Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gordel om in de auto?? of niet?

+50
Arwyn
Gizmo
Moezie
Chelle
Rouxxxe
Sneeuwvlok
VeryCherry
M-G
Lynn_
Alias
Blond
TGR
Sweety
minoessepoes
rapa nui
Shy
Bruintje Beer
silly-one
Flip Fluitketel
blondje1313
SnowWhite
Ella
_Lacey_
Serena
Chocolate Cookie
SuperGrover
Parisienne
Penny Blossom
Butterfly78
Lotus
Caramba
Makamba
Kqip
Toet
Roxi3
Rovine
TukTuk
Kiara
Sarah1985
Silver
_DoI
Inge
Jeanette
Baby
Lady4
Laquisia
Beachgirl
Shisha
Snoes
Mari
54 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Gordel om in de auto?? of niet? - Pagina 5 Empty Re: Gordel om in de auto?? of niet?

Bericht  Gizmo zo 3 apr 2011 - 19:53

Ik heb hem ook altijd om. Voelt inderdaad raar als je het niet zou doen. En het voelt veiliger.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gordel om in de auto?? of niet? - Pagina 5 Empty Re: Gordel om in de auto?? of niet?

Bericht  Arwyn zo 3 apr 2011 - 19:58

Ik rijd eigenlijk nooit zelf, maar dan heb ik sowieso mijn gordel om. In de passagiersstoel ook, maar als ik ooit eens achterin zit, wil ik het wel eens vergeten.. Best vreemd eigenlijk, want achterin is het net belangrijk natuurlijk.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jerry zo 3 apr 2011 - 20:42

Ik heb altijd m'n gordel om

Een vriendin van mij woont langs 'n kanaal. Moet dan eerst 'n heel stuk in het donker (Geen straatlantaarns) langs 't water rijden. Een heel naar stuk. Daar doet ze haar gordel altijd los. Redenatie: als ik dan in het water beland met m'n auto, kan ik er sneller uitkomen.

Mijn idee, als ze het water raakt, slaat ze met dr kop tegen 't stuur/raam, waardoor ze bewusteloos raakt en verzuipt dan vervolgens... Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  klavertje zo 3 apr 2011 - 22:14

Marin schreef:Ja ik doe altijd m'n gordel aan.

Als er geen gordel zou zijn, zou ik wel mee rijden hoor, maar het is wel gevaarlijker natuurlijk.

+1
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 22:17

Jerry schreef:Ik heb altijd m'n gordel om

Een vriendin van mij woont langs 'n kanaal. Moet dan eerst 'n heel stuk in het donker (Geen straatlantaarns) langs 't water rijden. Een heel naar stuk. Daar doet ze haar gordel altijd los. Redenatie: als ik dan in het water beland met m'n auto, kan ik er sneller uitkomen.

Mijn idee, als ze het water raakt, slaat ze met dr kop tegen 't stuur/raam, waardoor ze bewusteloos raakt en verzuipt dan vervolgens... Rolling Eyes
Haar idee, als ze op de kop komt te hangen en haar gordel slaat vast dan moet je een hele hoop moeite doen om dat ding door te snijden, want los wil die dan niet..

Gast
Gast

Bericht  Verde ma 4 apr 2011 - 7:47

Ik heb ook altijd mijn gordel om, vooral als ik zelf rij voel het ontzettend 'kaal' om zonder te rijden inderdaad. En spreek dan ook absoluut m'n passagiers aan op het omdoen van de gordel als ze het zelf niet doen. En als ik zelf meerijd met iemand, doe ik ook altijd mijn gordel om. Heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ergens geen gordel was, dus weet niet zeker wat ik dan zou doen. Ligt aan de afstand die gereden moet worden denk ik en de rijstijl van de chauffeur; voor zover ik die ken natuurlijk.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Jerry ma 4 apr 2011 - 20:47

_Donnaa schreef:
Jerry schreef:Ik heb altijd m'n gordel om

Haar idee, als ze op de kop komt te hangen en haar gordel slaat vast dan moet je een hele hoop moeite doen om dat ding door te snijden, want los wil die dan niet..

Mijn idee: ik koop wel 'n lifehammer voor dr smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 20:48

Heb ik ook, een lifehammer..

Dat ding ligt al 3 jaar in m`n kast :P

Gast
Gast

Bericht  Rumble ma 4 apr 2011 - 21:25

_Donnaa schreef:Heb ik ook, een lifehammer..

Dat ding ligt al 3 jaar in m`n kast :P

Kun je in ieder geval uit de kast komen, mocht dat nodig zijn nerd
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 22:14

Altijd, zonder rijd mijn man ook niet weg, geld ook voor de medepassagiert :P

Gast
Gast

Bericht  Butterfly78 ma 4 apr 2011 - 23:23

ABE schreef:
Butterfly78 schreef:
SuperGrover schreef:
Butterfly78 schreef:Voor bijna altijd. Soms niet, als ik klanten in de auto heb die ik niet vertrouw...

Achter altijd.
Ben je taxi-chauffeur? Dan is een gordel ook niet verplicht als je mensen vervoert.

Ja inderdaad, maar 9 van de 10 keer heb ik wel me gordel om hoor. Of ik de arm er overheen zodat ze niks kunnen maken. De gordel is een gewoonte van me.

Was het niet zo dat de taxichauffer niet verplicht is een gordel te dragen, maar hij/zij degene die ze moeten vervoeren, wel moeten wijzen op de gordel? Dat wanneer de passagier geen gordel draagt en er een aanhouding met de politie volgt, zij hun eigen bekeuring moeten betalen als ze hun gordel niet dragen? Zoiets staat me bij.

Met klanten in de auto ben je geen gordel verplicht omdat de klant je eventueel je met de gordel kan wurgen. (Eng idee...). Maar meestal klik ik hem vast en klanten doen mijn voorbeeld na. angel
Klanten moeten dacht ik wel de gordel omdoen, eventule bekeuring is voor de klant.
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 13:33

Zelf heb ik geen rijbewijs maar ik doe altijd mijn gordel aan in de auto. Hier in Costa Rica zelfs ook in de taxi's voor ritjes van 10 minuten, ze sjezen hier als gekken, bijna elke dag zie ik wel botsingen

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: