Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 18 van 32 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 9 mei 2011 - 19:15

Goedemorgen,

Vandaag moeten we op ons kleine neefje passen want zijn broertje moet vandaag geopereerd worden voor de derde keer en het kind is nog geen één jaar echt sneu dus ik moest vroeg op. Gelukkig zit ons neefje op dezelfde school als onze kleine man alleen zit hij op de psz dus ik ga ze zo naar school brengen. Ze zijn nu nog aan het spelen met de auto's dus die vermaken zich wel.

Beegee, lekker dat je strijk heb weg gewerkt. Heeft Indy nog geslapen gistermiddag?

Sjonno, een hangdagje mag toch wel een keer, kan je toch lekker uitrusten. Lekker dat de kids lief geslapen hebben overdag, altijd lekker.

Meeko, hopelijk wordt je voorstel goed gekeurd op je werk. Leuk dat Senna toch met het zandkasteel op de foto wilde, ben benieuwd naar de foto's. Wat voor traktatie's heb je gemaakt voor Senna? Wat krijg ze voor haar verjaardag van jullie?

Rupsie, F. bijn alweer een peuter. Wat voor cadeau heb je besteld voor F.? Ach gossie 6 muggen in haar klamboe, rot beesten zeg. Wij hebben van die horre (schrijf je dat zo) voor de ramen dus gelukkig hebben we er niet veel last van want ik word ook altijd opgevreten door die rotbeesten.
Met mijn moeder gaat het redelijk. Ze voelt zich niet zo heel lekker. Ik denk zelf dat er weer iets zit te broeien of een aanval aan komt.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 ma 9 mei 2011 - 23:22

Hoi meiden,

Gisteren met R. naar het cb geweest voor de afspraak met de arts en hij doet het super! Hij is totaal 4,5 cm gegroeid en 1460 gram aangekomen, hij is nu 51,5 cm lang en 3960 gram zwaar, logisch dat maat 50 te klein begin te worden! Wel moeten wij zijn voeding gaan indikken voor de krampjes, hopelijk worden ze hierdoor minder en anders moeten we andere voeding gaan geven.

Ook mag hij meer voeding, hij mag naar de 150 cc + 5 schepjes, dit is volgens mij voor kindjes die een kilo zwaarder zijn kortom hij doet niet voor de zwaardere kindjes onder ;-). Ook heeft hij een beginnende afplatting, we moeten hem dus gaan stimuleren om ook op de andere kant te gaan liggen.

R. heeft voor het eerst vannacht doorgeslapen, zo blij! Gisteravond hebben we hem om 23.00 uur meer voeding gegeven nadat hij bij de vorige voeding weer honger bleef houden en gelijk doorgeslapen, hopelijk was het niet eenmalig.

Gisteren ook begonnen met het indikken van de melk en gelijk na de 1e voeding leek hij minder last er van te hebben, helaas was dat wel eenmalig maar we moeten het even de tijd geven.

Ondanks de goede nacht heeft R. een mindere ochtend, constant krijssen (ja kan dat geen huilen noemen) is nergens tevreden mee behalve tegen mij aan liggen. Hoop dat hij straks iets beter gehumeurd is ;-).

Jullie allemaal lekker verwend voor moederdag zo te lezen? Heb niks gekregen :-( en dat valt me best wel tegen. Ja mocht zelf een bos bloemen gaan halen, ja daaag dan hoef het voor mij niet. Meneer had er geen tijd voor gehad zaterdag omdat ik naar de stad was en iets stiekems regelen is volgens hem ook niet mogelijk omdat ik thuis ben, mannen!

Afgelopen zaterdag ben ik wezen shoppen en lekker geslaagd! Was alleen nog niet klaar maar moest naar huis voor visite dus van de week zeker terug, had nog een paar leuke dingen gezien.

Ik kreeg vandaag een mailtje over babymassage, heeft iemand dat weleens gedaan en is het wat?

Vanmiddag denk even wandelen, moet sowieso naar de supermarkt voor het eten vanavond en vanavond gaan we naar Freek de Jonge. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

@ Beegee, is I. weer helemaal opgeknapt? En bij M. al een kiesje doorgekomen?

Mijn man denkt er net zo over zijn ex alleen lijkt het bij hem wel ja en amen en dat vind ik frustrerend vooral omdat hij naar mij zo helemaal niet is, bijvoorbeeld toen S. was geboren deed hij de complete verzorging, ik kan me dat echt niet voorstellen als ik zie hoe dat nu gaat :-(.

Heb je een foto van je ketting?

Zijn je tanden mooi geworden?

@ Sjonno, nog gefeliciteerd met je meisje, alweer 2, wat gaat het toch snel! Hoe was haar verjaardag?

Wow wat is R. al groot! Ik ga S. ook maar eens opmeten, ben ook wel benieuwd hoe lang hij nu is en hoe zwaar.

Hoe gaat het nu met je opa?

Wanneer gingen de krampjes bij L. over en hadden jullie er nog iets speciaals voor gedaan?

Dat met het eten van je schoonouders komt me zo bekend voor helaas.

@ MM, ik heb een nacontrole afspraak bij de verloskundige, dan gaan ze de periode van je zwangerschap en bevalling bespreken.

Had jij ook een ketting besteld?

Hoe gaat het nu met E.? S. heeft dat ook een tijdje gehad, wou hij nergens heen en nu was het al een tijdje over tot vorige week dinsdag, toen wij hij absoluut niet naar het kdv maar gelukkig ging het vandaag weer goed (tenminste dat denk ik want heb er niks over gehoord).

Moeten jullie nog veel regelen voor jullie nieuwe huis?

@ Lindsya, heeft O. nog vaker een monster gezien? S. heeft dat ook en dan ziet die een monster, best vermoeiend steeds.
S. vond zijn Birkenstocks en slippers geweldig alleen beide waren te groot en moest ik dus terug sturen maar dat mocht niet van hem haha. Ga vandaag nieuwe sandalen voor hem bestellen zodat hij deze vrijdag weer kan passen, alleen nu word het weer minder het weekend :-(. Jij al geslaagd voor sandalen?

Waar moet je neefje aan geopereerd worden?

Hoe gaat het nu met je?

De keuken komt in de week van 14 juni en 10 juni komen ze de vloer leggen.

Wat knap en goed dat je tot nu toe 6 kg bent afgevallen, ga zo door!

@ Rupsie, heb de foto’s gezien en echt prachtig! Wou dat wij ook zo’n huis hadden, echt heel erg mooi en ben erg benieuwd naar het eind resultaat!

Ik moet verplicht bij de gynaecoloog komen voor nacontrole vanwege de knip (denk ik, die afspraak hadden ze gemaakt toen ik naar huis ging) en ik mocht bij de verloskundige ook komen maar hoefde niet per se alleen dat wil ik wel omdat hun mijn hele zwangerschap hebben gedaan en ook de bevalling, de gynaecoloog heeft alleen het laatste stukje gedaan en heb ik geen woord mee gecommuniceerd.

Wat voor cadeau hebben jullie besteld voor F.?

@ Meeko, heb jij een boek waar de sprongetjes in staan?

Wat lekker dat je ouderschapsverlof waarschijnlijk wordt goed gekeurd, lekker 3 dagen werken.

Wat knap van E. met haar voeding! Heeft ze het vannacht weer zo goed gedaan? En op hoeveel voedingen zit ze nu ongeveer?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Lindsya di 10 mei 2011 - 20:55

Goedemorgen,

Gisteren een geslaagd dagje met ons neefje. Hij heeft zich prima vermaakt. Gisteren met zijn alle naar een zonnescherm wezen kijken, gezellig met drie mannen op stap Very Happy Het zou me goed bevallen nog een kindje erbij, wie weet. We zijn geslaagd voor een zonnescherm voor voor en het precies hetzelfde doek als achter, van de week komt het.
Mijn kleine man is weer naar school. Vanmiddag zou die wel gelijk gaan buiten spelen want die is tegenwoordig niet meer naar binnen te krijgen maar dat is logisch met dit weer.
Ik heb beneden al alles schoon, nu nog even boven en strijken voor die kleine boef thuis komt.

Limburg, hoe was Freek de Jonge gisteravond? Goed zeg dat je kleine man zo goed groeit en een nachtje door geslapen heerlijk, hopelijk is het inderdaad niet eenmalig. Jammer dat je niks voor moederdag heb gehad misschien komt er nog een verrassing. Oh leuk dat je keuken al zo snel komt.
Nee gelukkig heeft die geen monsters meer gezien maar dat is maar zelden dat hij een nachtmerrie heeft eigenlijk. Aantal maanden geleden stond er een grote hert naast zijn bed :shock: Maar toen was die met zijn opa herten wezen kijken Very Happy
Met mij gaat het redelijk, dank je wel voor het vragen. Ons andere neefje werd geopereerd aan zijn neusamadelen, die werden verwijderd.

Groetjes

Laatst aangepast door Lindsya op wo 11 mei 2011 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama di 10 mei 2011 - 23:51

* Sjonno ik zal een lieve foto van Lisa in haar K3 jurkje wat is ze trots haha Ik kan me goed voorstellen dat je daar van baalt als je schoonouders daar geen rekening meer houden. Hier is er ook weer wat waar ik me goed kwaad over maak maar mijn man niet. Maar ik heb hem wel gezegd dat ik vind dat hij er maar iets van moet zeggen.

* Lindsya E. kan niet aangeven waarom ze niet meer wil maar maakt er wel een drama van. Badkamer weten we wel hoe we het willen en keuken zijn we nog niet mee bezig geweest. Zo 6 kilo afgevallen dat doe je goed zeg!

* Rupsie Ik heb de foto's van jullie huis gezien het is echt geweldig!! Hopelijk doen die mensen een bod op jullie unit.

* Meeko Het is heel leuk om een nieuwbouw huis te kunnen inrichten. Lekker hoor dat je weet waar je met je werk aan toe bent. Gefeliciteerd vandaag is je meisje 3 geworden.

* Limburg Lekker dat het goed gaat met je mannetje. Dat is wel erg jammer dat je niets voor moederdag hebt gehad. Het is tenslotte je 1ste moederdag. Ja ik heb de ketting ook en krijg erg veel leuke reacties van mensen. Met E. gaat het op en af de ene keer gaat het goed en de andere keer minder. Ja we moeten nog wel een hoop regelen voor het huis gelukkig hebben we nog wel 1 jaar de tijd.

De meiden liggen nu even beide te slapen! Lekker rustig in huis! We proberen het huis nu eerst zelf te verkopen, we hebben een eigen website en een heleboel foto's gemaakt.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Meeko wo 11 mei 2011 - 1:47

Rupsie, jeetje wat een muggen bij jullie zeg! hier nog niet zoveel gezien. Echt sneu dat S zoveel gestoken is.
Leuk F trakteren op het kdv. Wat voor cadeau hebben jullie besteld?

Lindsya, ach wat sneu dat dat kindje al zo vaak is geopereerd.

Limburg, wow wat is R goed gegroeid zeg! Hopelijk helpt t met de voeding. Heb je al cinababy geprobeerd? Hielp hier goed. Lekker hoor dat hij zo'n nacht heeft doorgeslapen.
Ja ik heb t Oei ik groei boek, echt super handig.
Ze heeft vannacht om uuhh ik zou t niet eens meer weten. Maar iig om kwart over 6 en vannacht ergens nog.
Hoe was Freek de Jonge?

MM, dank je wel!
spannend dat jullie zelf jullie huis gaan verkopen. Hopelijk gaat t een beetje snel.

Mijn grote meid is alweer 3 jaar!! Nog een jaartje en dan gaat ze alweer naar school!
Vanmorgen naar beneden gegaan en ze vond de slingers en ballonnen helemaal geweldig!
Cadeaus uitgepakt en vond ze ook helemaal leuk! Gelijk ermee spelen.
Ze heeft een tentje gehad voor buiten, Jip en Janneke picknicksetje, bikini, armband en ketting van Hello Kitty, prinsessen crocs, cd van Sprookjesboom en van Elin een puzzle van het Zandkasteel. 16 stukjes, maar die legt ze zo neer, dus ze mag best een met nog meer stukjes.
Gister op het kdv getrakteerd, vond ze ook helemaal leuk. Alleen het zingen vind ze niks, dan staat ze in de belangstelling en dat vind ze echt eng. Ik had Barbapapa's geknipt van papier en daar zat een zakje minie soepstengels bij en een smeerkaasje.
Vanmorgen ook nog op dansen getrakteerd, gewoon kleine ontbijtkoekjes. Ook daar werd voor haar gezongen, maar ook weer eng. Terwijl ze daar met dansen altijd vooraan naast de juf gaat staan en super aanwezig is.
Gaan vanmiddag nog even naar de winkels om vast wat campingspullen te halen, en vanavond met mijn ouders eten bij het pannenkoekenhuis.
Elin gaat ook allemaal goed. Vannacht wel weer minder uurtjes ertussen helaas. Verder is ze echt zoveel aan t lachen en reageren naar ons. en ook al lekker aan t kletsen. Het echte kleine baby is er wel weer vanaf Sad
Ben nog even naar de verloskundige geweest, was allemaal goed. Dat ik nog wat last heb van m'n hechtingen kon heel goed. Als je bv geeft schijnt t allemaal wat stugger te zijn als normaal. Moest t gewoon goed in de gaten houden. Bloeddruk was ook goed, wel weer wat laag, maar das altijd. Ga nu effe lekker in t zonnetje zitten!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 2:43

Hoera meeko je kleine grote meid alweer 3!!!!!

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama wo 11 mei 2011 - 3:18

Beegee ik zie dat ik niet op jou had gereageerd. Hoe gaat het met je zwangerschap? Heb jij ook van die leuke reacties gehad op je ketting?

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya wo 11 mei 2011 - 8:01

Hallo meiden,

Vandaag heerlijk buiten gezeten, wel af en toe een windje maar het was te doen. Mijn kleine man heeft ook lekker gespeeld dus die was echt moe. Hij ligt nu lekker te slapen, morgen weer naar school. Ik moet hem s'morgens wel elke keer wakker maken, hopelijk slaap die het weekend uit.

Meeko, gefeliciteerd met Senna, leuke kadootjes heeft ze gehad. Dat is minder dat je nog last heb van je hechting. Hoe gata het met je bekken, gata het iets beter? Het gaat zo snel he, soms wil je echt dat ze iets langer baby zijn.

MM, leuk dat jullie over de badkamer al uit zijn. De keuken komt nog wel, jullie hebben nog de tijd. Hopelijk wordt jullie "oude" huis een beetje snel verkocht. Dat is minder dat je grote meisje niet zo goed kan aangeven waarom ze niet naar de kdv wil, hopelijk is het een fase.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno wo 11 mei 2011 - 20:00

Goedemorgen!

Hier weer lekker weekend! Kids zijn aardig baldadig dus ik was blij dat ik kon gaan werken haha. Morgen gaat Lisa beginnen op de psz, heb er nu al buikpijn van haha. Ze vond het steeds zo leuk daar als we Rick gingen brengen en halen en nu denk ik dat ze morgen er niet eens naartoe wil haha. Ach we zien wel, maar wat zal het stil zijn morgen in huis.

@ Lindsya...en? O. vandaag wakker moeten maken? En als je hem 's avonds wat eerder in bed legt?

@ Meeko...klinkt als een zeer geslaagde verjaardag voor jullie meisje! Lekker dat Elin het ook zo goed doet. En die hechtingen, ik heb nu soms nog last van de littekens.

@ MM...het is wat met die schoonfamilie he? Nu willen ze dat Lisa zaterdagavond het cadeau geeft aan m'n schoonvader. Uh, ze moet gewoon naar bed 's avonds, daar laten slapen is geen optie en ik vind het ook zowat om daarna maar weer naar huis te rijden en dan weer terug te gaan. Ik vind het wel lief dat ze Lisa ( is het enige meisje in de fam ) het cadeau willen laten geven maar ze weten dat het een erg moeilijke slaper is en daar wordt dan totaal geen rekening mee gehouden. Spannend zeg! Jullie huis zelf verkopen!

@ Limburg...jullie kleine man doet het goed zeg, super! Voor lisa zijn we toen overgestapt op nutrilon omneo, tegen krampjes en moeilijk poepen. Heeft ze tot de 6 maanden gekregen en toen ze aan het groente/fruit ging ging het een stuk beter. Ach, je man niets voor moederdag gedaan. Dat is dan wel balen zeg, vooral omdat het je eerste moederdag was!

@ Rupsie...bij jullie zoveel muggen? Hier gelukkig nog geen gespot, Rick stond vorig jaar ook helemaal onder! Jeej, jullie kleine man bijna 2! Wat krijgt hij van jullie? S. was toch ook zo'n smalle? Waar kocht jij voor haar broeken? Ik moet voor Lisa nog wat leuke broekjes hebben voor de zomer, gister 1 binnengekregen van h&m maar die was echt veel te wijd. Mexx is haar ook te wijd en nu weet ik het eigenlijk niet meer haha

@ Beegee...hoe gaat ie daar? Hoe is het met het hoesten bij merle?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rupsie do 12 mei 2011 - 0:46

Oeps, ik zie dat ik al even niet meer gereageerd heb. Dinsdag heb ik gewerkt. En gisteren was ons petekind (9 jaar) hier de hele dag. Was erg makkelijk. Die heeft de hele dag de kinderen bezig gehouden. Ik heb mooi kunne poetsen. Gisterenavond nog muziek gemaakt. Pff kon het bijna niet volhouden. Flink last van me rug. Dus denk dat ik binnenkort maar halve repetities ga doen ofzo.
Vanmorgen wat boodschappen nog gehaald en wat nieuwe korte broekjes voor F. Eindelijk wat gevonden.
Nu ligt ie lekker te slapen en S. is even tv aan het kijken. Die is nogal chagrijnig vandaag. Ideale oplossing dan voor even die tv.

Vandaag zijn ook de stukadoors er eindelijk weer (zouden eigenlijk vorige week vrijdag al gekomen zijn). Maar goed ze zijn er. Gaat wel hard gelijk weer. Volgende week komen ze ook 2 of 3 dagen en dan zijn ze een heel eind klaar zei die.

Morgen wordt ons mannetje gewoon alweer 2 jaar. Pff wat gaat het toch hard. ’s Ochtends nog gebak etc halen. En het feest is vanaf ‘s middags. Man gaat halve dag werken. Wij hebben een hele gave traptractor met aanhanger voor hem gekocht. M’n man is er zelf jaloers op haha. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren. Hij is echt helemaal weg van tractors, loaders en kranen.

Lindsya: In het huis hebben we straks ook van die horren. Nu staat de achterdeur vaak open met het mooie weer, en de slaapkamers zijn natuurlijk vlakbij de achterdeur, de slaapkamerdeur houd ik natuurlijk wel dicht maar toch komen ze er. Rotbeesten.
Ojee wat sneu dat het neefje al zo vaak geopereerd is. Leuk voor jullie man dat z’n andere neefje is komen spelen.

Limburg: Wat super zeg dat R. het zo goed doet. Groeit goed door iig. Wel grappig, hij is nu een maand oud ofzo toch, en nog steeds weegt ie minder dan dat F. met z’n geboorte woog. Maar dat was natuurlijk ook een flinkerd. Ojee een beginnende afplatting. Idd goed stimuleren dan. Kan me voorstellen dat je baalt dat je niets gekregen heb met Moederdag. Al moet ik zeggen dat ik het dit jaar ook zelf heb moeten kopen. Maar ik geef de bouw nu maar de schuld.

MM: Spannend zeg je huis nu in de verkoop. Hopelijk hebben jullie het snel verkocht. Wordt er veel verkocht bij jullie in de buurt? Leuk dat jullie al badkamer ideeen hebben. Dat vond ik echt moeilijk moet ik zeggen.

Meeko: Klinkt als een geslaagd feestje. Ze is goed verwend, leuke cadeautjes ook heeft ze gekregen. Minder dat je nog wat last van je hechtingen hebt. Hopelijk is het snel over.

Beegee: Hoe gaat het met je?

Sjonno: Spannend morgen 1e dagje psz. Zal idd ook even voor jou wennen zijn. Geen kids in huis die paar uurtjes. Maar aan de andere kant, dan heb je wel weer even tijd voor jezelf.
Hier zijn het beide nogal smalle kindjes. Mexx is idd hier ook te wijd. S. heeft aantal broeken van Eager Beaver die super goed passen, verder is Doerak en Retour ook redelijk smal. Ze heeft nog een ander spijkerbroekje wat ik laatst gekocht heb, dat valt ook heel smal, maar daar weet ik het merk zo niet van. Ligt in de kast, als F. straks wakker is zal ik wel even kijken.
Echt lastig die smalle kindjes, met kleding en met schoenen is het lastig. Koop ook echt niks via internet, ze moeten van mij altijd in de winkel passen, anders schiet het gewoon niet op.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 4:04

dag dames!!

kom vanavond even uitgebreid reageren... ben onwijs moe en moet de hele week werken.. ook zondag extra slaapdienst dus even POEH!!.. maar goed ga nu even naar men moeder toe en vanavond in alle rust op iedereen reageren.

liefs

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama do 12 mei 2011 - 8:42

* Lindysa Ja dat is echt leuk dat de badkamer al vorm begint te krijgen. Het word een badkamer met bad en inloopdouche met 2 douches. Gaat hij nu al "fulltime" naar school.

* Sjonno Wat spannend morgen Lisa haar 1ste psz dagje.. Lief dat ze willen dat Lisa het kado geeft maar inderdaad dat kan gewoon niet.

* Rupsie Lekker dat je petekind je kindjes even bezig hield haha Morgen F. alweer 2 jaar wat gaat het hard he!! Op dit moment staat er hier in de buurt 1 huis te koop in dezelfde prijsklasse dus dat valt wel mee.

Ik ben heel trots op E. ze heeft vandaag en maandag alleen met afscheid gehuild en voor de rest de hele dag ging het goed!

En R. ze heeft vandaag voor het eerst een potje van 12 maanden met zachte stukjes gegeten op het kdv!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno do 12 mei 2011 - 18:52

F. GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!

Goedemorgen!

Vandaag is het zover, Lisa haar 1e dag op de psz. Ben zo benieuwd of ze het gaat doen. Ben er echt zenuwachtig van haha.

Gisteravond nog een groot 'drama' met Rick gehad. Hij had op de zijkant van z'n hoofd wel een korst van 2 bij 4 van de waterpokken ( daar zaten er echt heel veel bij elkaar ) en het was zo'n vies gezicht. Hij moet naar de kapper maar dat gaat gewoon zo niet. Korst liet al los dus Chris en ik die er afgehaald met veel pijn en moeite en nu is er nog maar een klein wondje over, dus nu kan het sneller genezen. Maar wat ging Rick tekeer, krijssen! Gewoon van de schrik want het deed niet pijn, hebben hem op een gegeven moment maar een cadeautje beloofd, niet de manier maar we moesten iets haha.

Gisterochtend m'n schoonzus nog gesproken en het cadeau wordt morgen tussen 17 en 18 uur gegeven. Daarna gaan de kids naar m'n ouders, nachtje logeren en dan wij naar het feest. Morgenochtend ben ik examenpatient van een collegaate van me, zij doet een cursus dat ze zelf patienten mag behandelen dus al met al druk dagje morgen!

@ MM...het gaat met R dus flink vooruit met eten, super! Lekker zeg dat het met huilen van E. ook een stuk beter gaat. Dan breekt je hart he als je je kleintje huildend achter laat.

@ Peka...idd, eager beaver. Dat ik daar niet aan gedacht heb, heeft Rick ook vaak broeken van gehad! Wat een leuk cadeau krijgt F. van jullie!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lindsya vr 13 mei 2011 - 8:16

Hallo allemaal,

Vandaag veel gedaan, vanmorgen mijn kleine man naar school gebracht, ben ik gelijk boodschappen gaan doen. Daarna mijn kleine man gehaald en naar mijn schoonouders gebracht, ben ik even naar mijn vriendin gegaan, gezellig gezeten. Alleen toen ik mijn kleine man ging halen weer was die helemaal niet lekker, had ook een beetje koorts 38,4 Hij ligt nu lekker te slapen maar voelde zich niet top dus ik hoop dat het morgen over is. Morgen hebben we de verjaardag van zijn vriendje/buurjongen en daar wil die graag heen. Woensdag geef die ook zijn verjaardagfeestje in een pannenkoekenhuis met speeltuin dus hopelijk wordt die niet ziek. Zondag gaan we ook op visite dus het is ook een druk weekendje.

Vandaag een lief kadootje gehad van de buurvrouw, ze wilde me bedanken omdat ik veel op haar kinderen pas. Ik heb zo'n grote oorbel met bloem gehad. Staat best leuk vind ik zelf Very Happy

Sjonno, hoe vond Lisa het op psz? Ging het goed? Oh dat zou best pijn hebben gedaan bij Rick, gelukkig dat die korst er nu af is.
Mijn kleine man gaat best op tijd na bed. Hij gaat om 19.00 naar boven en dan lezen samen en dan val die in slaap dus hij slaap al voor half 8 dus vroeger op bed leggen is geen optie want dat wordt het wel erg vroeg. Vanmorgen lag die gewoon ook echt in diepe slaap en hard te snurken toen ik hem wakker moest maken. Maar loopt ook hele dag buiten dus daar komt het denk ik ook door.

Rupsie, gefeliciteerd met F. nogmaals. Je heb in ieder geval mooi weer vandaag. Hopelijk vond die zijn kadootje leuk. De stucadoors ook al bijna klaar, leuk joh. Minder dat je zo last heb gehad van je rug tijdens muziek maken, sterkte.

MM, gelukkig dat het allemaal goed ging op kdv en dat ze alleen verdrietig was toen je weg ging. Misschien even een fase.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 vr 13 mei 2011 - 19:13

Goedemorgen meiden,

Hier een vroege morgen, niet gewend van S. maar hij riep om 7 uur dat hij Kabouter Plop wou kijken, toen we zeiden dat die er niet was tranen, toen besloot die dat die Ernst en Bobbie wou zien, toen we zeiden dat die er nog niet op zijn, was het krijsen, gezellig op de vroege morgen.

Gisteren op na controle geweest bij de gynaecoloog en alles was goed, ik hoef niet meer terug te komen en ze verwacht bij de volgende bevalling dat ik ze ook niet nodig zal hebben :-). Ze heeft de wond nagekeken en er zat nog een hechting in en een beetje wild vlees, de hechting heeft ze verwijderd en het wild vlees aangestipt, dat was wel weer eventjes pijnlijk. Ik had echt in m’n gedachten dat het een oude vrouw was, maar dat was het helemaal niet oeps haha.

Gisteren ook met R. weer bij de huisarts geweest, hij heeft spruw. Omdat hij flesvoeding krijg en hij geen last heeft met drinken, hoeft het niet behandeld te worden. Of het is puur toeval of het heeft er wel mee te maken, maar sinds dinsdag is R. weer heel erg onrustig, ontevreden, veel huilen, weinig slapen, meer honger, echt helemaal niks is goed daarom hebben we toch medicijnen gekregen. En gisteren merkte ik al wat verbetering, hij heeft meer geslapen en is iets rustiger. En kan het nu weer volhouden om om de 4 uur te komen. Helaas niet meer om de 5 uur waar we op zaten, maar zelfs deze week haalde hij om de 4 uur niet meer :-s. Het manneke is ook helemaal schor, zo zielig dat stemmetje :-(.

Volgens mij gaat de Nutriton nu een beetje werken, hij heeft wel iets minder last van krampjes en hij heeft gisteren ontzettend veel gepoept (helaas ook over mij heen) terwijl hij dat normaal maar 1 keer in de 2 of 3 dagen poept.

We hebben onze meubels op marktplaats gezet, hoop dat we ze verkopen. M’n man had het eerst alleen over de bank maar had gewoon foto’s van alles gemaakt en erop gezet ;-).

@ Lindsya, zijn jullie ook geslaagd voor een zonnescherm?

Freek de Jonge was leuk, houd niet zo van cabaret maar vond het leuk!

Is de operatie van je neefje goed gegaan? Zo sneu al 3 keer in een jaar geopereerd.

Is de verhoging gezakt bij O.? Zo sneu als hij vandaag niet naar de verjaardag gaan en wel graag wil.

Wat lief van je buurvrouw, ik ben benieuwd hoe de oorbel staat. Ik heb er zelf ook 2 maar kan er niet aan wennen dus hier blijven ze in de kast haha.

@ MM, al zin in jullie zomervakantie? :-)

Welke ketting had je ook alweer besteld? Ja vind het erg jammer dat ik niks heb gekregen en zeker ook omdat die het er nu niet meer over heeft.

Toevallig al reacties op jullie huis gehad?

R. blijft volgens mij goed eten he, geen terugval gehad? Ontzettend goed!

@ Meeko, je grote meid is goed verwend voor haar verjaardag!
16 stukjes is hier ook te makkelijk, hij puzzelt met gemak puzzels van 50 stukjes in elkaar gelijk al de 1e keer.

Hoe gaat het nu met E.? R. is ook heel erg op ons aan het reageren en op geluidjes en licht, heel aandachtig kijken en hij grijpt ook bewust, zo is mijn haar hier al 2 weken doelwit van hem haha.

@ Sjonno, wat een stoere meid hebben jullie, geen eens tijd voor een kus en knuffel omdat ze veel liever wou spelen op de psz. Hoe vaak gaat ze naar de psz?

Herkenbaar de drama om een plekje, hier ook zo, doet die bijvoorbeeld net of zijn hele been er af ligt :-s. Niet verantwoord een cadeautje maar soms moet je toch wat haha en wat mag hij uitzoeken?

@ Rupsie, ik vind het moeilijk om echt korte broeken voor kinderen te vinden. Voor R. moet ik ook korte dingen kopen maar weet echt niet in welke maat en hoe veel.

Hoe gaat het met het stukadoren?

Nog gefeliciteerd met je manneke, wat gaat het snel! Hoe vond hij zijn tractor? S. heeft ook een tractor vorig jaar gekregen en ook helemaal gek op.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 5:37

Avond!! daar ben ik dan weer ens Very Happy
Ben zo onwijs moe dat ik vaak na het lezen de puf niet meer heb om te reageren....
Ik heb vanmiddag heerlijk geslapen van half 2 tot 5 had het dus echt nodig! Embarassed Merle ligt nu lekker in bed en indy is nog even bij opa en oma.. die zal zo wel binnen komen waaien.
hier alles goed, volgend weekend gaan we naar CP in Frankrijk toe, heb er mega veel zin in..... even lekker er tussen uit. Samen met mijn broer en zijn vriendin en men ouders.

zal even een 2e schermpje openen... kan ik reageren op iedereen Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 5:44

@ mm, ik ben helemaal weg van mijn ketting. Mijn vriendin had hem ook gevraagd voor moederdag haha!! erg leuk!
De zwangerschap gaat eigenlijk erg goed! tsja last van mijn lage bloeddruk en vermoeidheid.. maar goed mijn bekken gaat nu super! merk ook dat ik heel bewust nu om ga met mijn lichaam. Dus niet teveel op 1 dag plannen etc en dat werkt tot nu toe prima Very Happy
wat goed van R zeg dat ze een potje at!! gaat alsnog nog best snel zo zeg!!! super van der !!

@ lindsya, is je kleine man weer opgeknapt??

@ limburg, wat fijn dat je bij een volgende niet naar de gyn hoeft!!
balen dat je man niet zo betrokken is.. misschien er met hem over praten dat je dat wel mist, misschien heeft ie het niet in de gaten..
Ohh wat sneu dat je kleine vent spruw heeft...

@ meeko, fijn dat het feest geslaagd was!! en gewoon alweer 3 he!! nog maar 1 jaartje en ze mag alweer naar school! Time flies
Hoe gaat het met je bekken??

@ sjonno, haha l.isa vind de psz dus ook erg leuk!!! wel fijn hoor dat ze het zo goed doet. Heb je een beetje last van het lege nest syndroom Very Happy

@ rupsie, ohh minder dat je last hebt van je rug... maar goed je sjouwt ook wel nog veel he!! :P
Ships ben je helemaal vergeten te feliciteren met je kleine man!!!! GEFELICITEERD!!!!!!! wat een stoer cadeau zeg Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rupsie za 14 mei 2011 - 7:43

Hoi meiden. Bedankt voor de felicitaties. Z’n verjaardagsfeest is echt super gegaan. Ik heb hem nog nooit zo trots gezien. Elke keer als er iemand kwam dan ging hij er echt voor staan, handje uitsteken en dan cadeautje pakken. Echt te schattig, hij straalde helemaal. Iedereen viel het op.
Hij vindt z’n cadeaus echt helemaal super. De tractor is een groot succes. Hij kan er nog niet mee trappen, maar hij gaat zitten en S. duwt. Of s. gaat erop rijden en hij gaat in de aanhanger zitten.
Vanmorgen werd hij wakker en het eerste wat hij zei was: tractor rijden. Ze lagen pas laat in bed, dus vandaag waren ze nog flink moe.

Vandaag alweer een feestje gehad van een neefje van ons. En dan morgen nog een keertje van een ander neefje. We blijven bezig zo haha.

De stukadoors zijn trouwens ook flink opgeschoten. Die komen deze week ook weer 2 of 3 dagen en dan denken ze een heel eind klaar te zijn.

MM: Wat goed van E. dat ze alleen bij het afscheid maar heeft gehuild. Wat goed ook dat R. een 12 mnd potje heeft gegeten.

Sjonno: Ojee flink drama gehad met Rick dus. Zielig he, maar je moet wat. Wij hebben van de week ook een krijsende dame gehad, ze had een splinter in d’r hand. De buitendeur stond open, die hadden we maar dicht gedaan. Echt ongelofelijk, wat kunnen ze dan krijsen.
Ik had gelezen dat het erg goed gegaan was toch de 1e psz dag van L.isa. Knappe meid toch. Hoe was het jou afgegaan een ochtendje zonder kids.

Lindsya: Hoe gaat het met je mannetje. Hopelijk wordt hij niet ziek. Wat leuk dat je een cadeautje van je buurvrouw hebt gehad.

Limburg: Fijn dat alles goed was bij de gyn. Ach wat sneu dat R. spruw heeft. F. heeft dat ook gehad toen hij maar een paar weekjes oud was. Die dronk toen erg slecht.

Beegee: Heerlijk zeg dat je vanmiddag goed hebt kunnen slapen. Lekker zeg volgend weekend even weg. Wij gaan volgend weekend ook weg, maar dan naar Limburg. We hebben het jaarlijkse vriendenweekend. Ben benieuwd hoe dat weer gaat worden.
Ja ik sjouw idd wel teveel, dus ook niet gek dat ik er last van heb af en toe. Maar ach.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Meeko za 14 mei 2011 - 9:26

Lindsya, gaat alweer stuk beter met m'n bekken. Merk dat de oefeningen weer goed helpen.
Ja het gaat echt snel. Ze is alweer bijna 2 maanden. En ze wordt echt groot! Zelfs maatje 62 zijn al kleren die ze niet meer past, terwijl Senna pas met 4 maanden naar 68 ging!
Hoe gaat t nu met o? Hopelijk kan hij naar t feestje.
Wat lief dat je een cadeautje heb gehad!

Sjonno, jeetje jij dus ook nog last ervan. Heb ik bij Senna ook wel heel lang gehad. Maar heb t nu gelukkig alleen maar met ontlasting Embarassed
Heb je wel eens Hema broeken geprobeerd? Die zijn hier vaak juist te smal voor Senna. Voor de rest moet ik broeken ook altijd helemaal strak doen bij die elastieken maar van de Hema valt t altijd erg mee.
Aah die Rick met z'n korst! Heeft ie er verder littekens aan overgehouden?

Rupsie, balen dat je zo last van je rug heb met muziek maken. Gaat t voor de rest wel goed met de zwangerschao?
wat een gaaf cadeau heeft ie van jullie gekregen zeg! En leuk zeg dat hij zo trots was!

MM, super zeg dat t nu zo goed gaat op t kdv!
Wauw dat klinkt echt luxe jullie badkamer!

Limburg, ach het loopt dus nog niet helemaal lekker met jullie mannetje. Hopelijk helpen de medicijnen.

Beegee, zo jij heb lekker geslapen zeg! Heb je me nog gezien in dromenland, want ik heb van half 1 tot 3 geslapen Wink
Heerlijk zeg effe weg!
en je bent alweer 10 weken joh! Vind t echt snel gaan zeg!
M'n bekken gaat eigenlijk wel goed. Heb weer een stuk minder last.

Pff wat een dag zeg, ben echt gesloopt! En dat terwijl ik nog zo'n 2 en half uur heb geslapen vanmiddag. Senna was erg moe en vervelend. Elin ging eigenlijk wel heel goed vandaag, steeds goed slapen, alleen vanavond was t drama. Na der voeding kwam er steeds wat omhoog waardoor ze keihard begin te krijsen. We denken toch aan reflux. Ze heeft vaak dat ze moet spugen, en tijdens t drinken ook dat ze moet huilen. En daarna komt er vaak wat omhoog, maar niet uit der mond zeg maar waardoor ze keihard begint te krijsen. Moet donderdag naar t cb dus zal ik eens vragen, tenzij t erger wordt dan ga ik naar de huisarts. Hebben jullie ervaring met reflux? En zou dit t kunnen zijn?

Heb vandaag ook Senna der taart af gemaakt. Vind m echt zo goed gelukt! Zal van de week wel even foto's plaatsen.
En heb enorme pijn in m'n rug. Nog nooit zo erg gehad. Voelt ook anders als normaal, zelfs als ik m'n hoofd draai doet t pijn. Hoop dat Fenk me zo nog even wil masseren.

Woensdag avond met me ouders in het pannenkoekenhuis gegeten. Senna vond t helemaal geweldig. Kreeg bij der pannenkoek zo'n vuurspuitding. Maar der pannenkoek was intressanter, haha. Heb ik ook nog wel leuke foto's van.
Gister ben ik met Fenk uit eten geweest en naar de bios. Was erg lekker en film was erg leuk. Had kaartjes gewonnen voor Gooische Vrouwen, en al me vriendinnen waren al geweest, maar hij wou wel mee en vond m leuk.
Elin en Senna waren bij me schoonmoeder en was gelukkig ook allemaal goed gegaan. Toch eng zo'n eerste keer weg brengen.

Morgen is Senna der feest. Ik verwacht zo'n 30 man dus ik hoop zo dat t droog blijft. Ziet er op buienradar wel zo uit, maar is altijd afwachten. Ben benieuwd hoe ze der fiets vind en wat ze nog meer allemaal gaat krijgen!!
Ga nu lekker slapen, hopelijk weer een goede nacht!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 za 14 mei 2011 - 17:45

Goedemorgen meiden,

Wat een rampen nacht hier, denk dat ik maar weer 3 of maximaal 4 uur slaap heb gehad door beide kinderen dus dat word een gezellige dag :-(.

Ik zie dat mijn ticker niet gelijk loopt en als ik hem opnieuw wil maken blijven ze dit aangeven terwijl R. toch echt vandaag 6 weken en 1 dag oud is.

Gisterochtend zijn we naar de boerderijwinkel hier vlakbij gewandeld en S. op de tractor met aanhanger, toen we gingen afrekenen en aan S. vroegen of zijn traktor er nog stond, ging hij kijken en kwam toen zo met de tractor naar binnen gereden en ging alle spulletjes in de tractor doen haha, gelukkig konden ze het in de winkel waarderen ;-). Heb een foto van gemaakt onderweg van onze persoonlijke chauffeur cq groenteman:
Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Schreurswinkel14-05-2011

@ Beegee, lekker dat je gistermiddag zo lang heb kunnen slapen, dan heb je het echt nodig gehad!

Lekker volgend weekend een weekend weg, even ontspannen. Wat voor weer is het nu in Frakrijk?

@ Rupsie, wat leuk dat F. zo heeft genoten van zijn verjaardag! Zijn zijn beentjes nog te kort voor de tractor of heeft hij nog niet door hoe hij moet trappen?

Hier drinkt R. gelukkig wel goed alleen daaromheen :-s.

@ Meeko, wow wat groeit E. snel! Hoelang en zwaar is ze nu? Hier zit meneer in maat 50 of 50/56 en gaat nu langzaam naar 56.

Hier vallen de broeken van de Hema juist niet mooi bij S., die heeft dat probleem ook zo irritant!

Ik herken de klachten van E. dat heeft R. ook alleen bij hem komt het er daarnaast ook vaak uit en tegen mij zeiden ze dat het normaal was?

Lekker even samen eruit geweest, moet je soms ook niet vergeten en ontzettend bij dat ze het beide zo goed hebben gedaan bij de oppas.

Veel plezier vandaag!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya za 14 mei 2011 - 20:30

Goedemorgen,

Mijn kleine man was gisteren overdag helemaal opgeknapt. Even met hem naar de kapper geweest en naar het feestje, alleen s'avonds na het eten ging die overgeven en hij had lichte verhoging 38,1 maar hij voelde zichzelf niet ziek dus ik begrijp er echt niks van. Ik was gisteren ook niet helemaal lekker, veel hoesten en koud dus ik denk dat er iets zit te broeien bij ons twee.
Vandaag gaan we op visite bij ons neefje die laatst geopereerd is, even kijken hoe het met hem is.

Limburg, oh leuke foto, makkelijk zo'n traktor Very Happy Minder dat je zo weinig geslapen heb vannacht. Waren ze allebei onrustig? Hopelijk worden je meubels snel verkocht. Wat voor nieuwe meubels willen jullie gaan kopen? Gelukkig dat alles goed was bij de gyn. Dat is minder dat R. spruw heeft, sterkte. Mijn man vind de oorbel niet zo heel leuk, ik vind hem wel leuk staan.

Beegee, minder dat je zo moe ben, lekker rustig aan doen meis. Leuk dat jullie volgend weekend naar CP, veel plezier alvast.

Ruspie, leuk dat het feestje geslaagd was. Kadootjes doen het altijd goed bij kinderen Very Happy Zo druk weekendje voor jullie met de verjaardagen. Goed zeg dat de stucadoors al bijna klaar zijn.

Meeko, veel plezier met Senna haar verjaardagfeestje. Hopelijk blijft het droog. Ik ben benieuwd naar haar taart. Geslaagd dagje bij het pannenkoekenhuis, leuk. Ik heb geen ervaring met Reflux. Gelukkig dat het een stuk beter gaat met je bekken. Hoe vond je de film? Ik vond hem echt leuk. Gelukkig dat alles goed is gegaan toen jullie een avondje weg waren.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 za 14 mei 2011 - 20:55

Zo ben er al weer hihi.

Plannen voor vandaag zijn gewijzigd, voetbal is afgelast dus mijn man is thuis. Voordeel van vroeg opstaan, is dat ik al een aantal dingen in huis heb gedaan. Alleen echt bij iedereen slaap te kort dus een leuke dag haha. R. ligt alweer in bed, wel onrustig maar hij slaapt :-), alleen weer veel gespuugd dus straks nog even veel wassen.

@ Lindsya, wat fijn dat O. gisteren overdag weer helemaal opgeknapt was alleen minder dat hij ’s avonds weer verhoging had en had gespuugd. Hoe is de nacht met hem gegaan?

Ook al naar de kapper geweest? S. is gisteren ook weer naar de kapper geweest, nu zijn we allemaal weer netjes ;-).

Ja S. en R. wisselde vannacht heerlijk elkaar af en staken elkaar aan :-(.

We willen uiteindelijk witte, hoogglans meubels maar dat komt op latere termijn of we moeten deze meubels voor een leuke prijs allemaal kunnen verkopen. Eerst maar de keuken en de vloer.

Heb je de oorbel al gedragen? Vond je het niet gek 1 in? En vond je hem niet groot? Mijn man vind het ook niks, maar die vind bijna niks leuks van de mode haha.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya za 14 mei 2011 - 21:31

Limburg, dat is minder dat ze elkaar hebben lopen afwisselen vannacht. Misschien kan je even een uurtje rusten nu je man thuis blijft van de voetbal. Witte hoogglans meubels, daar blijf je wel op poetsen. Wij hebben een tv meubel daarvan gehad en daar bleef ik op poetsen. Maar het is wel erg mooi wit hoogglans.
Vannacht is het gewoon goed gegaan en nu is die ook helemaal weer beter dus ik snap het niet, het is nu al twee dagen achter elkaar s'avonds dat die lichte verhoging krijgt.
Ik heb weleens meer grote oorbellen in, dus ik moest er niet echt aanwennen alleen dat het er eentje is moet ik wel aan wennen. Aan de andere kant zat ook een klein oorbelletje dus ik was niet helemaal kaal aan het andere oor, want nu verkopen ze die oorbel als set, een grote oorbel en dan een klein ander oorbel erbij. Mijn man vind het ook niks maar ja hij hoeft hem niet te dragen, hihi.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 21:53

Goedemorgen!!

Zo heb weer lekker geslapen tot 07.00 Very Happy Indy is met Ros weer op de koffie ergens en ik heb heerlijk wat aan het rommelen in huis. Heb Merle net even in bed gelegd, mopperkontje...
Verder is haar ene hoektand aan het door komen. Haar andere 2 kiesjes voel ik de puntjes maar doorkomen doen ze niet :S
Indy gaat vanmiddag naar het theater toe, voorstelling van Kikker. We zijn nu ook aan het kijken voor 2 voorstellingen voor volgend jaar. Very Happy

@ lindsya, ohh wat gek dat je kleine man zo blijft kwakkelen.
ach mannen weten niet wat mode is :P haha!!
Veel plezier vandaag!

@ limburg, ook lekker naar bed gaan dan! kan je bij tanken.
Wat handig die traktor!! scheelt je sjouwen haha!!

@ meeko, heel veel plezier! hier is het weer erg mooi!! niet super warm maar wel een zonnetje Very Happy
Ik heb geen ervaring verder met reflux.
Was je nacht goed gegaan??

@ petteflat, hoe is het met je??

Gast
Gast

Bericht  Meeko zo 15 mei 2011 - 1:05

Limburg, is ie dan niet ook gewoon 6 weken en 1 dag? :p Misschien een ander website waar ze tickers hebben proberen, of een andere datum invullen.
Balen zeg weer een rot nacht. Heb je alles alleen moeten doen?
Aah die S zo stoer op de tractor!
Ik weet niet hoe groot ze nu is. Denk al wel tegen de 60 cm en 6 kilo. Moet donderdag naar t cb.
Ja Elin spuugt ook nog vaak erbij, toen zeiden ze dat t door dat tongriempje kwam. Maar dat er echt wat omhoog komt en begint te krijsen lijkt me niet dat dat daardoor komt.
Slaapt R vaak onrustig? Wij hebben nu een puckababy voor Elin. Ze kwam steeds moeilijk in slaap overdag en sliep dan maar kort en onrustig. Sinds we de puckababy hebben gaat t een stuk beter. Hadden we bij Senna precies zo!

Lindsya, balen zeg dat jullie ziekjes zijn. Lekker uitrusten en hopelijk zijn jullie snel opgeknapt.
Ik vond de film ook echt super!

Beegee, leuk naar Kikker! Was hier laatst ook, wilde me schoonmoeder met haar heen maar kaartjes waren al op.
Wij willen ook weer naar een voorstelling. Hier komt Jip en Janneke, Zandkasteel en Piet Piraat. Twijfelen nog heel erg. T is allemaal pas in t nieuwe jaar en denk dat ze zandkasteel dan misschien niet zo leuk meer vind. Jip en Janneke is pas vanaf 4 jaar maar denk dat zij dat prima kan, dus waarschijnlijk wordt t die. Wat is er bij jullie allemaal?

Nou hier schijnt t zonnetje nog gelukkig! En volgens buienradar gaat t ook niet regenen!! Party tent staat al op en zo nog even een sta tafel ophalen bij vriendin en dan komen de eerste over een uurtje.
De meiden liggen nu heerlijk te slapen dus ik ook nog even rust. Nog steeds ontzettende pijn in me rug, echt balen.

Nacht was trouwens super gegaan! Ze had om half 11 der laatste voeding en toen pas om 5 uur weer! Senna was om kwart over 7 wakker en heeft nog een half uurtje bij mij geslapen, en toen begon ze me onder te smeren met Purol!Haha!
Hebben vanmorgen nog even samen een kwarktaart gemaakt, dus hebben nu wel genoeg taart met nog 2 vlaaien erbij.

Nou zal morgen verslag komen doen en foto's plaatsen Wink

Fijne zondag nog!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud