Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijksnacht en seks

+37
bolus26
Sjonno
SparklingEyes
Paper Crown
Triesje1983
**_pearl_**
Caroow
Fiwen
pitbullgup
Mysterious
Le Chat Noir
blondje1313
TNMN
Printje
Parisienne
Guus
Mari
Caresses
Sterre
Laquisia
ijsjemeisje
Tania
Ugly Betty
Pien
Sarah1985
welm_87
Inge
Blond
Ella
Floor
Atelier Madame
Arwyn
Zora
Silva
ButterflyEffect
Pussycat
Mamsie
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 6:15

Ik geloof dat het merendeel van de pasgetrouwden op de huwelijksnacht blij zijn dat ze kunnen gaan slapen.

Als ik voor mezelf spreek: ik vermoed zeer zeker dat ik direct ga slapen. Ik kan nog vaak genoeg seks hebben na die tijd Wink
Sowieso: ik doe niet aan seks als ik heel erg moe ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  SparklingEyes za 11 jun 2011 - 2:56

Marin schreef:Stel, je hebt op je huwelijksnacht geen seks, ben je dan teleurgesteld? Of ben je zo op van die feestdag, dat je het maar even laat voor wat het is? Eigen ervaringen mag, maar hypothetische gedachten ook.

smile Ik was aan het eind van mijn trouwdag echt helemaal op! Mijn man ook. Wij hebben nog even wat kaarten en kado'tjes bekeken en zijn toen lekker naar bed gegaan..

Ik was absoluut niet teleurgesteld, de volgende dag gewoon flink ingehaald Wink

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Sjonno za 11 jun 2011 - 3:59

Hier ook geen sex in de huwelijksnacht. Na het geld tellen en cadeautjes bekijken zijn we gewoon gaan slapen, waren echt hartstikke moe.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 4:09

Elodie schreef:
_Donnaa schreef:Elodie is vast altijd geil.. :P
Jij niet dan? Wink

Maar goed, ik zou dus in de huwelijksnacht geen enveloppen gaan tellen. En ik zou mijn man dan willen bespringen ja, als hij dat al niet bij mij doet, haha. Ook al ben je moe, als je dan een beetje gaat zoenen enzo kan ik me heel goed voorstellen dat je echt wel zin krijgt, helemaal bij zo'n speciale nacht.
Ik zou alle enveloppen meteen inruilen voor goede, geile, romantische seks tijdens de huwelijksnacht.
Is dat echt het eerste wat je wilt na je bruiloft? Enveloppen tellen? Dan trouw je om de verkeerde reden Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 4:33

Smikkell schreef:
Elodie schreef:
_Donnaa schreef:Elodie is vast altijd geil.. :P
Jij niet dan? Wink

Maar goed, ik zou dus in de huwelijksnacht geen enveloppen gaan tellen. En ik zou mijn man dan willen bespringen ja, als hij dat al niet bij mij doet, haha. Ook al ben je moe, als je dan een beetje gaat zoenen enzo kan ik me heel goed voorstellen dat je echt wel zin krijgt, helemaal bij zo'n speciale nacht.
Ik zou alle enveloppen meteen inruilen voor goede, geile, romantische seks tijdens de huwelijksnacht.
Is dat echt het eerste wat je wilt na je bruiloft? Enveloppen tellen? Dan trouw je om de verkeerde reden Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 166342
Haha, zo'n dagje kost veel en veel meer als wat je krijgt aan geld is mijn ervaring...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 4:34

ProudMama schreef:
Smikkell schreef:
Elodie schreef:
_Donnaa schreef:Elodie is vast altijd geil.. :P
Jij niet dan? Wink

Maar goed, ik zou dus in de huwelijksnacht geen enveloppen gaan tellen. En ik zou mijn man dan willen bespringen ja, als hij dat al niet bij mij doet, haha. Ook al ben je moe, als je dan een beetje gaat zoenen enzo kan ik me heel goed voorstellen dat je echt wel zin krijgt, helemaal bij zo'n speciale nacht.
Ik zou alle enveloppen meteen inruilen voor goede, geile, romantische seks tijdens de huwelijksnacht.
Is dat echt het eerste wat je wilt na je bruiloft? Enveloppen tellen? Dan trouw je om de verkeerde reden Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 166342
Haha, zo'n dagje kost veel en veel meer als wat je krijgt aan geld is mijn ervaring...
Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 4:39

Als ik ga trouwen houden we het klein. Dus moe zal ik er waarschijnlijk niet van zijn. Genoeg energie om te seksen dus Wink En ja, als dat die nacht niet gebeurd, zou ik wel teleurgesteld zijn, vrees ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  bolus26 za 11 jun 2011 - 11:59

wij hebben ook wel seks gehad ,wel eerst enveloppen bekeken en ondertussen flink nagepraat.
Ik had het jammer gevonden als we in slaap gevallen waren.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Pixielove do 4 aug 2011 - 12:04

Als ik de romantische reacties hierboven lees zou ik daar al super blij mee zijn.

Lekker kletsen met je lief, tegen elkaar aan liggen. Samen kaartjes lezen. Nee de inhoud van de enveloppen daar zou ik geen kick van krijgen in die nacht. Dat is echt iets voor daarna (de dagen erna).

Ik denk dat ons feest tot heel laat zou duren.
We hebben elkaar ontmoet op een house feest en ik denk dat ons trouwfeest zeker afgesloten zal worden door een aantal DJ's (niet persé grote namen).

Dus dat wordt nachtwerk.
Ik gok dat ik dan niet zo'n zin heb in sex.

Maar ik zou wel opgewonden worden van het idee dat ik ZIJN vrouw ben. En hij van mij. En ik zijn achternaam mag dragen. I love you
Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11
Woonplaats : Zaandam

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  myloon di 16 aug 2011 - 7:46

Wij gaan na ons trouwen naar een hotel en slapen op de speciale kamer met bubbelbad enzo, ik zou het jammer vinden als het tijdens zo'n romantische gebeuren niet gebeurd!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Mamasapje di 16 aug 2011 - 15:33

myloon schreef:Wij gaan na ons trouwen naar een hotel en slapen op de speciale kamer met bubbelbad enzo, ik zou het jammer vinden als het tijdens zo'n romantische gebeuren niet gebeurd!

+1 Wij brengen onze "huwelijks"nacht door in Noorwegen , ik zou niet teleurgesteld zijn als het niet gebeurd, maar het is meer zo'n verwachtingsiets.... Ik denk dat het er wel van komt ondanks de drukke dag en lange reis die we dan al hebben moeten maken ( 2 uur vliegen en 4 uur rijden in Noorwegen naar ons hotel).

Wel vind ik het jammer dat ik dan geen jurk meer aan heb als ik naar Noorwegen ga. Die blijft in NL.
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Jasmine za 1 okt 2011 - 0:46

Tijdens de huwelijksnacht was ik echt niet meer in staat om ook nog maar aan enige vorm van seks te doen. Was doodmoe en niet helemaal nuchter meer. Hebben inhoud van de enveloppen geteld en zijn toen heerlijk geslapen.

Volgende ochtend zeiden we tegen elkaar: 'Volgens zijn we gisteravond wat vergeten' Laughing
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 4 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum