Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks regelen via een seksdatingsite

+7
Rapunzel
Vanilla Queen
Twellie
Muis
Mr.Tigger
Curious
sanja ciumak
11 plaatsers

Ga naar beneden

Zou jij seks regelen bij een seksdatingsite?

Seks regelen via een seksdatingsite Lijn111083%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 83% 
[ 25 ]
Seks regelen via een seksdatingsite Lijn111010%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 10% 
[ 3 ]
Seks regelen via een seksdatingsite Lijn11100%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Seks regelen via een seksdatingsite Lijn11100%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Seks regelen via een seksdatingsite Lijn11100%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Seks regelen via een seksdatingsite Lijn11103%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 3% 
[ 1 ]
Seks regelen via een seksdatingsite Lijn11103%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 3% 
[ 1 ]
Seks regelen via een seksdatingsite Lijn11100%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Seks regelen via een seksdatingsite Lijn11100%Seks regelen via een seksdatingsite Lijn1110 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 30
 
 

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  sanja ciumak za 24 maa 2012 - 10:27

Ik ben vrouw van 27 en het is net een paar maanden uit met me relatie die ik had voor 3 jaar. Ik sta redelijk droog en ik overweeg om eens een keer zo'n seksdatingsite uit te proberen. Ik hoor wel verhalen van oplichtingspraktijken enzo maar ook wel positievere verhalen. Hebben jullie enig ervaring hiermee en zouden jullie t me aanraden? Voor de meiden die er geen ervaring mee hebben, zouden jullie het net als ik overwegen om je aan te melden bij een goede en betrouwbare seksdatingsite?

sanja ciumak
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 24-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Curious za 24 maa 2012 - 10:48

Ik zou t zeker niet doen, ga dan gewoon daten, dan zijn er genoeg die ook graag seks willen en geen relatie. Al vraag ik me af of ik er zo'n behoefte aan zou hebben.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Mr.Tigger za 24 maa 2012 - 10:56

Gewoon via facebook doen.


Laatst aangepast door Mr.Tigger op za 24 maa 2012 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Mr.Tigger
Mr.Tigger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 24-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Muis za 24 maa 2012 - 10:59

Persoonlijk zou ik daar niet voor kiezen. Ik zou een tarzan kopen of lekker op stap gaan en dan hopen dat ik een leuke gozer tegen zou komen.

Misschien dat ik te bevooroordeeld ben, maar ik zie altijd van die vieze oude mannetjes voor me. laughcry
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Twellie za 24 maa 2012 - 11:25

Ik zie ook alleen maar griezels voor me.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  sanja ciumak za 24 maa 2012 - 14:45

En als er nou ook lekkere gasten op staan zou je het dan wel doen?

sanja ciumak
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 24-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Vanilla Queen za 24 maa 2012 - 15:09

sanja ciumak schreef:En als er nou ook lekkere gasten op staan zou je het dan wel doen?

En wie zegt dan dat die foto echt is?

Een sexdate via een website vind ik sowieso al mja... niet zo, ik vind het maar gedoe. Dan ga je eerst mailen, beetje zinloos geil lopen doen dan ontmoet je elkaar en blijkt ie uiteindelijk uit zijn mond te stinken en 3 tanden te hebben, ja doei.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??
Mocht ik echt op hoge poten lopen doe ik gewoon naar de kroeg gaan "een lekkertje" eruit pikken, mijn kansen meten en daarna evt. mee naar huis nemen, mocht het zo ver kunnen komen dan (dus met andere woorden, ik zie een mooie jongen stel me heel kwetsbaar - goedkoop haha - op en krijg mijn zin voor 1 nacht en daarna gooi ik hem mijn huis weer uit angel ) Gewoon een "Hoi en Doei". Lekker plastisch eigenlijk, maar soms wel makkelijk. laughcry

Als je het type bent voor zo'n crappy-internet-seks-date, moet het in het uitgaansleven zeker wel lukken.

Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  sanja ciumak za 24 maa 2012 - 15:34

Ja de kroeg ja dat is de voor de hand liggende optie. Maar ik denk voor sommige mensen kan het internet toch handiger zijn en zijn voordelen bieden. Alleen moet de site wel betrouwbaar zijn. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede site zonder abonnementskosten want ik wil het zeker gewoon een keer doen. Ik vraag me af wat zijn voor jullie de belangrijkste redenen om het niet te doen? Geld? Gevaar?

sanja ciumak
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 24-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 19:42

Je weet niet met wie je het bed in duikt. Je weet niet of hij soa's heeft of een of andere creep is, enzovoort.

Het zou mijn ding niet zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 20:46

sanja ciumak schreef:Ja de kroeg ja dat is de voor de hand liggende optie. Maar ik denk voor sommige mensen kan het internet toch handiger zijn en zijn voordelen bieden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Mr.Tigger za 24 maa 2012 - 20:53

sanja ciumak schreef:Ja de kroeg ja dat is de voor de hand liggende optie. Maar ik denk voor sommige mensen kan het internet toch handiger zijn en zijn voordelen bieden. Alleen moet de site wel betrouwbaar zijn. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede site zonder abonnementskosten want ik wil het zeker gewoon een keer doen. Ik vraag me af wat zijn voor jullie de belangrijkste redenen om het niet te doen? Geld? Gevaar?

Waarom zoek je het niet in je vriendenkring op? Er zal vast wel een jongen er tussen zitten die jou stiekem maar al te graag van achteren wilt nemen?
Mr.Tigger
Mr.Tigger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 23
Registratiedatum : 24-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 22:34

Ik zou het ook niet doen. Seks is in mijn ogen wel iets meer dan even de daad met een onbekende en maken dat je weg komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Rapunzel za 24 maa 2012 - 22:42

Ik vind het kansloos om zoiets te doen.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Elysia za 24 maa 2012 - 22:46

Ik zou het sowieso niet doen omdat ik geen seks zonder liefde wil en kan hebben.
Maar dat even buiten beschouwing gelaten, je weet niet wat voor iemand je ontmoet via zo'n site.
Voor een date vind ik het altijd al een beetje eng, gezien je nooit weet wat voor creep het is.
Maar dan spreek je af op een openbare plek, leer je elkaar eerst beter kennen, etc.
En daarnaast kan het inderdaad veel makkelijker, als je ziet hoeveel mannen er in discotheken enzo rondlopen op zoek naar een (grof gezegd) 'neukertje', dan zou ik eerder daar op zoek gaan.
Waarom zoveel moeite doen als het toch maar om 1 ding te doen is, en dan zie je in ieder geval wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt smile.
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Roodkapje za 24 maa 2012 - 22:52

sanja ciumak schreef:Ja de kroeg ja dat is de voor de hand liggende optie. Maar ik denk voor sommige mensen kan het internet toch handiger zijn en zijn voordelen bieden. Alleen moet de site wel betrouwbaar zijn. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede site zonder abonnementskosten want ik wil het zeker gewoon een keer doen. Ik vraag me af wat zijn voor jullie de belangrijkste redenen om het niet te doen? Geld? Gevaar?



Ik zou het nooit doen maar goede sites zonder abonnementskosten? Ik geloof dat ik liever wat geld zou neerleggen( geen idee wat het kost), en die man dus ook, zodat je iig weet dat het serieus is en hopelijk niet zo'n oud vies mannetje smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  RioolSpook za 24 maa 2012 - 22:56

Nee, ik zou het nooit doen. Meer dan de helft van die seksdating sites zijn fake. Heb er nl zelf voor een bedrijf voor gewerkt.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Bliss za 24 maa 2012 - 23:00

Ik zou absoluut nooit via internet iemand zoeken puur voor de seks. Sowieso 'regel' ik geen seks, daar ben ik het type niet voor. Ik heb in t verleden wel wat scharrels gehad, maar die kende ik al even voordat ik ermee naar bed ging.
Maar als je dan toch iets wil regelen via internet, zou ik dus idd juist wel naar een betaalde site gaan! Denk dat daar betrouwbaardere types op staan dan op een site waar elke idioot een account kan aanmaken.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Seks regelen via een seksdatingsite Empty Re: Seks regelen via een seksdatingsite

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum