Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
*breekt in*
Clapperdie: jaaaa! Wat mooi! Dat wordt duidelijk een vriendinnetje voor ons mannetje ;-)
*breekt weer uit*
Clapperdie: jaaaa! Wat mooi! Dat wordt duidelijk een vriendinnetje voor ons mannetje ;-)
*breekt weer uit*
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:*breekt in*
*breekt weer uit*
Haha! Zou toch wat zijn?!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mooi om te zien clapperdie, echt al een mini kindje!
En een mooi kamertje Lejow, toch gedeeltelijk wit ;-)
Ik voel me vandaag erg beroerd. Nog geen last van misselijkheid gehad, maar vandaag wel.
Alleen komt het bij mij door mijn darmen, kan gewoon niet naar de wc....
Verder last van mijn nachtdiensten, kom maar niet terug in mijn ritme. Normaal draai ik heel
veel nachtdiensten, nooit ergens last van. Gelukkig nog maar 6 wkn, dan hoef ik ze niet
meer te draaien.
Sorry voor het ego berichtje, heb geen tijd om alles terug te lezen en op iedereen te reageren!
En een mooi kamertje Lejow, toch gedeeltelijk wit ;-)
Ik voel me vandaag erg beroerd. Nog geen last van misselijkheid gehad, maar vandaag wel.
Alleen komt het bij mij door mijn darmen, kan gewoon niet naar de wc....
Verder last van mijn nachtdiensten, kom maar niet terug in mijn ritme. Normaal draai ik heel
veel nachtdiensten, nooit ergens last van. Gelukkig nog maar 6 wkn, dan hoef ik ze niet
meer te draaien.
Sorry voor het ego berichtje, heb geen tijd om alles terug te lezen en op iedereen te reageren!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
@ sharky: Wat super dat jij ook een goede echo hebt gehad! Geniet ervan hè! En bedankt voor je geruststellende woorden. De verloskundige zei ook al dat de kans klein is dat het mis gaat omdat ik al een goede echo heb gehad. Ik probeer erop te vertrouwen en voel me gelukkig al wat minder onzeker (voor nu dan, haha)
@ Hutselfuts: Die twijfels zijn irritant hè. Ik voel me nu wat minder onzeker, zolang ik geen bloedverlies of krampen heb zal het wel goed zitten. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan om zo positief te blijven .
@ Clapperdie: Ja, vind het wel leuk dat ik 2 echo’s dicht op elkaar heb! Toch fijn om te zien wat er in de buik groeit. Denk dat je bij de verloskundige gewoon een termijnecho krijgt, dan weet je hopelijk de precieze uitgerekende datum! Wat een mooie echo trouwens! Logisch dat je zo gelukkig bent, echt super! De kans dat het fout gaat is nu wel erg klein, dus je zou het ook algemeen bekend kunnen maken. Gewoon je gevoel volgen!
@ Laurientje: Balen dat je zo onzeker bent! Wel logisch dat het zo spannend is vanwege je eerdere miskraam. Ik hoop dat het snel de 30e is en je dan een mooie echo te zien krijgt!
@ Weegschaal: Wat balen van je misselijkheid vandaag! Wanneer heb jij de echo?
@ All: Hier gaat het op zich prima. Ik probeer wat meer te genieten en minder onzeker te zijn en dat lukt aardig vandaag . Ben vandaag op kraambezoek geweest bij een vriendin en dat was erg gezellig! Zo leuk om de baby te zien en te beseffen dat wij dat ook zullen meemaken als alles goed gaat.
Mijn vriend heeft nu 2 weken vakantie en we gaan druk bezig in huis. Veel opruimen en wat muren verven. Als de echo de 22e goed is willen we ook gaan rondkijken voor een babykamer. Dan wordt het allemaal toch wat echter!
Oh ja, ik vond het erg grappig dat een aantal meiden zo’n behoefte hebben aan patat! Ik had eergisteren ook ineens zo’n behoefte aan patat met veel mayonaise! Echt zo raar. Ik las wel eens verhalen van zwanger vrouwen die dan ergens zin in hebben en dat dan ook direct moeten hebben. Dat kon ik mij gewoon niet voorstellen… tot eergisteren. Had echt zo’n behoefte aan patat, terwijl dat echt niet mijn favoriete eten is. Gelukkig kon ik mij inhouden, haha. Wel leuk om dan te lezen dat een aantal andere meiden dat ook hebben!
@ Hutselfuts: Die twijfels zijn irritant hè. Ik voel me nu wat minder onzeker, zolang ik geen bloedverlies of krampen heb zal het wel goed zitten. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan om zo positief te blijven .
@ Clapperdie: Ja, vind het wel leuk dat ik 2 echo’s dicht op elkaar heb! Toch fijn om te zien wat er in de buik groeit. Denk dat je bij de verloskundige gewoon een termijnecho krijgt, dan weet je hopelijk de precieze uitgerekende datum! Wat een mooie echo trouwens! Logisch dat je zo gelukkig bent, echt super! De kans dat het fout gaat is nu wel erg klein, dus je zou het ook algemeen bekend kunnen maken. Gewoon je gevoel volgen!
@ Laurientje: Balen dat je zo onzeker bent! Wel logisch dat het zo spannend is vanwege je eerdere miskraam. Ik hoop dat het snel de 30e is en je dan een mooie echo te zien krijgt!
@ Weegschaal: Wat balen van je misselijkheid vandaag! Wanneer heb jij de echo?
@ All: Hier gaat het op zich prima. Ik probeer wat meer te genieten en minder onzeker te zijn en dat lukt aardig vandaag . Ben vandaag op kraambezoek geweest bij een vriendin en dat was erg gezellig! Zo leuk om de baby te zien en te beseffen dat wij dat ook zullen meemaken als alles goed gaat.
Mijn vriend heeft nu 2 weken vakantie en we gaan druk bezig in huis. Veel opruimen en wat muren verven. Als de echo de 22e goed is willen we ook gaan rondkijken voor een babykamer. Dan wordt het allemaal toch wat echter!
Oh ja, ik vond het erg grappig dat een aantal meiden zo’n behoefte hebben aan patat! Ik had eergisteren ook ineens zo’n behoefte aan patat met veel mayonaise! Echt zo raar. Ik las wel eens verhalen van zwanger vrouwen die dan ergens zin in hebben en dat dan ook direct moeten hebben. Dat kon ik mij gewoon niet voorstellen… tot eergisteren. Had echt zo’n behoefte aan patat, terwijl dat echt niet mijn favoriete eten is. Gelukkig kon ik mij inhouden, haha. Wel leuk om dan te lezen dat een aantal andere meiden dat ook hebben!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
* ff in breken*
Lejow wat lees ik nu hebben ze gedroomd dat jij een tweeling krijgt? Oooh ik ben benieuwd 2 jongens is dan wel weer leuk, mamarosa heeft 2 meiden, PM 2 jongens, ik straks 2 meiden en dan jij weer 2 jongens.... ik weet niet wat Nois heeft.. ik vermoed een jongen en een meisje...
Lejow wat lees ik nu hebben ze gedroomd dat jij een tweeling krijgt? Oooh ik ben benieuwd 2 jongens is dan wel weer leuk, mamarosa heeft 2 meiden, PM 2 jongens, ik straks 2 meiden en dan jij weer 2 jongens.... ik weet niet wat Nois heeft.. ik vermoed een jongen en een meisje...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:* ff in breken*
Dames..
Kappen nou hoor
En Weegschaal, hij is inderdaad toch gedeeltelijk wit hahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb idd een jongen en meisje. Grappig dat PM dat ook al zei Lejow. Het zou wat zijn
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Even ego maar ik denk dat het hier weer mis is....
Het gevoel is weg.. Heb ook heel veel last van opvliegers... En beroerd slapen... Dat herken ik van de vorige miskraam...
Het gevoel is weg.. Heb ook heel veel last van opvliegers... En beroerd slapen... Dat herken ik van de vorige miskraam...
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Even ego maar ik denk dat het hier weer mis is....
Oh ik ga zo voor je duimen dat het niet misgaat. Ik heb ook opvliegers, slaap slecht en soms voel ik me opeens helemaal niet zwanger maar gelukkig is alles toch goed maar ik heb nooit een miskraam gehad dus ik weet niet hoe dat voelt. Ik hoop zo voor je dat he gevoel het fout heeft.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Laurientje85 schreef:Even ego maar ik denk dat het hier weer mis is....
Meid ik ga voor je duimen dat het toch goed zit..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Tania schreef:Laurientje85 schreef:Even ego maar ik denk dat het hier weer mis is....
Oh ik ga zo voor je duimen dat het niet misgaat. Ik heb ook opvliegers, slaap slecht en soms voel ik me opeens helemaal niet zwanger maar gelukkig is alles toch goed maar ik heb nooit een miskraam gehad dus ik weet niet hoe dat voelt. Ik hoop zo voor je dat he gevoel het fout heeft.
Maar heb jij dat ook echt hele heftige opvliegers?? Ik word er gewoon akelig van soms.. Dan heb ik t zo heet!! Ik hoop ook dat t gewoon goed is...
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Tania schreef:Laurientje85 schreef:Even ego maar ik denk dat het hier weer mis is....
Maar heb jij dat ook echt hele heftige opvliegers?? Ik word er gewoon akelig van soms.. Dan heb ik t zo heet!! Ik hoop ook dat t gewoon goed is...
ik herken dit wel hoor! zeker in het begin, maar dat zijn juist je hormonen!!
ik kan mij goed indenken dat je wilt gaan verglijken met de vorrige keer toen het mis ging, dat deed ik ook! maar probeer nog niet 10 stappen verder te denken, ik heb mij altijd voor gehouden zolang geen bloed zie zit het nog goed!! ik heb vanaf 9 weken geen echte zwangerschapsklachten meer gehad (misselijk ofzo) en dacht dus ook het is weer mis! probeer toch echt nog hoop te houden!
sterkte!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Je hebt wel gelijk Joyce maar dat vind ik zo moeilijk... Ik geloof ook niet dat ik opvliegers had bij de zw van mijn zoon...ik heb t ook altijd als ik ongesteld moet worden en bij de miskraam... En nu dus...
We hebben ook geen idee hoever ik dan zou kunnen zijn.. Ik weet wel dat mijn hcg nu eerder hoger was dan de vorige keer... Want nu teste ik op cylcus dag 40 met cb test al 3+ en de vorige keer teste ik eerst op dag 42 met cb test 2-3 en een aantal dagen later pas 3+ ....
Naja het zegt allemaal niets en ik zal gewoon moeten afwachten vrees ik...
We hebben ook geen idee hoever ik dan zou kunnen zijn.. Ik weet wel dat mijn hcg nu eerder hoger was dan de vorige keer... Want nu teste ik op cylcus dag 40 met cb test al 3+ en de vorige keer teste ik eerst op dag 42 met cb test 2-3 en een aantal dagen later pas 3+ ....
Naja het zegt allemaal niets en ik zal gewoon moeten afwachten vrees ik...
Gast- Gast
Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt Laurientje! Wanneer heb je de echo staan?
Edit: ik zie het al 30-08. Mocht jij ook al niet met 6 weken komen dan? Dat is toch als je al eerder een miskraam hebt gehad?
Edit: ik zie het al 30-08. Mocht jij ook al niet met 6 weken komen dan? Dat is toch als je al eerder een miskraam hebt gehad?
Clapperdie- Kletskop
Laurientjee, bel anders even je verloskundige, leeg hete verhaal uit en wellicht kan je naar het ziekenhuis voor een spoedecho. X
Gast- Gast
he laurientje,
denk dat je het beste even je vk moet bellen die zijn ervoor om je gerust te kunnen stellen
ik zou dat iig doen veel sterkte meis
gr liesje
denk dat je het beste even je vk moet bellen die zijn ervoor om je gerust te kunnen stellen
ik zou dat iig doen veel sterkte meis
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Lief jullie reacties! We hebben besloten om nog niet de verloskundige te bellen maar even af te wachten! Zeker dit weekend nog.. Stel dat we een spoed echo kunnen krijgen kan t zijn dat we nog wel heek erg vroeg zijn en je nog steeds onzekerheid hebt. . En als t echt niet goed is kunnen we hier ook niets meer aan veranderen.. Afwachten dus maar en veel afleiding zoeken..
Ik weet niet waarom we niet al met zes weken al een echo krijgen?
Gast- Gast
Sterkte Laurientje! Ik hoop dat alles gewoon goed zit!
Ik heb soms ook opvliegers, en dan vooral na het eten!
Ik heb soms ook opvliegers, en dan vooral na het eten!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Vraagje, is het mogelijk dat ik nu al banden"pijn" heb? Heb zo'n trekkend gevoel laag in mn buik.
Clapperdie- Kletskop
Ja dat kan heel goed! Alles gaat zich al helemaal oprekken!
Gast- Gast
Hmm Laurientje, dat is niet zo mooi...
Maar je verliest (nog) geen bloed? En buikpijn? Ik hoop voor je dat het niets ergs is en dat het gewoon goed gaat!!
Ik werd vannacht wakker met gigantische krampen. Pff, het was echt erg. Maaaar: het waren (gelukkig) alleen maar m'n darmen. Het leek wel een aardverschuiving, ik had me toch een lucht joh. 's Ochtends naar het toilet geweest en toen was het over. Dus het zal wel niet erg zijn geweest. Hoop ik tenminste
Maar je verliest (nog) geen bloed? En buikpijn? Ik hoop voor je dat het niets ergs is en dat het gewoon goed gaat!!
Ik werd vannacht wakker met gigantische krampen. Pff, het was echt erg. Maaaar: het waren (gelukkig) alleen maar m'n darmen. Het leek wel een aardverschuiving, ik had me toch een lucht joh. 's Ochtends naar het toilet geweest en toen was het over. Dus het zal wel niet erg zijn geweest. Hoop ik tenminste
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Nee heb geen bloedverlies ofzo.. Vanmiddag ook wel misselijk en erg moe.. Nu ook versleten en gaar...
Heb wel wat zeurende pijn onderin mijn rug.. Maar dat kan er ook bij horen natuurlijk!
Gelukkig waren t bij jou je darmen!
Heb wel wat zeurende pijn onderin mijn rug.. Maar dat kan er ook bij horen natuurlijk!
Gelukkig waren t bij jou je darmen!
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Lief jullie reacties! We hebben besloten om nog niet de verloskundige te bellen maar even af te wachten! Zeker dit weekend nog.. Stel dat we een spoed echo kunnen krijgen kan t zijn dat we nog wel heek erg vroeg zijn en je nog steeds onzekerheid hebt. . En als t echt niet goed is kunnen we hier ook niets meer aan veranderen.. Afwachten dus maar en veel afleiding zoeken..
Dat weet ik wel, waarom je niet al met 6 weken een echo krijgt.
Dan is het nog niet altijd zeker of het hartje klopt. Hartje gaat die week kloppen en als je nog weinig ziet, zit je alsnog in de rats en zenuwen.
Daarom doen ze bij mij in het ziekenhuis zo tussen de 7,5 en 8,5 week de eerste echo. Dan zie je al een vlekje en hartje als het goed zit.
Wat vervelend dat je je zo slecht erover voelt en dat je zo twijfelt
Hello
Laurientje: Hoe gaat het vandaag met je? Kan je al iets meer ontspannen?
Hutselfluts: Oh zo herkenbaar die darmen. Ik heb al PDS (prikkelbaar darm syndroom) en nu speelt dat meer op. Heel veel lucht wat er 's avonds al inzit komt in de ochtend pas los.. Echt een opluchting haha.
Iedereen: Poeh. Morgen weer werken... Ben lekker 2 weken vrij geweest dus ben benieuwd hoe het gaat kan dan natuurlijk geen middagdutje meer doen
Verder is het trekkende gevoel ook weg. Zal dus idd wel bandenpijntje geweest zijn.
Laurientje: Hoe gaat het vandaag met je? Kan je al iets meer ontspannen?
Hutselfluts: Oh zo herkenbaar die darmen. Ik heb al PDS (prikkelbaar darm syndroom) en nu speelt dat meer op. Heel veel lucht wat er 's avonds al inzit komt in de ochtend pas los.. Echt een opluchting haha.
Iedereen: Poeh. Morgen weer werken... Ben lekker 2 weken vrij geweest dus ben benieuwd hoe het gaat kan dan natuurlijk geen middagdutje meer doen
Verder is het trekkende gevoel ook weg. Zal dus idd wel bandenpijntje geweest zijn.
Clapperdie- Kletskop
Ja Laurientje, hoe gaat het nu?
Volgens mij heb ik dat ook Clapperdie, ik heb er alleen nooit naar laten kijken o.i.d. (Hoorde van m'n moeder allemaal verhalen, toen durfde ik niet meer haha) Maar mijn darmen reageren overal op, en nu is het inderdaad heel erg. Maar het is voor een goed doel hè
Succes met werken morgen! Ik heb nog drie weken
Volgens mij heb ik dat ook Clapperdie, ik heb er alleen nooit naar laten kijken o.i.d. (Hoorde van m'n moeder allemaal verhalen, toen durfde ik niet meer haha) Maar mijn darmen reageren overal op, en nu is het inderdaad heel erg. Maar het is voor een goed doel hè
Succes met werken morgen! Ik heb nog drie weken
Hutselfuts- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken