Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Totdat ze zeker weet dat haar man vreemd gaat..._Donnaa schreef:Totdat je er over een paar jaar achterkomt dat het allemaal veel mooier leek dan dat het was..ProudMama schreef:Tuurlijk, vriendin van mij heeft dé baan, dé man, dé bankrekening enz en ziet er ook nog geweldig uit. Dan voel ik me zó onbenullig...Giacomo schreef:Giacomo schreef:Bluh ik voel me suf. Spreek net weer een oude vriendin die net is afgestudeerd. En dan niet zomaar een studie, maar echt geneeskunde enzo. Kom ik aan..Kennen jullie dat gevoel?
Kent niemand dit gevoel?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Tuurlijk, vriendin van mij heeft dé baan, dé man, dé bankrekening enz en ziet er ook nog geweldig uit. Dan voel ik me zó onbenullig...Giacomo schreef:Giacomo schreef:Bluh ik voel me suf. Spreek net weer een oude vriendin die net is afgestudeerd. En dan niet zomaar een studie, maar echt geneeskunde enzo. Kom ik aan..Kennen jullie dat gevoel?
Kent niemand dit gevoel?
Misschien heeft ze achter de gordijntjes ook wel de ruzies, de man met minnares en de stiekeme vreetbuien....
Niks is wat het lijkt.....
Jij hebt straks dé tweeling!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee dat heb ik nooit.. Ik heb helemaal geen opleiding..Giacomo schreef:Giacomo schreef:Bluh ik voel me suf. Spreek net weer een oude vriendin die net is afgestudeerd. En dan niet zomaar een studie, maar echt geneeskunde enzo. Kom ik aan..Kennen jullie dat gevoel?
Kent niemand dit gevoel?
Maar nee, ik heb daar geen last van.. Ik hecht geloof ik niet zoveel waarde aan studie/studeren..
Ik ben echt jaloers op mensen die dat niet hebben..
Gast- Gast
Giacomo schreef:Ben ik dus niet de enige.. Ja zo voelt het inderdaad Do. Alsof je ineens krimpt. Zo van: hmm dus wat heb ik nou gepresteerd op dit gebied? Ehhhhhhhhhhhhh.......
Rotgevoel...
En ik kan nu wel al jouw voordelen en positieve dingen gaan noemen.... maar ik kan dat gevoel niet volledig wegmaken....
Bedenk dan maar dat een opleiding niet alles zegt voor de toekomst...
Ik heb ook dé opleiding.... laatste keer dat ik keek hielp het me niks vooruit...
En kijk naar Donnaa met haar prachtbaan....
Gast- Gast
Ja, maar zo zit het niet altijd. Het is niet altijd zo dat die mensen ineens iets vreselijks mee maken ofzo. Sommige mensen hebben het ook gewoon voor elkaar.
Gast- Gast
Tuurlijk, ieder huisje...Dolores schreef:ProudMama schreef:Tuurlijk, vriendin van mij heeft dé baan, dé man, dé bankrekening enz en ziet er ook nog geweldig uit. Dan voel ik me zó onbenullig...Giacomo schreef:Giacomo schreef:Bluh ik voel me suf. Spreek net weer een oude vriendin die net is afgestudeerd. En dan niet zomaar een studie, maar echt geneeskunde enzo. Kom ik aan..Kennen jullie dat gevoel?
Kent niemand dit gevoel?
Misschien heeft ze achter de gordijntjes ook wel de ruzies, de man met minnares en de stiekeme vreetbuien....
Niks is wat het lijkt.....
Jij hebt straks dé tweeling!
Ja, maar of dat nou op het lijstje 'verdiensten' staat?
Gast- Gast
Ik ben jaloers op mijn klasgenoten omdat ze bijna allemaal al een gelukkig gezinnetje hebbenGiacomo schreef:_Donnaa schreef:Nee dat heb ik nooit.. Ik heb helemaal geen opleiding..Giacomo schreef:Giacomo schreef:Bluh ik voel me suf. Spreek net weer een oude vriendin die net is afgestudeerd. En dan niet zomaar een studie, maar echt geneeskunde enzo. Kom ik aan..Kennen jullie dat gevoel?
Kent niemand dit gevoel?
Maar nee, ik heb daar geen last van.. Ik hecht geloof ik niet zoveel waarde aan studie/studeren..
Ik ben echt jaloers op mensen die dat niet hebben..
Gast- Gast
Ik denk PM dat jij na de bevalling, het krijgen van een tweeling, absoluut zult rekenen tot 'verdiensten'
Gast- Gast
Dolores schreef:Giacomo schreef:Ben ik dus niet de enige.. Ja zo voelt het inderdaad Do. Alsof je ineens krimpt. Zo van: hmm dus wat heb ik nou gepresteerd op dit gebied? Ehhhhhhhhhhhhh.......
Rotgevoel...
En ik kan nu wel al jouw voordelen en positieve dingen gaan noemen.... maar ik kan dat gevoel niet volledig wegmaken....
Bedenk dan maar dat een opleiding niet alles zegt voor de toekomst...
Ik heb ook dé opleiding.... laatste keer dat ik keek hielp het me niks vooruit...
En kijk naar Donnaa met haar prachtbaan....
Ja, maar toch.
Ben onderhand zo onzeker over mezelf. Kan geen studie afmaken, kan geen baan vinden enigzins op niveau. Had mezelf gewoon anders gezien 5 jaar geleden, op deze leeftijd zeg maar. Ik stel mezelf gewoon erg teleur. K*tgevoel.
Gast- Gast
Giacomo, ons gras is ook gewoon groen hoor, dat moet je goed onthouden..
Ik heb niks te klagen en kan ook echt niet 'jaloers' zijn op mensen met een hoge studie ofzo.
Maar dat komt misschien omdat ik die ambities ook niet echt heb..
Ik heb niks te klagen en kan ook echt niet 'jaloers' zijn op mensen met een hoge studie ofzo.
Maar dat komt misschien omdat ik die ambities ook niet echt heb..
Gast- Gast
Ja, dan misschien wel eventjes...Dolores schreef:Ik denk PM dat jij na de bevalling, het krijgen van een tweeling, absoluut zult rekenen tot 'verdiensten'
Maar in mijn opinie krijg je nogsteeds kinderen. Al krijg je ze niet kado...
Een baan verdien je, een huis/ baan/ salaris verdien je...
Gast- Gast
Absoluut.. Er zijn ook zeker mensen die het echt goed voor elkaar hebben, maarja dat verschil zal er altijd zijn..Giacomo schreef:Ja, maar zo zit het niet altijd. Het is niet altijd zo dat die mensen ineens iets vreselijks mee maken ofzo. Sommige mensen hebben het ook gewoon voor elkaar.
Gast- Gast
Giacomo schreef:
Ja, maar toch.
Ben onderhand zo onzeker over mezelf. Kan geen studie afmaken, kan geen baan vinden enigzins op niveau. Had mezelf gewoon anders gezien 5 jaar geleden, op deze leeftijd zeg maar. Ik stel mezelf gewoon erg teleur. K*tgevoel.
Maar....waar ben jij wél goed in?
Misschien kun je idd geen studie afmaken, maar de laatste keer dat ik keek, zijn jouw studiemogelijkheden/omstandigheden ook niet bepaald je-van-het.
Wat betreft de banen, tenzij jij mij nu gaat wijsmaken dat jij in je eentje verantwoordelijk bent voor de economische crisis, liggen de banen gewoon niet echt voor het oprapen...
Ik kan wel dingen noemen, die mij best 'jaloers' (dat gevoel ken ik niet, maar dat ik ook zo zou willen zijn zeg maar) maken, die jij wel hebt, wel kunt...wel doet...
Gast- Gast
En daarom doe ik dus (absoluut niet lullig bedoeld) geen studie of opleiding..Giacomo schreef:
Ik weet niet wat ik 'later' wil worden.. Ik weet niet eens in welke richting ik moet denken.. De twee studies waar ik aan begonnen ben, ben ik heel snel gestopt omdat ik er dood ongelukkig van werd.. Je stelt jezelf inderdaad keer op keer teleur.. Omdat je denkt het niet te kunnen, te falen of dat er iets mis met je is, want 'iedereen' maakt z`n opleiding toch op rolletjes af?
Nou no offece, maar als ik m`n vrienden en vriendinnen soms hoor zeuren over stufi en zeikende leraren en 1000 verslagen die ze moeten maken, voor een opleiding waarvan ze niet eens weten wat ze er mee willen of dat ze niets met de opleiding gaan doen, alleen om een papiertje te hebben dan denk ik;
Je hebt dan straks wel een strak diploma, maar doodongelukkig ben je ook.. Joepiedepoepie..
Dan maar een drop out zonder diploma, i don`t care.. Ik verdien wel goed, heb een auto onder m`n kont en straks een huis met allemaal nieuwe spullen..
Zo, dat lucht op, whaha!
Gast- Gast
Eerlijk gezegd weet ik het de laatste tijd niet goed meer waar ik goed in ben. Probeer het altijd wel van de positieve kant te bekijken, maar vind het wel moeilijk. Heb het gevoel alsof ik overal voor moet vechten, studie, 2e kindje, baan. Het voelt gewoon even niet tof.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En daarom doe ik dus (absoluut niet lullig bedoeld) geen studie of opleiding..Giacomo schreef:
Ik weet niet wat ik 'later' wil worden.. Ik weet niet eens in welke richting ik moet denken.. De twee studies waar ik aan begonnen ben, ben ik heel snel gestopt omdat ik er dood ongelukkig van werd.. Je stelt jezelf inderdaad keer op keer teleur.. Omdat je denkt het niet te kunnen, te falen of dat er iets mis met je is, want 'iedereen' maakt z`n opleiding toch op rolletjes af?
Nou no offece, maar als ik m`n vrienden en vriendinnen soms hoor zeuren over stufi en zeikende leraren en 1000 verslagen die ze moeten maken, voor een opleiding waarvan ze niet eens weten wat ze er mee willen of dat ze niets met de opleiding gaan doen, alleen om een papiertje te hebben dan denk ik;
Je hebt dan straks wel een strak diploma, maar doodongelukkig ben je ook.. Joepiedepoepie..
Dan maar een drop out zonder diploma, i don`t care.. Ik verdien wel goed, heb een auto onder m`n kont en straks een huis met allemaal nieuwe spullen..
Zo, dat lucht op, whaha!
Nou, ik vind het knap dat je dat kan denken hoor! Lijkt me ook heerlijk als ik nu gewoon lekker gelukkig was met mijn bijbaantje bij de thuiszorg. Maar dat ben ik niet, omdat ik weet dat ik meer kan. En ik weet ook héél goed wat ik ''later'' wil gaan worden. Het is alleen inderdaad soms zo'n lijdensweg haha.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Het voelt gewoon even niet tof.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Gia, ik bedoel dit niet lullig maar....
Kán het zijn dat alle hormonen die door het volgen van je traject door je heenrazen, ook een bepaalde invloed hebben op dat gevoel?
Ik bedoel dat echt heus niet denigrerend, ook niet alsof ik je gevoel in zijn algeheel niet serieus neem, ik vraag het me gewoon af...
Want ik 'ken' je een beetje als de 'keuze-goeroe' en ik merk inderdaad dat je veranderd bent...
Kán het zijn dat alle hormonen die door het volgen van je traject door je heenrazen, ook een bepaalde invloed hebben op dat gevoel?
Ik bedoel dat echt heus niet denigrerend, ook niet alsof ik je gevoel in zijn algeheel niet serieus neem, ik vraag het me gewoon af...
Want ik 'ken' je een beetje als de 'keuze-goeroe' en ik merk inderdaad dat je veranderd bent...
Gast- Gast
Ik kom weer even binnenvallen, het leren heeft toch geen zin . Giacomo, heb je mijn berichtje op fb al gelezen? Ik heb juist heel veel respect voor hoe je het allemaal doet!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dolores schreef:Gia, ik bedoel dit niet lullig maar....
Nee, dit gevoel heb ik al jaren helaas.
Edit: alleen ik uit het normaal gesproken niet zo snel. De hormonen zullen wel meewerken dat ik het nu wel doe
Laatst aangepast door Giacomo op wo 30 maa 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Precies..Merai schreef:Ik kom weer even binnenvallen, het leren heeft toch geen zin . Giacomo, heb je mijn berichtje op fb al gelezen? Ik heb juist heel veel respect voor hoe je het allemaal doet!
Gast- Gast
Smikkell schreef:
*
(niet quoten)
Daarom ga je bij je volgende gesprek even navragen wat ze voor je kunnen betekenen in het afronden van die twee vakken die je al gehaald hebt. En niet voor nu, nu zijn er andere prioriteiten, maar gewoon voor straks, omdat je het verdiend hebt!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik denk dat daar het grote verschil ook zit.. Jij hebt wel grote ambities zeg maar en dan is het denk ik ook wel logisch als je een soort van jaloezie voelt als iemand iets heeft wat jij graag zou willen hebben/halen.. Of in ieder geval, iets op dat niveau of dat je kan zeggen 'nu heb ik het goed voor elkaar'..Giacomo schreef: Nou, ik vind het knap dat je dat kan denken hoor! Lijkt me ook heerlijk als ik nu gewoon lekker gelukkig was met mijn bijbaantje bij de thuiszorg. Maar dat ben ik niet, omdat ik weet dat ik meer kan. En ik weet ook héél goed wat ik ''later'' wil gaan worden. Het is alleen inderdaad soms zo'n lijdensweg haha.
Ik heb dat al, op m`n huisje na.. Ik weet niet wat ik wil en heb ook geen ambities om een hoge opleiding te doen, dus dat is wel een groot verschil dan..
Maar jij hebt nu ook wel alles tegelijk natuurlijk..
Gast- Gast
Die school en opleiding en alles wat daar is gebeurd zijn echt 50% van mijn probleem nu. Ik wéét gewoon dat ik zoveel beter in mijn vel ga zitten als ik een opleiding van mijn keuze en niveau zou kunnen gaan volgen. Ja, ik heb hulp nodig, dat ontken ik niet en dat wil ik ook, maar dit heeft daar echt in meegespeelt.Merai schreef:Smikkell schreef:
*
(niet quoten)
Daarom ga je bij je volgende gesprek even navragen wat ze voor je kunnen betekenen in het afronden van die twee vakken die je al gehaald hebt. En niet voor nu, nu zijn er andere prioriteiten, maar gewoon voor straks, omdat je het verdiend hebt!
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: