Hoe snel seks met iemand?
+10
JD
Arwyn
Zwerver
TGR
SoGood
Jeanette
Error
Pussycat
BJA
Sweety
14 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoe snel seks met iemand?
Ik zat net op Badoo en ik zat lekker te typen met een lekker ding. Jonger dan dat ik ben ( 3 jaar ) maar dacht gewoon elkaar beetje leren kennen. Hij vroeg wel of ik volle billen had en gaf aan een billen man te zijn, ik mocht aan zijn billen zitten om te voelen of die van hem ook lekker zijn... Uiteindelijk zei hij: je kan merken dat ik lang geen seks heb gehad. Ik nog vragen hoe lang, 4 maanden. Vond ik wel meevallen eigenlijk. Hij wilde eigenlijk wel snel afspreken en ik merkte dat het voor hem eigenlijk meer een seksbeurt zou zijn dan elkaar leren kennen. Uiteindelijk bleek dat ook het geval te zijn en hield ons gesprek op.
Nu dacht ik: is het zo raar om tegenwoordig niet zo snel meer met iemand het bed in te duiken? Ik ben nog echt van het elkaar leren kennen op msn/mail/sms en dan afspreken ( een paar keer ) en dan pas ( als het klikt en goed voelt voor beide ) dan verder te gaan. Ben eigenlijk niet voor de one-night-stands. Maar ik voel me nu beetje alsof het raar is dat ik zo denk
Nu dacht ik: is het zo raar om tegenwoordig niet zo snel meer met iemand het bed in te duiken? Ik ben nog echt van het elkaar leren kennen op msn/mail/sms en dan afspreken ( een paar keer ) en dan pas ( als het klikt en goed voelt voor beide ) dan verder te gaan. Ben eigenlijk niet voor de one-night-stands. Maar ik voel me nu beetje alsof het raar is dat ik zo denk
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Hoe snel seks met iemand?
Natuurlijk is dat niet raar! Iedereen is hier anders in en mannen over het algemeen wat makkelijker.. Ik kan het ook niet zo snel hoor. Zelfs bij mn scharrel ging het nog niet 'snel' en hebben we pas na 5x sex gehad ofzo.. Kan je nagaan hoe ik in een relatie ben, wacht altijd liever wat langer, weet ik iig zeker dat dat niet alleen het doel was.
Gast- Gast
Ten eerste vind ik dat mensen altijd zo overdrijven als ze zeggen dat ze lang geen seks hebben gehad.
4 maanden valt heel erg mee.
Ten tweede, vind ik seks afspraakjes via internet niet zo classy. Maar er zijn er veel die alleen daarvoor op internet staan.
Ik zou er ook niet van gediend zijn als iemand mij zo zou aanspreken, al kan ik wel snel seks met iemand hebben.
Dat gebeurt dan alleen als ik diegene al ken.
4 maanden valt heel erg mee.
Ten tweede, vind ik seks afspraakjes via internet niet zo classy. Maar er zijn er veel die alleen daarvoor op internet staan.
Ik zou er ook niet van gediend zijn als iemand mij zo zou aanspreken, al kan ik wel snel seks met iemand hebben.
Dat gebeurt dan alleen als ik diegene al ken.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Nou ik vond 4 maanden ook wel mee vallen eigenlijk. Ik sprak gister nog een vriendin van me en die zei dat de meeste knappe mannen die erop zitten een seksdate zoeken en niet echt een relatie.
Sweety- Ratel
Via internet een seksdate? Never nooit niet..
Het is best mogelijk dat is eens met een vage kennis in bed beland, maar met een wildvreemde?? No way!
Het is best mogelijk dat is eens met een vage kennis in bed beland, maar met een wildvreemde?? No way!
Gast- Gast
Als ik vrijgezel zou zijn kan ik me niet voorstellen dat ik zomaar met een man het bed in zou duiken. Als ik wel eens van die verhalen lees van vrouwen die dan even snel ergens een vluggertje hadden met een onwijs lekkerding waar ze ineens een ontzettende sexuele aantrekkingskracht mee hadden dan denk ik stiekem wel eens.. wooww dat lijkt me spannend haha.. Maar goed ik heb een vriend dus dat gaat al niet op
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Via internet een seksdate? Never nooit niet..
Ja maar Donna is dit dan niet een beetje hetzelfde, vage kennis of net je kent elkaar amper tot niet.
Gast- Gast
Ik zou dat ook nooit hebben gedaan, zo over internet, en dan iemand die gelijk allerlei vragen over mijn kont stelt, no way! Komt op mij erg plat en makkelijk over. Terwijl ik wel een aantal one night stands heb gehad met mannen die ik nauwelijks kende, maar voor mij was dat totaal iets anders. Die mannen ontmoette ik tijdens een avondje uit en we hadden een leuke klik, en het voelde goed op dat moment. Vaak wist ik ook wel het een en ander over zo'n man, omdat het bijvoorbeeld een vriend was van iemand die ik al langer kende.
Maar je hoeft je echt absoluut niet apart te voelen ofzo. Ik denk dat de meeste vrouwen niet in zullen gaan op snelle seksuele toespelingen via het internet.
Maar je hoeft je echt absoluut niet apart te voelen ofzo. Ik denk dat de meeste vrouwen niet in zullen gaan op snelle seksuele toespelingen via het internet.
Gast- Gast
Eigenlijk eens met mijn voorgangers....
Op zich vind ik er niks mis mee om op mijn eerste date sex te hebben. Mits het goed klikt....
Het is wel eens voorgekomen dat het lichamelijk supergoed klikte en dat we puur sex hadden.
Het is ook wel eens voorgekomen dat ik pas na de 3e date sex had. Gewoon omdat het gezellig genoeg was en we hadden genoeg gesprekstof de lust was er wel, maar het moment nog niet.
Maar ik heb nog nooit bewust op internet ''gezocht'' naar sex. Nee ik zou niet kunnen beloven van ooh op internet klikt het goed dus in bed ook vast wel haha.
Op zich vind ik er niks mis mee om op mijn eerste date sex te hebben. Mits het goed klikt....
Het is wel eens voorgekomen dat het lichamelijk supergoed klikte en dat we puur sex hadden.
Het is ook wel eens voorgekomen dat ik pas na de 3e date sex had. Gewoon omdat het gezellig genoeg was en we hadden genoeg gesprekstof de lust was er wel, maar het moment nog niet.
Maar ik heb nog nooit bewust op internet ''gezocht'' naar sex. Nee ik zou niet kunnen beloven van ooh op internet klikt het goed dus in bed ook vast wel haha.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:
Voel ik me even preuts... Hoezo 'pas'? Ik vind een derde date nog te vroeg voor seks eigenlijk... Of nouja, wat versta je onder seks?
Gast- Gast
Bazinga schreef:Pussycat schreef:
Voel ik me even preuts... Hoezo 'pas'? Ik vind een derde date nog te vroeg voor seks eigenlijk... Of nouja, wat versta je onder seks?
Haha ja zo bedoelde ik het niet hoor. Heb ook wel eens na een half jaar sex gehad.
Maar na de 3e date pas... omdat een sexdate regelen en dus de 1e keer sex hebben veel sneller is snap je...?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Gelukkig maar.. Ik dacht eerst is het een generatiekloofje ofzo? Maar aan de andere kant ik ben net 26 en hij was 23 dus dat was het ook weer niet.
Ik keek op zijn profiel en daar stond dat hij graag mensen wil leren kennen. Als je alleen seks zoekt zet dat dan neer doen wel meer mensen. Vond het toch apart..
Ik keek op zijn profiel en daar stond dat hij graag mensen wil leren kennen. Als je alleen seks zoekt zet dat dan neer doen wel meer mensen. Vond het toch apart..
Sweety- Ratel
_Donnaa schreef:Via internet een seksdate? Never nooit niet..
Hier kan ik me ook wel in vinden..
In een relatie ligt het er heel erg aan hoelang ik diegene ken en hoe de klik op dat moment is. Met mijn laatste ex had ik al seks gehad voordat we iets kregen, maar daarvoor heb ik een aantal weken gewacht met seks nadat we iets kregen.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Als er met iemand een klik is, kan ik best snel met diegene in bed belanden. Maar dat ligt ook helemaal aan de persoon. Maar via internet een sexdate? Nee bedankt, dat vind ik zo kansloos. Dan gaan ze maar lekker naar de wallen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Omg ik ben echt preuts. 'Pas na 3 dates.'
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Direct als ik er zin in heb. Nu niet natuurlijk, ben al 3 jaar trouw aan dezelfde piemel.
Gast- Gast
Maar dan maakt het jou dus niet uit of je die persoon net ken of al vaker heb gezien?Noa schreef:Direct als ik er zin in heb. Nu niet natuurlijk, ben al 3 jaar trouw aan dezelfde piemel.
Sweety- Ratel
jup, als ik me maar tot hem aangetrokken voel.Sweety schreef:Maar dan maakt het jou dus niet uit of je die persoon net ken of al vaker heb gezien?Noa schreef:Direct als ik er zin in heb. Nu niet natuurlijk, ben al 3 jaar trouw aan dezelfde piemel.
Gast- Gast
Niet heel snel, meestal na een maand.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
+1 en ik ben ook al ruim 3 jaar trouw aan dezelfde piemelNoa schreef:jup, als ik me maar tot hem aangetrokken voel.Sweety schreef:Maar dan maakt het jou dus niet uit of je die persoon net ken of al vaker heb gezien?Noa schreef:Direct als ik er zin in heb. Nu niet natuurlijk, ben al 3 jaar trouw aan dezelfde piemel.
Gast- Gast
Ik kan geen seks hebben met iemand die ik ken denk ik. Heb er geen ervaring mee maar toch.
Ik wil ook iemand echt leren kennen voor ik er seks mee heb
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dat lijkt me best lastig..wc-eend schreef:Ik kan geen seks hebben met iemand die ik ken denk ik. Heb er geen ervaring mee maar toch.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Ik kan geen seks hebben met iemand die ik ken denk ik. Heb er geen ervaring mee maar toch.
Haha, da's best vervelend voor je vriend, dat je geen seks kunt hebben met iemand die je kent
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» seks met condoom
» Huwelijksnacht en seks
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» zin in seks en de pil
» Huwelijksnacht en seks
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» zin in seks en de pil
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: