Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Dat vind ik heel rot, Gia...
En zeker omdat ik zo anders over je denk, en ik denk heel veel mensen met mij...
Weet je, een hogere opleiding, goede studie, volgen.... eigenlijk is het een kwestie van mazzel...
Als je redelijk 'vooraan stond toen de hersens werden uitgedeeld' en dan ook nog de kunde hebt deze goed in te kunnen zetten, dan kun je dus een hogere opleiding volgen...
Maar je hersens, je intelligentie, is wel voor een heel groot deel aangeboren...
Je kunt leren en lezen en jezelf ontwikkelen tot je een ons weegt, wat je niet hebt, kun je wat dat betreft niet maken...
Daarmee bedoel ik dus niet dat mensen die geen hogere opleiding hebben gedaan niet intelligent zijn, ik bedoel puur dat de mensen die m wel doen wel voor een groot deel gewoon mazzel hebben dat ze slim zijn...
Já, je moet ervoor werken, maar je hebt ook wel gewoon een bepaald niveau gekregen in je printplaatje...
En zeker omdat ik zo anders over je denk, en ik denk heel veel mensen met mij...
Weet je, een hogere opleiding, goede studie, volgen.... eigenlijk is het een kwestie van mazzel...
Als je redelijk 'vooraan stond toen de hersens werden uitgedeeld' en dan ook nog de kunde hebt deze goed in te kunnen zetten, dan kun je dus een hogere opleiding volgen...
Maar je hersens, je intelligentie, is wel voor een heel groot deel aangeboren...
Je kunt leren en lezen en jezelf ontwikkelen tot je een ons weegt, wat je niet hebt, kun je wat dat betreft niet maken...
Daarmee bedoel ik dus niet dat mensen die geen hogere opleiding hebben gedaan niet intelligent zijn, ik bedoel puur dat de mensen die m wel doen wel voor een groot deel gewoon mazzel hebben dat ze slim zijn...
Já, je moet ervoor werken, maar je hebt ook wel gewoon een bepaald niveau gekregen in je printplaatje...
Gast- Gast
Ik ben het eens met Do.. Bij ons zat het niet op het printplaatje.. Alleen bij m`n middenste broer, die heeft alle intelligentie gekregen en direct maar universiteit gedaan..
Gast- Gast
Maar ook andere factoren (zoals financien) spelen daar in mee..Dolores schreef:Dat vind ik heel rot, Gia...
Gast- Gast
Lieve meiden, ik ga slapen. Dit gaat me boven m'n pet, ik weet echt niet wat ik moet zeggen zonder dom over te komen.
Tot morgen!
Tot morgen!
Gast- Gast
Ik mis je nu al... (en ik mis Reva) Truste xxxAlex schreef:Lieve meiden, ik ga slapen. Dit gaat me boven m'n pet, ik weet echt niet wat ik moet zeggen zonder dom over te komen.
Tot morgen!
Gast- Gast
-knipperdeknip!-
Laatst aangepast door Giacomo op wo 30 maa 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar Gia, in je hele relaas lees ik niet een factor waaraan jij zelf schuld had....
Jij bent niet de loser.... de situatie wel...
Gast- Gast
Sorry James, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil alleen zeggen dat ik je een prachtig persoon vind, een mooi mens en superslim. Het zal vast niks toevoegen aan wat jij vertelde enzo, maar ik vind het dus ik wilde het even zeggen.
Laatst aangepast door Alex op wo 30 maa 2011 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga offline.. Ben er nog niet uit wat ik ga doen..
Ben je nu bij W of is het iemand anders?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Ik moet ineens zo hard huilen.
Maar meisje toch waarom dan?
Merai- Ratel
Dolores schreef:Maar Gia, in je hele relaas lees ik niet een factor waaraan jij zelf schuld had....
Heel erg +1, de een heeft het nou eenmaal gemakkelijker dan de ander maar dat is in geen enkel opzicht een keuze of aan jou te wijten!
Merai- Ratel
Dolores schreef:Maar Gia, in je hele relaas lees ik niet een factor waaraan jij zelf schuld had....
Misschien niet. Maar het voelt wel oneerlijk. Vraag me af waarom het altijd zo'n gevecht moet zijn. Het gaat nooit eens soepeltjes.
Gast- Gast
Alex schreef:Sorry James, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil alleen zeggen dat ik je een prachtig persoon vind, een mooi mens en superslim. Het zal vast niks toevoegen aan wat jij vertelde enzo, maar ik vind het dus ik wilde het even zeggen.
Thanks Lexie. En Merai en Do ook!
Gast- Gast
Hmmm, mijn reactie aan Giacomo is niet doorgekomen door de splitsing van het topic en nu vind ik de juiste woorden niet meer.
Het ging er iig over dat ik juist vind dat Gio, ondanks haar achtergrond, zoveel voor elkaar heeft gekregen, en ik door mensen zoals Gio bezef dat ik ook nog steeds kan behalen wat ik wil, ook al verloopt het niet soepel en op mijn manier. In mijn ogen is Gio juist een voobeeld. Al snap ik je onrust wel omdat ik die zelf ook ervaar...
Het ging er iig over dat ik juist vind dat Gio, ondanks haar achtergrond, zoveel voor elkaar heeft gekregen, en ik door mensen zoals Gio bezef dat ik ook nog steeds kan behalen wat ik wil, ook al verloopt het niet soepel en op mijn manier. In mijn ogen is Gio juist een voobeeld. Al snap ik je onrust wel omdat ik die zelf ook ervaar...
Gast- Gast
Bij iemand anders. W. spreek ik niet meer en hij doet steeds weirder, dus daar ben ik echt goed klaar mee..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ik ga offline.. Ben er nog niet uit wat ik ga doen..
Gast- Gast
Ik denk niet dat er een antwoord op je waarom-vraag is, Gia...
Want er is nooit een reden die fair genoeg is...
Want er is nooit een reden die fair genoeg is...
Gast- Gast
Giacomo schreef:Dolores schreef:Maar Gia, in je hele relaas lees ik niet een factor waaraan jij zelf schuld had....
Misschien niet. Maar het voelt wel oneerlijk. Vraag me af waarom het altijd zo'n gevecht moet zijn. Het gaat nooit eens soepeltjes.
Dat gevoel heb ik ook heel lang gehad, zo'n waarom heb ik dit nou weer gevoel, maar uiteindelijk helpt het je niet om zo te denken. Alles wat je hebt meegemaakt heeft je ook de veerkracht gegeven om te komen waar je nu staat: Je bent een onwijs sterke vrouw, moeder van een prachtzoon, hebt een fijn huwelijk voor zover ik dat kan beoordelen, je hebt zoveel dingen wél heel goed voor elkaar.
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Bij iemand anders. W. spreek ik niet meer en hij doet steeds weirder, dus daar ben ik echt goed klaar mee..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ik ga offline.. Ben er nog niet uit wat ik ga doen..
Ja dat dacht ik ook maar kon het niet bedenken dus vandaar mijn vraag Gelukkig ben ik helemaal niet nieuwsgierig
Merai- Ratel
Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij als voorbeeld ziet, want ik weet niet waarin . Maar wel lief dat je dat vindt Smikkie! Je klinkt trouwens echt een stuk positiever dan maanden geleden. Fijn!
Gast- Gast
Merai schreef:Giacomo schreef:Dolores schreef:Maar Gia, in je hele relaas lees ik niet een factor waaraan jij zelf schuld had....
Dat gevoel heb ik ook heel lang gehad, zo'n waarom heb ik dit nou weer gevoel, maar uiteindelijk helpt het je niet om zo te denken. Alles wat je hebt meegemaakt heeft je ook de veerkracht gegeven om te komen waar je nu staat: Je bent een onwijs sterke vrouw, moeder van een prachtzoon, hebt een fijn huwelijk voor zover ik dat kan beoordelen, je hebt zoveel dingen wél heel goed voor elkaar.
Het helpt me inderdaad niet, maar het gevoel komt wel heel vaak bovendrijven. En nu ben ik natuurlijk 10 keer meer emotioneel door die rothormonen. Waar ik overigens helemaal klaar mee ben. Plus dat de kans op zwangerschap zo ontzettend klein is, echt niet geinig meer.
Maar ik heb wel een nieuwe topcombi gevonden voor yoghurt. Sinaasappel + rozijntjes + yoghurt. Jaahaa, is echt lekker!
Gast- Gast
Hahaha, nee.. Kwam zaterdag een jongen tegen waar ik in 2008 echt gigantisch verliefd op was.. Er zijn toen wel dingen gebeurd, maar hij had toen nog shit met z`n ex en dat ging niet lekker allemaal..Merai schreef:_Donnaa schreef:Bij iemand anders. W. spreek ik niet meer en hij doet steeds weirder, dus daar ben ik echt goed klaar mee..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ik ga offline.. Ben er nog niet uit wat ik ga doen..
Ja dat dacht ik ook maar kon het niet bedenken dus vandaar mijn vraag Gelukkig ben ik helemaal niet nieuwsgierig
Dus vanavond hebben we wat afgesproken.. Hij was even z`n broer thuisbrengen, dus ik ga nu echt offline
Gast- Gast
Sorry chica's, ik zal er over op houden. Is ook niet echt een gezellig onderwerp
Gast- Gast
Giacomo schreef:Merai schreef:Giacomo schreef:Dolores schreef:Maar Gia, in je hele relaas lees ik niet een factor waaraan jij zelf schuld had....
Het helpt me inderdaad niet, maar het gevoel komt wel heel vaak bovendrijven. En nu ben ik natuurlijk 10 keer meer emotioneel door die rothormonen. Waar ik overigens helemaal klaar mee ben. Plus dat de kans op zwangerschap zo ontzettend klein is, echt niet geinig meer.
Maar ik heb wel een nieuwe topcombi gevonden voor yoghurt. Sinaasappel + rozijntjes + yoghurt. Jaahaa, is echt lekker!
Ik weet ook wel dat het makkelijker is gezegd dan gedaan . Logisch toch dat die rothormonen een rol spelen? Hopelijk pakt het goed uit voor jullie!
Merai- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: