelukkig naast de cystes geen gekke beelden op de te zien.
Maar wel andere dingen. Dus kan weer naar een andere poli.
Bij mij is namelijk mijn baarmoeder, vergroot. En heb ik een vergrote en verdikte eierstok. Dus moet mij binnenkort melden op de poli Gynaecologie. Wat mij te wachten staat. Dat weer ik niet. Maar het was zo duidelijk zichtbaar op de CT. Dat wij er echt wel iets mee moeten.
Het kan dus ook de klacht veroorzaken van de pijn in mijn rechter flank.
Dus die oorzaak hebben we nu gevonden. Maar, zou best graag willen weten. Hoe wij nu verder moeten. Maar dat is dus weer afwachten.
Ik zit absoluut niet in een dip hoor. Maar moest het even kwijt.
Ja, het was een waterig succes haha. En ja, Storm doet het voor mij echt geweldig.
Toch moet ik wat van mij afschrijven. De laatste tijd ben ik lichamelijk aan het inleveren. Ik wilde het eerst niet plaatsen. Omdat als ik de andere topics lees, van anderen het verschrikkelijk vind voor hun.
Maar wilde toch graag mijn verhaal kwijt
Mijn lijf is flink aan het protesteren. We hebben de afgelopen 3 weken al drie keer 112 nodig gehad. Omdat ik dreigde te stikken. Gelukkig is Storm dan de rots in de branding. Maar de angst, dat je niet weet wanner het weer gebeurd. Is wel degelijk aanwezig.
Want ik wil nog zoveel. En vind dat het mijn tijd nog niet is.
Ik heb twee weken geleden ook een CT Scan gehad. voor de blaas en de nieren. Daar was gelukkig naast de cystes geen gekke beelden op de te zien.
Maar wel andere dingen. Dus kan weer naar een andere poli.
Bij mij is namelijk mijn baarmoeder, vergroot. En heb ik een vergrote en verdikte eierstok. Dus moet mij binnenkort melden op de poli Gynaecologie. Wat mij te wachten staat. Dat weer ik niet. Maar het was zo duidelijk zichtbaar op de CT. Dat wij er echt wel iets mee moeten.
Het kan dus ook de klacht veroorzaken van de pijn in mijn rechter flank.
Dus die oorzaak hebben we nu gevonden. Maar, zou best graag willen weten. Hoe wij nu verder moeten. Maar dat is dus weer afwachten.
Ik zit absoluut niet in een dip hoor. Maar moest het even kwijt.
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Stichting Leergeld!
» Als je een wens mag doen..
» Je mag één wens doen..
» laatste wens
» De wens van je kind
» Als je een wens mag doen..
» Je mag één wens doen..
» laatste wens
» De wens van je kind
Pagina 6 van 6