Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijksnacht en seks

+37
bolus26
Sjonno
SparklingEyes
Paper Crown
Triesje1983
**_pearl_**
Caroow
Fiwen
pitbullgup
Mysterious
Le Chat Noir
blondje1313
TNMN
Printje
Parisienne
Guus
Mari
Caresses
Sterre
Laquisia
ijsjemeisje
Tania
Ugly Betty
Pien
Sarah1985
welm_87
Inge
Blond
Ella
Floor
Atelier Madame
Arwyn
Zora
Silva
ButterflyEffect
Pussycat
Mamsie
41 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 9:10

Stel, je hebt op je huwelijksnacht geen seks, ben je dan teleurgesteld? Of ben je zo op van die feestdag, dat je het maar even laat voor wat het is? Eigen ervaringen mag, maar hypothetische gedachten ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Mamsie ma 28 maa 2011 - 9:30

Het zou natuurlijk leuk zijn maar ik vind niet dat het moet ofzo. Als je alle 2 moe bent en gewoon heerlijk in elkaars armen in slaap wilt vallen is dat toch ook goed. Sex in je huwelijksnacht moet ook geen moetje zijn.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 9:31

Mamsie schreef:Het zou natuurlijk leuk zijn maar ik vind niet dat het moet ofzo. Als je alle 2 moe bent en gewoon heerlijk in elkaars armen in slaap wilt vallen is dat toch ook goed. Sex in je huwelijksnacht moet ook geen moetje zijn.

Dat zou de sex er ook niet spannender op maken. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Pussycat ma 28 maa 2011 - 9:40

Ik heb vaak genoeg gehoord dat stellen zo vermoeid waren dat ze blij waren om in bed te liggen hahaha
Dus volgens mij word het lang niet altijd gedaan.
En ik zelf zou niet teleurgesteld zijn.. heb al zo vaak seks met hem gehad die ene dag maakt dan ook neit uit of ik dan wel of geen seks heb Laughing

Vroeger was ik meer romantisch ingesteld, maar ik weet nu wat ik heb en dat is prima zo.
Het hoeft niet volgens het boekje zolang je maar gelukkig bent (vind ik dan)
Maar vroeger vond ik ook eerst trouwen/samenwonen en dan pas kinderen etc...
Maar ja hier is dat ook een beetje anders gelopen, maar had het niet anders gewilt! Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 10:26

Hahahaha doet me denken aan een post van CKC 'ooit', was een soortgelijk topic en die zei dat haar man had gezegd; "Euh wat nou seks? Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga enveloppen tellen!"

Of iets in die richting Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  ButterflyEffect ma 28 maa 2011 - 12:02

Trisha schreef:Hahahaha doet me denken aan een post van CKC 'ooit', was een soortgelijk topic en die zei dat haar man had gezegd; "Euh wat nou seks? Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga enveloppen tellen!"

Of iets in die richting Very Happy
hahaha Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Silva ma 28 maa 2011 - 15:58

hahaha Very Happy

Ach ja, als je een fijne dag hebt gehad is 't toch helemaal niet erg? 't Lijkt mij dat je waarschijnlijk super moe bent en er helemaal geen behoefte aan hebt.. Misschien sta je er op die avond zelf wel niet eens bij stil, omdat je gewoonweg te veel gedaan hebt die dag, nee hoor, 't hoeft absoluut niet. Anders forceer je 't alleen maar.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Zora ma 28 maa 2011 - 18:19

Lijkt mij dat het niet per se nodig is wat mij betreft, als je beide moe bent en gewoon zin hebt om lekker samen te slapen. Maar stel nou dat je hebt gewacht met sex totdat je getrouwd bent... dan ligt dat wel wat anders misschien!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 18:46

Lijkt mij ook niet persé nodig. Nu zou het voor mij ook geen extra waarde hebben in de zin van dat ik het nog nooit gedaan heb.
Wel ben ik benieuwd naar de verhalen van de meiden die bewust geen seks voor het huwelijk hebben. Doen zij het dan nog wel die nacht, omdat het zo hoort? En omdat je er zo lang op hebt gewacht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 19:18

Zora schreef:Lijkt mij dat het niet per se nodig is wat mij betreft, als je beide moe bent en gewoon zin hebt om lekker samen te slapen. Maar stel nou dat je hebt gewacht met sex totdat je getrouwd bent... dan ligt dat wel wat anders misschien!

Dat laatste lijkt me inderdaad ook wel, al spreek ik niet uit ervaring :P Verder ook eens. Ik vind het op zich wel een mooi, romantisch idee, maar niet echt per se nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 19:27

Wij hadden niet het idee van te voren dat we na zo'n drukke dag zin zouden hebben in sex :P

We hebben bij aankmst in het hotel eerst de enveloppen geteld, toen zijn we gaan douchen en daarna hebben we gesext.

Maar als het niet gebeurd was, was ik waarschijnlijk allang in dromenland om er uberhaupt over nat denken of teleurgesteld te zijn.
Het komt zoals het komt. Het is een enorm drukke dag en de tijd daarna heb je alle kans om het in te halen hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 20:20

ik was zo kapot van de hele dag dat mijn man me uit de trouwjurk heeft geholpen, me in bed heeft gelegd (als in over de drempel tillen, maar dan in bed leggen Very Happy ) en toen ben ik als een blok in slaap gevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Arwyn ma 28 maa 2011 - 20:45

Als je maagd blijft tot het huwelijk, 'hoort' het er een beetje bij.. Maar dan lijkt het me tegelijk zo vreemd, omdat het dan zo gepland is! Zo van, nu zijn we getrouwd, dus hup die broek uit! Wink
Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht, maar van mij hoeft het niet perse. Ik denk dat ik na die dag kapot ben en zo in slaap val, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Atelier Madame ma 28 maa 2011 - 20:49

haha ik heb wel vaker de opmerking gehoord 'ja we zijn de eerste paar uur bezig geweest om geld te tellen' :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Floor ma 28 maa 2011 - 23:15

Stel, je hebt op je huwelijksnacht geen seks, ben je dan teleurgesteld? Of ben je zo op van die feestdag, dat je het maar even laat voor wat het is? Eigen ervaringen mag, maar hypothetische gedachten ook.

Wij kwamen thuis, ik was hyperactief, mijn man was doodmoe.
We hebben eerst gedouchd en onze (ja heel romantisch) pyama's aangedaan. Daarna zijn we op de bank alle kaartjes gaan lezen en alle cadeautjes bekijken.
Vervolgens ging onze kat kotsen en kon ik dat opruimen, ondertussen was mijn man naar boven en hij sliep al toen ik boven kwam.
Wij waren beide totaal niet teleurgesteld, we hadden een topdag gehad.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Ella di 29 maa 2011 - 0:02

Ik denk dat het wel uitmaakt als je nog geen sex hebt gehad (ivm geloof) dan is de huwelijksnacht toch wel de nacht dat het mag gaan gebeuren....
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Atelier Madame di 29 maa 2011 - 2:04

Yvette schreef:Ik denk dat het wel uitmaakt als je nog geen sex hebt gehad (ivm geloof) dan is de huwelijksnacht toch wel de nacht dat het mag gaan gebeuren....
Klopt denk ik wel.. maar goed hoeveel mensen doen er tegenwoordig nou nog aan onthouding voor het huwelijk Sleep
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Blond di 29 maa 2011 - 2:24

Atelier Madame schreef:
Yvette schreef:Ik denk dat het wel uitmaakt als je nog geen sex hebt gehad (ivm geloof) dan is de huwelijksnacht toch wel de nacht dat het mag gaan gebeuren....
Klopt denk ik wel.. maar goed hoeveel mensen doen er tegenwoordig nou nog aan onthouding voor het huwelijk Sleep

Dat zou je verbazen hoor :-)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 2:28

Marin schreef:Stel, je hebt op je huwelijksnacht geen seks, ben je dan teleurgesteld? Of ben je zo op van die feestdag, dat je het maar even laat voor wat het is? Eigen ervaringen mag, maar hypothetische gedachten ook.

Ik denk dat ik zo moe zou zijn van de hele dag dat ik lekker tegen mijn man aan zou kruipen en zou gaan slapen. Ik weet bijna zeker dat hij er ook zo over denkt. Teleurgesteld? No way.
Het gaat om de dag zelf, niet de nacht die er op volgt. Daar komen er toch nog velen van Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:16

Yvette schreef:Ik denk dat het wel uitmaakt als je nog geen sex hebt gehad (ivm geloof) dan is de huwelijksnacht toch wel de nacht dat het mag gaan gebeuren....

Ik vind het eigenlijk wel een erg gek idee. Ik vind het nog steeds een raar idee dat als je overdags je bruiloft hebt gehad dat je al de hele dag je zit te verheugen op DE nacht. DE nacht waar het eindelijk mag gaan gebeuren,..... eindelijk.

Nou ja kan me voorstellen voor mensen die iets strenger gelovig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:30

Ik doelde zelf eigenlijk meer op wanneer je al wel seks hebt binnen je relatie, ook voor het huwelijk. Of dus blijkbaar de huwelijksnacht toch even een speciaal momentje is, waarin je seks hebt, of dat je eerder denkt van pff nou laat voor vanavond maar even zitten, komt wel weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Inge di 29 maa 2011 - 3:36

Ik heb geen idee, over 1,5jaar weet ik het smile
Maar grote kans dat we zo moe zijn, gaan slapen, wakker worden en ochtendseks hebben en dan enveloppen gaan tellen :p
Zou niet teleurgesteld zijn, want volgens mij ben je bekaf na je eigen bruiloft
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  welm_87 di 29 maa 2011 - 3:43

Ik ben vorig jaar getrouwd en wij hadden nog geen seks gehad voor ons huwelijk!
We hadden het er ook over gehad, zo van we zijn dan vast veel te moe en het is misschien leuker om het dan voor het eerst te doen als je niet zo moe bent! Maar als je dan eenmaal na zo'n fantastische dag samen in bed ligt....... hebben we het toch wel gedaan! smile
welm_87
welm_87
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 29-03-11
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Sarah1985 di 29 maa 2011 - 4:03

wij hebben toen we thuis kwamen enveloppen geteld, toen in bed uren gekletst/geknuffeld en geen sex, niet terleurgesteld
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Pien di 29 maa 2011 - 4:54

wij hebben geregistreerd partnerschap gedaan, mochten wij ooit nog gaan trouwen denk ik wel dat het er van zou komen bij ons.... denk idd dat ik best teleurgesteld zou zijn! de eerste keer seks als echt man en vrouw, als afsluiter op die bijzondere dag!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum