Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijksnacht en seks

+37
bolus26
Sjonno
SparklingEyes
Paper Crown
Triesje1983
**_pearl_**
Caroow
Fiwen
pitbullgup
Mysterious
Le Chat Noir
blondje1313
TNMN
Printje
Parisienne
Guus
Mari
Caresses
Sterre
Laquisia
ijsjemeisje
Tania
Ugly Betty
Pien
Sarah1985
welm_87
Inge
Blond
Ella
Floor
Atelier Madame
Arwyn
Zora
Silva
ButterflyEffect
Pussycat
Mamsie
41 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Floor wo 30 maa 2011 - 0:37

Giacomo schreef:
Floor schreef:Stel, je hebt op je huwelijksnacht geen seks, ben je dan teleurgesteld? Of ben je zo op van die feestdag, dat je het maar even laat voor wat het is? Eigen ervaringen mag, maar hypothetische gedachten ook.

Wij kwamen thuis, ik was hyperactief, mijn man was doodmoe.
We hebben eerst gedouchd en onze (ja heel romantisch) pyama's aangedaan. Daarna zijn we op de bank alle kaartjes gaan lezen en alle cadeautjes bekijken.
Vervolgens ging onze kat kotsen en kon ik dat opruimen, ondertussen was mijn man naar boven en hij sliep al toen ik boven kwam.
Wij waren beide totaal niet teleurgesteld, we hadden een topdag gehad.

Hahaha jammerrrrr
Laughing Inmiddels kan ik er wel om lachen hoor, toen vond ik het echt niet leuk. Nu vind ik het wel komisch. Laatst vroeg namelijk iemand nog wat we hebben gedaan toen we thuis kwamen na onze trouwdag, dan is het wel komisch om te vertellen (die persoon keek ons fotoalbum, onze trouwdag was om 21uur na het diner afgelopen, wij hadden geen feest).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 1:19

...


Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 3:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:43

Toevallig zie ik net dit artikel op nu.nl:

Een derde slaat romantische huwelijksnacht over

HOOFDDORP - Een op de drie pasgetrouwde stellen gaat meteen slapen na een huwelijksdag. Minder dan de helft, 40 procent neemt wel de tijd voor een romantische nacht en 5 procent combineert de romantiek met praten en cadeaus uitpakken.

Zo blijkt uit onderzoek van weekblad Flair onder 1.270 Nederlandse vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 33 jaar.
De belangrijkste reden om te trouwen is volgens driekwart van de ondervraagden dat ze zich willen binden aan iemand met wie ze de rest van hun leven gaan delen. De meerderheid, maar liefst 80 procent, neemt dan ook de achternaam van haar man aan.

Gemiddeld kost een huwelijk 7.500 euro, exclusief de huwelijksreis. Bij 10 procent van de huwelijken zijn de kosten echter veel lager, 800 euro of minder. Vaak moet het echtpaar de kosten voor de bruiloft geheel zelf ophoesten, hoewel bij 20 procent de (schoon)ouders bijdragen.

Voorbereiding

De voorbereiding van de bruiloft duurt 9 maanden en wordt in 82 procent van de gevallen door de vrouw gedaan. Het trouwen zelf wordt lang niet door iedere vrouw traditioneel in het wit gedaan, maar liefst 34 procent trouwde in een andere kleur.

Vrouwen zien voor zich dat zij na het huwelijk tweederde van het huishouden op zich nemen, de rest van de huishoudelijke taken is voor haar man. De kost wordt voor 43 procent door de vrouw verdiend en de rest door haar partner.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:03

Noa schreef:Ik zou het van het moment laten afhangen. Als je beiden zin hebt dan ga je ervoor, maar anders niet. Eigenlijk zoals op alle andere avonden. Ik kan me ook voorstellen dat je lekker gaat slapen en dan de volgende ochtend als een getrouwd stel wakker wordt en dan uitgebreid gaat seksen Very Happy

Alsof het dan weer meteen de volgende ochtend moet.
Gewoon wanneer je er zin in hebt, misschien pas 3 dagen erna.
Ik kan er geloof ik niet zo goed tegen als er dingen gedaan worden omdat men het verwacht en het dus op zo'n moment zou 'moeten'.

Het is toch al lang niet meer zoals vroeger, waarom deze 'traditie' dan wel? :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Parisienne do 31 maa 2011 - 0:13

Ik zou niet teleurgesteld zijn. Als het geforceerd gaat worden, in de zin van: "Het is onze huwelijksnacht dus we moeten", werkt het voor mij al niet meer. Het gaat mij meer om de romantiek van het samenzijn, wellicht in een andere omgeving (een mooie hotelkamer o.i.d.). Knuffelen en nagenieten van een mooie dag zou ik ook al prima vinden! Ooit komt deze dag voor ons ook, daarna horen jullie nog van mij! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:28

Elodie schreef:Maar overwint geilheid het bij de meeste mensen dan niet van de moeheid?

Nee, moeheid overwint bij mij negen van de tien keer wel. Maar ik heb toch vaak genoeg seks, dus die huwelijksnacht zou voor mij niet uitmaken. Hebben we zin, dan is t leuk. Maar ik vermoed dat ik lekker ga slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:56

Ik zou niet teleurgesteld zijn.

Ik denk dat die 'regel' echt is ontstaan voor mensen die als maagd het huwelijk ingaan. Dan is het natuurlijk een hele happening, echt je eerste keer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Printje do 31 maa 2011 - 8:48

Pien schreef:wij hebben geregistreerd partnerschap gedaan, mochten wij ooit nog gaan trouwen denk ik wel dat het er van zou komen bij ons.... denk idd dat ik best teleurgesteld zou zijn! de eerste keer seks als echt man en vrouw, als afsluiter op die bijzondere dag!

hahaha nou het maakt echt totaal geen verschil hoor. Wij waren zo doodmoe na onze trouwdag dat we eerst onze cadeautjes goed bekeken hebben, lekker samen onder de douche gegaan zijn en daarna heerlijk nagekletst over de trouwdag. Geen teleurstelling hoor
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 10:01

Birgit schreef:
Noa schreef:Ik zou het van het moment laten afhangen. Als je beiden zin hebt dan ga je ervoor, maar anders niet. Eigenlijk zoals op alle andere avonden. Ik kan me ook voorstellen dat je lekker gaat slapen en dan de volgende ochtend als een getrouwd stel wakker wordt en dan uitgebreid gaat seksen Very Happy

Alsof het dan weer meteen de volgende ochtend moet.
Gewoon wanneer je er zin in hebt, misschien pas 3 dagen erna.
Ik kan er geloof ik niet zo goed tegen als er dingen gedaan worden omdat men het verwacht en het dus op zo'n moment zou 'moeten'.

Het is toch al lang niet meer zoals vroeger, waarom deze 'traditie' dan wel? :-)
Waar lees je dat ik vind dat het moet? Ben heel benieuwd... ik zeg letterlijk: "Als je beiden zin hebt dan ga je ervoor, maar anders niet. Eigenlijk zoals op alle andere avonden."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 9:53

Noa schreef:
Birgit schreef:
Noa schreef:Ik zou het van het moment laten afhangen. Als je beiden zin hebt dan ga je ervoor, maar anders niet. Eigenlijk zoals op alle andere avonden. Ik kan me ook voorstellen dat je lekker gaat slapen en dan de volgende ochtend als een getrouwd stel wakker wordt en dan uitgebreid gaat seksen Very Happy

Alsof het dan weer meteen de volgende ochtend moet.
Gewoon wanneer je er zin in hebt, misschien pas 3 dagen erna.
Ik kan er geloof ik niet zo goed tegen als er dingen gedaan worden omdat men het verwacht en het dus op zo'n moment zou 'moeten'.

Het is toch al lang niet meer zoals vroeger, waarom deze 'traditie' dan wel? :-)
Waar lees je dat ik vind dat het moet? Ben heel benieuwd... ik zeg letterlijk: "Als je beiden zin hebt dan ga je ervoor, maar anders niet. Eigenlijk zoals op alle andere avonden."

Echt moeten lees ik er bij jouw reactie niet echt in, maar het komt op mij wel zo over dat je dan de ochtend daarna maar gaat seksen. Hoezo? Inderdaad gewoon als je allebei zin hebt Wink
Het moeten is door andere mensen gecreeërd en ik hou niet van moeten Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  TNMN vr 1 apr 2011 - 23:20

Kijk, bij mij gaat dat makkelijk. Gewoon die kilt omhoog :P
Ik denk dat ik wel een klein beetje teleurgesteld zou zijn, omdat het er voor mijn gevoel een beetje bij hoort. Maar dat geplande is natuurlijk ook niet echt romantisch, waarschijnlijk zijn we toch te moe (of dronken?) om het te doen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  blondje1313 za 2 apr 2011 - 0:28

Wij hebben geen seks gehad tijdens onze huwelijksnacht. We waren om 3 uur thuis, hebben toen nog de enveloppen bekeken (niet de inhoud geteld, gewoon de kaartjes bekeken), daarna nog gekletst. Maar we hadden totaal geen behoefte aan seks toen eerlijk gezegd.
Het ligt misschien ook aan je soort bruiloft, maar na een lange dag en een uitgebreid feest hebben veel mensen niet meer zo veel energie lijkt me.
We waren in elk geval allebei niet teleurgesteld, hebben daarna wel een leuke huwelijksreis gehad en daar wel flink van elkaar genoten Wink.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Le Chat Noir za 2 apr 2011 - 3:02

Wij ook niet hoor!
De dag begon om half 7 s ochtends, we waren s nachts om half 2 thuis, daarna nog met huis vol vrienden na zitten kletsen, toen zij weg waren heeft mijn man me bevrijd uit mijn jurk en torselet, we hebben iets gemakkelijks aangetrokken en hebben alle kaartjes en kadootjes bekeken en uitgepakt + heel veel gepraat, tegen de tijd dat we klaar waren vielen onze ogen zo'n beetje dicht en was het 5 uur ofzo. We zijn wel tegen elkaar aangekropen maar gewoon in slaap gevallen!
Wel was ik nog zo hyper dat ik maar 4 uurtjes kon slapen, dus om 9 uur weer wakker!
De volgende dag gingen we op huwelijksreis en brachten we de nacht in het vliegtuig door. Gelukkig hebben we alles ingehaald op de huwelijksreis Wink.
Ik heb het helemaal niet gemist en mijn man ook niet. Hoewel ik vrij romantisch ben ingesteld Wink.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 6:43

Wij hebben rond een uur of half 2 s nachts de auto nog naar de garage gebracht, een paar straten verder haha. Terug in mijn jurk over straat natuurlijk, de mensen die nog op straat waren zaten achterstevoren in de auto.

Daarna lekker een fles champagne open getrokken en envelopjes en kado's bekeken. Toen een tijd samen in bad gezeten om een beetje bij de komen en daarna naar bed.
We hebben het zeker wel gedaan die eerste nacht, maar had er ook niet van gebaald als er niet van gekomen was hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Mysterious ma 4 apr 2011 - 4:54

IK verwacht eigenlijk dat we nog net aan onze keren uit trekken en dan in bed rollen en dat er verder weinig actie zal komen.. maar ach dat maakt ook niet uit toch?!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  pitbullgup do 7 apr 2011 - 3:13

Toen wij boven op onze hotelkamer kwamen hebben we eerst nog lekker in het 2-persoonsbad gezeten alle kaartjes bekeken.
En toen hebben we nog wel gesekst maar kan niet zeggen dat het zo spectaculair was want ik was echt helemaal op. Toen ik daarna ook nog eens m'n hoofd heel hard stootte ben ik in janken uitgebarsten Laughing
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 6:15

pitbullgup schreef:Toen wij boven op onze hotelkamer kwamen hebben we eerst nog lekker in het 2-persoonsbad gezeten alle kaartjes bekeken.
En toen hebben we nog wel gesekst maar kan niet zeggen dat het zo spectaculair was want ik was echt helemaal op. Toen ik daarna ook nog eens m'n hoofd heel hard stootte ben ik in janken uitgebarsten Laughing

Hahaha dit vind ik best wel grappig. Sorry dat is natuurlijk helemaal niet leuk, maar ik zou er wel om kunnen lachen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Fiwen do 7 apr 2011 - 7:32

Toen wij trouwde was ik 7 weken zwanger en de hele dag kotsmisselijk geweest. Toen we in het hotel aan kwamen was ik doodmoe en heb ik mijn koffer binnen gezet, ben ik op bed geploft en als een blok in slaap gevallen Embarassed

Ik was niet eens meer in staat geweest om seks te hebben, al zou ik willen :P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Caroow do 7 apr 2011 - 7:38

Ik zou het wel jammer vinden als het niet gebeurd, mijn vriend denkt dat hij te dronken is om nog iets te presteren smile

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 8:50

Wij kwamen rond een uur of 2 in de hotelkamer, zijn direct begonnen met enveloppen uitpakken, kaarten lezen en geld tellen. Halverwege hadden we zin om in bad te gaan en dat hebben we gedaan. Daarvan werden we zo loom en moe dat we in bed zijn gaan liggen met de nog ongelezen kaarten en die hebben we op een gegeven moment naast het bed gelegd om vervolgens te gaan slapen. Dus geen seks voor ons in onze huwelijksnacht. Dat hebben we de volgende ochtend heus wel goed gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  pitbullgup vr 8 apr 2011 - 2:36

Powerbabe schreef:
pitbullgup schreef:Toen wij boven op onze hotelkamer kwamen hebben we eerst nog lekker in het 2-persoonsbad gezeten alle kaartjes bekeken.
En toen hebben we nog wel gesekst maar kan niet zeggen dat het zo spectaculair was want ik was echt helemaal op. Toen ik daarna ook nog eens m'n hoofd heel hard stootte ben ik in janken uitgebarsten Laughing

Hahaha dit vind ik best wel grappig. Sorry dat is natuurlijk helemaal niet leuk, maar ik zou er wel om kunnen lachen haha.

Ja de volgende dag konden we er ook al heel hard om lachen hoor Laughing Maar wou echt zo graag slapen op dat moment clown
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  **_pearl_** zo 29 mei 2011 - 10:05

ik ben dan niet teleur gesteld en mijn vriend ook niet denk ik zo .
ik heb liever de volgende ochtend als we lekker hebben geslapen goeie sex dan snachts na het feest nog ff sex omdat het "hoort "in de huwelijks nacht

**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Triesje1983 vr 3 jun 2011 - 9:56

Ik zou zeer zeker niet teleurgesteld zijn geweest. Wij zijn volgende maand alweer 5 jaar getrouwd. En het was een zeer lange dag. Toen we eenmaal thuis waren hebben we eerst samen onze enveloppen gecheckt en geteld en daarna is het er toch wel van gekomen. Maar we waren toen wel allebei over onze slaap heen whahaha. Het was inmiddels bijna 4 uur geloof ik LOL.
Maar als het niet was gebeurd zou ik niet teleurgesteld zijn geweest. Het moet (zoals eerder al gezegd is) geen moetje zijn. Dat maakt het namelijk veel minder leuk natuurlijk...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Paper Crown di 7 jun 2011 - 4:12

Wij hebben wel gesext.. was echt heerlijk! We hadden een prachtige hotelkamer op schiphol met al die lichtjes en we zaten heel hoog.. heel apart was mijn gevoel haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 4:18

Ik denk dat ik aan het eind van de dag wel gesloopt ben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 3 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum