Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Wat leuk! Gaaf ook dat jullie gaan zingen voor het goede doel! Ik ben zelf pianiste bij een koor, officieel een kerkkoor, maar we zingen eigenlijk alleen popnummers, haha. We hebben zelfs een heel combo (drum, sax en trompet).Sjaantje schreef:Momenteel 26 actieve leden, allemaal dames, we zingen vierstemmig. En jij?Suus schreef:Oh, wat leuk! Ik zit ook bij een popkoor, maar wij zijn heel klein Hoe groot is je koor?
Ik lees het vanavond nog wel even terug, moet nu echt de pc afsluiten
Doeidoei!
Snoes! Het bevalt heel goed! De badkamer is jammer genoeg nog niet af, dus we moeten nog even doorploeteren, maar ach, je kan niet alles hebben he :-) Hoe is het met jou dan? Ik lees af en toe iets over thuis zitten en erg moe zijn enzo, maar het echte verhaal mis ik steeds omdat er dan sterretjes staan, haha. Ik ga m'n best doen om snel weer eens op je mail/PM te reageren trouwens!
Gast- Gast
Gewaagde bewering, haha. Sommige mensen kunnen écht niet zingen! Maar ik ben wel met je eens dat de meeste mensen die beweren niet te kunnen zingen, gewoon iets minder mooi zingenVeryCherry schreef:Iedereen kan zingen, alleen bij de een klinkt het mooier dan bij de ander
Gast- Gast
VC! Tsja, zo heb ik het nog nooit bekeken!
Is er trouwens al een foto waar jij helemaal op staat in je nieuwe jurkje??
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat is waar, maar sommige mensen kunnen inderdaad écht niet zingen, mijn vriend bijvoorbeeld Hij weet het ook wel van zichzelf, maar in zijn hoofd klinkt het wel mooi zegt hij. Maar als hij een opname hoort is hij het wel met mij (en iedereen verder) eensVergeet-me-nietje schreef:Gewaagde bewering, haha. Sommige mensen kunnen écht niet zingen! Maar ik ben wel met je eens dat de meeste mensen die beweren niet te kunnen zingen, gewoon iets minder mooi zingenVeryCherry schreef:Iedereen kan zingen, alleen bij de een klinkt het mooier dan bij de ander
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Burn schreef: VC! Tsja, zo heb ik het nog nooit bekeken!
Dus gewoon, hup, bij een koor jij!
Nope, heb nog geen complete foto, maar ik ga morgen aan mijn vriend vragen of hij die wil maken voor we naar het feestje gaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Alex schreef:Ben je net aan het idee gewend, haha ...
Ik ga dus ook echt niet hardlopen, ik zou gek zijn!
Ik ga vanavond gewoon hoor, regen of niet, laat me niet tegenhouden! Alleen die ene keer toen zelfs mijn ondergoed en sokken nat waren, dat was niet zo prettig.
Laatst aangepast door Jen_ op do 31 maa 2011 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha! Ik ga er over nadenken!
Leuk!
Leuk!
Burn- Lady Post-a-lot
Jen_ goed bezig!!
Ik ga straks ook nog ff zumba doen.. heb ik het deze week in totaal 4 uurtjes gedaan
Ik ga straks ook nog ff zumba doen.. heb ik het deze week in totaal 4 uurtjes gedaan
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Jen_ goed bezig!!
Zo dat is ook goed! Daar verbrand je echt heel veel calorien mee, nog meer dan hardlopen!
Gast- Gast
Doe maar rustig aan Vergeet-me-nietje, het heeft geen haast.
*
*
Laatst aangepast door Snoes op do 31 maa 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
hallo dames ik ben er weer. Zo te zien niet veel gemist alleen praat over auto`s en snoes toch best wel heftig dan
Gast- Gast
Jen_ schreef:loontjes-power schreef:Jen_ goed bezig!!
Zo dat is ook goed! Daar verbrand je echt heel veel calorien mee, nog meer dan hardlopen!
Ja en het is zo leuk... Maar zodra het dalijk zomer is wil ik ook gaan hardlopen
Moezie- Kletskop
Ooh Snoes, wat ontzettend naar.
Ik vind het goed dat je nu wat rust neemt voor jezelf en dingen op een rijtje probeert te zetten. Wil je niet liever naar een andere baan zoeken of wil je daar blijven?
Ik vind het goed dat je nu wat rust neemt voor jezelf en dingen op een rijtje probeert te zetten. Wil je niet liever naar een andere baan zoeken of wil je daar blijven?
Gast- Gast
Wow wat heftig zeg. Ik wist wel dat je niet lekker in je vel zat op je werk, maar dat het zo erg was, had ik niet door. Wel fijn dat je je gesteund kunt voelen door de mensen om je heen. Ben je nu op zoek naar ander werk of ga je eerst proberen om rustig weer te integreren in je huidige baan? Die studie die je eventueel wilde gaan doen was van de baan toch?
Gast- Gast
Hmmm, nu moet ik me toch echt is aan gaan kleden hoor... Totaal geen zin in! Gelukkig ga ik straks samen met mijn vriend boodschappen doen, dan hoef ik niet alleen te sjouwen...
Storm, ik ben druk bezig met het zoeken van een andere baan (sorry, heb het verhaal al zovaak neergezet dat ik sommige punten vergeet aan te halen). Ik heb deze week al 10 sollicitaties de deur uitgedaan en kijk elke dag of er nog nieuwe bijkomen. Ik heb ook spontane sollicitaties gestuurd, in de hoop dat... Ik wil daar niet meer blijven werken, maar ik kan ook niet zonder inkomen vallen, we hebben net een huis gekocht dus. Ik wil dus echt wel blijven vechten om te kunnen werken, maar niet ten koste van alles. Daarom dat ik zsm ander werk wil vinden, maar het is niet gemakkelijk natuurlijk.
Vergeet-me-nietje, ja ik heb in mijn mailtje naar jou nooit echt verteld hoe het écht in elkaar zat allemaal. Wel dat ik niet lekker in mijn vel zat inderdaad, maar niet dat het zo erg was, dus dat kon je niet weten hoor. Ik ben idd op zoek naar ander werk, zie mijn reactie naar Storm. De studie is inderdaad van de baan, dat had ik al verteld?
Vergeet-me-nietje, ja ik heb in mijn mailtje naar jou nooit echt verteld hoe het écht in elkaar zat allemaal. Wel dat ik niet lekker in mijn vel zat inderdaad, maar niet dat het zo erg was, dus dat kon je niet weten hoor. Ik ben idd op zoek naar ander werk, zie mijn reactie naar Storm. De studie is inderdaad van de baan, dat had ik al verteld?
Snoes- Lady Post-a-lot
Heftig hoor Snoes. Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, maar sterkte en succes!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Oh snoes wat naar voor je!!
Ik hoop echt voor jou dat je snel een baan kan vinden die wel leuk is!!
Ik hoop echt voor jou dat je snel een baan kan vinden die wel leuk is!!
Moezie- Kletskop
Snoes, ik weet even niet wat ik zeggen moet, dus:
VC; Dat scheelt alweer dat je samen gaat boodschappen doen!
VC; Dat scheelt alweer dat je samen gaat boodschappen doen!
Burn- Lady Post-a-lot
Yup, dat smste mijn vriend, want dan hoef ik ook niet door de regen. Heel lief ^^ Alleen moet ik nu wel door de regen om mijn zoontje uit school te halen, denk dat ik het maar combineer met de hond uitlaten.
Jullie hoeven ook niets te zeggen hoor, die knuffels doen al veel
Snoes- Lady Post-a-lot
achja parapluutje mee en dan valt het toch wel mee? Hier waait het erg hard maar regenen doet het niet echt.
En snoes, hopelijk vind je snel ander werk
En snoes, hopelijk vind je snel ander werk
Gast- Gast
Ja van die studie had ik inderdaad ergens gelezen. Ik hoop voor je dat je heel snel een andere baan vindt, want dit is natuurlijk niks zo
Gast- Gast
Misschien knap ik zelfs wel op van de regen, want ik ben zo duf als een konijn
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: