Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Maple leeft weer! Hoest nog wel en als ik lach dan is het net alsof ik de afgelopen jaren drie pakjes per dag heb gerookt, zo'n rokersschaterlach .Jordana schreef:
Edit: Maple: Hoe is het met jou?
Ik wist het wel van je, Jij stiekeme roker Jaa nou komt de aap uit de mouw.
Nee hoor geintje. Ik ga je zo is even pmen (wil wat kwijt )
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pff, wat haat ik boodschappen doen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Burn, wat is er niet goed aan? Kan ik je ergens mee helpen? Ik heb ook ondernemingsplan moeten schrijven en heb hem met een 8 afgerond.
Maple, dat vind ik echt fijn om te lezen.
Maple, dat vind ik echt fijn om te lezen.
Gast- Gast
Donna,
Dat hoeft niet heel veel te kosten, (volgens mij) maar ik neem ze altijd van het werk mee, liggen vaak gesponsorde dingen. Een heel eeerlijk antwoord kan ik je dus niet geven..
Isabella, Ik heb geen idee wat er niet goed aan is, van alles niet, heb een hele lang e-mail teruggekregen (samen met mijn groepje.
Dat hoeft niet heel veel te kosten, (volgens mij) maar ik neem ze altijd van het werk mee, liggen vaak gesponsorde dingen. Een heel eeerlijk antwoord kan ik je dus niet geven..
Isabella, Ik heb geen idee wat er niet goed aan is, van alles niet, heb een hele lang e-mail teruggekregen (samen met mijn groepje.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat stom zeg Burn, Ik hoop dat het snel duidelijk wordt wat er mis is en dat jullie het nog kunnen veranderen.
Jordana- Ratel
Burn schreef:Donna,
Nee volgens mij is het ook niet heel duur.. Zaterdag is een vriend van me jarig en we gaan in zijn auto een doek spannen (voor naar achter en de zijkanten) en daar dan allemaal bierviltjes op storten.. Zo lijkt het dan net of ligt de hele auto vol viltjes, maar ze liggen dan dus op dat doek.. Hij heeft een soort liefde met bierviltjes.. Overal heeft hij bierviltjes liggen en hij loopt ook altijd de kroeg uit met 6/7 van die dingen..
Anyway.. Bierviltjes dus, die moeten we even bij Hanos halen zometeen
Laatst aangepast door _Donnaa op do 31 maa 2011 - 5:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Donna http://nl.opitec.com/opitec-web/articleNumber/422239/kwka/la/cbw/p/1;jsessionid=DBA43E3233A56061E5974BB2C8B35192.tomcat1
Gast- Gast
Niemand kan mij helpen met facebook Rummikub??
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
We hebben een nieuwe deadline voor dinsdag, maar het geldt al wel als herkansing, dus klopt het hierna niet dan wordt het een brief schrijven naar de examencommissie..
En we hebben wel een hele lijst met verbeter punten meegekregen, ik vind ze onzin, maar goed. het zal toch maar moeten!
En we hebben wel een hele lijst met verbeter punten meegekregen, ik vind ze onzin, maar goed. het zal toch maar moeten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat is er met je blackberry ?
Zwerver- Ratel
Haha, leuk idee Donnaa! Ik wil elke keer nog Dwab zeggen.
WC-eend, vind je het echt zo erg? Ik vind het leuk om te doen Hoezo vind je het niet leuk?
Maple, oude rookster!
WC-eend, vind je het echt zo erg? Ik vind het leuk om te doen Hoezo vind je het niet leuk?
Maple, oude rookster!
Gast- Gast
wc-eend schreef:Wat is er met je blackberry ?
Ik heb er geen een, die kan ik van iemand overkopen, maar wil weten hoe die is.
Gast- Gast
Zo, ben er ook weer.
Echo was goed, zo ver ze kunnen zien zijn allebei de kindjes gezond!!
Bril is gekocht, mag volgende week ophalen...
Gast- Gast
Oh ik las verkeerd, Wat wil je weten over die blackberry haha
Zwerver- Ratel
Burn schreef:We hebben een nieuwe deadline voor dinsdag, maar het geldt al wel als herkansing, dus klopt het hierna niet dan wordt het een brief schrijven naar de examencommissie..
Okée, succes ermee! Anders hoor ik het wel. Waar gaat het over?
Gast- Gast
wc-eend schreef:Oh ik las verkeerd, Wat wil je weten over die blackberry haha
Of dat type goed is, en fijn in het gebruik. OF dat hij te 'oud' is.
Gast- Gast
Handig.. Ik kwam alleen maar sites tegen om ze zelf te drukken en dat is duur, maargoed dat zoek ik ook niet..Isabella schreef:Donna http://nl.opitec.com/opitec-web/articleNumber/422239/kwka/la/cbw/p/1;jsessionid=DBA43E3233A56061E5974BB2C8B35192.tomcat1
Ben benieuwd wat voor prijs we zo zien als we daar zijn..
Gast- Gast
Blackberry Curve is een prima toestel. Al ben ik zelf de bold gewend en dan wil je echt geen curve. Het is wat trager. De toetsen maken best veel lawaai. Buiten dat vind ik dat ook wel een leuk toestel
Wat vragen ze er voor?
Wat vragen ze er voor?
Zwerver- Ratel
ProudMama schreef:Zo, ben er ook weer.
Wat zal dat een ontzettend fijn gevoel zijn
Jordana- Ratel
wc-eend schreef:Blackberry Curve is een prima toestel. Al ben ik zelf de bold gewend en dan wil je echt geen curve. Het is wat trager. De toetsen maken best veel lawaai. Buiten dat vind ik dat ook wel een leuk toestel
Wat vragen ze er voor?
Rond de 100 euro.
Gast- Gast
Gefeliciteerd PM, is toch wel een felicitatie waar toch?!
Ennuh, gelukt bij Hans Anders met wat korting, of niet?
Ennuh, gelukt bij Hans Anders met wat korting, of niet?
Gast- Gast
Ja, is het ook!
En ze zijn al zo groot geworden . Nog een kwestie van een paar cm groeien en ze gaan m'n ribben blauw schoppen....
En ze zijn al zo groot geworden . Nog een kwestie van een paar cm groeien en ze gaan m'n ribben blauw schoppen....
Gast- Gast
Geeft niks, daar hebben meer mensen last vanIsabella schreef:Haha, leuk idee Donnaa! Ik wil elke keer nog Dwab zeggen.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: