Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Hazeltje schreef:Ik meld me ook
H.ayley krijgt een broertje of zusje rond december! (Als alles goed blijft gaan natuurlijk)
Ik heb vreselijk onrustige benen. Daar kan ik in bed echt he-le-maal gek van worden!
En misselijk en doodmoe. Maar ach.. Het hoort erbij
@ Joyce: Ik had gemist dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Dat is niet van een leie dakje gegaan toch?
@ Hutselfuts: Wat balen joh! Maar... Het wil niet altijd wat zeggen hoor.
Ik heb bij H ook redelijk wat bloedverlies gehad en dat is ook allemaal goed gegaan!
En ik weet dat LMC van hier bij haar oudste echt HEEL veel bloed verloren is.
Ik duim voor je dat jullie beeb lekker blijft zitten!
Jij ook gefeliciteerd!!!
het is inerdaad niet zonder slag of stoot gegaan, maar het is gelukkig weer zo ver, vandaag is de dag, dat het de vorrige keer mis ging! ik heb niet het idee dat het weer zo ver is. de krampen die ik heb in me buik zijn echt van me darmen, die nogal van slag af zijn.
over 2 weken echo, ik kan echt niet wachten! die dagen gaan dan weer zooo langzaam! op dit moment heb ik eigenlijk last van oververmoeidheid, en me borsten zijn net 2 grote beursen meloenen!! verder nog niet misselijk o.i.d.
Hutslefruts: hoe gaat het met je? heb je al wat meer duidelijkheid?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Spannende dag voor jou vandaag Joyce! Maar ik duim voor je dat het gewoon allemaal goed gaat! Die vermoeidheid herken ik, evenals het beurse gevoel. Ik heb niet het idee dat ze groter zijn geworden, maar ze zijn dan ook al vrij groot an sich... Hoop dus eigenlijk niet dat ze groter gaan worden...
Iemand hutselfruts al ergens zien reageren? Ben benieuwd hoe het nu gaat.
Iemand hutselfruts al ergens zien reageren? Ben benieuwd hoe het nu gaat.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Joyce, meid... wat een nare dag, maar je gevoel is dit keer helemaal anders. Dus probeer ook uit te gaan van het goede! Ik duim voor je dat alles dit keer goed blijft gaan!
Gast- Gast
@mimikske, veel succes vandaag bij de echo!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik wil me hier ook voorzichtig melden... al voelt het nog steeds onwerkelijk enzo
Afgelopen zondag en maandag heb ik getest en al vrij snel kwamen er 2 strepen en ik ben dus zwanger van ons eerste kindje.
Afgelopen zondag en maandag heb ik getest en al vrij snel kwamen er 2 strepen en ik ben dus zwanger van ons eerste kindje.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Gefeliciteerd!
Floor- Ratel
Floor jij hebt toch al gauw een afspraak bij de verloskundige of niet?
studiebol- Ratel
Vanavond (net als mimikske)
Floor- Ratel
oooh wat fijn! Nou dan hoop ik dat jullie goed bericht krijgen!!
studiebol- Ratel
Ik denk dat ik me alweer mag afmelden..
Het bloeden is nog steeds niet gestopt. Alhoewel het wel véél minder is, is het nog niet helemaal over. Maar er is ook niets uitgekomen en ik heb niet echt kramp gehad o.i.d. Ik heb wel nog een keer een test gedaan en die was negatief.....
Maar het zit echt niet goed, ik voel me nu nog steeds niet lekker. Morgen moet ik de verloskundige weer bellen en dan moet ik meteen een afspraak maken voor een echo.
Vind dit zo vervelend. Ik heb dan 'liever' dat het er gewoon uit komt en klaar. Dit sloopt je, je blijft toch nog steeds een beetje hoop houden..
Het bloeden is nog steeds niet gestopt. Alhoewel het wel véél minder is, is het nog niet helemaal over. Maar er is ook niets uitgekomen en ik heb niet echt kramp gehad o.i.d. Ik heb wel nog een keer een test gedaan en die was negatief.....
Maar het zit echt niet goed, ik voel me nu nog steeds niet lekker. Morgen moet ik de verloskundige weer bellen en dan moet ik meteen een afspraak maken voor een echo.
Vind dit zo vervelend. Ik heb dan 'liever' dat het er gewoon uit komt en klaar. Dit sloopt je, je blijft toch nog steeds een beetje hoop houden..
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Hutselfuts schreef:Ik denk dat ik me alweer mag afmelden..
Neee meid!!
blijf nog een beetje moed erin houden. vooral omdat je geen kramp heb gehad, en nog niets veloren ben! (hevig) bloeden komt wel vaker voor! blijf een beetje hoop houden, ook al is dit zo moeilijk!!
zegt je gevoel dat het echt niet goed is?
jeetje meid hele dikke en hou je taai! maak maar gauw een afspraak, dan ben je in ieder geval van je onzekerheid af!
sterkte
joyce0606- Kletskop
Floor schreef:Vanavond (net als mimikske)
Succes vanavond! laat je weten hoe het was?!
joyce0606- Kletskop
Welkom studiebol! Gefeliciteerd! Heb je zelf enig idee wanneer je uitgeteld bent? Ik vond het de eerste weken ook heel onwerkelijk hoor.
@Hutselfuts: oh jee!! Ik hoop dat je snel een echo krijgt en dan wat meer zekerheid hebt. Een negatieve test is natuurlijk geen goed teken
@Floor: spannend! De eerste echo! Kom je wel een update geven? Ben benieuwd (en jaloers, ik wil ook al een echo! )
@Joyce: de vreselijke dag overleefd waarop je de vorige keer een miskraam kreeg? Ik denk dat je gevoel je veel kan vertellen hoor. De vorige keer had je toch het gevoel dat het niet goed zat? Hoe gaat het nu?
@Mimikske: ook al de echo! Ben ook benieuwd naar jouw update
Ik ben de laatste paar dagen vaker misselijk. Het komt en het gaat de hele dag door zo'n beetje, maar meestal 's avonds als ik in bed lig. Overdag helpt het dan om een liga Milkbreak te eten, maar 's avonds in bed gaat dat me te ver Heb ook veel last van maagzuur... Had er vooraf ook al vaker last van, met name bij bepaalde voedingsmiddelen, maar nu is het heel onvoorspelbaar. Maar toch vind ik het allemaal niet erg! Ik weet waar het van komt, en dan lijkt het meteen een stuk minder. Alleen is het zo moeilijker verborgen te houden op mijn werk. Ik werk met voornamelijk vrouwen, waarvan er al een hoop kinderen hebben, dus die hebben het snel door zo
Hoe is het met jullie?
@Hutselfuts: oh jee!! Ik hoop dat je snel een echo krijgt en dan wat meer zekerheid hebt. Een negatieve test is natuurlijk geen goed teken
@Floor: spannend! De eerste echo! Kom je wel een update geven? Ben benieuwd (en jaloers, ik wil ook al een echo! )
@Joyce: de vreselijke dag overleefd waarop je de vorige keer een miskraam kreeg? Ik denk dat je gevoel je veel kan vertellen hoor. De vorige keer had je toch het gevoel dat het niet goed zat? Hoe gaat het nu?
@Mimikske: ook al de echo! Ben ook benieuwd naar jouw update
Ik ben de laatste paar dagen vaker misselijk. Het komt en het gaat de hele dag door zo'n beetje, maar meestal 's avonds als ik in bed lig. Overdag helpt het dan om een liga Milkbreak te eten, maar 's avonds in bed gaat dat me te ver Heb ook veel last van maagzuur... Had er vooraf ook al vaker last van, met name bij bepaalde voedingsmiddelen, maar nu is het heel onvoorspelbaar. Maar toch vind ik het allemaal niet erg! Ik weet waar het van komt, en dan lijkt het meteen een stuk minder. Alleen is het zo moeilijker verborgen te houden op mijn werk. Ik werk met voornamelijk vrouwen, waarvan er al een hoop kinderen hebben, dus die hebben het snel door zo
Hoe is het met jullie?
mickey- Kletskop
Mickey, als je in bed echt last van je misselijkheid hebt zou ik toch wat eten hoor, als het helpt waarom niet?
Wil je het lang verborgen houden op het werk?
Wil je het lang verborgen houden op het werk?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Floor, hoe was het vanavond?
Hutselfuts, wat naar zeg! Ik hoop dat je morgen nog terecht kan bij de verloskundige dan heb je tenminste duidelijkheid! Veel sterkte gewenst met afwachten.
@ Mickey, volgens internet ben ik in December uitgerekend, als ik uit ga van mijn laatste menstruatie tenminste en volgens mij kan dat prima want ik was vrij regelmatig ongesteld.
Wanneer willen jullie het aan familie en vrienden vertellen? En op je werk?
Hutselfuts, wat naar zeg! Ik hoop dat je morgen nog terecht kan bij de verloskundige dan heb je tenminste duidelijkheid! Veel sterkte gewenst met afwachten.
@ Mickey, volgens internet ben ik in December uitgerekend, als ik uit ga van mijn laatste menstruatie tenminste en volgens mij kan dat prima want ik was vrij regelmatig ongesteld.
Wanneer willen jullie het aan familie en vrienden vertellen? En op je werk?
studiebol- Ratel
Familie weet het al! Heb het mijn ouders, zus+vriend en broertje+vriendin met 4 weken en 2 dagen al verteld Een paar collega's weten het ook al, ik kan heel moeilijk mijn mond houden Ik denk dat ik het komende week verder bekend ga maken op mijn werk. Ik werk in de kinderopvang, dus heel zwaar tillen kan ik sowieso niet lang. Maandag heb ik de eerste afspraak bij de verloskunidge, ben benieuwd! Al krijg ik nu nog geen echo helaas. Dat wordt hier pas gedaan rond de 12 weken, dus dat zal begin mei zijn.
mickey- Kletskop
Nou ik kan ook niet goed liegen hoor of dingen verzwijgen dus ik vraag me af hoe lang ik het vol houd Mijn ouders wil ik het wel graag dit weekend vertellen tegen hun kan ik al helemaal niet liegen!
Vrienden en zo wil ik toch nog ff mee wachten maar ja ik weet dus niet hoe lang het lukt ook ivm met koninginnenacht en dag en ik drink echt werkelijk waar altijd wel wat! En we hebben ook nog een bruiloft...
Vrienden en zo wil ik toch nog ff mee wachten maar ja ik weet dus niet hoe lang het lukt ook ivm met koninginnenacht en dag en ik drink echt werkelijk waar altijd wel wat! En we hebben ook nog een bruiloft...
studiebol- Ratel
De dag dat ik positief had getest, hadden we een feestje bij mijn zus thuis. Haar vriend vierde zijn verjaardag, mijn ouders en broertje waren er ook. "Gelukkig" was ik erg verkouden, heb het er toen op gegooid dat ik me niet zo lekker voelde en dat ik moest rijden. Ze geloofden het allemaal.
Inmiddels weet ik bijna 3 weken dat ik zwanger ben, en ben ik nog steeds verkouden... Ben al 3 weken hees, heb soms helemaal geen stem, veel hoesten, last van oren. Collega's vragen nu dus ook of ik geen antibiotica krijg van de huisarts. Leg dan maar eens uit dat je die niet krijgt, zonder uit te leggen waarom
Inmiddels weet ik bijna 3 weken dat ik zwanger ben, en ben ik nog steeds verkouden... Ben al 3 weken hees, heb soms helemaal geen stem, veel hoesten, last van oren. Collega's vragen nu dus ook of ik geen antibiotica krijg van de huisarts. Leg dan maar eens uit dat je die niet krijgt, zonder uit te leggen waarom
mickey- Kletskop
@hutselfuts, sterkte. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt.
@mickey, die misselijkheid die komt en gaat heb ik ook de hele dag (en nacht).
@studiebol, december. Leuk zeg! Hoe ver ben je nu?/Wanneer was je laatste menstruatie?
@all, de echo gisterenavond was goed. Het hartje klopt. Onze eigen berekening van hoe lang ik zwanger ben en de meting kwamen aardig overeen dus we houden de eerste berekening aan, bij de volgende echo kan ze beter een meting doen.
Gisteren zijn ook de beide ouders en broers/zussen ingelicht. Ze waren erg blij voor ons.
@mickey, die misselijkheid die komt en gaat heb ik ook de hele dag (en nacht).
@studiebol, december. Leuk zeg! Hoe ver ben je nu?/Wanneer was je laatste menstruatie?
@all, de echo gisterenavond was goed. Het hartje klopt. Onze eigen berekening van hoe lang ik zwanger ben en de meting kwamen aardig overeen dus we houden de eerste berekening aan, bij de volgende echo kan ze beter een meting doen.
Gisteren zijn ook de beide ouders en broers/zussen ingelicht. Ze waren erg blij voor ons.
Floor- Ratel
he meiden ik kom hier ook voorzichtig om het hoekje kijken.
Vanmorgen positief getest... ga morgen nog een keer testen met CB maar ik besef het nog niet helemaal
Vanmorgen positief getest... ga morgen nog een keer testen met CB maar ik besef het nog niet helemaal
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Breek hier even in om Pitbullgup te feliciteren.
Echt leuk dat het nu bij jou ook zover is.
Bij mij was het ook raak de eerste ronde dat we getemperatuurd hebben, niet dat het daar aan kan liggen, maar vond het wel toevallig!
Echt leuk dat het nu bij jou ook zover is.
Bij mij was het ook raak de eerste ronde dat we getemperatuurd hebben, niet dat het daar aan kan liggen, maar vond het wel toevallig!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn man en ik hebben afgesproken dat we het de ouders en broers/zussen gaan vertellen als ik de eerste echo heb gehad of als we zeker weten dat het hartje klopt. En dan kijken we ff of we wachten of we het de rest ook vertellen of pas met 12 weken wachten.
@ Blondje; Dank je ik heb al van meer gehoord dat het met temp-en meteen lukte om zwanger te worden.
@ Blondje; Dank je ik heb al van meer gehoord dat het met temp-en meteen lukte om zwanger te worden.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Gefliciteerd PitBull en welkom hier! Dat onwerkelijke heb ik ook gehad hoor. Pas sinds deze week geloof ik het echt
@Floor: wat fijn dat de echo goed was! Weet je al wanneer je weer terug mag?
@Floor: wat fijn dat de echo goed was! Weet je al wanneer je weer terug mag?
mickey- Kletskop
volgende week heb ik een normale controle afspraak en over een paar weken een afspraak voor de volgende echo.
Floor- Ratel
pitbullgup schreef:he meiden ik kom hier ook voorzichtig om het hoekje kijken.
YES YES YES!!! wat leuk!!! is moeilijk te beseffen heh! dat komt wel, naarmate je menstruatie echt niet doorkomt!! haha (en je meer testen heb gedaan)
super leuk zeg!
wij lichten ook pas ouder, broers/zussen en de rest na 12 weken in.
joyce0606- Kletskop
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken