Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vind je reactie van net alles behalve vriendelijk.Try schreef:Ik heb mijn bed en tafel verkocht enzo, dus late reactie maar wat ik bedoelde met mijn post was dat ik nog steeds op jouw reactie wachten (want je zou later reageren), dat je dat nog niet gedaan had en dat ik me daarom bezwaard voelde te reageren in hetzelfde topic zeg maar, ik wil het uitgepraat hebben.
Over wat er gebeurd is: Ik ben nadat de fysio wegging nog op internet gezeten, mijn telefoon lag ergens anders (waar ik op dat moment dus niet bij kon, want ik kon toen nog niet lopen), ik ben in slaap gevallen, en toen ik wakker werd heeft mijn vader mij mijn telefoon gegeven. Daarop had ik twee smsjes van Smikkel, waarop ik de situatie heb uitgelegd en mijn excuses heb aangeboden.
Gast- Gast
ik weet het Isabella, maar de arts heeft me gezegd dat de medicatie tijd nodig heeft om echt optimaal te gaan werken...
En verdere onderzoeken kunnen pas als dit uit mijn systeem is....
Gast- Gast
Dolores schreef:ik weet het Isabella, maar de arts heeft me gezegd dat de medicatie tijd nodig heeft om echt optimaal te gaan werken...
En wat is tijd nodig hebben; is dat ongeveer verteld?
Gast- Gast
Ik ga er vandoor, even kijken hoe die mevrouw het in het hotel doet bij mijn geheime missie (mijn functie komt ook langs) - en daarna richting dromenland! Nog 1 dag (werk sinds zondag) en dan heb ik even vrij *jeej!*
Gast- Gast
Dolores schreef:De kuur is voor vijftien dagen....
Ik ben nu zes dagen bezig....
Oké, dan nog even proberen door te zetten en echt goed op tijd nemen die medicijnen. Ik denk aan je.
Gast- Gast
kan nog steeds niet op tafel...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dolores schreef:dank je wel Isabella!
Geen dank. Ik vind het namelijk echt rot voor je, je ogen zijn ook zo'n vervelende plek
Gast- Gast
Mja, hoe eigenwijs het ook klinkt: Ik werk liever dan dat ik thuis zit. Heb verder ook geen koorts, dus waarom zou ik thuisblijven? Eigenwijs, ik weet het...
Gast- Gast
Maple schreef:Mja, hoe eigenwijs het ook klinkt: Ik werk liever dan dat ik thuis zit. Heb verder ook geen koorts, dus waarom zou ik thuisblijven? Eigenwijs, ik weet het...
Dan op tijd gaan slapen, en morgen op een rustig tempo werken en kijken of het lukt!
Gast- Gast
en wij hebben wss alle stenen die je nodig hebt om uit te kunnen hahahawc-eend schreef:kan nog steeds niet op tafel...
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Als een van jullie uit gaat hebben jullie een hooooop punten binnen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
girli schreef:en wij hebben wss alle stenen die je nodig hebt om uit te kunnen hahahawc-eend schreef:kan nog steeds niet op tafel...
inderdaad
Gast- Gast
Thuiszitten is killing, daar word je geen aardig persoon vanMaple schreef:Mja, hoe eigenwijs het ook klinkt: Ik werk liever dan dat ik thuis zit. Heb verder ook geen koorts, dus waarom zou ik thuisblijven? Eigenwijs, ik weet het...
Gast- Gast
Ik heb na lang denken voor de verjaardag van mijn man een doos gemaakt met leuke dingetjes.
tot nu toe:
- Fles drank
- Tosti ijzer
- Geurtje
- Douchegel
- After shave balsem
- Lekkere dingetjes
- Tegeltje met leuke spreuk (gewoon ter decoratie in het pakket )
- Tijdschrift
Iemand nog leuke aanvullingen/ tips? Ik koop in elk geval nog flesje massage olie...
tot nu toe:
- Fles drank
- Tosti ijzer
- Geurtje
- Douchegel
- After shave balsem
- Lekkere dingetjes
- Tegeltje met leuke spreuk (gewoon ter decoratie in het pakket )
- Tijdschrift
Iemand nog leuke aanvullingen/ tips? Ik koop in elk geval nog flesje massage olie...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Thuiszitten is killing, daar word je geen aardig persoon vanMaple schreef:Mja, hoe eigenwijs het ook klinkt: Ik werk liever dan dat ik thuis zit. Heb verder ook geen koorts, dus waarom zou ik thuisblijven? Eigenwijs, ik weet het...
Haha nee, ik niet, geloof ik
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Zo.. Een i-Pad is best handig als je wat bij te lezen hebt..
En PM wil die niet eens aan haar man cadeau doen.
Gast- Gast
Welke film is het geworden Donnaa?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
sja, aadig kan ik mezelf niet noemen momenteelMaple schreef:Smikkell schreef:Thuiszitten is killing, daar word je geen aardig persoon vanMaple schreef:Mja, hoe eigenwijs het ook klinkt: Ik werk liever dan dat ik thuis zit. Heb verder ook geen koorts, dus waarom zou ik thuisblijven? Eigenwijs, ik weet het...
Haha nee, ik niet, geloof ik
Maar als je echt ziek bent is rust nemen misschien niet verkeerd.
Gast- Gast
Willen wel. Maar weet je wat die dingen kosten?!?!Alex schreef:_Donnaa schreef:Zo.. Een i-Pad is best handig als je wat bij te lezen hebt..
En PM wil die niet eens aan haar man cadeau doen.
Do: Goed idee, thnx
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: