Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:Maple schreef:Jordana, ik lees het niet direct terug, maar heb je een definiteve keuze gemaakt?
Japs, Ik ga hem vertellen dat het huis de verkoop in gaat en onze testament en samenlevingscontract ontbonden gaat worden. Ik ga hem verlaten.
Wat knap dat je de knoop hebt doorgehakt, je mag trots op jezelf zijn, als je dat zo mag noemen in ieder geval.
Gast- Gast
Oh nee, als ik op forumsters doel, dan zou ik het niet plaatsen ..Maple schreef:_Donnaa schreef:Even wat anders..
Ik heb wat mensen op twitter die wekelijks wel 2-3 keer plaatsen dat ze niet fit zijn of ergens last van hebben ofzo.. Ik vind dat echt heel irritant..
Heb het vermoeden dat je o.a. op mij doelt, heb dat de laatste tijd wel gedaan, namelijk
Het is me van jou ook absoluut niet opgevallen trouwens hoor!
Gast- Gast
Dames, moet eht zeggen dat mijn hart gebroken aanvoelt en ik mezelf de afgelopen niet meer ben.
Ik ben moe van de strijd tussen ons. Het ja/niet spelletje. Ik kan hem nou absoluut niet meer gelukkig maken en ik zie hem nou ook meer als een vriend dan mijn vriend.
Ik ben moe van de strijd tussen ons. Het ja/niet spelletje. Ik kan hem nou absoluut niet meer gelukkig maken en ik zie hem nou ook meer als een vriend dan mijn vriend.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben echt heel trots op je lieverd! Wat een dappere keuze
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Moeilijk hoor maar dapper dat je die keuze hebt durven maken Jordana!
En over die statussen... Sommige delen wel erg persoonlijke dingen idd. Ik heb iemand in mijn lijst die altijd moet aangeven hoe vermoeiend ze het moederschap vindt. Ik heb ook iemand die al haar hartenzeer mbt de liefde moet melden. Het komt nogal zeurderig over op het moment dat je dat elke dag moet komen melden. Natuurlijk heeft iedereen weleens wat maar elke dag? Moet je dat elke dag met heel je FB delen? Ik deel eigenlijk alleen maar dingen waar ik blij over ben op FB en heel soms als er iets is waar ik me zorgen om maak... Nooit de dagelijkse ongemakken . Ik krijg daar een beetje dit idee bij haha:
En over die statussen... Sommige delen wel erg persoonlijke dingen idd. Ik heb iemand in mijn lijst die altijd moet aangeven hoe vermoeiend ze het moederschap vindt. Ik heb ook iemand die al haar hartenzeer mbt de liefde moet melden. Het komt nogal zeurderig over op het moment dat je dat elke dag moet komen melden. Natuurlijk heeft iedereen weleens wat maar elke dag? Moet je dat elke dag met heel je FB delen? Ik deel eigenlijk alleen maar dingen waar ik blij over ben op FB en heel soms als er iets is waar ik me zorgen om maak... Nooit de dagelijkse ongemakken . Ik krijg daar een beetje dit idee bij haha:
Gast- Gast
Lily, bybye!
Jordana, het is denk ik logisch dat je hart nu gebroken is. Het is niet dat je van de ene op de andere dag kan zeggen dat je totaal 0,0 geen gevoelens meer voor hem hebt. Je hebt ook een hele strijd moeten leveren en daar word je ook gewoon moe van, ik hoop dan ook echt dat je nu wat (innerlijke) rust kan vinden meid.
Jordana, het is denk ik logisch dat je hart nu gebroken is. Het is niet dat je van de ene op de andere dag kan zeggen dat je totaal 0,0 geen gevoelens meer voor hem hebt. Je hebt ook een hele strijd moeten leveren en daar word je ook gewoon moe van, ik hoop dan ook echt dat je nu wat (innerlijke) rust kan vinden meid.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik hoop dat je nu jezelf weer terug gaat vinden en helemaal aan jezelf gaat denken, wat je wilt, hoe je het wilt & waarom je het wilt.
Gast- Gast
Goeiemiddag dames!
Wie zat er ook alweer op Rummikub van facebook?
Ik kan nu niet verder,pas als ik crediets ga kopen,ja dáááág!!
Wie weet hoe ik verder kan zonder te betalen?
Wie zat er ook alweer op Rummikub van facebook?
Ik kan nu niet verder,pas als ik crediets ga kopen,ja dáááág!!
Wie weet hoe ik verder kan zonder te betalen?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
_Donnaa schreef:Ja, dan heb ik echt zoiets van 'laat je dan nakijken'..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Even wat anders..
Ik heb wat mensen op twitter die wekelijks wel 2-3 keer plaatsen dat ze niet fit zijn of ergens last van hebben ofzo.. Ik vind dat echt heel irritant..
Hoezo vind je dat irritant, dat ze dat elke keer benoemen?
Echt van die meiden 'ik weet niet of ik vanavond weg ga, ben niet zo fit'.
'Ik ben niet zo fit en nu moet ik straks ook nog werken'
'Pff, is het al 5 uur, ik voel me niet zo lekker vandaag, wat een lange dag'..
Zeur klaag steun, bah!
Oh ik kan daar ook zoooo slecht tegen! Ik heb 1 vriendin, die doet dat ook. Als ik haar spreek en vraag 'hoe gaat het?' is het altijd 'muah, gáát wel...' brrr.
Gast- Gast
Ik ben er vandoor meiden, ga spaghetti koken want mijn vriend komt zo thuis.
Fijne avond!
Fijne avond!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
De diagnose is al gesteld, dus jij hebt 'iets' neem ik aan..Jade schreef:_Donnaa schreef:Ja, dan heb ik echt zoiets van 'laat je dan nakijken'..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Even wat anders..
Zeur klaag steun, bah!
Waarom erger je je daaraan?
Ik ben ook bijna nooit fit.. maar na laten kijken heeft geen enkele zin De diagnose is toch al gesteld. Moet je dan maar altijd je bek houden?
Zij niet..
Gast- Gast
Niet gezien, niet gesproken, wil 'm ook niet zien en ook niet sprekenJordana schreef:Don: Mag ik vragen hoe het nou tussen jou en W gaat?
Gast- Gast
Duidelijk Donnaa, Ik heb half gemist wat er gebeurd is maar het is een duidelijk antwoord
Meennn, Ik ga een geldboom planten want de notariskosten zullen niet mals gaan worden voor het te gaan ontbinden
Meennn, Ik ga een geldboom planten want de notariskosten zullen niet mals gaan worden voor het te gaan ontbinden
Jordana- Ratel
Ja, ik heb het echt zwaar met hem gehad.. Weet niet wat er nu weer gebeurd is, maar hij wil niet bij de groep komen als ik er ben, niets leuks doen als ik mee ga, morgen niet naar een feestje van een vriend (hallo, het is zijn vriend) omdat ik er zal zijn etc.etc.
Dus ik ben het echt zat, met hoofdletters en uitroeptekens!
Ik wil ook een geldboom btw..
Dus ik ben het echt zat, met hoofdletters en uitroeptekens!
Ik wil ook een geldboom btw..
Gast- Gast
Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je zoiets heb van jaaaa zoek het is snel uit.
Als ik een geldboom vindt delen we dan? Ieder de helft
Isa: Ik laat me er niet door tegen houden. Gaat het al wat beter met je?
Als ik een geldboom vindt delen we dan? Ieder de helft
Isa: Ik laat me er niet door tegen houden. Gaat het al wat beter met je?
Jordana- Ratel
Na veel pijnstilling sluimert het alleen nog een beetje; ga zo eten maken, dat helpt hopelijk ook een beetje. En doe verder NIKS, alleen bank hangen, televisie kijken & forummen
Gast- Gast
Het is donderdag vandaag he (Ben echt al heel de week de dagen kwijt )
O dan ga ik vanavond de metalist en casel (of hoe je het schrijft) kijken.
Edit: Maple: Hoe is het met jou?
O dan ga ik vanavond de metalist en casel (of hoe je het schrijft) kijken.
Jordana- Ratel
_Donnaa schreef:De diagnose is al gesteld, dus jij hebt 'iets' neem ik aan..Jade schreef:_Donnaa schreef:Ja, dan heb ik echt zoiets van 'laat je dan nakijken'..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Even wat anders..
Zeur klaag steun, bah!
Waarom erger je je daaraan?
Ik ben ook bijna nooit fit.. maar na laten kijken heeft geen enkele zin De diagnose is toch al gesteld. Moet je dan maar altijd je bek houden?
Zij niet..
jaa.. dat wel inderdaad.. en zet het eigenlijk ook nooit op facebook en als mensen vragen hoe gaat is het meestal een standaard 'goed'. Maar echt irriteren doe ik me er niet aan..
Gast- Gast
Maple leeft weer! Hoest nog wel en als ik lach dan is het net alsof ik de afgelopen jaren drie pakjes per dag heb gerookt, zo'n rokersschaterlach , maar verder voel ik me gelukkig weer helemaal top. Middagje thuis in bed gisteren heeft me goed gedaan.Jordana schreef:
Gast- Gast
Goedenavond!
Gaddamme! Weer een mail gehad dat het ingeleverd ondernemingsplan nog niet goed is!
Gaddamme! Weer een mail gehad dat het ingeleverd ondernemingsplan nog niet goed is!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nouja, ik vind het soms wel eens irritant..
Maar sommige mensen hebben dat nou eenmaal, beetje zielig/zeuren..
Anyway.. Wat zou een pak van bijv. 100 bierviltjes kosten?
Maar sommige mensen hebben dat nou eenmaal, beetje zielig/zeuren..
Anyway.. Wat zou een pak van bijv. 100 bierviltjes kosten?
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: