Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kilo's eraf voor de zomer!

+26
Kat1980
Travelgurly
Cherelle
Penny Blossom
Rosa
Atelier Madame
Jeanette
Monte
Poisongirl
*Lookie*
Roze Roos
lyke
Lavendel
Jerry
Jasmina
Caramba
Qiara
Blond
Nala
Caroow
ekiaam87
SuperGrover
Suus
Mari
Minx
Pussycat
30 plaatsers

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Blond di 29 maa 2011 - 2:23

Marin schreef:
_Chance schreef:Ik zou vaker moeten gaan zwemmen, ik ken alleen niemand die met me mee wil Cry

Dan ga je toch alleen? Dat is nou een typisch iets wat je makkelijk alleen kan doen!
Had nog wel even gekletst met een meisje in 't zwembad die ook voor 't eerst daar kwam, en naar een leuke jongen gekeken :P



Haha ja zou kunnen. Maar dat vind ik dus zo saai. Misschien gewoon maar eens doen!
Het liefste zou ik als sport weer gaan paardrijden, maar dat is nu even te duur (en ik ben ook een beetje bang geworden).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  ekiaam87 di 29 maa 2011 - 3:50

Hier was het vanochtend heel erg mistig ja, gelukkig was het om een uur of 9 alweer weg en heeft de hele dag de zon geschenen (die doet dat nog steeds heel goed smile

Mijn lijstje:
Ontbijt:
3 fjord crackers met leverworst & beker groene thee

Tussendoor:
2 crackers & 2 koppen thee

Lunch:
3 knäckebröd met smeerworst (ben ik op dit moment redelijk verslaafd aan)
+ 1 koekje

Tussendoor:
Slecht!! 2x chocolade, 2x koekje
Goed: Appel (en 4 nieuwe appels gehaald)

Avondeten straks:
4 granen spaghetti, biologische pastasaus bolognese & geraspte kaas

Verder ga ik vanavond dansen, wilde op de fiets, maar ik moet langs een aantal donkere & rustige plekken, waar afgelopen winter een meisje is verkracht (dader wel opgepakt) en ik ben al niet zo'n held in het donker, dus ik ga maar gewoon met de bus!

Ik zal me morgen of donderdag even wegen met m'n wii Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba di 29 maa 2011 - 17:06

Goedemorgen,

Ik zit nu aan mijn yoghurtontbijt met een kiwi, Moet zo weer werken.
Gisteravond heerlijk gesport, donderdag avond weer.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat di 29 maa 2011 - 20:11

Ook een goedemorgen!

Zo ik voel me beroerd! Gisteren al niet zo lekker en vandaag is het helemaal mis... Cry
Maar ja.. we gaan gewoon door gelukkig heeft mijn dochter wel super goed geslapen vannacht alsof ze voelde dat ik ook wat slaap nodig had haha. 23:00 gingen we naar bed en om kwart voor 8 werd ze pas wakker smile

Maar mijn eetlijstje van vandaag :
O: Brinta met pruimen
T: Peer
L: 2 boterhammen met rookvlees en ei en tomatensap
T: Meloen met yoghurt
D: Kip met spinazie
T: Beker bouillon met groente

Gaat vast goed komen vandaag.
Gister was het niet super, want bij mijn schoonfamilie gegeten en die weten dat we aan het lijnen zijn en hadden wel groente gekookt, dus dat was super.
Alleen was het veel te weinig laughcry dus thuis alsnog uit nood slechte dingen gegeten want we hadden beiden zo trek haha.
Maar ja de rest van de week, maar extra gezond eten. Dan zal er maandag wel weer wat af zijn smile

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:22

Goedemorgen!

Pussycat, vind je dat lekker, bouillon zo 's avonds nog?

Ik heb me net gewogen en er is alweer 0.8 kilo af. Nu dus in totaal precies 2 kilo van m'n startgewicht. Gaat lekker, in 5 daagjes tijd! Zal in 't begin gewoon wel makkelijk gaan. Heb gelukkig niet de illusie dat het de rest van de tijd zo makkelijk zal gaan.
En vandaag wordt 't ook al lastig, want ik ga op m'n kleine zusje passen! En bij hen thuis ligt altijd erg veel lekkers, en wordt de wijn ook flink geschonken rond borreltijd/etenstijd. Ik zal me denk ik niet helemaal kunnen beheersen, maar vooruit dan maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:25

Goeiemorgen!

Ik heb vanochtend gewogen en de weegschaal gaf 64,7 aan. Ik ben blij! Gisteravond niet meer gesnoept of wat dan ook. Ik heb me keurig aan mijn eetpatroon gehouden en nog de basictraining gedaan. Er is nu 2,3 kilo af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat di 29 maa 2011 - 21:32

Marin schreef:

Pussycat, vind je dat lekker, bouillon zo 's avonds nog?

Ik volg een boek en doe precies wat er staat laughcry
Maar soms lust ik nog wel eens wat ja en een bouillon met groente vult dan goed en is lekker warm voor het slapen gaan Very Happy
Gisteravond een glaasje warme melk gehad met anijs was ook erg lekker Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Tong

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Blond di 29 maa 2011 - 21:34

Goedemorgen!

Gister een goede dag gehad, namelijk':
O: 2 beschuitjes met 30+ kaas
T: brosse eierkoek
L: 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met ham
T: koffiebroodje van de Aldi (150 cal.)
D: Pasta met tomaat, bosuit, ham en mascarpone
T: Bakje magere yoghurt met cruesli en lijnzaad

Vandaag begonnen met een bakje yoghurt met cruesli en lijnzaad.
Ook weer allemaal gezonde dingen mee genomen naar mn werk. En ja ik weet dat ik beter een appel kan eten dan een brosse eierkoek.. Alleen balen dat ik zo verkouden ben dat ik niets ruik en ook weinig proef. Vanavond ga ik eten bij een vriendin, ik denk niet echt dat ze wat gezonds maakt (ze heeft altijd van die kant en klare diepvries pasta's en zo), maar ik heb geen zin om te vertellen dat ik op mijn eten let (omdat ik dan weer commentaar krijg, dat ik al slank genoeg ben, blablabla).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:40

_Chance schreef:Goedemorgen!

Gister een goede dag gehad, namelijk':
O: 2 beschuitjes met 30+ kaas
T: brosse eierkoek
L: 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met ham
T: koffiebroodje van de Aldi (150 cal.)
D: Pasta met tomaat, bosuit, ham en mascarpone
T: Bakje magere yoghurt met cruesli en lijnzaad

Vandaag begonnen met een bakje yoghurt met cruesli en lijnzaad.
Ook weer allemaal gezonde dingen mee genomen naar mn werk. En ja ik weet dat ik beter een appel kan eten dan een brosse eierkoek.. Alleen balen dat ik zo verkouden ben dat ik niets ruik en ook weinig proef. Vanavond ga ik eten bij een vriendin, ik denk niet echt dat ze wat gezonds maakt (ze heeft altijd van die kant en klare diepvries pasta's en zo), maar ik heb geen zin om te vertellen dat ik op mijn eten let (omdat ik dan weer commentaar krijg, dat ik al slank genoeg ben, blablabla).

Kun je niet voorstellen dat jij de salade regelt. Hoef je minder op te scheppen van die pasta en eet je toch nog rauwkost! Scheelt weer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:47

Fairytale schreef:als je te weinig eet gaat je lichaam alles op slaan voor later als het harder nodig is. Om af te vallen moet je dan juist meer gaan eten. Hoe onlogisch het ook klinkt.
Ik val zo prima af hoor.. Ik kan niet meer eten en ik luister liever naar m`n lichaam dan naar de geleerden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Minx di 29 maa 2011 - 22:08

_Donnaa schreef:
Fairytale schreef:als je te weinig eet gaat je lichaam alles op slaan voor later als het harder nodig is. Om af te vallen moet je dan juist meer gaan eten. Hoe onlogisch het ook klinkt.
Ik val zo prima af hoor.. Ik kan niet meer eten en ik luister liever naar m`n lichaam dan naar de geleerden Wink

Dat is onzin net als mensen zeggen dat ze niet kunnen ontbijten. Ik deed dat ook altijd. Maar ik kan echt wel meer eten je moet je lichaam er alleen aan laten wennen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:31

Fairytale schreef:
_Donnaa schreef:
Fairytale schreef:als je te weinig eet gaat je lichaam alles op slaan voor later als het harder nodig is. Om af te vallen moet je dan juist meer gaan eten. Hoe onlogisch het ook klinkt.
Ik val zo prima af hoor.. Ik kan niet meer eten en ik luister liever naar m`n lichaam dan naar de geleerden Wink

Dat is onzin net als mensen zeggen dat ze niet kunnen ontbijten. Ik deed dat ook altijd. Maar ik kan echt wel meer eten je moet je lichaam er alleen aan laten wennen.

Sorry weet jij hoe Donna's lichaam werkt? Of het mijne, for that matter? Ik ben dus zo iemand die niet kan ontbijten. Dat zit voor een deel misschien tussen de oren, maar mijn lichaam reageert echt heel sterk op ontbijt 's ochtends. Denk aan kokhalzen, buikkrampen, diarree. Nu ik thuis zit, laat ik mijn lichaam dus eerst een uurtje of langer op gang komen dmv een glas water, en dan eet ik wat. Maar als ik werk is dat geen optie. Natuurlijk weet ik dat t beter is om goed te ontbijten, maar als het elke ochtend zo'n gedoe is om maar iets naar binnen te krijgen.. Ik kan Donnaa wel goed voorstellen. Haar lichaam geeft dat zelf wel aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 22:36

Fairytale schreef:
_Donnaa schreef:
Fairytale schreef:als je te weinig eet gaat je lichaam alles op slaan voor later als het harder nodig is. Om af te vallen moet je dan juist meer gaan eten. Hoe onlogisch het ook klinkt.
Ik val zo prima af hoor.. Ik kan niet meer eten en ik luister liever naar m`n lichaam dan naar de geleerden Wink

Dat is onzin net als mensen zeggen dat ze niet kunnen ontbijten. Ik deed dat ook altijd. Maar ik kan echt wel meer eten je moet je lichaam er alleen aan laten wennen.
En waarom zou ik in hemelsnaam meer willen eten? Ik eet misschien weinig, maar wat ik binnenkrijg is gewoon gezond en bevat goede voedingsstoffen en weet ik veel wat nog meer.. Ik ga mezelf niet volstouwen.. Ik ben allang blij dat ik m`n PDS een beetje op orde heb.. Zal ik dat weer in de war gaan gooien zeker omdat ik volgens het boekje te weinig eet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 3:26

Wat gaan een paar van jullie goed zeg! Ga zo door cheers
Ik ben ook niet zo van de eetlijstjes neerzetten trouwens.
Vanavond ga ik weer hardlopen, mijn 2e keer haha.
Maandag heb ik les 1 van start te run gelopen. Het ging net aan dus heb me maar voorgenomen om elke les 2 keer te lopen, anders hou ik het vast niet vol.
Eigenlijk wou ik ook nog 2x per week gaan zwemmen maar dat is zo duur, ik twijfel nog.
Ik sport trouwens niet in de sportschool dat is niks voor mij. Ik wandel wel zo'n 10km per dag met mijn hond.
Met het eten gaat het goed. Ik mag van mezelf 1 paaseitje en 1 koekje per dag. Daar kan ik me netjes aan houden.
Moet eerlijk zeggen koek en chocola is ook niet mijn valkuil, maar chips. Dat haal ik door de weeks maar niet in huis angel
In het weekend mag ik 1 zak chips halen. Daar moet ik dan 3 avonden mee doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 8:20

O: Twee volkoren boterhammen. (Hagelslag en chocoladepasta beide puur) + thee met melk en suiker
L: Twee volkoren boterhammen met kipfilet, gekookt ei en komkommer. Kommetje bitterkoekjes vla.
T: Plakje indische cake
D: Tandoori met gehakt, rijst met komkommersalade.

En nog anderhalve liter water.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  *Lookie* wo 30 maa 2011 - 8:39

Dit topic lijkt me wel goed voor mijn motivatie (die momenteel niet geweldig is) dus als jullie het goed vinden kom ik af en toe wat meelezen / meekletsen. Ik wil graag voor de zomer weer wat afvallen. Weeg momenteel 67,5 en vind dat te zwaar. Het is wel net binnen de BMI maar ik heb vooral extra vet rond de taille en dat vind ik niet mooi. Ik wil graag afvallen tot 63 kilo, of iets lichter maar die 63 kilo daar wil ik echt voor gaan. Ben al van 73 naar die 67,5 gegaan maar zat een tijd geleden al op 65 dus er is weer wat aangekomen. Ik lijn niet superstreng, maar probeer wel gezond te eten dus ik vind het wel inspirerend wat jullie eten, want vaak komt het eten toch weer op hetzelde uit terwijl het zo goed is om te varieren. Sporten doe ik weinig, ik zumba 1x per week en wandel af en toe maar verder niet, al denk ik dat het wel weer wat meer zal zijn nu het mooiere weer aan komt.
Vandaag is het volgens mij redelijk gegaan:
O: Cruesli balans met magere melk
L: 3 stukjes maisbrood met 30+ kaas (mwa, toch niet echt supermager dus)
T: 1 banaan
D: ossenstaartsoep met een afbakbroodje met alleen een beetje boter erop, en een heel klein beetje vla

Ben toch niet helemaal tevreden met mijn eetschema vandaag, ga nu jullie berichtjes even lezen en kijken wat ik morgen anders doe! Very Happy
Edit: Ben trouwens 1.69 lang
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Minx wo 30 maa 2011 - 9:20

Marin schreef:
Fairytale schreef:
_Donnaa schreef:
Fairytale schreef:als je te weinig eet gaat je lichaam alles op slaan voor later als het harder nodig is. Om af te vallen moet je dan juist meer gaan eten. Hoe onlogisch het ook klinkt.
Ik val zo prima af hoor.. Ik kan niet meer eten en ik luister liever naar m`n lichaam dan naar de geleerden Wink

Dat is onzin net als mensen zeggen dat ze niet kunnen ontbijten. Ik deed dat ook altijd. Maar ik kan echt wel meer eten je moet je lichaam er alleen aan laten wennen.

Sorry weet jij hoe Donna's lichaam werkt? Of het mijne, for that matter? Ik ben dus zo iemand die niet kan ontbijten. Dat zit voor een deel misschien tussen de oren, maar mijn lichaam reageert echt heel sterk op ontbijt 's ochtends. Denk aan kokhalzen, buikkrampen, diarree. Nu ik thuis zit, laat ik mijn lichaam dus eerst een uurtje of langer op gang komen dmv een glas water, en dan eet ik wat. Maar als ik werk is dat geen optie. Natuurlijk weet ik dat t beter is om goed te ontbijten, maar als het elke ochtend zo'n gedoe is om maar iets naar binnen te krijgen.. Ik kan Donnaa wel goed voorstellen. Haar lichaam geeft dat zelf wel aan.

maar dan ontbijt je toch, er staat nergens dat je direct als je uit bed komt moet eten. Daarbij zit zoals je zelf al zegt ook veel tussen je oren. Is net als met afvallen als je daar niet 100% achter staat dan val je niet af.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:02

Poe heb me geprobeerd in te houden vandaag maar toch wel wat gesnoept. Bij m'n vader thuis ligt t daar voor t oprapen dus was het lastig gedisciplineerd te blijven. Maar toch keurig nee gezegd tegen het derde glas wijn.

Mijn lijstje van vandaag.

Ontbijt: Bakje citroenkwark
Lunch: wit bolletje leverworst en glas optimel.
Tussendoor: twee stroopwafels, glas cola
Diner: Chinees (gehaald dus niet erg gezond) en twee glazen wijn
Tussendoor: kop thee
Nu in de trein: flesje vruchtensap en een zakje dropjes. Heb helaas erge keelpijn dus wilde even iets daar tegen eten

Nou ja morgen weer een dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:02

Reageer morgen ook wel op de rest. Ben eigenlijk best misselijk nu, bah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:15

Mijn lijstje voor vandaag:

O: boterham smeerworst, glas optimel
T: 2 mineola's
L: Krentenbol kaas, boterham kaas, rauwkost, glas optimel
T: magere yoghurt
A: krieltjes, spinazie en schnitzel
T: niks, nada, noppes.. Sonja is streng! :shock:

Gisteravond wel 2 broodjes kroket op als avondeten, foei! Ik had training van mn werk dus moest daar eten.. Maar heb daarna niks meer gehad dus hoop dat de schade beperkt is!

@ Marin: Misschien een tip, maar als je volgende keer weet dat je het moeilijk gaat krijgen zou ik sowieso wat meer eten als lunch! Want als je honger hebt zijn al die lekkere dingen nóg moeilijker te weerstaan lijkt me..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:29

Ja klopt maar er was daar niets in huis. Omdat ze zo druk bezig zijn met de begrafenis voorbereiden van m'n stiefopa zijn de boodschappen er beetje bij ingeschoten bij m'n stiefmoeder. Vandaar ook de Chinese afhaal. Ik had wel aangeboden boodschappen te doen terwijl ik op m'n zusje paste, maar dat hoefde niet. Normaal gesproken zou ik ook wel iig een tweede broodje eten dus (en sowieso geen wit)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Minx wo 30 maa 2011 - 10:30

gecondoleerd, in ieder geval
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Lavendel wo 30 maa 2011 - 10:47

vanaf mijn telefoon dus even snel mijn lijstje:

O: 1 boterham met hagelslag
1 boterham met oude kaas

T: pakje sultana

L: 2 boterhammen met oude kaas
1 boterham met hagelslag

T: Appel
druiven en een kiwi met klein beetje muesli en scheutje yoghurt
2 paaseitjes

D: Een curry met veel groenten en rijst

Mm ik heb weer te veel gegeten.. Ik sliep bij mijn vriend en hij had mijn brood gesmeerd dus vandaar het ongezonde beleg en de sultanas. Veder ging ik pas weer om 8u eten dus vandaar het extra bakje yoghurt smiddags..
Morgen weer een poging! En ik mag les 9 gaan lopen van start to run!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Suus wo 30 maa 2011 - 20:30

Gisteren op zich prima gegeten, maar 's avonds wel weer een paar biertjes gehad...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Jerry wo 30 maa 2011 - 20:33

Fairytale schreef:
Marin schreef:
Fairytale schreef:
_Donnaa schreef:
Fairytale schreef:als je te weinig eet gaat je lichaam alles op slaan voor later als het harder nodig is. Om af te vallen moet je dan juist meer gaan eten. Hoe onlogisch het ook klinkt.
Ik val zo prima af hoor.. Ik kan niet meer eten en ik luister liever naar m`n lichaam dan naar de geleerden Wink

Dat is onzin net als mensen zeggen dat ze niet kunnen ontbijten. Ik deed dat ook altijd. Maar ik kan echt wel meer eten je moet je lichaam er alleen aan laten wennen.

Sorry weet jij hoe Donna's lichaam werkt? Of het mijne, for that matter? Ik ben dus zo iemand die niet kan ontbijten. Dat zit voor een deel misschien tussen de oren, maar mijn lichaam reageert echt heel sterk op ontbijt 's ochtends. Denk aan kokhalzen, buikkrampen, diarree. Nu ik thuis zit, laat ik mijn lichaam dus eerst een uurtje of langer op gang komen dmv een glas water, en dan eet ik wat. Maar als ik werk is dat geen optie. Natuurlijk weet ik dat t beter is om goed te ontbijten, maar als het elke ochtend zo'n gedoe is om maar iets naar binnen te krijgen.. Ik kan Donnaa wel goed voorstellen. Haar lichaam geeft dat zelf wel aan.

maar dan ontbijt je toch, er staat nergens dat je direct als je uit bed komt moet eten. Daarbij zit zoals je zelf al zegt ook veel tussen je oren. Is net als met afvallen als je daar niet 100% achter staat dan val je niet af.

Ik at vroeger altijd meteen als ik uit bed kwam. Toen ik ging werken (ik reisde altijd met de trein) at ik altijd in de trein. Resultaat: ik at ongeveer een uur nadat ik opstond. Ik merk nu, op mijn vrije dagen, dat ik niet meteen kan eten als ik opsta. Ik geloof dus wel dat je lichaam eraan moet wennen (net als dat mijn lichaam nu gewend is om niet meteen te eten na 't opstaan).

Het ligt er natuurlijk aan wat voor werk je doet, maar als de mogelijkheid er is, zou je misschien op je werk kunnen ontbijten en je lijf eraan laten wennen dat je steeds iets eerder gaat eten...?

Verder over dit topic; hoe gaat 't in z'n werk? misschien heb ik 't gemist, maar wordt er een lijstje gemaakt en iedere week een update? Vind ik altijd wel leuk smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 7 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum