Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik verveel me,
maar gelukkig is het er forum! Die helpt me door mijn SUPERSAAIE schooldag heen!
maar gelukkig is het er forum! Die helpt me door mijn SUPERSAAIE schooldag heen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
En een kopje thee ZvB?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoefde niet te wennen, was gelijk blij. Aan het feit dat ze samen waren heb ik veel meer moeten wennen...Alex schreef:Ben je net aan het idee gewend, haha ...
Ik ga dus ook echt niet hardlopen, ik zou gek zijn!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:
LP, ik moet ook meer drinken ja maar vind dat zo moeilijk... Ik heb vandaag nog niets gedronken. Ik zal zo maar een flesje water kopen in de pauze en op mijn bureau zetten. Is al meer dan niets.
.
Zowiezo moet je voldoende drinken! zo kun je nierstenen krijgen (en geloof me dat wil je niet )
Ik heb standaard een fles water op mijn bureau staan.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Tot hoelaat moet je burn?
Moezie- Kletskop
Thee drink ik niet zo graag eigenlijk, tis zo slecht voor mijn tanden en ik heb al een moeilijk gebit . Wel ben ik redelijk van de cola af, heel goed . Water moet het zijn dus!
Hier regent het al een tijdje. Nou ja, het lijkt nu wel wat droger, ik ga wel ff naar buiten zo.
Hier regent het al een tijdje. Nou ja, het lijkt nu wel wat droger, ik ga wel ff naar buiten zo.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik hoefde niet te wennen, was gelijk blij. Aan het feit dat ze samen waren heb ik veel meer moeten wennen...Alex schreef:Ben je net aan het idee gewend, haha ...
Hahaha, ja aan het feit dat het er twee zijn zou ik ook meer moeten wennen.
Regent het bij jou ook?
Try, ja het regent hier, en flink ook.
Gast- Gast
Ik ben ook even lunchen.. Smakelijk voor iedereen die gaat eten!!
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Zusje van Bert schreef:
LP, ik moet ook meer drinken ja maar vind dat zo moeilijk... Ik heb vandaag nog niets gedronken. Ik zal zo maar een flesje water kopen in de pauze en op mijn bureau zetten. Is al meer dan niets.
.
Zowiezo moet je voldoende drinken! zo kun je nierstenen krijgen (en geloof me dat wil je niet )
Oh dat wist ik niet... Ik drink al heel lang te weinig. Heb gewoon geen dorst en als ik meer drink moet ik heeeeeeel vaak naar de wc en dan stop ik er weer mee... Maar ik zal weer een poging doen . Sowieso schrijf je zonder z trouwens .
En eetse!
Laatst aangepast door Zusje van Bert op wo 30 maa 2011 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gelukkig hoef ik maar tot 12.45, maar ik ben al vanaf 10.15 al niets aan het doen.. Blegh!
Burn- Lady Post-a-lot
Zusje van Bert schreef:loontjes-power schreef:Zusje van Bert schreef:
.
Oh dat wist ik niet... Ik drink al heel lang te weinig. Heb gewoon geen dorst en als ik meer drink moet ik heeeeeeel vaak naar de wc en dan stop ik er weer mee... Maar ik zal weer een poging doen . Sowieso schrijf je zonder z trouwens .
En met 2x een s
Gast- Gast
Burn schreef:Gelukkig hoef ik maar tot 12.45, maar ik ben al vanaf 10.15 al niets aan het doen.. Blegh!
en ik moet nog tot 18u met niks te doen
Gast- Gast
Ja, op het eiland giet het ook... Hoop dat het eind van de middag droog is, moet echt de stad in. Ff bril uitzoekenAlex schreef:ProudMama schreef:Ik hoefde niet te wennen, was gelijk blij. Aan het feit dat ze samen waren heb ik veel meer moeten wennen...Alex schreef:Ben je net aan het idee gewend, haha ...
Hahaha, ja aan het feit dat het er twee zijn zou ik ook meer moeten wennen.
Regent het bij jou ook?
Try, ja het regent hier, en flink ook.
Gast- Gast
Gelukkig bestaat er RTL-gemist!
Burn- Lady Post-a-lot
Een bril voor jezelf, PM?
Ik heb alle telefoontjes die ik vandaag moest plegen gepleegd.
Oh nee, fuck, ik moet de huisarts nog even bellen ... Ga ik gelijk doen.
Ik heb alle telefoontjes die ik vandaag moest plegen gepleegd.
Oh nee, fuck, ik moet de huisarts nog even bellen ... Ga ik gelijk doen.
Gast- Gast
Ja, mag mijn lenzen niet meer zoveel dragen.
En een bril is nog verdraait duur ook
Gast- Gast
is het hier op het forum nou eigenlijk zo rustig of ligt dat aan mij? ik bedoel hier wordt gezellig gekletst maar op de rest van het forum is het maar stilletjes
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, mag mijn lenzen niet meer zoveel dragen.
ik weet niet of je nog eventjes kan wachten maar bij het huis hebben ze over een paar maandjes uitverkoop (moet zelf ook nog langsgaan om de datum te vragen) ik zocht nog een bril bijpassend bij m`n jurk voor de bruiloft en de verkoopster zei dat moet je over een tijdje terugkomen want dan is het uitverkoop en omdat ik vaste klant ben bij het huis krijg ik de eerste 3 dagen 60 of 70% korting.
Gast- Gast
Duur? Ik heb ieder jaar een bril voor €72ProudMama schreef:Ja, mag mijn lenzen niet meer zoveel dragen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Duur? Ik heb ieder jaar een bril voor €72ProudMama schreef:Ja, mag mijn lenzen niet meer zoveel dragen.
waar haal je die dan? of doe je mee met zo`n spaarsysteem bij de Hans Anders?
Gast- Gast
Mijn man moet ook eigenlijk een nieuwe bril, maar het is inderdaad zo duur. Het linkerpootje flikkert er elke keer vanaf, haha, erg irritant. Dus het is wel echt tijd voor een andere.
Gast- Gast
Ik heb een lensplan en ga ook een brilplan aanvragen._Donnaa schreef:Duur? Ik heb ieder jaar een bril voor €72ProudMama schreef:Ja, mag mijn lenzen niet meer zoveel dragen.
Maar nu heb ik dat dus nog niet, en moet echt zsm een bril. Een paar maanden wachten mocht niet meer..
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: