Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zin in seks en de pil

+8
CCC
Silver
Janelie
xxDila
BJA
Rush
Ugly Betty
nina
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty zin in seks en de pil

Bericht  nina wo 22 jun 2011 - 5:18

Misschien een beetje gekke topic om te openen.

Maar ik wil zeggen tegen de vrouwen die weinig zin in seks hebben en aan de pil zijn.
Ik ben een half jaar terug gestopt met de pil. (i.v.m. trombose)
En ik ben erg blij dat ik gestopt ben. Mijn libido is weer helemaal terug en voel me veel beter!
Heb nu een mirenaspiraaltje.

Ik zeg niet dat voor iedereen een mirena een uitkomst is, maar denk er goed overna of je echt jarenlang de pil wil slikken.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Ugly Betty wo 22 jun 2011 - 5:19

Haha ik wilde er sowieso al mee stoppen na de vakantie, maar dit is weer ff een extra bevestiging dat dat een goede keus is smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Rush wo 22 jun 2011 - 5:52

Dan kan ik beter maar niet stoppen angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:42

Ik had daar eigenlijk nooit last van. Maar ben nu 1,5 jaar van de pil af en vind dat ook heerlijk. Zie er al tegenop om weer aan de anticonceptie te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  nina wo 22 jun 2011 - 6:46

Marin schreef:Ik had daar eigenlijk nooit last van. Maar ben nu 1,5 jaar van de pil af en vind dat ook heerlijk. Zie er al tegenop om weer aan de anticonceptie te gaan.
Fijn dat je er geen last van hebt! smile
Het was ook meer bedoeld voor vrouwen zoals ik, die aan de pil zijn en twijfelen of ze moeten stoppen of niet...
Fijn dat je je ook heerlijk pilloos voelt.. haha
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  BJA wo 22 jun 2011 - 7:00

Jep, ben ook gestopt geweest en inderdaad, wat een verschil zeg!
Ik ben nu weer begonnen omdat ik gewoon geen sex durf te hebben met alleen een condoom en een ander anticonceptiemiddel durf ik nog niet aan.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  xxDila vr 24 jun 2011 - 0:08

Dan kan ik beter de pil blijven slikken.. laughcry
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Janelie vr 24 jun 2011 - 3:29

Ik sluit me helemaal aan bij de openingspost! Very Happy Heerlijk pilloos zijn! Ik heb er geen problemen mee om alleen met condoom te vrijen, als je condooms correct gebruikt ben je ook beschermd tegen een zwangerschap. Ik vind het juist een steuntje in de rug. Ik wil niet zwanger worden en daarom let ik nog beter op het condoom. Ik merk van mezelf dat ik minder bang ben voor geslachtsziektes dan om zwanger te worden.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver vr 24 jun 2011 - 3:44

Ik ben het helemaal eens met de openingspost, maar ik heb nu helemaal geen anticonceptie. En merk toch wel dat ik het standaard regelen van de menstruatie mis. En omdat we misschien volgend jaar voor een kindje willen gaan, heb ik zoiets lekker niks en gewoon condoom... Maar toch.... don't know what to do....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Janelie vr 24 jun 2011 - 5:46

Hoe lang ben je gestopt? Meestal word je vanzelf weer wat regelmatiger ongesteld. Of bedoel je dat je je ongesteldheid niet meer kan uitstellen? Volgens mij zijn daar tabletjes voor te krijgen bij de apotheek.

Ik ben zelf vrij regelmatig ongesteld dus dat nadeel ervaar ik niet.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  nina vr 24 jun 2011 - 20:13

Janelie schreef:Hoe lang ben je gestopt? Meestal word je vanzelf weer wat regelmatiger ongesteld. Of bedoel je dat je je ongesteldheid niet meer kan uitstellen? Volgens mij zijn daar tabletjes voor te krijgen bij de apotheek.

Ik ben zelf vrij regelmatig ongesteld dus dat nadeel ervaar ik niet.
In die pillen zit vast een groot aantal hormonen of niet?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver vr 24 jun 2011 - 23:38

Ik ben nu 3 maanden gestopt. En ik bedoel idd het uistellen van de ongsteldheid, en zoveel hormonen wil ik juist niet. Want ik zit veel beter in mijn vel, veel minder depri, denk wat luchtiger ipv gelijk over the top.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  CCC zo 26 jun 2011 - 9:52

Ik ben nu ook alweer ruim een halfjaar gestopt, en voelt veel beter. Mijn libido was naar een nulpunt gedaald, nu na 6 maanden durf ik eindelijk te zeggen dat het verschil maakt... Het duurde blijkbaar eeuwen voordta die hormonen uit mijn lichaam waren.

Ik zit dus ook een beetje met vakantie en ongesteld zijn. Heb nog een aantal strips hier liggen en dacht anders begin ik een maandje voor mijn vakantie en slik 'm door... En daarna weer stoppen.. maja of dat veel nut zal hebben... Ongesteld zijn op vakantie is ook drie keer niets...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver zo 26 jun 2011 - 20:48

chococupcake schreef:
Ik zit dus ook een beetje met vakantie en ongesteld zijn. Heb nog een aantal strips hier liggen en dacht anders begin ik een maandje voor mijn vakantie en slik 'm door... En daarna weer stoppen.. maja of dat veel nut zal hebben... Ongesteld zijn op vakantie is ook drie keer niets...

Daar zit ik ook mee.... Maar heeft dat echt veel zin? Rolling Eyes En dat is een dilemma wat mij nu bezig houdt...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 20:53

Ik ben nu ik van de pil af ben, maar twee dagen ongesteld, dus dat risico van ongesteld zijn op vakantie durf ik wel te nemen. Verder denk ik niet dat de pil er hier ooit nog in komt, want hoe raar het nu van mij ook klinkt om dit te zeggen: ik voel me echt veel beter in mijn vel zonder pil. En idd, in in seks is ook veeeel meer geworden, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 21:58

Als het even kan, ga ik ook nooit meer aan de pil!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  CCC zo 26 jun 2011 - 22:46

FryskeFlinter schreef:
chococupcake schreef:
Ik zit dus ook een beetje met vakantie en ongesteld zijn. Heb nog een aantal strips hier liggen en dacht anders begin ik een maandje voor mijn vakantie en slik 'm door... En daarna weer stoppen.. maja of dat veel nut zal hebben... Ongesteld zijn op vakantie is ook drie keer niets...

Daar zit ik ook mee.... Maar heeft dat echt veel zin? Rolling Eyes En dat is een dilemma wat mij nu bezig houdt...

Ja naja of dat veel zin heeft weet ik niet... moet dus wel beginnen voor mijn vakantie dan... Ruim van te voren en daarna meteen stoppen ofzo? Misschien moet ik anders de HA even bellen ofzo... Maar ik ben zonder pil behoorlijk ongesteld en vind het echt niks om dan zo aan het strand te moeten liggen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Happydobby do 30 jun 2011 - 4:15

Hier precies hetzelfde, met de pil gestopt vanwege de wens voor een kindje, wist niet wat me overkwam.
Ik ga nooit meer aan de pil.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Jelin ma 11 jul 2011 - 20:26

Ik ben ook gestopt met de pil toen wij een kinderwens hadden. Zo wat een opluchting. Voelde me ook stukken beter zonder pil en mijn libido schoot omhoog. Na mijn zwangerschap weer met de pil begonnen, maar mijn libido is gezakt naar het vriespunt. Mijn kinderwens is wel weer enorm sterk, maar mijn man wil wachten. Ik wil stoppen met de pil omdat ik het beu ben. Maar man wil niet aan de condooms. Pff..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  nina di 12 jul 2011 - 6:43

Jelin schreef:Ik ben ook gestopt met de pil toen wij een kinderwens hadden. Zo wat een opluchting. Voelde me ook stukken beter zonder pil en mijn libido schoot omhoog. Na mijn zwangerschap weer met de pil begonnen, maar mijn libido is gezakt naar het vriespunt. Mijn kinderwens is wel weer enorm sterk, maar mijn man wil wachten. Ik wil stoppen met de pil omdat ik het beu ben. Maar man wil niet aan de condooms. Pff..
Gelukkig zijn er meer opties dan de pil en condooms Wink
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 6:50

chococupcake schreef:
FryskeFlinter schreef:
chococupcake schreef:
Ik zit dus ook een beetje met vakantie en ongesteld zijn. Heb nog een aantal strips hier liggen en dacht anders begin ik een maandje voor mijn vakantie en slik 'm door... En daarna weer stoppen.. maja of dat veel nut zal hebben... Ongesteld zijn op vakantie is ook drie keer niets...

Daar zit ik ook mee.... Maar heeft dat echt veel zin? Rolling Eyes En dat is een dilemma wat mij nu bezig houdt...

Ja naja of dat veel zin heeft weet ik niet... moet dus wel beginnen voor mijn vakantie dan... Ruim van te voren en daarna meteen stoppen ofzo? Misschien moet ik anders de HA even bellen ofzo... Maar ik ben zonder pil behoorlijk ongesteld en vind het echt niks om dan zo aan het strand te moeten liggen...

Er is een soort pil die je kunt slikken waardoor je menstruatie wordt uitgesteld, die heb ik een keer gehad toen ik nog niet aan de pil was en werkte goed. Ik werd niet ongesteld op vakantie smile Kun je via recept bij je huisarts krijgen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Jelin di 12 jul 2011 - 21:25

nina schreef:
Jelin schreef:Ik ben ook gestopt met de pil toen wij een kinderwens hadden. Zo wat een opluchting. Voelde me ook stukken beter zonder pil en mijn libido schoot omhoog. Na mijn zwangerschap weer met de pil begonnen, maar mijn libido is gezakt naar het vriespunt. Mijn kinderwens is wel weer enorm sterk, maar mijn man wil wachten. Ik wil stoppen met de pil omdat ik het beu ben. Maar man wil niet aan de condooms. Pff..
Gelukkig zijn er meer opties dan de pil en condooms Wink

Als je een kinderwens hebt, ga ik niet van anticonceptie wisselen Wink. En aangezien mijn lichaam slecht tegen veranderingen kan en ik eindeloos op zoek ben geweest naar de juiste pil, laat ik het hierbij zitten. Ik zie mezelf alweer 2 weken ongesteld zijn Evil or Very Mad

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  CCC wo 13 jul 2011 - 0:56

appeltje schreef:
chococupcake schreef:
FryskeFlinter schreef:
chococupcake schreef:
Ik zit dus ook een beetje met vakantie en ongesteld zijn. Heb nog een aantal strips hier liggen en dacht anders begin ik een maandje voor mijn vakantie en slik 'm door... En daarna weer stoppen.. maja of dat veel nut zal hebben... Ongesteld zijn op vakantie is ook drie keer niets...

Daar zit ik ook mee.... Maar heeft dat echt veel zin? Rolling Eyes En dat is een dilemma wat mij nu bezig houdt...

Ja naja of dat veel zin heeft weet ik niet... moet dus wel beginnen voor mijn vakantie dan... Ruim van te voren en daarna meteen stoppen ofzo? Misschien moet ik anders de HA even bellen ofzo... Maar ik ben zonder pil behoorlijk ongesteld en vind het echt niks om dan zo aan het strand te moeten liggen...

Er is een soort pil die je kunt slikken waardoor je menstruatie wordt uitgesteld, die heb ik een keer gehad toen ik nog niet aan de pil was en werkte goed. Ik werd niet ongesteld op vakantie smile Kun je via recept bij je huisarts krijgen

Ik ga straks meteen even naar de assistente bellen! Thnx voor de tip!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  nina do 14 jul 2011 - 7:36

Jelin schreef:
nina schreef:
Jelin schreef:Ik ben ook gestopt met de pil toen wij een kinderwens hadden. Zo wat een opluchting. Voelde me ook stukken beter zonder pil en mijn libido schoot omhoog. Na mijn zwangerschap weer met de pil begonnen, maar mijn libido is gezakt naar het vriespunt. Mijn kinderwens is wel weer enorm sterk, maar mijn man wil wachten. Ik wil stoppen met de pil omdat ik het beu ben. Maar man wil niet aan de condooms. Pff..
Gelukkig zijn er meer opties dan de pil en condooms Wink
Als je een kinderwens hebt, ga ik niet van anticonceptie wisselen Wink. En aangezien mijn lichaam slecht tegen veranderingen kan en ik eindeloos op zoek ben geweest naar de juiste pil, laat ik het hierbij zitten. Ik zie mezelf alweer 2 weken ongesteld zijn Evil or Very Mad
Ik heb ook een kinderwens maar heb nu een spiraaltje....Daar zitten echt veel minder hormonen in dan de pil. Ik ben er erg blij mee.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Dolphinne do 14 jul 2011 - 18:52

Ik had altijd een vrij zware pil. Ook tegen acne.
Toen ik zwanger wilde worden gestopt en mijn libido schoot idd ook flink omhoog.
Na de zwangerschap en bv wel weer begonnen en ook automatisch weer dezelfde pil.

Ben een tijdje geleden wel overgestapt naar een lichtere pil omdat ik hoopte dat dat al verschil zou maken in libido. Dat doet het ook wel, maar nadeel is dat ik ook meteen weer veel meer last heb van acne.

Ik zit dus een beetje in dubio of ik toch weer terug ga naar de zwaardere pil of het voorlopig maar zo laat.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum