Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Voelde ik me ook maar postiever!Giacomo schreef:Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij als voorbeeld ziet, want ik weet niet waarin . Maar wel lief dat je dat vindt Smikkie! Je klinkt trouwens echt een stuk positiever dan maanden geleden. Fijn!
Maar ik zie Gio als iemand die vecht en ook dingen heeft bereikt. Ja, het ging je niet makkelijk af, super pijnlijk dat de meiden in je omgeving zo'n ander leven hadden, jammer van die foute studiekeuzen (weet daar alles van) maar je doet het allemaal wel. Je laat je niet heel makkelijk uit het veld slaan en combineert wel een gezin met studie en werk. En al denk ik dat het in de praktijk een stuk minder mooi en makkelijk is en dat er best veel gebeurt in je leven, kom je nog steeds over als een fijn, slim en sterk persoon. Tuurlijk had het allemaal veel beter gekund en klinkt het niet zo makkelijk als wij hier lezen, maar ik teken er voor al ik ooit zo ver kom..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, nee.. Kwam zaterdag een jongen tegen waar ik in 2008 echt gigantisch verliefd op was.. Er zijn toen wel dingen gebeurd, maar hij had toen nog shit met z`n ex en dat ging niet lekker allemaal..Merai schreef:_Donnaa schreef:Bij iemand anders. W. spreek ik niet meer en hij doet steeds weirder, dus daar ben ik echt goed klaar mee..Merai schreef:_Donnaa schreef:Ik ga offline.. Ben er nog niet uit wat ik ga doen..
Ben je nu bij W of is het iemand anders?
Ja dat dacht ik ook maar kon het niet bedenken dus vandaar mijn vraag Gelukkig ben ik helemaal niet nieuwsgierig
Dus vanavond hebben we wat afgesproken.. Hij was even z`n broer thuisbrengen, dus ik ga nu echt offline
Ooh daar heb ik geloof ik wel wat over gelezen Nou veel plezier hoor
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Voelde ik me ook maar postiever!Giacomo schreef:Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij als voorbeeld ziet, want ik weet niet waarin . Maar wel lief dat je dat vindt Smikkie! Je klinkt trouwens echt een stuk positiever dan maanden geleden. Fijn!
Maar ik zie Gio als iemand die vecht en ook dingen heeft bereikt. Ja, het ging je niet makkelijk af, super pijnlijk dat de meiden in je omgeving zo'n ander leven hadden, jammer van die foute studiekeuzen (weet daar alles van) maar je doet het allemaal wel. Je laat je niet heel makkelijk uit het veld slaan en combineert wel een gezin met studie en werk. En al denk ik dat het in de praktijk een stuk minder mooi en makkelijk is en dat er best veel gebeurt in je leven, kom je nog steeds over als een fijn, slim en sterk persoon. Tuurlijk had het allemaal veel beter gekund en klinkt het niet zo makkelijk als wij hier lezen, maar ik teken er voor al ik ooit zo ver kom..
+1 en Smikkell komt er ook
Merai- Ratel
Geeft toch niks, James! Dat mag je toch gewoon kwijt hier?
Merai, ik heb m'n post aangepast, wil even niet dat het weer om mij draait.
Maar ik vind jullie allemaal zo lief en daarom moest ik even huilen. En omdat ik gewoon zo kut in m'n vel zit.
Maar ik vind jullie allemaal zo lief en daarom moest ik even huilen. En omdat ik gewoon zo kut in m'n vel zit.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Voelde ik me ook maar postiever!Giacomo schreef:Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij als voorbeeld ziet, want ik weet niet waarin . Maar wel lief dat je dat vindt Smikkie! Je klinkt trouwens echt een stuk positiever dan maanden geleden. Fijn!
Right back at ya! Maar Smik, hoezo ben je niet ''zover'' als ik ben dan?
Gast- Gast
Alex schreef:Geeft toch niks, James! Dat mag je toch gewoon kwijt hier?
voor jou dan!
Merai- Ratel
Alex schreef:Geeft toch niks, James! Dat mag je toch gewoon kwijt hier?
Samen even uitjanken
Gast- Gast
Maple, als je dit nog leest. Mag ik vragen wat de reden is dat jullie toch nog niet voor een kindje gaan? Ik vond het zoo fijn voor je dat het zo ver was, en baalde echt met je mee dat het toen niet door gegaan is.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Maple, als je dit nog leest. Mag ik vragen wat de reden is dat jullie toch nog niet voor een kindje gaan? Ik vond het zoo fijn voor je dat het zo ver was, en baalde echt met je mee dat het toen niet door gegaan is.
Wacht, ik pm je wel even want ik zie je niet meer online
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik ben ff van mn apropo... Ik heb potverdorie de hele dag sjans gehad van een Roemeen/Duitser die bij mij op school zit.
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd, en naar nog wat meer dingen..Giacomo schreef:Maple, als je dit nog leest. Mag ik vragen wat de reden is dat jullie toch nog niet voor een kindje gaan? Ik vond het zoo fijn voor je dat het zo ver was, en baalde echt met je mee dat het toen niet door gegaan is.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik ben ff van mn apropo... Ik heb potverdorie de hele dag sjans gehad van een Roemeen/Duitser die bij mij op school zit.
Spannend !
Merai- Ratel
smikk zoals ik net ook al zei. Jij hebt al zoveel bereikt voor jezelf is het misschien niet zo. Maar als ik nu zie wat je allemaal doet. De stappen die je hebt ondernomen. Daar is zo veel lef voor nodig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Goedenavond
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Smikkie, ik herken je gevoel dus van er niet bij horen voor je gevoel. En inderdaad, dat je achter loopt ofzo. Het is geen wedstrijd, maar toch voelt het zo. Het is balen dat je niet alle mogelijkheden hebt gekregen die je nodig had. Van jou weet ik ook dat je niet op je familie kan bouwen. Dat is echt klote. Maar ik vraag me af, waarom kan jij je voor bepaalde dingen dan niet aanmelden? Ik heb nl nog nooit gehoord dat je dat niet kan op basis van studieniveau?
Gast- Gast
Smikkell, we hebben het er donderdag al over gehad maar het lijkt me echt belangrijk dat je gaat proberen te regelen dat ze je bij het mw verder helpen met de vakken die je eigenlijk al afgerond hebt. Door bureaucratie hoeft er geen tijd van jou verloren te gaan, hoe sneller je uit die omgeving weg bent hoe beter.
Merai- Ratel
SleepingBeauty schreef:Goedenavond
Hallo!
Merai- Ratel
Ik vind je woorden van net ook echt fijn, lief dat je me aansprak. Ik zie ook best dat ik er dingen zijn die ik wel heb bereikt, maar blijf 't wel oneerlijk vinden dat ik van zo ver moest komen en moet vechten voor dingen die voor anderen normaal zijn. Ik heb zoveel dromen, plannen en ambities, daar onbreekt het niet aan. Het kost alleen gewoon zoveel moeite om daar te komen en soms vraag ik me af of het wel mogelijk is. Mensen zoals Giacomo en Merai geven me dan wel hoop. Daarnaast ben ik mezelf echt voorbij gelopen en soms zelfs een beetje vergeten.Fairytale schreef:smikk zoals ik net ook al zei. Jij hebt al zoveel bereikt voor jezelf is het misschien niet zo. Maar als ik nu zie wat je allemaal doet. De stappen die je hebt ondernomen. Daar is zo veel lef voor nodig.
Gast- Gast
Smikeltjesmak:
Ik vind het wel knap dat je dan wel zo doorzet. Je hebt veel wilskracht en discipline. Dat lees ik. Ik kan aan je merken dat je zo graag weer een normaal leven wilt hebben. Je bent er wel degelijk van bewust van je doelen en je verlangens. Je bent bewust van je sterke en zwakke kanten. Maar wat ik vaak lees is dat als er iets tegen valt dat dat hetgene is wat je zo naar beneden laat halen, terwijl het met jou krachtige persoonlijkheid het helemaal niet zo hoeft te zijn en kan zijn. Het zijn de eerste stappen die je moeten motiveren om datgene te doen wat je wilt doen. Je hoeft niet gelijk alles te doen, maar een beetje tegelijk. Daar moet je rekening mee houden als je weet wat je zwaktes en sterke kanten wel zijn.
Ik vind het wel knap dat je dan wel zo doorzet. Je hebt veel wilskracht en discipline. Dat lees ik. Ik kan aan je merken dat je zo graag weer een normaal leven wilt hebben. Je bent er wel degelijk van bewust van je doelen en je verlangens. Je bent bewust van je sterke en zwakke kanten. Maar wat ik vaak lees is dat als er iets tegen valt dat dat hetgene is wat je zo naar beneden laat halen, terwijl het met jou krachtige persoonlijkheid het helemaal niet zo hoeft te zijn en kan zijn. Het zijn de eerste stappen die je moeten motiveren om datgene te doen wat je wilt doen. Je hoeft niet gelijk alles te doen, maar een beetje tegelijk. Daar moet je rekening mee houden als je weet wat je zwaktes en sterke kanten wel zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind je woorden van net ook echt fijn, lief dat je me aansprak. Ik zie ook best dat ik er dingen zijn die ik wel heb bereikt, maar blijf 't wel oneerlijk vinden dat ik van zo ver moest komen en moet vechten voor dingen die voor anderen normaal zijn. Ik heb zoveel dromen, plannen en ambities, daar onbreekt het niet aan. Het kost alleen gewoon zoveel moeite om daar te komen en soms vraag ik me af of het wel mogelijk is. Mensen zoals Giacomo en Merai geven me dan wel hoop. Daarnaast ben ik mezelf echt voorbij gelopen en soms zelfs een beetje vergeten.Fairytale schreef:smikk zoals ik net ook al zei. Jij hebt al zoveel bereikt voor jezelf is het misschien niet zo. Maar als ik nu zie wat je allemaal doet. De stappen die je hebt ondernomen. Daar is zo veel lef voor nodig.
Wat dat betreft verschillen wij niet zo erg hoor
Gast- Gast
Zo, mijn avond zit er op... Ik heb mijn belastingaangifte gedaan (ik krijg bijna 3000 euro terug, yay!) en met vriendinnen uit Zuid-Afrika en Amerika gesproken. Ik ga ze beiden binnenkort (april en juni) zien dus we hadden het een en ander te bespreken. Die uit Amerika spreek ik wel vaker, Zuid-Afrika zijn de gesprekken veel moeizamer helaas (qua verbinding). Nu ben ik gesloopt en ik moet nog drie dagen werken! Morgenavond naar het revalidatiecentrum, vrijdag borrelen... Ik kijk uit naar het weekend!
Giac, ik herken je gevoel maar niet naar mezelf toe zeg maar. Een vriendin van mij kan soms ook zo praten. Dan zegt ze dat ik een huis heb bv maar ze kijkt te veel naar wat anderen hebben en niet naar zichzelf. Zij heeft een lieve vent bv die alles voor haar doet en ze zijn er al jaren voor elkaar. Dat is zo veel mooier dan een eigen woning, denk ik dan. Laat je niet zo leiden door wat andere mensen hebben en jij niet. Kijk naar wat je wel hebt. Je hebt een prachtige zoon, een lieve vriend. Ondanks dat het niet altijd even makkelijk gaat heb je het wel mooi voor elkaar. Probeer positief te blijven.
Giac, ik herken je gevoel maar niet naar mezelf toe zeg maar. Een vriendin van mij kan soms ook zo praten. Dan zegt ze dat ik een huis heb bv maar ze kijkt te veel naar wat anderen hebben en niet naar zichzelf. Zij heeft een lieve vent bv die alles voor haar doet en ze zijn er al jaren voor elkaar. Dat is zo veel mooier dan een eigen woning, denk ik dan. Laat je niet zo leiden door wat andere mensen hebben en jij niet. Kijk naar wat je wel hebt. Je hebt een prachtige zoon, een lieve vriend. Ondanks dat het niet altijd even makkelijk gaat heb je het wel mooi voor elkaar. Probeer positief te blijven.
Gast- Gast
Gast- Gast
I know..Giacomo schreef:Smikkell schreef:Ik vind je woorden van net ook echt fijn, lief dat je me aansprak. Ik zie ook best dat ik er dingen zijn die ik wel heb bereikt, maar blijf 't wel oneerlijk vinden dat ik van zo ver moest komen en moet vechten voor dingen die voor anderen normaal zijn. Ik heb zoveel dromen, plannen en ambities, daar onbreekt het niet aan. Het kost alleen gewoon zoveel moeite om daar te komen en soms vraag ik me af of het wel mogelijk is. Mensen zoals Giacomo en Merai geven me dan wel hoop. Daarnaast ben ik mezelf echt voorbij gelopen en soms zelfs een beetje vergeten.Fairytale schreef:smikk zoals ik net ook al zei. Jij hebt al zoveel bereikt voor jezelf is het misschien niet zo. Maar als ik nu zie wat je allemaal doet. De stappen die je hebt ondernomen. Daar is zo veel lef voor nodig.
Wat dat betreft verschillen wij niet zo erg hoor
Gast- Gast
Merai schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik ben ff van mn apropo... Ik heb potverdorie de hele dag sjans gehad van een Roemeen/Duitser die bij mij op school zit.
Spannend !
Ja dat was het wel. Het was jammer dat die de hele tijd Engels tegen me sprak en soms hem niet kon begrijpen. Ennnnn dat ie niet zo aantrekkelijk is en dat ik momenteel NIET opzoek ben naar een relatie.
We raakten aan de praat toen ik de Xplora binnen liep en een werkplekje zocht. Het viel hem op dat ik er elke dag kwam en hij vroeg zich af wat ik er kwam doen en zo raakte ik aan de praat met hem. Hij vroeg hoe ik heette en hoe oud ik ben. Maar eigenlijk moest ik op dat moment studeren. Op een gegeven moment gooide hij een briefje naar me toe met mn (verkeerd gespelde) naam erop en toen ik het briefje open vrouwde was er een boter-kaas-eieren-spelletje erop getekend. En zo zaten we de hele tijd te praten, spelen, praten, studeren en praten.
Aan het eind van de dag speelde hij een spelletje met mij waarbij ik van hem 8 voorwerpen uit mn tas moest halen. Op een gegeven moment stopte hij mij een briefje toe met zn nummer op.
ik vond het wel grappig, maar tegelijkertijd best wel gênant. Ik ben helemaal niet bezig met liefde en relaties, laat staan dat ik er nu op zoek naar ben.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: