Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stichting Ambulance wens.

+26
banjer49
SuperGrover
sonly
Koffieleut
Bolleke
Juul
Eris
Melisande
Butterfly78
Jeanette
SoezieQ
Mamsie
Inge
bolus26
ekiaam87
Susan
Zwoesj
Lejow
Caro
Ella
Ilargi
Lotus
Sjaantje
mzcharlotte
Minx
sterremaan
30 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Butterfly78 di 5 apr 2011 - 22:23

sterremaan schreef:©buttefly, Ik was in het programma Je zal het maar hebben. Van BNN. Dus je zat wel in de goede richting.

Dat programma bedoelde ik. Dus toch.
Heftig zeg wat je hebt.

Nog maals heel veel sterkte en knap dat je zo sterk bent. Petje af!
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Eris wo 6 apr 2011 - 2:31

Wat ben jij een mooi en krachtig mens. Zelfs als het met jezelf niet goed gaat, je zo moeilijk nieuws gehad hebt blijf je aan andere denken. Ik en vele anderen kunnen zoveel van jou leren. Ontzettend veel respect heb ik voor je.
Ik wens je veel plezier met je initiatief op het Drakenbootfestival, het wordt vast een groot succes.
Geniet van alle kleine, grote, fijne en mooie momenten. hug

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 7:42

Lieve Sterremaan,

Je kent me niet denk ik, want ik was altijd vooral meelezer. Ik heb wel vaak jouw verhalen gevolgd, en toen ik las dat je op tv kwam ook de uitzending gekeken. Nou keek ik het altijd al, want wat een briljant programma is dat zeg. Door je verhalen en door de uitzending heb ook ik ontzettend veel bewondering voor je. En dit berichtje... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Woorden als respect, bewondering, verdriet maar ook humor en positiviteit komen in me op. Ik denk dat wat ik wil zeggen is: wat ben je toch een mooi mens! Voor al die moeilijke momenten zou ik je een pakje 'kracht' willen sturen. En ik wil je ontzettend veel succes en plezier wensen op het festival! Jammer genoeg ligt Apeldoorn voor mij niet om de hoek, maar wie weet kan ik op een andere manier bijdragen. Ik zal er eens over nadenken!

Liefs,
Tesita

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Juul wo 6 apr 2011 - 9:22

Tesita schreef:Lieve Sterremaan,

Je kent me niet denk ik, want ik was altijd vooral meelezer. Ik heb wel vaak jouw verhalen gevolgd, en toen ik las dat je op tv kwam ook de uitzending gekeken. Nou keek ik het altijd al, want wat een briljant programma is dat zeg. Door je verhalen en door de uitzending heb ook ik ontzettend veel bewondering voor je. En dit berichtje... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Woorden als respect, bewondering, verdriet maar ook humor en positiviteit komen in me op. Ik denk dat wat ik wil zeggen is: wat ben je toch een mooi mens! Voor al die moeilijke momenten zou ik je een pakje 'kracht' willen sturen. En ik wil je ontzettend veel succes en plezier wensen op het festival! Jammer genoeg ligt Apeldoorn voor mij niet om de hoek, maar wie weet kan ik op een andere manier bijdragen. Ik zal er eens over nadenken!

Liefs,
Tesita

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.
hug
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan wo 6 apr 2011 - 21:03

©Dames dank jullie wel,

©Butterfly aan het programma mee werken. Was wel erg leuk. Maar ook confronterend. Maar ben zo blij dat ik het gedaan heb. Ik wilde nu eens na 13 jaar laten zien wat er ook achter de grote glimlach en humor schuil gaat. En dat was duidelijk te zien.

©Tesita, wat vond ik jouw ene zin over het pakje mooi verwoord. Vind het echt heel erg lief.
Sowieso vind ik het heel erg lief van jullie wat jullie schrijven.

Nou, je kunt natuurlijk helpen. Door misschien online een kaart te bestellen. Van ooh ja ik wil nog graag een speciale kaart voor mijn moeder of mijn oma, of enz. enz. verzin het. Ik maak het zoals je wilt.
Heb ik al vaker gedaan voor hier. Trouwkaarten en verhuiskaarten. Ik hoop overigens dat ik deze laatste tekst hier neer mag zetten van de burgemeesters zo noemen jullie de angels nu toch? Haha ik zag het namelijk staan ergens. Vond het wel erg leuk verzonnen. Burgermeester.
Op die manier kunnen jullie ook mee helpen. Om een steentje bij te dragen.
En dan stuur ik de kaarten gewoon op.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Bolleke wo 6 apr 2011 - 21:08

Sterremaan ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen heb de tranen in mijn ogen. Ik ken je niet heel goed, maar ik weet hoe ongelooflijk sterk en positief jij bent!

Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Koffieleut wo 6 apr 2011 - 22:28

Sterremaan. Ook ik schrik van je bericht. En, wat hier al meerdere keren is gezegd, je bent zo vreselijk sterk en positief!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Butterfly78 do 7 apr 2011 - 1:53

sterremaan schreef:©Dames dank jullie wel,

©Butterfly aan het programma mee werken. Was wel erg leuk. Maar ook confronterend. Maar ben zo blij dat ik het gedaan heb. Ik wilde nu eens na 13 jaar laten zien wat er ook achter de grote glimlach en humor schuil gaat. En dat was duidelijk te zien.



Wat ik vooral zag in het programma, is een vrouw die ondanks alle tegenslag, positief in het leven staat. En er het beste van probeert te maken. Zelfs als ze een slechte dag heeft.
Kan ik nog van leren.
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Butterfly78 do 7 apr 2011 - 1:53

sterremaan schreef:©Dames dank jullie wel,

©Butterfly aan het programma mee werken. Was wel erg leuk. Maar ook confronterend. Maar ben zo blij dat ik het gedaan heb. Ik wilde nu eens na 13 jaar laten zien wat er ook achter de grote glimlach en humor schuil gaat. En dat was duidelijk te zien.



Wat ik vooral zag in het programma, is een vrouw die ondanks alle tegenslag, positief in het leven staat. En er het beste van probeert te maken. Zelfs als ze een slechte dag heeft.
Kan ik nog van leren.
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 2:56

Sterremaan, heb je een eigen site o.i.d. om kaarten te bestellen? Heb nu niet iets specifieks in gedachten, maar i'll keep it in mind. Trouwkaarten hebben we al, zijn net binnen toevallig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sonly do 7 apr 2011 - 5:58

sterremaan schreef:Dank jullie wel voor alle lieve woorden. Die doen mij goed. Maar vergeet niet dat ik niet op beide beentjes kan blijven staan Zonder alle mensen ook jullie om mij heen.

Ik heb nog wel leuk nieuws. Ik ga maandag daten. Ja ja, met een bruine labrador. Het is een mannetje. Luistert waanzinnig. En ja de naam ik heb hem hier al als nick voorbij zien komen. Het is een waanzinnige stoere naam. En zo leef ik elke keer weer naar een moment toe. Dus als jullie, mij ook gewoon zo zien. En behandelen, Ik ben gewoon een van jullie hoor..

Gelukkig maar, want dat is gewoon menselijk. Maar toch vind ik je stoer en sterk en heb ik heel veel bewondering dat je zo positief naar het leven kijkt! (dat vind ik zoiezo heel knap als mensen dat kunnen!)

Lijkt me trouwens een erg leuk festival.. Heb het iniedergeval in m'n agenda geschreven, als ik dan niet hoef te werken is het misschien een leuke optie voor een dagje weg!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  SuperGrover do 7 apr 2011 - 6:15

Wij hebben ook nooit contact gehad, maar ik heb wel altijd met je meegelezen. Ik vind je echt onwijs dapper, hoe je je hierdoorheen slaat. Wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat je veel geld ophaalt!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan do 7 apr 2011 - 22:41

De site gaat nog komen. Ben er druk mee bezig. Maar omdat ik eigenlijk kaarten op bestelling maak soms. Is het best moeilijk om dan foto's te plaatsen. Omdat mensen toch vaak wat anders willen. Dus ik plaats de dingen die ik kan doen met een kaart.

Maar die is dus nog in de maak.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast vr 8 apr 2011 - 1:12

Ok, weet inderdaad niet zo goed waar ik aan moet denken, wat voor 'soort' kaarten je maakt. Maar ben nog steeds aan het nadenken of ik iets bij j kan bestellen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan vr 8 apr 2011 - 5:19

Ik maak eigenlijk van alles.
Maar om een beetje een indruk te geven. Van wat ik maak. De laatste paar kaarten die ik gemaakt heb.

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Foto-FVSCTQFP
buiten kant

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Foto-IPCDAWNP
binnenkant

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Foto-NJYELGCR

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Foto-CD33BRZ6

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Foto-WLZXZ6ER

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Foto-BXHN8WW4

Om een beetje een impressie geven, van wat ik maak. En welke technieken ik gebruik.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan vr 22 apr 2011 - 6:38

Even een update,
Ik heb iemand gevonden voor het weekje Schoorl. Ben zo blij.
Want daar hing alles even op vast. Maar altijd als je denkt ik ben het aan het verliezen. Win je toch.
Best bijzonder he.
Het is een iets wat oudere dame met veel ervaring in de zorg. En is gek op dieren.. En zou die vijf dagen met mij en Storm op gaan trekken.
Wat ben ik blij.

Verder heb ik last van het warme weer. Ik lig gezellig in mijn bunker zeg ik altijd.
Maar ik kan ook weer genieten van de vrolijkheid in mensen die het met zich mee brengt he.

En ja nu kan ik dus echt rustig gaan uit kijk naar Storm. Wat heb ik toch zin in die hond.. Gewoon lekker knuffelen..

En natuurlijk een maatje voor mijn leven.

Voor de actie loopt het ook heel erg goed. Ze plaatsen deze maand een heel mooi stukje in het hobby journaal. En daardoor komen er nog meer kaarten binnen.
Dus ben heel erg benieuwd..

Ik wil iedereen hele fijne Paasdagen wensen..
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  banjer49 vr 22 apr 2011 - 9:32

wat een mooie kaarten maak jij toch zeg!!!
o en wat fijn dat je iemand gevonden hebt, ik weet nu waar jullie logeren, dat is niet ver bij mij vandaan hihi, bijna om de hoek.
En is het een bekende van je die je gaat helpen of woont ze hier in de buurt?
wens jou ook fijne paasdagen, ga je nog wat doen?
groetjes moon
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  bolus26 vr 22 apr 2011 - 9:38

fijn dat het gelukt is! veel plezier met Storm!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan vr 22 apr 2011 - 21:31

©Bolus als ik jouw plaatje zie krijg ik toch zo zin in zo'n Bolus. Ze deden daar laatst toch een wedstrijd in. Wie de lekkerste maakte?

©Banjer. Hahaha wel grappig dat het bij jou om de hoek is gewoon. Kun je Storm natuurlijk wel live in actie zien.
Het is niet iemand uit mijn buurt en ook niet helemaal uit de buurt van Schoorl. Ze komt uit Den Haag. Ken haar nog niet echt. Maar heb haar vanmorgen al even gesproken. En haar stem komt heel erg lief over. Dus denk dat het wel een bijzonder vrouw is. Die dit zomaar wil gaan doen. Ze heeft altijd in de thuiszorg gewerkt. Dus dat is voor mij wel super. Want dan mag ze ook werkelijk alles. En ze weet dan ook hoe alles werkt.
Ze komt uit de buurt van Den Haag..

Maar ben zo blij dat het gelukt is. En dat ik mij daar niet meer druk over hoef te maken.
Nu kan ik in ieder geval gaan genieten van het feit dat ik straks een heerlijke hond om mij heen heb. Moet ook eerlijk zeggen hier word ook echt mee geleefd naar de hond. En alles er omheen.
Dus Storm is op alle fronten welkom.

Ik wil jullie ook allemaal hele fijne dagen wensen. Ik ben er ook even een paar dagen tussen uit. Gezellig met de familie thuis. In mijn ouderlijk huis. Af en toe best gek om daar terug te zijn. Omdat ik daar zo maar weg ben gehaald destijds.
En, ja nu helpt mijn moeder mij dan. Maar zo af en toe denk je. Hey daar komt de thuiszorg binnen. Is zo maf zit er nog helemaal in.
Maar we gaan een paar gezellige dagen hebben.

Dus iedereen fijne Pasen.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Sjaantje vr 22 apr 2011 - 21:34

Sterremaan, geniet van je Paasweekend en van je familie om je heen! En ondertussen aftellen naar de dag dat je Storm in je huis kan verwelkomen smile
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 0:13

Storm schreef:
Maple schreef:Wow, nee, Sterremaan hier schrik ik echt van Sad Je eerste deel van je bericht.... maar vevrolgens komt good old Steremaan tevoorschijn die zich meteen strijdlustig inzet voor een ander. Hoe lukt het jouw in hemelsnaam toch om aan al die ellende steeds weer een positieve draai te geven? Ik kan werkelijk niets anders, echt helemaal niets anders zeggen dan dat ik dikke respect voor je heb. Wow.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, wat heb jij een vechtlust..

Ik sluit me hier ook bij aan...

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 1:16

Mooie kaarten Sterremaan! Ik stuur je binnenkort even een PM, wil er wel een paar bestellen!
Fijn dat je iemand gevonden hebt om mee te gaan. Heb je leuke Paasdagen gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan za 7 mei 2011 - 5:23

Zo duurde even voor er weer een berichtje geplaatst werd. Nou kunnen jullie het al wel drie keer raden. Gelukkig nu weer even wat puf om jullie te stalken :P
Het heugelijke nieuws is. Dat ik 16 mei Storm ga krijgen.
Spannend. Maar ook weer erg fijn. En ik heb gewoon die klik met hem. Dus, dat gaat wel goed komen.

Daarna heb ik 5 dagen Schoorl. Dus dat word ook weer spannend.

Nu nog even flink bijtanken. Ik heb last van het warme weer. Ik denk dat de meeste van jullie er wel van kunnen genieten.

Dus binnenkort heb ik weer gezelligheid van een viervoeten. Nog 9 dagen.
Woehoe.

sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 5:28

Echt gaaf meid! Hee even vraagje, hoeveel kaarten zal ik afdrukken en per wanneer wil je ze 't liefst hebben? Het festival is 26 juni toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  sterremaan za 7 mei 2011 - 5:32

Kijk maar hoeveel je er kwijt wilt. Laat ik helemaal over aan jou. Vind het al lief dat je het wilt doen.
25 Juni is het zover.. Het is hier een gekke huis met de 3d kaarten. Ik heb in het hobby journaal gestaan. En al drie dagen belt de TNT aan. Want het past niet in de brievenbus hahaha.
Het geeft ook wel een enorme kik hoor. Wij hebben tegen de hobbyisten dus gezegd, einddatum 5 Juni zodat wij alles kunnen sorteren en kunnen prijzen.. Maar als je dat niet red mag het ook iets later hoor.



sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Stichting Ambulance wens.  - Pagina 3 Empty Re: Stichting Ambulance wens.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum