Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kilo's eraf voor de zomer!

+26
Kat1980
Travelgurly
Cherelle
Penny Blossom
Rosa
Atelier Madame
Jeanette
Monte
Poisongirl
*Lookie*
Roze Roos
lyke
Lavendel
Jerry
Jasmina
Caramba
Qiara
Blond
Nala
Caroow
ekiaam87
SuperGrover
Suus
Mari
Minx
Pussycat
30 plaatsers

Pagina 11 van 22 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 0:28

Ja het ene lichaam is het andere natuurlijk niet. Ik zou zelf eerst voor de 55 gaan als ik jou was, want als de consulente zegt dat 50 te weinig is, dan zit daar denk ik wel een kern van waarheid in. Zij heeft je waarschijnlijk ook in het echt gezien.

En tja, op m'n 23e (of 20e) was ik ook tien keer dunner dan nu. Je lichaam kan ook nog veranderen op die leeftijd en daarna. Ik weet ook dat het voor mij niet realistisch is om weer 55 te willen wegen, want dat zal me gewoon nooit meer lukken. Daarom neem ik genoegen met 60. Zou best 55 willen hoor, maar dat wordt 'm niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:41

Je hebt wel gelijk, maar als Guatarri zichzelf goed voelt moet dat voor mij ook kunnen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:43

Ja maar vergeet niet dat ieder lichaam anders is he. Ik zou me niet te veel vastpinnen op wat iemand anders heeft als gewicht. Om teleurstellingen te voorkomen, bedoel ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 1:44

Ik wil het liefst ook 55, maar eerst maar eens op de 60 komen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  ekiaam87 vr 1 apr 2011 - 2:48

Ik heb ook voornamelijk stevige bovenbenen, maar ik heb ook gewoon een buik, zeker na het eten van bepaalde dingen. Daarom eet ik ook zoveel mogelijk volkoren rijst/pasta enz. ik wil voor 17 mei op mijn goede gewicht zijn smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Lavendel vr 1 apr 2011 - 2:54

Ik ben dus 1.58 en wil ook graag 50 wegen dus er moet 6 kilo vanaf. Heb een paar testjes gedaan op internet en die geven ook aan dat 50kg mn ideale gewicht zou zijn .. En als ik mn lijf zo zie kan er ook echt wel 6kg van af!
Ik ben vdg de, hele dag en avond aan het werk in een restaurant en heb op vdg:

o: 1 cracker met kipfilet
Bakje met duiven, kiwi, muesli en magere yoghurt
Kop fruit welness thee

T: 2 glazen suikervrije ranja met spa rood

L: 2 bruine boterhammen met kaas en mosterd
1 glas verse jus
1 glas verse muntthee

A: ??
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:19

Wat voor testjes zijn dat op internet, Lavendel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Minx vr 1 apr 2011 - 5:20

Mijn dag gaat ook lekker. Het stomme is normaal heb ik met dieeten steeds honger nu dus neit. Dus ik denk elke keer ik eet te veel.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Lavendel vr 1 apr 2011 - 5:37

http://www.voedingsforum.nl/body-mass-index/
Volgens mij heb ik deze gebruikt. Maar er zijn ook testen waar je van alles op moet meten. Ik heb gewoon gegoogled op bereken ideale gewicht oid Wink

En Fairytale waarschijnlijk heb je nu gewoon een goed eetpatroon! Of val je nog niet af?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Blond vr 1 apr 2011 - 6:39

Mijn ideale gewicht zou 66 kilo zijn. Nou, als dat ooit zou lukken zou ik heel blij zijn. Nu ga ik eerst voor de 70 kg, en dan zien we weer verder smile

Vandaag goede dag gehad trouwens. Had wel echt trek rond 5 uur, maar heb me keurig ingehouden en niets genomen. Morgen ga ik me wegen.
Heb trouwens voor de moeilijke moment een zak wortels in huis gehaald.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba vr 1 apr 2011 - 6:56

Ik ben trots op mezelf. Was ik vorige week nog 85 kg, nu ben ik 81 kg Very Happy
Eigenlijk is mijn weegdag op dinsdag, maar wilde vanmorgen erg graag weten hoeveel ik was. (Dinsdag was ik 82kg.)
Er stond 81kg op de weegschaal. Daarna wel naar toilet geweest voor groteboodschap, dus denk dat er toen nog wel 0.5 af gegaan is. Het moet me zeker gaan lukken om voor mijn vakantie 75 kg te zijn. Dan ben ik nog wel 2 kg te zwaar, maar na mijn vakantie wil ik zeker door tot 68-70 kg.

Begin is er Very Happy
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Minx vr 1 apr 2011 - 7:32

Klopt ik heb nu inderdaad een goed eetpatroon. Mijn dietiste verbaasd het ook dat ik niet afval vooral omdat ik me er netjes aan houd. Mijn lichaam heeft jaren tekorten gehad. Dus nu is het waarschijnlijk nog wennen. Als het binnen nu en 2 maand niet veranderd vind ze het apart. Ze hoopt ook dat als ik over 2 wkn een kies moet trekken en daarna een beugel krijg dat dat de omslag dan is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 9:53

Oooh jee ik ben toch gezwicht door de gezelligheid met Bliss, Vruchtenhagel en Zusje van Bert. Wijn en patat.

Had tijdens de wekelijkse borrel keurig vier cola light genomen, en maar een klein beetje brood met aioli. Maar toen gingen we nog bij mij thuis X Factor kijken met z'n viertjes en gingen we patat met kroket halen en heb ik toch ook nog twee (of drie?) glazen wijn genomen.

tja..morgen weer een dag. Alleen heb ik nu echt zoooo'n zin in eten. Merk dat dit soort eten gewoon veel sneller verbrand en slecht is. Maar ik heb niets meer in huis wat ik nog even kan snacken, dus ik ga zo maar gewoon naar bed. Morgen moet ik om kwart over 8 al bij m'n tante zijn, dus moet vroeg genoeg op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Monte vr 1 apr 2011 - 10:03

Marin schreef:Oooh jee ik ben toch gezwicht door de gezelligheid met Bliss, Vruchtenhagel en Zusje van Bert. Wijn en patat.

Had tijdens de wekelijkse borrel keurig vier cola light genomen, en maar een klein beetje brood met aioli. Maar toen gingen we nog bij mij thuis X Factor kijken met z'n viertjes en gingen we patat met kroket halen en heb ik toch ook nog twee (of drie?) glazen wijn genomen.

tja..morgen weer een dag. Alleen heb ik nu echt zoooo'n zin in eten. Merk dat dit soort eten gewoon veel sneller verbrand en slecht is. Maar ik heb niets meer in huis wat ik nog even kan snacken, dus ik ga zo maar gewoon naar bed. Morgen moet ik om kwart over 8 al bij m'n tante zijn, dus moet vroeg genoeg op.

Ik heb dat dus ook. Vanaf januari heb ik geen koekjes meer gegeten, maar vorige week had ik zo'n trek in een koekje en nu heb ik sinds die dag wel een koekje gegeten(of meer dan 1 per dag Embarassed ). Dus dat moet ik weer even afleren. Verder eet ik denk ik nog teveel brood:
7:00 2 bruine boterhammen kipfilet,
11:00 2 bruine boterhammenlight zuiverspread,philadelphia,
14:00 2 bruine boterhammen met kipfilet

en dan 18:00 avondeten en dan rond 20:30-21:00 vaak nog 2 crackers. Plus zo'n 0,5-1 liter water en 0,5-1 thee

Het schijnt alleen wel dat je beter gewone cola kan drinken dan cola light, dat zou veel slechter zijn(door de zoetstoffen) en je valt er niet minder van af.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 10:09

Monte schreef:
Het schijnt alleen wel dat je beter gewone cola kan drinken dan cola light, dat zou veel slechter zijn(door de zoetstoffen) en je valt er niet minder van af.

Ach ja, ik drink verder alleen water, thee en af en toe koffie. Ik vind dat die cola light (die ik echt lekkerder vind dan cola) echt wel mag. Ik neem dat dan als tussendoortje. Kan er dan echt van genieten.

En ja slecht he, als je eenmaal gezondigd hebt, wil je meer meer meer.

Maar ik ga nu lekker slapen en eet morgen wel een boterhammetje bij m'n tante als onbijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 10:13

Ik heb ook gezondigd vandaag, maar dat wist ik al van tevoren.. Heb 2 witte wijn op, een panini mozzarella-tomaat, bittergarnituur en wat nootjes/olijven.. Slecht, maar heb gelukkig maar 1x per maand borrel van mn werk haha (en heb me erg ingehouden, vorige keer had ik 11 wijntjes op Embarassed) Morgen 40 km fietsen en véél water/thee drinken, dan komt het vast weer goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba vr 1 apr 2011 - 21:27

Goedemorgen,

Vanmorgen heb ik rond half 7 mijn ontbijt al gehad.
2 crackers 1 met komkommerspread en 1 met 20+ (smeer)kaas.
Mijn tussendoortje mag ik zo hebben.

Vanmorgen voor de eerste keer wezen hardlopen. Dat programma van Evy is mij te zwaar. Ik ga me maar aan het programma houden van Runnersworld, daar hoef ik de eerste training niet meteen 3 minuten op het end te hardlopen. Dat is ook niet goed volgens dat programma van Runnersworld. Maandag daar mee beginnen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Blond vr 1 apr 2011 - 21:33

Nu voel ik me minder schuldig over mijn paar handjes popcorn die ik gister heb gegeten.
Vanochtend gewogen, weeg nu 72,6, dus 0.7 kg eraf. Niet veel, maar ben officieel ook pas vanaf maandag bezig. Bovendien ben ik al twee dagen niet meer naar het toilet geweest.

Vanochtend als ontbijt een bruine boterham genomen met 1 plak fricandeau, en na een half uur had ik gewoon alweer trek. Niets genomen, neem over een half uurtje denk ik een banaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  ekiaam87 vr 1 apr 2011 - 21:40

Ik heb vanmorgen om half 7 ontbeten met een mueslireep met chocolade & 2 samson & gert koekjes. (daarna gaan werken van 7 tot kwart voor 10)
Om 10 uur 2 boterhammen met een gebakken ei (gebakken met olijfolie)
Verder zie ik wel wat de dag mij brengt Wink
Als avondeten gister had ik gebakken aardappeltjes, worst & sla
Gisteravond een bakje nibbits op.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Lavendel vr 1 apr 2011 - 22:06

Goedemorgen!
Goed dat je ook bezig bent met hardlopen Spetterdespat. Hoop dat dit programma beter voor je werkt. Heerlijk lopen nu het beter weer is!
Ik moet morgen alweer les 10 lopen van Evy, gaat toch best snel zo'n programma! Ik merk nog niet aan mijn lichaam dat ik weer ben gaan sporten maar een betere conditie is altijd fijn.

Ik heb vanochtend ontbeten met een klein bakje met druiven, muesli en magere yoghurt/ een volkoren cracker met avocado en peper en zout/ en een kop fruit welness thee.
Straks nog een kiwi eten en voor de lunch twee volkoren boterhammen of crackers met avocado.

Vanmiddag ga ik lekker naar het terras en ik heb vanavond een feestje dus ik hoop dat ik niet te veel wijntjes neem.. drunken
Vorige week dinsdag heb ik me voor het eerst 'officieel' gewogen voor dit topic, dus ik hoop komende dinsdag dat er wat af is!

Geniet van het mooie weer vandaag!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 22:13

Ik heb niets gesnackt gister, ook al zaten ze hier borrelnootjes te eten. Ik heb me ingehouden! Gister ook weer gesport.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Nala vr 1 apr 2011 - 23:06

Pff ik snap het niet. Ik val gewoon niks af. Sinds 2,5 weken loop ik 3 x per week via start to run op mp3 en doe ik erna nog een half uur crosstrainen (op hartslag) en een 40tal min krachtoefeningen + ik rij paard 1-2 x in de week.
Ik heb al een paar weken geen friet meer gegeten terwijl ik dat normaal 1x/week deed. Cola dronk ik enkel een half glas tijdens avondeten maar doe ik nu ook niet meer. Brood heb ik vervangen door zuurdesembrood met gezond, vaak biologisch beleg. En toch val ik NIKS af. Ik eet soms wel eens wat paaseitjes, maar zouden die 2 eitjes op een dag het 'm dan maken? Ik drink ook 2 l water op een dag terwijl ik ervoor maar aan een liter kwam.
Ik vind het echt frustrerend. Vooral omdat ik tot een jaar geleden zo iemand was die alles kon eten wat ze wou, zonder aan te komen. Als ik dan al eens aankwam hoefde ik de dag erna gewoon maar iets minder te eten en het was er al af. Terwijl ik nu zoveel moeite doe en er gaat niks af.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Lavendel vr 1 apr 2011 - 23:16

Ben je niet gewoon spieren aan het opbouwen door het vele sporten Nala? Merk je dat je wel iets strakker wordt of ook dat niet? Misschien kun je beter naar centimeters kijken in dat geval dan naar gewicht.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba za 2 apr 2011 - 4:09

Vanmorgen na het sporten nog weer even lekker op bed gelegen tot een uurtje of 10. Daarna kop koffie met 1 zoetje gehad en een liga evergreen. De andere heeft mijn vriend opgegeten. Daarna samen met mijn vriend alle buitendeuren geverfd. Rond een uurtje of 1 heb ik 2 stukken brood gehad 1 met kipfilet en 1 met 30+ kaas en een glas halfvolle melk.

Vanmiddag even om een boodschap uit geweest. En lekker in de zon gezeten met water.
Tussendoor een eierkoek met een beetje boter en een kiwi gehad, was lekker en een schaaltje radijs (6 stuks).
Vanavond bbq-en. ik ben de bob dus wijn neem ik niet. Gaat eigenlijk best goed qua frisdrank en drank, dat neem ik nauwelijks tot niet. Drink eigenlijk alleen maar water over de hele dag.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 4:31

Ik ben doodop van de begrafenis, dus zit nu even lekker op de bank met een Friends dvd, cola light en framboosjes. Niet een super dag qua eten omdat de lunch van dat catering eten was, maar nog wel ok.

Zal later wel weer uitgebreider reageren, maar voor nu even alleen m'n eetlijstje van vandaag.

Onbijt: Twee bruine bolletjes met leverworst
Tussendoor: Koffie met stukje nougat
Lunch: Vier mini rozijnenbroodjes en twee zalm sandwiches
Tussendoor: Ontelbaar veel glaasjes water, en een jus d'orange en koffie
Tussendoor: Frambozen
Avondeten: Frietjes gemaakt van courgette en paneermeel en kipspiesjes uit de oven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 11 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 22 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum