Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Uhmmm, geen?Tullow schreef:Welke film is het geworden Donnaa?
We hebben even in de kroeg gezeten, biertje gedronken (ik een rosé biertje natuurlijk) en toen zouden we bij hem thuis film gaan kijken, maar zijn ouders zaten buiten met de vuurkorf en wat hapjes en drankjes en zn broer was thuis met de vriendin, dus daar zijn we bij aangeschoven..
En nu heb ik z`n i-Pad gestolen, ghehe!
Gast- Gast
aaaaargh Jade, je moet die joker pakken. Nu kan Girli uit
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zonder joker is/was het ook gelukt
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Trusten Jade !
Ja ik zag het Girli, stom! hahaha
Ja ik zag het Girli, stom! hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Trusten Jade!
PM, ik weet wat die dingen kosten. Ze zijn toch goed te betalen? Mijn ouders zijn aan het bezuinigen en wij krijgen daardoor 15 euro per persoon minder verjaardagsgeld en een Ipad kan er wel vanaf. Dus zo duur zullen ze niet zijn ...
PM, ik weet wat die dingen kosten. Ze zijn toch goed te betalen? Mijn ouders zijn aan het bezuinigen en wij krijgen daardoor 15 euro per persoon minder verjaardagsgeld en een Ipad kan er wel vanaf. Dus zo duur zullen ze niet zijn ...
Gast- Gast
Sorry, voor mij is 380,00 heel veel geld.Alex schreef:Trusten Jade!
En ik krijg van mijn ouders altijd gewoon 50,00
Laatst aangepast door ProudMama op wo 30 maa 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, nou, ik zat me laatst te bedenken dat ik jou altijd in gedachten had als een persoontje van lang leve de lol, niets kon je gek genoeg zijn, en daardoor vond ik je vaak wat irritant. Nu heb ik je situatie verder niet meegekregen (ik kom onder ene steen vandaan gekropen, ik weet dát je thuis zit, maar geen idee waarom), maar ik vind wel dat je positief veranderd bent. Ik merk dat je vaak toch wel echt inhoudelijk op dingen ingaat, serieus kunt zijn wanneer dat moet, de juiste reacties geeft op het juiste moment, en dat vind ik eigenlijk heel positief om te zien. Misschien dat je dat altijd al had, en dat ik het nooit gezien heb, of misschien dat dit gevolg is van de situatie... Maar deze Smikkel vind ik in elk geval een fijne, volwassen gesprekspartner, anders dan zoals ik me je herinner.Smikkell schreef:sja, aadig kan ik mezelf niet noemen momenteelMaple schreef:Smikkell schreef:Thuiszitten is killing, daar word je geen aardig persoon vanMaple schreef:Mja, hoe eigenwijs het ook klinkt: Ik werk liever dan dat ik thuis zit. Heb verder ook geen koorts, dus waarom zou ik thuisblijven? Eigenwijs, ik weet het...
Haha nee, ik niet, geloof ik
Maar als je echt ziek bent is rust nemen misschien niet verkeerd.
Gast- Gast
Haha, ik ook hoor.. Echt heel veel geld!ProudMama schreef:O gelukkig...Dolores schreef:ik vind dat ook veel geld hoor PM..
Gast- Gast
Mijn reactie was ook niet serieus. Ik bedoel, je gaat bezuinigen en per (schoon)kind € 15,- minder geven op een verjaardag (dus 35 euro ipv 50 euro), maar je kan wel 3x per jaar op vakantie en kleren blijven bestellen bij H&M en een Ipad kopen ... maar goed, ik heb issues met mijn ouders dus ik zal het misschien wat te persoonlijk aantrekken. Ze hadden trouwens besloten dat ze maar niet op 30 april op vakantie gingen, want dan waren ze ook al niet op mijn verjaardag HAHAHAHA. Nou, wat een grap.
Gast- Gast
Dat is ook zo Alex, heb je wel eens wat over verteld..
Kunnen je ouders niet ruilen met de mijne? Zodat die van mij uberhaupt eens op vakantie gaan..
Kunnen je ouders niet ruilen met de mijne? Zodat die van mij uberhaupt eens op vakantie gaan..
Gast- Gast
Tja, ouders...
Ik weet in elk geval zeker dat ik een aantal dingen heel anders ga doen met mijn kids...
Ik weet in elk geval zeker dat ik een aantal dingen heel anders ga doen met mijn kids...
Gast- Gast
+1
Over mijn moeder niets anders dan lof, maar mijn vader, daar begin ik niet eens over..
Over mijn moeder niets anders dan lof, maar mijn vader, daar begin ik niet eens over..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Tja, ouders...
+10000000
Gast- Gast
Je bent niet de enige van wie ik zo'n soort reactie krijg. Al zijn dat vooral de mensen die me nooit gemeet hebben. Ook krijg ik tijdens meeting wel eens te horen dat ik blijkbaar anders ben dan op het forum.. Op het forum ben ik maar een deel van mezelf, wie niet. Ik zag het forum ook niet altijd serieus en het leven is ook best lol naast het serieuze Maar heb al eerder gezegd dat het forum de laatste tijd belangrijk voor me is geweest en misschien geeft ik 'het forum' daarom ook wel iets meer terug de laatste tijd.Maple schreef:Haha, nou, ik zat me laatst te bedenken dat ik jou altijd in gedachten had als een persoontje van lang leve de lol, niets kon je gek genoeg zijn, en daardoor vond ik je vaak wat irritant. Nu heb ik je situatie verder niet meegekregen (ik kom onder ene steen vandaan gekropen, ik weet dát je thuis zit, maar geen idee waarom), maar ik vind wel dat je positief veranderd bent. Ik merk dat je vaak toch wel echt inhoudelijk op dingen ingaat, serieus kunt zijn wanneer dat moet, de juiste reacties geeft op het juiste moment, en dat vind ik eigenlijk heel positief om te zien. Misschien dat je dat altijd al had, en dat ik het nooit gezien heb, of misschien dat dit gevolg is van de situatie... Maar deze Smikkel vind ik in elk geval een fijne, volwassen gesprekspartner, anders dan zoals ik me je herinner.Smikkell schreef:sja, aadig kan ik mezelf niet noemen momenteelMaple schreef:Smikkell schreef:Thuiszitten is killing, daar word je geen aardig persoon vanMaple schreef:Mja, hoe eigenwijs het ook klinkt: Ik werk liever dan dat ik thuis zit. Heb verder ook geen koorts, dus waarom zou ik thuisblijven? Eigenwijs, ik weet het...
Haha nee, ik niet, geloof ik
Maar als je echt ziek bent is rust nemen misschien niet verkeerd.
Mijn situatie nu is gewoon zwaar kut en ik kan er zelf moeilijk mee om gaan en me er aan overgeven. Ik herken mezelf niet, ben in de war en kan mijn gedachtes niet stoppen. Er gebeurt zoveel. Ik zal niet altijd even aardig zijn maar dat was ik eerder ook niet.
Ik hoop alleen dat er inderdaad gezien wordt dat ik hier niet alleen onaardig of oppervlakkig ben. Daarnaast kom ik hier al jaren en word ik inderdaad gewoon ook ouder..
Gast- Gast
Schoon ondergoed en tandenborstel bij je? Buxus in model geknipt?_Donnaa schreef:Okee.. Ik kan nog even nadenken over m`n dillema..
Zal ik blijven slapen?
Gast- Gast
Ik zie maar af van het krijgen van kinderen....
Als ik ook maar 1 ietsje van mijn vader heb meegekregen....
Als ik ook maar 1 ietsje van mijn vader heb meegekregen....
Gast- Gast
Bluh ik voel me suf. Spreek net weer een oude vriendin die net is afgestudeerd. En dan niet zomaar een studie, maar echt geneeskunde enzo. Kom ik aan..Kennen jullie dat gevoel?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: