Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Alex, je kunt ook op straatniveau alvast de weg bekijken. Dan herken je het al zodra je daar komt. Mij helpt dat echt als ik iets belangrijks heb zoals bv een sollicitatie. Dan maak ik me daar minder zorgen om.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Alex, je kunt ook op straatniveau alvast de weg bekijken. Dan herken je het al zodra je daar komt. Mij helpt dat echt als ik iets belangrijks heb zoals bv een sollicitatie. Dan maak ik me daar minder zorgen om.
Ik vertrek ook veel te vroeg dan, zodat ik zeker weet dat ik genoeg tijd heb
Gast- Gast
Hmm.. ik heb de H&M gebeld waarom mijn bestelling nog steeds niet is verzonden (20e geplaatst).. Zegt die vrouw dat er nog iets openstaat uit 2008!! ONMOGELIJK..
Ook leuk dat ze even laten weten waarom ze mijn bestelling niet verzenden. Nu wordt de hele zaak uitgezocht en Smikkell moet weer wachten.
Ook leuk dat ze even laten weten waarom ze mijn bestelling niet verzenden. Nu wordt de hele zaak uitgezocht en Smikkell moet weer wachten.
Gast- Gast
Dat is raar. Zijn ze een beetje laat mee, 2008. Heb je tussendoor nog wat besteld? Want dan slaat het helemaal op poep.
Gast- Gast
Of, Lexie, op de site kijken van waarjeheenmoet, daar staan vaak OV suggesties...
Gast- Gast
2008??? Zijn ze achterstallige dingen aan het wegwerken ofzo. Hoezo 3 jaar later...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dolores schreef:Of, Lexie, op de site kijken van waarjeheenmoet, daar staan vaak OV suggesties...
Via 9292 ov kun je het sowieso precies uitzoeken natuurlijk
Gast- Gast
Zo en dan zijn er ineens een aantal pagina's bij
Dikke knuffel voor Do vervelend dat je zo verdrietig was/bent vandaag
Alex succes op weg naar de intake.
Dikke knuffel voor Do vervelend dat je zo verdrietig was/bent vandaag
Alex succes op weg naar de intake.
Gast- Gast
tnx TD...
Ik ga even douchen, mss dan even minder pijn....
sorry dat ik zo zeur de laatste dagen...
Gast- Gast
Dolores schreef:tnx TD...
Ik ga even douchen, mss dan even minder pijn....sorry dat ik zo zeur de laatste dagen...
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Alex, je kunt ook op straatniveau alvast de weg bekijken. Dan herken je het al zodra je daar komt. Mij helpt dat echt als ik iets belangrijks heb zoals bv een sollicitatie. Dan maak ik me daar minder zorgen om.
Dat doe ik ook regelmatig met jongeren van mijn werk, super handig!
Smikkel, wel raar hoor van de H&M. Meestal krijg je daarover een brief tenminste ik had dat ook een keer en toen kreeg ik netjes een brief waarin stond dat ik eerst mijn rekening binnen zoveel dagen moet betalen anders zou mijn nieuwe bestelling komen te vervallen. Hopelijk weet je snel meer, vage sh*t
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:tnx TD...
Ik vind het niet zeuren hoor. Het is gewoon kut dus dan mag je dat gerust uiten hier.
Gast- Gast
Sja, ik kan de hele bestelling zo op naam van mijn zusje zetten, alleen ben ik bang dat er nu dingen tussenzitten die niet meer leverbaar zijn inmiddels.
Gast- Gast
Huh, dat is helemaal dan dom Smikkell, als je nog nooit besteld hebt. Wat heb je besteld?
Gast- Gast
Iemand die hier verstand heeft van belastingaangiftes? Moet voor morgen ingeleverd zijn, maar nu wil een vriend van me hem zaterdag pas doen. Stuurt hem ook nog via de post, niet via Digid. Zou de belastingdienst door die 2 dagen al beboeten?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Iemand die hier verstand heeft van belastingaangiftes? Moet voor morgen ingeleverd zijn, maar nu wil een vriend van me hem zaterdag pas doen. Stuurt hem ook nog via de post, niet via Digid. Zou de belastingdienst door die 2 dagen al beboeten?
Die regel zal er niet voor niks zijn, vóór 1 april. Maar dan vraag ej toch uitstel aan?
Gast- Gast
Het gaat maar om 2 dagen, en voor 1 april heeft hij het daar toch niet meer... Dan hebben ze het maandag. De post kan toch ook vertraagd zijn?
Zwoesj- Ratel
Is er echt al bijna een uur geen reactie of doet mijn internet gek?
Zwoesj: er staat een dagstempel op de post, maar ik geloof niet dat je beboet wordt, maar dat je niet voor 1 juli het geld terugkrijgt..
Zwoesj: er staat een dagstempel op de post, maar ik geloof niet dat je beboet wordt, maar dat je niet voor 1 juli het geld terugkrijgt..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Watskeburt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zwoesj schreef:Iemand die hier verstand heeft van belastingaangiftes? Moet voor morgen ingeleverd zijn, maar nu wil een vriend van me hem zaterdag pas doen. Stuurt hem ook nog via de post, niet via Digid. Zou de belastingdienst door die 2 dagen al beboeten?
Ze controleren er dit jaar extra op dat het op tijd binnen is, las ik ergens. Ik zou het nu doet, digitaal. Wat een onzin om het per post te doen. Why?
En idd, anders morgen even bellen en uitstel aanvragen.
Laatst aangepast door Zusje van Bert op do 31 maa 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeuj! Ik heb twee gaten geboord, 2 pluggen geplaatst en mijn lepelrek eraan geschroefd! En het hangt nog recht ook!
Women in control!
Women in control!
Gast- Gast
ABE schreef:Jeuj! Ik heb twee gaten geboord, 2 pluggen geplaatst en mijn lepelrek eraan geschroefd! En het hangt nog recht ook!
Women in control!
Nog nooit belastingaangifte gedaan...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat is het hier lekker rustig!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120