Stichting Ambulance wens.
+26
banjer49
SuperGrover
sonly
Koffieleut
Bolleke
Juul
Eris
Melisande
Butterfly78
Jeanette
SoezieQ
Mamsie
Inge
bolus26
ekiaam87
Susan
Zwoesj
Lejow
Caro
Ella
Ilargi
Lotus
Sjaantje
mzcharlotte
Minx
sterremaan
30 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Stichting Ambulance wens.
@Ekiaam, Dank je wel voor het tekenen. En super dat je het even hebt opgezocht.
Nou, nee de pomp verlagen is niet echt bevorderlijk. Maar, het moet wel. Want de pomp maakt mij zieker dan beter. Maar het is de vraag hoe ik daar weer uit ga komen. Als ik dus de verlaging krijg. En dan nog de operatie. Waarbij ik hersenvocht zou gaan lekken.
Dus, het is best iets wat mij wel wakker houd. Ik hoop niet in een rap tempo alles te verliezen.
@bolus super dankje wel
Nou, nee de pomp verlagen is niet echt bevorderlijk. Maar, het moet wel. Want de pomp maakt mij zieker dan beter. Maar het is de vraag hoe ik daar weer uit ga komen. Als ik dus de verlaging krijg. En dan nog de operatie. Waarbij ik hersenvocht zou gaan lekken.
Dus, het is best iets wat mij wel wakker houd. Ik hoop niet in een rap tempo alles te verliezen.
@bolus super dankje wel
kan me voorstellen dat je je zorgen maakt,is niet niks allemaal! hebbe nde artsen hier een beetje begrip voor?
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
@Bolus, Ja, de artsen hebben hier wel begrip voor hoor. En ik kan er ook openlijk over spreken.
Ik heb even minder nieuws. Morgen komt Storm niet. Hij heeft kennel hoest.
Dat is niet het ergste. Maar ze hebben een hartruis gehoord. Nu krijgt hij dinsdag een hartfilmpje. En daar moet uitwijzen, of het komt door de kennel hoest.
Als het komt door de kennel hoest. Dan is er niets aan de hand. Maar, als blijkt dat de hond dus wel een hartruis heeft. Dan kan Storm niet bij mij geplaatst worden.
Ik moet ook eerlijk zeggen. Dat ik dit ook nu helemaal niet kan verkroppen.
En er heel veel moeite mee heb. Ik hoop nog van het goede uit te kunnen gaan.
Maar, het is best moeilijk. Dus het word flink duimen tot dinsdag. En als dus blijkt dat het van de kennel hoest komt. Dan krijg ik Storm tot pas 23 mei dan moet ik nog een week geduld hebben.
Ik heb even minder nieuws. Morgen komt Storm niet. Hij heeft kennel hoest.
Dat is niet het ergste. Maar ze hebben een hartruis gehoord. Nu krijgt hij dinsdag een hartfilmpje. En daar moet uitwijzen, of het komt door de kennel hoest.
Als het komt door de kennel hoest. Dan is er niets aan de hand. Maar, als blijkt dat de hond dus wel een hartruis heeft. Dan kan Storm niet bij mij geplaatst worden.
Ik moet ook eerlijk zeggen. Dat ik dit ook nu helemaal niet kan verkroppen.
En er heel veel moeite mee heb. Ik hoop nog van het goede uit te kunnen gaan.
Maar, het is best moeilijk. Dus het word flink duimen tot dinsdag. En als dus blijkt dat het van de kennel hoest komt. Dan krijg ik Storm tot pas 23 mei dan moet ik nog een week geduld hebben.
OHhhh jeetje sterremaan, het zit je ook niet mee ook he Je had je zo verheugd op de komst van Storm!!
Ik hoop echt dat het door de kennelhoest komt en dat hij snel beter wordt zodat jullie van elkaar kunnen genieten!!!
Ik hoop echt dat het door de kennelhoest komt en dat hij snel beter wordt zodat jullie van elkaar kunnen genieten!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh meid ik word hier gewoon zo boos en verdrietig van. Ik wil zo graag dat er iets goeds voor jou gebeurd! Jij verdient het zo om een meevaller te hebben! ik ga echt harder dan hard duimen dat Storm wel bij jou terecht kan komen, en ook dat het met je gezondheid allemaal mee gaat vallen de komende tijd.
Hele dikke knuffel en kom maar uithuilen of je zorgen wegpraten hier op het forum als het moet. Echt doen hoor! we leven allemaal met je mee!
Hele dikke knuffel en kom maar uithuilen of je zorgen wegpraten hier op het forum als het moet. Echt doen hoor! we leven allemaal met je mee!
Gast- Gast
Jeetje meid, het zit jou ook niet mee hè... Ik hoop dat het allemaal meevalt met Storm en dat je binnenkort eindelijk de hond hebt waar je al zo lang op wacht!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dank jullie wel, heb gelukkig al wel veel informatie gevonden. En ook gevonden dat er eventueel een hartruis ontstaan kan zijn bij een kennel hoest.
Maar dat dit in de meeste gevallen gewoon weer te verhelpen is. Dus er is nog hoop.
En daarbij bij mij gaat niet alles zonder slag of stoot. Dus zou bijna eng worden als alles van zijn Leie dakje zou verlopen. Dus, ik probeer mijn hoop weer terug te vinden.
Maar dat dit in de meeste gevallen gewoon weer te verhelpen is. Dus er is nog hoop.
En daarbij bij mij gaat niet alles zonder slag of stoot. Dus zou bijna eng worden als alles van zijn Leie dakje zou verlopen. Dus, ik probeer mijn hoop weer terug te vinden.
Sterremaan, ik vind jou zo sterk, zo'n knokker! Mijn respect daarvoor.
En ik hoop dat alles meevalt met Storm en dat hij alsnog zo snel mogelijk naar jou toe gaat!
En ik hoop dat alles meevalt met Storm en dat hij alsnog zo snel mogelijk naar jou toe gaat!
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Sterremaan, ik vind jou zo sterk, zo'n knokker! Mijn respect daarvoor.
+ 1, niets meer aan toe te voegen en mooi gezegd!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Hee sterremaan,
We kennen elkaar niet, maar ik lees al wat jaartjes mee op het forum en volg dus ook je verhalen. Weet niet goed wat te zeggen... ik vind je heel sterk en je verdient veel respect. Ik heb echt bewondering voor je. Ik wens je echt zoveel kracht, liefde en geluk toe. En veel plezier voor alle dingen op je lijst!
Liefs Jolee
We kennen elkaar niet, maar ik lees al wat jaartjes mee op het forum en volg dus ook je verhalen. Weet niet goed wat te zeggen... ik vind je heel sterk en je verdient veel respect. Ik heb echt bewondering voor je. Ik wens je echt zoveel kracht, liefde en geluk toe. En veel plezier voor alle dingen op je lijst!
Liefs Jolee
Gast- Gast
Storm heeft morgen om 11:30 zijn hart filmpje daarna zouden ze mij bellen. De berichtgeving op internet. Doet mij wel goed. Alle informatie wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
Dus echt hopen dat het een storm in een glas water betreft.
Dus echt hopen dat het een storm in een glas water betreft.
pffffffffffffffff goed Nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Storm is helemaal gezond. Nu krijg ik hem volgende week maandag in Schoorl. Wat heb ik er zin in. En wat kijk ik er nu naar uit. Word nog even de koffer pakken en de dagen weer aftellen. Nog 6 te gaan. Bedankt voor al jullie lieve woorden.
Storm is helemaal gezond. Nu krijg ik hem volgende week maandag in Schoorl. Wat heb ik er zin in. En wat kijk ik er nu naar uit. Word nog even de koffer pakken en de dagen weer aftellen. Nog 6 te gaan. Bedankt voor al jullie lieve woorden.
Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!
Lotus- Ratel
Ahh sterremaan dat is nog eens fijn nieuws!!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dank jullie wel allemaal voor het duimen.
nog twee nachten en dan zij Storm en ik weer samen.
Ik ben mij aan het voorbereiden op een mooie week in Schoorl.
Ik hoop ook dat het weer mee werkt.
Dus nu druk aan het pakken en flink bijtanken..
Op naar Storm
Voor de stichting gaan we ook heel erg goed..
De kaarten stromen binnen. Erg leuk om te zien.
En natuurlijk hopen dat wij veel geld ophalen. Ik hoop het zo verschrikkelijk.
Dat, dat plan gaat slagen.
Ik heb zelfs voor elkaar dat ik in Juli ergens anders nog mag staan met een kraampje..
nog twee nachten en dan zij Storm en ik weer samen.
Ik ben mij aan het voorbereiden op een mooie week in Schoorl.
Ik hoop ook dat het weer mee werkt.
Dus nu druk aan het pakken en flink bijtanken..
Op naar Storm
Voor de stichting gaan we ook heel erg goed..
De kaarten stromen binnen. Erg leuk om te zien.
En natuurlijk hopen dat wij veel geld ophalen. Ik hoop het zo verschrikkelijk.
Dat, dat plan gaat slagen.
Ik heb zelfs voor elkaar dat ik in Juli ergens anders nog mag staan met een kraampje..
Woehoe!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Lieve allemaal,
het is hier super..
Storm doet het waanzinnig.. .
vandaag het bos. We hebben hier internet dus kan jullie af toe op de hoogte houden.
Donderdag gaan we naar het strand wat kijk ik naar naar uit. vandaag, naar het bos word super.
Een grote dikke poot van Storm
het is hier super..
Storm doet het waanzinnig.. .
vandaag het bos. We hebben hier internet dus kan jullie af toe op de hoogte houden.
Donderdag gaan we naar het strand wat kijk ik naar naar uit. vandaag, naar het bos word super.
Een grote dikke poot van Storm
Wat leuk om te horen! Heel veel plezier in het bos vandaag en donderdag op het strand!
Lotus- Ratel
hoe gaat het nu met je ??
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
http://www.sterremaan.web-log.nl/
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Lieve allemaal,
Zaterdag is het dan zover. We hebben meer dan 900 kaarten. En zij daar heel blij mee. We hebben een aantal sponsoren. Waar wij ook heel erg blij mee zijn.
Ik kijk echt uit naar die dag. Nu flink wat energie vergaren.
Storm is er die dag ook bij. Omdat hij heel erg belangrijk is.
Verder, ja hebben wij eigenlijk alles in orde.
En, gaat het zoals ik de planning had bedacht.
Nu flink duimen dat ik het de gehele dag vol hou.
Ik heb er wel onwijs veel zin in. En ik hoop echt dat wij veel geld op gaan halen..
Zaterdag is het dan zover. We hebben meer dan 900 kaarten. En zij daar heel blij mee. We hebben een aantal sponsoren. Waar wij ook heel erg blij mee zijn.
Ik kijk echt uit naar die dag. Nu flink wat energie vergaren.
Storm is er die dag ook bij. Omdat hij heel erg belangrijk is.
Verder, ja hebben wij eigenlijk alles in orde.
En, gaat het zoals ik de planning had bedacht.
Nu flink duimen dat ik het de gehele dag vol hou.
Ik heb er wel onwijs veel zin in. En ik hoop echt dat wij veel geld op gaan halen..
Lieve, lieve, lieve Sterremaan!
Ik heb even het hele topic doorgelezen. Pffff, wat een heftige verhalen zeg. Ik vind het echt ontzettend klote voor je dat je uitbehandeld bent, daar schrok ik echt heel erg van En ik sluit me aan bij wat de anderen ook zeggen; wat ben je toch ook een vreselijk sterk, moedig, bijzonder persoon. Heel veel mensen (inclusief ikzelf) kunnen daar heel wat van leren! Ik vind het heel erg knap hoe je met alles omgaat... En ook ik vind je absoluut geen zeur! Het is helemaal niet erg als je hier lekker alles van je af komt schrijven...
Wat gaaf dat jullie al zoveel kaarten hebben voor het Drakenbootfestival! Ik ga mijn best doen om zaterdag langs te komen, al kan ik niks beloven. Mocht ik je niet zien zaterdag, dan wens ik je een hele fijne dag en een hoge opbrengst!
Ik heb even het hele topic doorgelezen. Pffff, wat een heftige verhalen zeg. Ik vind het echt ontzettend klote voor je dat je uitbehandeld bent, daar schrok ik echt heel erg van En ik sluit me aan bij wat de anderen ook zeggen; wat ben je toch ook een vreselijk sterk, moedig, bijzonder persoon. Heel veel mensen (inclusief ikzelf) kunnen daar heel wat van leren! Ik vind het heel erg knap hoe je met alles omgaat... En ook ik vind je absoluut geen zeur! Het is helemaal niet erg als je hier lekker alles van je af komt schrijven...
Wat gaaf dat jullie al zoveel kaarten hebben voor het Drakenbootfestival! Ik ga mijn best doen om zaterdag langs te komen, al kan ik niks beloven. Mocht ik je niet zien zaterdag, dan wens ik je een hele fijne dag en een hoge opbrengst!
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Stichting Leergeld!
» Als je een wens mag doen..
» Je mag één wens doen..
» laatste wens
» De wens van je kind
» Als je een wens mag doen..
» Je mag één wens doen..
» laatste wens
» De wens van je kind