Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijksnacht en seks

+37
bolus26
Sjonno
SparklingEyes
Paper Crown
Triesje1983
**_pearl_**
Caroow
Fiwen
pitbullgup
Mysterious
Le Chat Noir
blondje1313
TNMN
Printje
Parisienne
Guus
Mari
Caresses
Sterre
Laquisia
ijsjemeisje
Tania
Ugly Betty
Pien
Sarah1985
welm_87
Inge
Blond
Ella
Floor
Atelier Madame
Arwyn
Zora
Silva
ButterflyEffect
Pussycat
Mamsie
41 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Ugly Betty di 29 maa 2011 - 5:04

welm_87 schreef:Ik ben vorig jaar getrouwd en wij hadden nog geen seks gehad voor ons huwelijk!
We hadden het er ook over gehad, zo van we zijn dan vast veel te moe en het is misschien leuker om het dan voor het eerst te doen als je niet zo moe bent! Maar als je dan eenmaal na zo'n fantastische dag samen in bed ligt....... hebben we het toch wel gedaan! smile

Dit hadden mijn woorden kunnen zijn!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Tania di 29 maa 2011 - 5:23

Wij hebben ons uitgekleed en zijn in bad gegaan. Toen de kaartjes en enveloppen open gemaakt. Nog even gekletst en geknuffeld en toen in slaap gevallen. Ik vond het niet erg, we waren allebei behoorlijk moe en hadden een mooie dag gehad.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:24

Nee, als het niet gebeurt ben ik niet teleurgesteld.
Waarschijnlijk alleen maar blij, ik denk namelijk dat ik daar na zo'n intesieve dag helemaal geen behoefte aan heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Ugly Betty di 29 maa 2011 - 8:24

Birgit schreef:Nee, als het niet gebeurt ben ik niet teleurgesteld.
Waarschijnlijk alleen maar blij, ik denk namelijk dat ik daar na zo'n intesieve dag helemaal geen behoefte aan heb.

Ik had ook verwacht dat ik dood moe zou zijn, maar was nog helemaal hyper van alle indrukken...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  ijsjemeisje di 29 maa 2011 - 8:58

Trisha schreef:Hahahaha doet me denken aan een post van CKC 'ooit', was een soortgelijk topic en die zei dat haar man had gezegd; "Euh wat nou seks? Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga enveloppen tellen!"

Of iets in die richting Very Happy

Ik vind hem echt grappig!! angel
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Laquisia di 29 maa 2011 - 10:34

ijsjemeisje schreef:
Trisha schreef:Hahahaha doet me denken aan een post van CKC 'ooit', was een soortgelijk topic en die zei dat haar man had gezegd; "Euh wat nou seks? Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga enveloppen tellen!"

Of iets in die richting Very Happy

Ik vind hem echt grappig!! angel

Ik ook. bounce
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 10:43

Het maakt niet uit hoe vaak we van te voren al seks hebben gehad, ik zou flink teleurgesteld zijn als we dat in de huwelijksnacht niet zouden doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Sterre di 29 maa 2011 - 20:36

Ik zou niet teleurgesteld zijn. Als seks beladen wordt of als er bepaalde verwachtingen aan hangen dan blokkeer ik, dat vind ik helemaal niks. Het zou natuurlijk heel leuk en romantisch zijn als het gebeurd, maar als het een 'moetje' is terwijl je allebei kapot bent dan wordt het ook geen geweldige seks. Dan liever in elkaars armen in slaap vallen smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:03

Ik snap wat je bedoeld Sterre. Maar ik zou dus zwaar teleurgesteld zijn als het niet romantisch wordt. Zodra het een romantische nacht is, voelt het natuurlijk niet als een moetje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Caresses di 29 maa 2011 - 21:05

Dat weet ik natuurlijk niet van tevoren, maar ik denk het wel. (Zou dan misschien zelfs dan maar even een vluggertje doen zodat we het wel gedaan hebben, maar ja dat slaat eigenlijk ook nergens op als je beiden geen zin hebt van vermoeiheid).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:10

Maar overwint geilheid het bij de meeste mensen dan niet van de moeheid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Sterre di 29 maa 2011 - 21:10

Elodie schreef:Ik snap wat je bedoeld Sterre. Maar ik zou dus zwaar teleurgesteld zijn als het niet romantisch wordt. Zodra het een romantische nacht is, voelt het natuurlijk niet als een moetje.

Ja, dat is natuurlijk het allermooist! Maar zodra het niet meer spontaan is dan hoeft het voor mij niet, dat is meer wat ik bedoelde. En dan zou ik het ook niet echt jammer vinden, dan halen we het op de huwelijksreis op een romantisch eilandje wel in, haha. Maar dat is allemaal heel hypothetisch.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Caresses di 29 maa 2011 - 21:29

Elodie schreef:Maar overwint geilheid het bij de meeste mensen dan niet van de moeheid?

Bedoel je in zijn algemeen? Dan denk ik van niet, ik lees vaak dat mensen maar weinig seks hebben omdat ze te moe zijn.
Als je bedoelt tijdens de huwelijksnacht? Geen idee. Maar als je eenmaal bezig bent komt de zin vaak ook wel vanzelf dus zou ik, als ik geen zin heb doordat ik te moe ben van de hele dag, toch bezig gaan. (Hoe onromatisch haha).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:33

Waarom zou je specifiek geil zijn dan na je trouwdag? Ik bedoel, het kan natuurlijk wel, maar ik zie niet echt in waarom dat dan special op DIE dag zo zou zijn. Het is een mooie dag, maar ik denk niet dat ik de hele dag ga denken: oooh ik wou dat ik NU je kleren kon uittrekken :P Ik denk eerder dat ik te druk ben met andere dingen, maar je weet het niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:34

Elodie is vast altijd geil.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:31

_Donnaa schreef:Elodie is vast altijd geil.. :P
Jij niet dan? Wink

Maar goed, ik zou dus in de huwelijksnacht geen enveloppen gaan tellen. En ik zou mijn man dan willen bespringen ja, als hij dat al niet bij mij doet, haha. Ook al ben je moe, als je dan een beetje gaat zoenen enzo kan ik me heel goed voorstellen dat je echt wel zin krijgt, helemaal bij zo'n speciale nacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:32

Ik zou eerst enveloppen tellen en dan goed van bil gaan, ja.. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:32

Caresses schreef:
Elodie schreef:Maar overwint geilheid het bij de meeste mensen dan niet van de moeheid?

Bedoel je in zijn algemeen? Dan denk ik van niet, ik lees vaak dat mensen maar weinig seks hebben omdat ze te moe zijn.
Als je bedoelt tijdens de huwelijksnacht? Geen idee. Maar als je eenmaal bezig bent komt de zin vaak ook wel vanzelf dus zou ik, als ik geen zin heb doordat ik te moe ben van de hele dag, toch bezig gaan. (Hoe onromatisch haha).
Ik bedoel het in het algemeen ja. Maar vooral als het gaat om een huwelijksnacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:33

_Donnaa schreef:Ik zou eerst enveloppen tellen en dan goed van bil gaan, ja.. angel
Weer eens een ander voorspel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Mari di 29 maa 2011 - 22:45

Elodie schreef:
_Donnaa schreef:Elodie is vast altijd geil.. :P
Jij niet dan? Wink

Maar goed, ik zou dus in de huwelijksnacht geen enveloppen gaan tellen. En ik zou mijn man dan willen bespringen ja, als hij dat al niet bij mij doet, haha. Ook al ben je moe, als je dan een beetje gaat zoenen enzo kan ik me heel goed voorstellen dat je echt wel zin krijgt, helemaal bij zo'n speciale nacht.

+1 ik zou pas de dag erna enveloppen gaan tellen, je hebt maar 1 keer in je leven (dat neem je je voor tenminste) een huwlijksnacht, dus knallen met die ballen :P
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:17

Ik zou zelf denk ik best wel teleurgesteld zijn als t er niet van zou komen. Niet dat het perse een moetje is, maar het hoort er wel een beetje bij en heeft wel wat vind ik. En aangezien ik een pak super aantrekkelijk vind staan heb je best kans dat ik wel denk 'oeh die kleren wil ik van je af scheuren' ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:42

Het zou me echt geen drol uit maken. Ik bedoel, je hebt een druk feest achter de rug (in de meeste gevallen), dan ben je echt wel bekaf aan het eind. Die sex doe je dan toch gewoon een dag later ofzo? Ik hecht echt totaal geen waarde aan sex in de huwelijksnacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:44

Floor schreef:Stel, je hebt op je huwelijksnacht geen seks, ben je dan teleurgesteld? Of ben je zo op van die feestdag, dat je het maar even laat voor wat het is? Eigen ervaringen mag, maar hypothetische gedachten ook.

Wij kwamen thuis, ik was hyperactief, mijn man was doodmoe.
We hebben eerst gedouchd en onze (ja heel romantisch) pyama's aangedaan. Daarna zijn we op de bank alle kaartjes gaan lezen en alle cadeautjes bekijken.
Vervolgens ging onze kat kotsen en kon ik dat opruimen, ondertussen was mijn man naar boven en hij sliep al toen ik boven kwam.
Wij waren beide totaal niet teleurgesteld, we hadden een topdag gehad.

Hahaha jammerrrrr

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:45

Ik zou het van het moment laten afhangen. Als je beiden zin hebt dan ga je ervoor, maar anders niet. Eigenlijk zoals op alle andere avonden. Ik kan me ook voorstellen dat je lekker gaat slapen en dan de volgende ochtend als een getrouwd stel wakker wordt en dan uitgebreid gaat seksen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Guus di 29 maa 2011 - 23:52

ik begrijp het als het er niet van zou komen omdat we helemaal op zijn... maar toch denk ik dat het er wel van gaat komen, al was het maar omdat ik van mijn vriend in pak en een glaasje alcohol altijd erg de behoefte krijg om mij op die manier uit te drukken Wink

Maar de volgende ochtend zou voor mij ook prima zijn denk ik!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijksnacht en seks - Pagina 2 Empty Re: Huwelijksnacht en seks

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum