Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ah Jordana, dat is niet fijn om te horen natuurlijk. Het zat er wel aan te komen, maar ik kan me voorstellen dat het zo verdomd moeilijk moet zijn voor jou. Heb je nog met hem gepraat? En heb je de knoop doorgehakt?Jordana schreef:Weinig slaap en vandaag hard gewerkt. Moest invallen op de andere locatie en dus van uit de ene naar de andere.
En met vriend en ik is het aflopende zaak.
Lotus, vervelend dat je last hebt van vreetbuien. Kan je je wel "inhouden" dan zeg maar of moet je dan ook écht wat eten?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Weet je al waarom je vreetbuiten hebt?
(ik ken je gevoel omdat ik me niet goed in mijn vel voel heb ik ze ook maar ik kan ze wel goed onderdrukken maar ik zou ook het liefste van alles naar binnen werken)
Ik kan ze tot nu toe ook onderdrukken gelukkig, maar ik word gek van de constante drang om te eten. Ik weet wel zo ongeveer waar het mee te maken heeft, geloof ik. Alleen weet ik nog niet goed hoe ik de drang blijvend kan verminderen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Snoes schreef:Ah Jordana, dat is niet fijn om te horen natuurlijk. Het zat er wel aan te komen, maar ik kan me voorstellen dat het zo verdomd moeilijk moet zijn voor jou. Heb je nog met hem gepraat? En heb je de knoop doorgehakt?Jordana schreef:Weinig slaap en vandaag hard gewerkt. Moest invallen op de andere locatie en dus van uit de ene naar de andere.
En met vriend en ik is het aflopende zaak.
Ik heb vandaag helaas niet kunnen vragen aan mijn ouders of ik weer naar ze toe kon. Ik denk dat ik ze zo maar is even bel.
We praten de laatste dagen best veel. Hij vraagt me nou ook echt dingen en ik geef daar eerlijk antwoord op.
De knoop is voor mij doorgehakt alleen voor mijn vriend totaal niet.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lotus schreef:Jordana schreef:Weet je al waarom je vreetbuiten hebt?
(ik ken je gevoel omdat ik me niet goed in mijn vel voel heb ik ze ook maar ik kan ze wel goed onderdrukken maar ik zou ook het liefste van alles naar binnen werken)
Ik kan ze tot nu toe ook onderdrukken gelukkig, maar ik word gek van de constante drang om te eten. Ik weet wel zo ongeveer waar het mee te maken heeft, geloof ik. Alleen weet ik nog niet goed hoe ik de drang blijvend kan verminderen.
Ik heb mijzelf aangeleerd dat ik dan een glas water pak en die leeg drink. Dat heeft mij ontzettend geholpen
Jordana- Ratel
goed van je dat je ze kan onderdrukken en misschien helpt het om op een kauwgom te kauwen? of een lolli, dan heb je wel iets in je mond.
Gast- Gast
Mja, ik drink veel en dat helpt het wel een beetje te onderdrukken. Kauwgom helpt soms ook wel even. Maar de drang blijft terug komen. Het slaat echt nergens op.
Lotus- Ratel
Ik vind het heel knap van je Jordana, dat je deze beslissing toch hebt genomen. Het lijkt me echt ontzettend moeilijk, jullie hadden al zolang wat, een huis samen, dat maakt het niet gemakkelijker allemaal natuurlijk. Maar, en dat is natuurlijk wel belangrijk, je moet natuurlijk kiezen voor je eigen geluk.
Jammer dat je vriend het niet kan accepteren. Wil hij er nu wel voor gaan vechten plots dan?
Jammer dat je vriend het niet kan accepteren. Wil hij er nu wel voor gaan vechten plots dan?
Snoes- Lady Post-a-lot
Jade schreef: Wat goed dat je een beslissing hebt genomen Jordana!!
+1
Lotus- Ratel
Snoes schreef:
Ja nou opeens wel ja. Hij laat zich de laatste dagen van zijn beste kant zien en hij doet het echt om alles goed te maken.
Ik ben ook trots op mijzelf maar nou de rest nog
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Snoes schreef:
Ja nou opeens wel ja. Hij laat zich de laatste dagen van zijn beste kant zien en hij doet het echt om alles goed te maken.
maar besef je.. dat het niet in zn aard ligt.. en dat hij weer zn oude ik wordt met de tijd!
Gast- Gast
Jade schreef:Jordana schreef:Snoes schreef:
maar besef je.. dat het niet in zn aard ligt.. en dat hij weer zn oude ik wordt met de tijd!
Tuurlijk besef ik dat en ik word ook echt verscheurd van jaaa zal ik hem nog eccchhhhhtttt niet noggggg een kans geven? Gevoel zegt nee,verstand twijfelt maar dat is echt zo moeilijk.
Jordana- Ratel
Je mag best trots zijn op jezelf Jordana. En de periode die nu komt zal wel zwaar zijn, dubbel zo zwaar misschien omdat jullie ook nog vanalles moeten regelen met jullie huis en notaris wellicht. Maar daar kom je wel overheen, al zal het ook zijn tijd nodig hebben. Ik hoop ook dat je beseft (en dit is niet lullig bedoelt hoor) dat hij NU gewoon even zo is, maar dat hij wellicht weer in het oude patroon valt, een mens kan je niet (veel) veranderen. Heel veel sterkte meid!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik snap dat je twijfelt omdat het lijkt dat ie er nu weer wel voor wil gaan maar zoals hierboven al gezegd wordt hij zal na verloop van tijd toch weer in zijn oude ritme terugvallen.
Gast- Gast
Ja, dan heb ik echt zoiets van 'laat je dan nakijken'..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Even wat anders..
Ik heb wat mensen op twitter die wekelijks wel 2-3 keer plaatsen dat ze niet fit zijn of ergens last van hebben ofzo.. Ik vind dat echt heel irritant..
Hoezo vind je dat irritant, dat ze dat elke keer benoemen?
Echt van die meiden 'ik weet niet of ik vanavond weg ga, ben niet zo fit'.
'Ik ben niet zo fit en nu moet ik straks ook nog werken'
'Pff, is het al 5 uur, ik voel me niet zo lekker vandaag, wat een lange dag'..
Zeur klaag steun, bah!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Even wat anders..
Ik heb wat mensen op twitter die wekelijks wel 2-3 keer plaatsen dat ze niet fit zijn of ergens last van hebben ofzo.. Ik vind dat echt heel irritant..
Heb het vermoeden dat je o.a. op mij doelt, heb dat de laatste tijd wel gedaan, namelijk
Laatst aangepast door Maple op do 31 maa 2011 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ohh haha een soort van verderop buurmeisje.. Op een gegeven moment valt het dan op he?!Giacomo schreef:_Donnaa schreef:Even wat anders..
Wie, wie , wie?
Gast- Gast
Ja dat weet ik en dat houd ik absoluut ook echt goed in mijn hoofd. Van natuurlijk wilt hij dat het goed komt maar zal hij niet weer in zijn oude patroon vervallen vandaar dat ik ook echt twijfel. Ik geef nog wel om hem daar niet van maar niet meer hoe ik altijd deed.
Jordana- Ratel
_Donnaa schreef:Ja, dan heb ik echt zoiets van 'laat je dan nakijken'..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Even wat anders..
Hoezo vind je dat irritant, dat ze dat elke keer benoemen?
Echt van die meiden 'ik weet niet of ik vanavond weg ga, ben niet zo fit'.
'Ik ben niet zo fit en nu moet ik straks ook nog werken'
'Pff, is het al 5 uur, ik voel me niet zo lekker vandaag, wat een lange dag'..
Zeur klaag steun, bah!
Waarom erger je je daaraan?
Ik ben ook bijna nooit fit.. maar na laten kijken heeft geen enkele zin De diagnose is toch al gesteld. Moet je dan maar altijd je bek houden?
Gast- Gast
Don: Mag ik vragen hoe het nou tussen jou en W gaat?
Jordana- Ratel
Jordana, ik lees het niet direct terug, maar heb je een definiteve keuze gemaakt?
Gast- Gast
Maple schreef:Jordana, ik lees het niet direct terug, maar heb je een definiteve keuze gemaakt?
Japs, Ik ga hem vertellen dat het huis de verkoop in gaat en onze testament en samenlevingscontract ontbonden gaat worden. Ik ga hem verlaten.
Jordana- Ratel
Ik ga je vanavond even PM-en. Maar wat ontzettend knap dat je de keuze uiteindelijk hebt durven maken.Jordana schreef:Maple schreef:Jordana, ik lees het niet direct terug, maar heb je een definiteve keuze gemaakt?
Japs, Ik ga hem vertellen dat het huis de verkoop in gaat en onze testament en samenlevingscontract ontbonden gaat worden. Ik ga hem verlaten.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: